چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۴۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1393 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 30 دی 1393 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1393 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
در این همایش مقرر شد روادیدی مانند 'شنگن اروپایی' برای تجار کشورهای عضو اکو صادر شود که موافقت اولیه آن انجام شد و به زودی نهایی می شود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
دیده بان حقوق بشر سوریه امروز پنجشنبه اعلام کرد: گروهک تروریستی داعش طی سه روز گذشته دست کم 220 مسیحی آشوری را از روستاهای واقع در شمال سوریه ربوده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
سراسقف مسیحیان رم کاتولیک در مشرق زمین (سوریه، لبنان و فلسطین) با صدور بیانیه ای، جنایت وحشیانه داعش ضد آشوری ها در شمال شرق سوریه را محکوم و این پرسش را مطرح کرد که آیا جهان منتظر دلایل دیگری است تا ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
مسئول روابط بین الملل حزب الله با تاکید بر لزوم بسیج جامعه جهانی برای مقابله با جریانهای تروریستی، تاکید کرد: اولویت مقابله با تروریسم تکفیری است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۰    
گروهی از شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز پنجشنبه تحت حراست شدید نیروهای پلیس و ارتش "اسرائیل" از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
نظرسنجی ها نشان می دهد حدود نیمی از مسلمانان انگلیسی، از تبعیض دینی در این کشور رنج می برند. 20 درصد زنان هم می گویند در انگلیس احساس ناامنی می کنند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۷    
حکم اعدام سه بحرینی صادر شد. 64 بحرینی هم دریک یک هفته گذشته بازداشت شدند. امروز هم تظاهرات "زنان زینبی" در حمایت از زنان اسیر برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۷    
یکی از علمای اهل سنت لبنان از ترویج شیعه هراسی در برخی کشورهای عربی، انتقاد کرد و گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در فلسطین و لبنان غیرقابل انکار است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۲    
سازمان عفو بین الملل تأکید کرد: نباید به ناقضان حقوق بشر اجازه دسترسی به سلاح را داد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
دولت اتریش با وضع قانونی جدید، محدودیت های بیشتری را برای مسلمانان این کشور اعمال کرد. امامان جماعت مساجد از این پس باید به زبان آلمانی سخنرانی کنند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
ارتش لبنان صبح پنجشنبه حمله تروریستهای تکفیری به پایگاه الحمراء در بلندی های بعلبک در شمال شرق لبنان، نزدیک مرزهای سوریه را ناکام گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۶    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستادهای کنگره شهدای امور تربیتی ، کنگره شهدای دانشجو ، و کنگره شهدای هنرمند که در تاریخ 1393/11/27 برگزار شده بود ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مهمترین مأموریت معصومین(ع) مدارا بوده است، تأکیدکرد: تقریب، وحدت و مدارا به معنی دست برداشتن از مسلمات دینی و کوتاه امدن از مرزهای فکری نیست.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
عدنان الشخص استاد دانشگاه عربستان: مذهب تشیع مسیر اجتهاد را مسدود نکرد بلکه آن را به شکل پویا نگه داشت و همین امر اسلام را در اوضاع کنونی حفظ کرده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
رییس جمهوری بر لزوم وحدت و اتحاد در شرایط کنونی و در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: نمی توان با انشقاق و اختلاف مسایل را حل و فصل کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه بر ضرورت مقابله با هرگونه اقدام تروریستی در هر نقطه از دنیا تأکید و تصریح کرد: باید با پدیده شوم افراطی گری و تروریسم برخورد اصولی شود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۸    
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق پس از دیدار رییس پارلمان این کشور گفت: تکریت در روزهای آینده بطور کامل از وجود عناصر داعش پاکسازی و آزاد خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
تروریستهای داعش با بمب گذاری باند فرودگاه بین المللی موصل را منفجرکردند. کمیته حقیقت یاب استان موصل اعلام کرد: توطئه سقوط شهر به دست داعش فقط نظامی نبود بلکه برخی صاحبان قدرت هم دخیل بودند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه ای با ابراز نگرانی از افزایش نقض حقوق بشر در میانمار اتفاقات اخیر را خلاف تعهدات دولت میانمار در رعایت حقوق شهروندی همه اقلیتها به ویژه یک میلیون سکنه ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
دولت فرانسه به منظور ارتباط بیشتر با مسلمانان این کشور، در نظر دارد هیأت جدیدی برای گفتگو با مسلمانان تأسیس کند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
گزارش های خبری حکایت از آزادسازی 10 روستا در منطقه حدفاصل سنجار و مرزهای سوریه به دست پیشمرگ های کرد طی دو روز گذشته دارد .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
صهیونیستی ها ضمن نوشتن الفاظ توهین آمیز به حضرت عیسی (ع) بر روی دیوارهای یک کلیسا در قدس، آن را به آتش کشیدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
ژاک میارد یکی از چهار نماینده مجلس فرانسه که با رییس جمهوری سوریه در دمشق دیدار کرده بود گفت : برای حل بحران سوریه چاره ای جز گفت و گو با بشار اسد نیست.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۶:۵۰    
رئیس جمهور سوریه مبارزه با تروریسم را مهم توصیف و تاکیدکرد: باید باور داشته باشیم که این مبارزه برای همه کشورها سودمند است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۶:۵۰    
رییس مجمع علمای صور لبنان با تأکید بر اینکه مساله فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام و فراتر از همه اختلافات داخلی است ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۶    
رییس جمهوری در جمع علما، فضلا و طلاب استان قم با تاکید بر اینکه حوزه علمیه باید برای حل مشکلات کشور، تحقیق و نظریه پردازی کند، گفت: امروز برای اداره کشور صدها مساله مهم داریم که شما علما ...