چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1393 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 30 دی 1393 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1393 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
مدیر عملیات آنروا اعلام کرد: ناکامی در حل و فصل ریشه های درگیری و ادامه محاصره نوار غزه قطعا موجب از سرگیری خشونت ها خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۹    
مسئول منطقه البقاع لبنان حزب الله با بیان اینکه شکست تکفیریها در منطقه قطعی است، اظهار داشت: داعش و جبهه النصره هر دو از یک مکتب هستند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۶    
موافقت با افزایش تعطیلات مسلمانان در آمریکا بیانگر آن است که این گروه دارای نفوذ اجتماعی و سیاسی هستند و قادرند در تعاملات اجتماعی اثر گذار باشند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
فعالان گروه "عمل لندن برای فلسطین" در دومین سالگرد اسارت 5 کودک اسیر فلسطینی با برافراشتن بنر بزرگی روی پل "وست مینستر" در لندن، خواستار آزادی آنان شدند ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
مسئول روابط بین الملل حزب الله، حضور در سوریه را گامی برای حفظ امنیت، صلح و آرامش لبنان خواند و تاکید کرد: برای رویارویی با صهیونیست ها و تکفیری ها نیازی به مجوز نداریم.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۵    
دو کشور ایران و بنگلادش از آغاز استقلال روابط خوبی داشته اند و این روابط همواره رو به گسترش بوده است و ضروری است جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در زمینه تبادل تجربه برای تحقق اصول فقهی اسلامی از جمله ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن با ارسال نامه ای مخفیانه از مقامات و وزیران و افراد برجسته خارج نشین درخواست کمک کرده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
رییس جمهوری با اشاره به جایگاه اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور اسلامی و علاقه مندی ایران برای گسترش همه جانبه مناسبات با این کشور ابراز امیدواری کرد باتوجه به زمینه های مشترک فرهنگی بین دولت ملت ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
رهبر شیعیان ترکیه تأکید کرد: گروه تروریستی داعش در همه حال به جنایات خود ادامه می دهد و در حقیقت داعش دشمن مشترک شیعه و سنی است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
وزیر امور دینی بنگلادش با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره توسعه همکاریهای دو کشور در عرصه های مختلف به ویژه درحوزه حج و زیارت بحث و تبادل نظرکردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۹    
گسترش چشم گیر اسلام در کشورهای غربی نتیجه وجود آموزه های بسیار متعالی در این دین است .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
کتاب جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره) به زبان قرقیزی منتشر شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۵    
گاردین نوشت در این بحران، داعش همراه جنگجویان خارجی، پا گرفت و سوریه را قتلگاه خبرنگاران کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۰    
یکی از اعضای تیم وکلای دبیرکل وفاق بحرین از محرومیت وکلا از ملاقات با شیخ سلمان خبرداد. هشتاد زندانی سیاسی بند 10 زندان جو شکنجه شده اند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۰    
درحالی که پس از تظاهرات فوریه سال 2011، وحشت بر جامعه بحرین حاکم شده و پاسخ عدالت خواهی و درخواست انتخابات آزاد و دموکراسی، با شکنجه، زندان و کشتار داده شده است، هیچ مقام مسوول در انگلیس ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۱    
مردم شهر سن لوئیس ایالت میسوری آمریکا در اعتراض به رای هیات منصفه دادگاه در تبرئه افسر پلیس قاتل نوجوان سیاه پوست تظاهرات سکوت برگزار کردند ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۶    
"درجستجوی حقیقت" عنوان کنفرانسی است که دوشنبه باهدف بررسی نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، در تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش ادعا کرد که پس از دیدن پیامبر اکرم(ص) در رویا تصمیم گرفته نیروهایش را از موصل خارج کند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
نظامیان رژیم اشغالگر قدس در ادامه حملات و بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری، 89 فلسطینی را در هفته گذشته بازداشت کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
رییس اتحاد علمای سلیمانیه خطاب به رایزن فرهنگی کشورمان در عراق: نگذارید جمهوری اسلامی تنها در ایران باقی بماند؛ بلکه تلاش کنید تا این شجره طیبه، برای کل مسلمین باشد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
تروریست های داعش با سوء استفاده از بحران امنیتی در لیبی و بعد از تسلط بر شهر برقه، بسیاری از خانه ها و مغازه های را غارت کرده و به آتش کشیده اند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سناتورهای آمریکا با دست خود بی اعتمادی به آمریکا را برای همگان معنا کردند گفت ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۹    
سفیر واتیکان در ژنو با محکوم کردن اقدامات تروریستی گروه داعش، بر مقابله با این گروه تروریستی تاکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۴    
پنج معلم سوری به جرم تدریس خصوصی، بدست عناصر تروریست داعش شکنجه شدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۱    
تاکنون بیش از دو میلیون نفر از مردم عراق درپی حملات گروه تروریستی داعش ازخانه وکاشانه خود آواره شده اند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
رئیس فراکسیون "تغییر و اصلاح" لبنان بر حمایت از ارتش در منطقه عرسال و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و تکفیری ها تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نماد واقعی تروریسم و درصدر همه تروریستهاست.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۹    
با کشته شدن یک افسرارتش رژیم صهیونیستی در جبهه قنیطره سوریه، نقش رژیم صهیونیستی درشکل گیری گروههای تروریستی تکفیری بیش از پیش آشکار شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۶:۴۷    
جرمی کوربین نماینده پارلمان انگلیس و از منتقدان دولت با انتقاد از سیاست دیوید کامرون درمسائل بحرین ، حمایت های انگلیس از حکومت دیکتاتور آل خلیفه را عملی کاملا غیراخلاقی دانست.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۶:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعمال تحریم ونزوئلا از جانب امریکا را مردود دانست و گفت : جمهوری اسلامی ایران از ونزوئلا به عنوان کشوری مستقل و موثر در امریکای لاتین حمایت می کند.