پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۹:۵۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1393 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 30 دی 1393 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1393 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
ناظران و کارشناسان سیاسی هدف جدید تشکیلات تروریستی داعش را تلاش برای به کنترل درآوردن منابع نفتی لیبی مشابه وضعیت کنونی این گروهک در سوریه و عراق دانسته و اظهار داشتند که حملات اخیر این گروهک ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۶    
نبیل العربی گفت: برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی باید همه احزاب و گروه های فعال جامعه از طریق گفتگوی ملی در سطحی فراگیر با همکاری نهادهای دولتی اقدام کنند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۸    
در درگیری بین نیروهای پیشمرگه کرد و عناصر مسلح داعش در استان نینوا 100 نفر از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
عضو شورای شهر البغدادی در استان الانبار از مهاجرت 300 خانوار این استان به علت حملات داعش خبر داد. تروریستها همچنین دو کلیسای را در دو روستای واقع در حومه الحسکه سوریه آتش زدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
رئیس هیئت علمای جبل عامل لبنان با تاکید بر لزوم همگرایی و انسجام مسلمانان، اظهار داشت: جهان اسلام در برهه کنونی بیش از هر زمانی نیازمند دوستی و محبت است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان انقلاب اسلامی ایران را امید مستضعفین جھان دانست و گفت: انقلاب امام راحل(رہ) قدرت ھای شرق و غرب را به چالش کشید.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
ناآرامی های منطقه ناشی از توطئه استعمار نوین جهانی و متحد صهیونیسم است و طراحان این توطئه از ایجاد تنش و درگیری در عراق،سوریه،لیبی و یمن برای اهداف خود بهره برده اند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که آمریکا و ایادی آن در مذاکرات به دنبال حل مسأله نیستند و همواره بهانه جویی می کنند ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
معاون وزیر فرهنگ عراق کتاب سوزی های داعش در استان الانبار عراق را به شدت محکوم و خواستار نابودی داعش شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
همایش بین المللی "عدالت برای فلسطین" با حضور بیش از 400 شخصیت از 40 کشور عربی و غیر عربی در بیروت، پایتخت لبنان برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
قشرهای مختلف مردم بحرین ضمن ابراز همبستگی با شیخ الجدحفصی از علمای بارز این کشور، حمله اخیر مزدوران آل خلیفه به وی را به شدت محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
درسمینار تأثیر میراث مشترک فرهنگی در اندیشه های تقریبی اعلام شد: تحقیقات نشان می دهد درمیان اهل سنت و شیعه، بیش از 95 درصد مشترکات و کمتر از 5 درصد اختلاف وجود دارد و این مهم به معنای وحدت اسلامی است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
سفیر مصر و کارکنان سفارت این کشور امروز و پس از بسته شدن سفارت مصر در یمن به قاهره بازگشتند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
وزیرگردشگری عراق روابط کشورش با ایران را ممتاز خواند و گفت: حتی عملیات تروریستی نیز نتوانسته بر روند رفت و آمد ملتهای دو کشور به ویژه زائران عتبات عالیات تاثیری داشته باشد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
کنفرانس "اسلام و مبارزه با تروریسم" با حضور بیش از 400 عالم و اندیشمند جهان اسلام، یکشنبه در مکه مکرمه برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۸    
"کمیته مراکشی حمایت از آرمان های امت" جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۸    
کارشناس مسائل آفریقا اظهار داشت: تحولات کلی کنونی به نفع یمن است چون بقایای نظام گذشته کاملا فرو ریخته است و مجلس منحل شده و رئیس جمهور و نخست وزیر یمن استعفا کرده اند و آنچه در حال برپایی است ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۳    
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن اعلام پایبندی این حزب به مذاکرات با المستقبل گفت: تصمیم ما این است که وارد هیچ گونه درگیری سیاسی، رسانه ای یا مذهبی نشویم.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۳    
رسوایی مالی دو تن از وزیران امور خارجه پیشین و نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس و صراحت لهجه آنها برای دریافت رشوه، جامعه انگلیس را خشمگین کرده است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۳    
17 مدرسه دینی به اتهام مشارکت و حمایت از عملیات تروریستی پلمپ شدند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۸    
بیش از یک هزار نفر از مسلمانان نروژ با تشکیل زنجیره انسانی بر دور مهمترن کنیسه شهر اسلو اعتراض خود را به فعالیت های اسلام هراسی و یهودی ستیزی نشان دادند ...
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی مهندس که در تاریخ 1393/11/6 برگزار شده بود، صبح امروز در همایشی که به همین منظور در سالن اجتماعات برج میلاد بر پا شد، انتشار یافت.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
در ویدئوهایی که اخیراً گروه تروریستی داعش از اسرای خود پخش کرده است، یک امام جماعت کُرد به عنوان خبرنگار داعش دیده می شود.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
جمعیت ملی اسلامی الوفاق با صدور بیانیه ای جامعه بین الملل را به تلاش برای آزادی شیخ علی سلمان دبیرکل این جمعیت فراخواند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رژیم صهیونیستی با باز کردن سدهای اسرائیل به سمت نوار غزه، با ایجاد سیل به دهها منزل مسکونی فلسطینیان خسارت وارد کرد . این اقدام بر درد و رنج مردم که تحت محاصره شدید اسرائیل هستند افزوده است .
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
در حالی که رسول اکرم(ص) همگان را از قتل مردم برحذر می دارد، تروریست های داعش، قرآن کریم را تحریف و 21 تن از شهروندان مصری را ذبح کردند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکوم کردن انفجار بمب در مقابل اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لیبی، آموزش و تسلیح گروههای مسلح در سوریه را نقض صریح قوانین بین المللی دانست.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
افسر سابق وزارت کشور بحرین که اکنون به عنوان یک تروریست و مبلغ داعشی شناخته می شود، چندی پیش به عناصر داعش در لیبی پیوسته است.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۷    
محمود عباس تهدید کرد اگر اسراییل به بلوکه کردن میلیون ها دلار از دارایی های فلسطین ادامه دهد همکاری های امنیتی را با این رژیم قطع خواهد کرد.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۲    
رئیس مجلس در دیدار با سفیر سوریه در تهران گفت: مجلس ایران از اتخاذ هرگونه ساز و کار برای کمک به ملت سوریه حمایت می کند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۶:۳۳    
یگان های دفاع مردمی کرد سوریه یکشنبه شب موفق شدند نیروهای گروه تروریستی داعش را از 20 روستای استان الحسکه واقع در شمال سوریه بیرون برانند.
تقریب   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۶:۱۸    
امیرعبداللهیان گفت : اشراف امنیتی قابل قبولی در یمن وجود دارد و تعطیلی برخی سفارتخانه ها دراین کشور اقدامی شتابزده و در تعارض با تلاش های داخلی - منطقه ای و بین المللی است.