سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۳:۱۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1393 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 30 دی 1393 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1393 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۸    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: کسانی که با حمایت از گروه های تکفیری مرتکب حماقت شده اند امروز در آتش حماقت خود می سوزند و هزینه اشتباهات و حماقت های خود را می پردازند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۴    
عراقی ها در انتظار نیروهای پشتیبانی برای نبرد آخر در تکریت
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات: در دیدار با وزیر توسعه ترکیه درباره 12 سند همکاری بین دو کشور تبادل نظر شد و این اسناد در سفر رئیس جمهور ترکیه به تهران امضا خواهد شد ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۹    
ارتش نیجریه ادعا کرد که توانسته با شکست نیروهای بوکوحرام آنها را از برخی مناطق به عقب براند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
حضرت آیت الله نجفی در بیانیه ای شدید اللحن، اتهام زنی الازهر به نیروهای بسیج مردمی عراق را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
یک تروریست سعودی با انتشار فیلمی در اینترنت، با گروه تروریستی داعش در مقابل مسجد الحرام در مکه بیعت کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
علمای اهل سنت اسلام آباد به سرپرستی مولانا عبدالله شاه حسینی، با رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد پاکستان دیدار کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
بنا به اعلام منابع خبری عراق، 17 تروریست داعشی که با لباس زنانه در حال فرار بودند در محور دیاله- صلاح الدین به دام افتادند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
یک فوتبالیست آلمانی تازه مسلمان شده در مورد دین اسلام اظهار داشت: دین اسلام به من قدرت بخشید و زندگی مرا تغییر داد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
معاون رئیس جمهور عراق اعلام کرد: بازداشت شیخ علی سلمان در بحرین و شیخ نمر باقر النمر در عربستان ریشه در فتواهای تکفیری برخی مبلغان دارد ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
سه نهاد حقوق بشری بحرین، بی حرمتی مکرر نیروهای امنیتی بحرین به زندانیان زندان مرکزی جو در بحرین را محکوم کردند و خواستار تحقیقات کامل و مستقل در این زمینه شدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین به کنترل نیروهای مردمی و ارتش عراق درآمده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
محمدالبرادعی اعلام کرد: دانشگاه الازهر مصر در مقابل دریافت سه میلیارد دلار بیانیه ای محکومیت حضور گروهها و نیروهای شبه نظامی شیعه را در نبرد با داعش صادر کرده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
در حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی فلسطینیان کرانه باختری 12 فلسطینی با گلوله های جنگی و مشقی زخمی و دهها نفر دچار خفگی شدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۷    
تجمع علماء المسلمین لبنان با محکوم کردن بیانیه اخیر الأزهر در مورد بسیج مردمی عراق، از شیخ الازهر خواست به دعوت مرجعیت دینی عراق لبیک گفته و گروهی را برای تحقیق در مورد این مسئله به عراق بفرستد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۳    
دولت عراق پس از اشغال توانست هم آمریکایی ها را از کشورش خارج کند و هم یک نظام هم گرا بین طوایف مختلف از سنی و شیعه و کرد به وجود بیاورد که داعش با این موضوع یعنی هم با دمکراسی و هم یک دولت وحدت ملی ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی انصارالله: پیش از آن که گفته شود عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی پیشنهاد انتقال گفت و گوها به خارج از یمن را ارائه کرده است ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
انتخابات زودهنگام سرزمین های اشغالی در حالی روز سه شنبه 17 مارس برگزار می شود، که به نظر می رسد مقامات این رژیم در این دوره با چالش ها و شرایط بسیار متفاوتی مواجه هستند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
نوری مالکی: از بیانیه الازهر که دربرگیرنده اتهام های خطرناک علیه نیروهای مردمی است که دوشادوش نیروهای امنیتی برای دفاع از حاکمیت، مقدسات و همه مولفه های ملت عراق در حال نبردند، شگفت زده و شوکه شدیم.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
هر ساله با فرا رسیدن عید نوروز در روستاهای کوهستانی بابل با خانه تکانی و پخت شیرینی به استقبال سال جدید می روند
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۷    
خطیبان جمعه لبنان در نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن تلاش های مکرر دشمنان برای ایجاد فتنه شیعی - سنی در میان ملت مبارز عراق، پیروزی های ارتش و ملت عراق در مقابل فتنه تکفیری داعش را ستودند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۸    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاردینال 'جانفرانکو راوازی' وزیر فرهنگ واتیکان بر گسترش همکاری های مشترک دوجانبه تاکید کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۸    
تجمع شماری از آشوریان مقابل دفتر سازمان ملل در محکومیت جنایات داعش
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه: سخنان اخیر گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران یکجانبه , به دور از واقعیات و بدون رعایت مقررات وظایف مربوط به مامورین ازجانب شورای حقوق بشر ارائه شده است .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۴    
علمای بحرینی با اشاره به ایجاد تنگناهای مذهبی رژیم آل خلیفه، تلاش حکومت برای تسلط بر مساجد و حسینیه ها را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۵:۴۱    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و 'داریو فراچسکینی' وزیر میراث و فعالیت های فرهنگی ایتالیا، جمعه در رم برنامه اجرایی و تفاهم نامه همکاری فرهنگی سه ساله امضا کردند.