یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 4 اسفند 1393 - taraznews.com

تراز نیوز 3 اسفند 1393 تراز نیوز 4 اسفند 1393 تراز نیوز 5 اسفند 1393 تراز نیوز 6 اسفند 1393 تراز نیوز 7 اسفند 1393 تراز نیوز 10 اسفند 1393 تراز نیوز 11 اسفند 1393 تراز نیوز 12 اسفند 1393 تراز نیوز 13 اسفند 1393 تراز نیوز 14 اسفند 1393 تراز نیوز 15 اسفند 1393 تراز نیوز 16 اسفند 1393 تراز نیوز 17 اسفند 1393 تراز نیوز 18 اسفند 1393 تراز نیوز 19 اسفند 1393 تراز نیوز 20 اسفند 1393 تراز نیوز 21 اسفند 1393 تراز نیوز 22 اسفند 1393 تراز نیوز 23 اسفند 1393 تراز نیوز 24 اسفند 1393 تراز نیوز 25 اسفند 1393 تراز نیوز 26 اسفند 1393 تراز نیوز 27 اسفند 1393 تراز نیوز 28 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1393 
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۶    
تراز: سازمان امور مالیاتی از فراخوان 4 گروه جدید مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
تراز: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با حضور در کمیسیون تلفیق پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه ها در سال 94 را ارائه داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
تراز: رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به اظهارات امروز الیاس نادران مبنی بر خروج ارز به صورت چمدانی گفت: بانک مرکزی به وظایف خود عمل می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
تراز: روسیه در ازای ببرهای آموری، از ایران یوزپلنگ آسیایی وارد می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۶    
تراز: رویترز: نتانیاهو می داند چگونه آمریکا را در مسئله ایران به بیراهه ببرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
تراز: سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، انتشار هر گونه خبر در خصوص انجام هرگونه پیگیری و مذاکره برای اصلاح قرارداد صادرات گاز به امارات (کرسنت) از سوی شرکت ملی گاز ایران را تکذیب نمود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
تراز: عابد فتاحی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: در ایران 30 درصد محصولات به صورت قاچاق به کشور وارد می شود که این نشان می دهد جایی از کار دارای ایراد است و باید دید دست چه کسانی در پشت پرده این ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
تراز: رئیس سازمان حج با اشاره به مشکل کاهش صدور ویزا برای عمره گزاران ایرانی گفت: تا روز گذشته شاهد کاهش 50 درصدی صدور ویزا بودیم که اگر این روند ادامه داشته باشد احتمال لغو 50 درصد از پروازهای مرحله ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
تراز: این ربات ها با قابلیت کنترل از راه دور طراحی شده اند و چندین حسگر و دوربین آن ها به این معنی است که اپراتورها می توانند از آن ها برای نگهبانی از خیابان ها در هر منطقه استفاده کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
تراز: نایب رییس بانک مرکزی هند با اشاره به لزوم استفاده از پس انداز این کشور برای سرمایه گذاری ها، افزایش ذخایر ارزی و کاهش یارانه ها گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۶    
تراز: نمایندگان مجلس مصوب کردند 4 درصد به تعرفه واردات لوازم صوتی و تصویری و لوح فشرده افزوده شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
تراز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از دریافت گزارش هایی درباره توقیف برخی محموله های چمدانی اسکناس ارزی در فرودگاه تهران خبر داد و گفت: این ارزها از محل توافقنامه ژنو آزاد شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۱    
تراز: فرمانده نیروی انتظامی کل کشور گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده تهران جزو امن ترین پایتخت در دنیا است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
تراز: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر مشخص نیست چه تعداد خودرو از چه مبادی و توسط چه کسانی وارد می شود و این شرایط زمینه ساز بروز تخلفات، بی قانونی ها و رانت هایی شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۶    
تراز: روسیه پیشنهاد ارائه سامانه جدید موشکی اصلاح شده S300 را به ایران داده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
تراز: رئیس کمییسون کسب و کار اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران مشکل اصلی اقتصاد کشور را نبود اخلاق در فضای کسب و کار دانست و گفت: متاسفانه موضوع فسادهای اداری در اقتصاد ریشه دار شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۱    
تراز: مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه عده ای به نام کمک به مصرف کننده اقدام به واردات گوشت قرمز می کنند، گفت: اگر مقداری متوسط وزن لاشه را افزایش دهیم، هیچ نیازی به واردات نداریم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
تراز: رئیس اتاق ایران و روسیه از آغاز صادرات محصولات دریایی ایران به روسیه خبر داد و گفت: پروتکل صادرات محصولات دامی و لبنیات 10 روز آینده امضا می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
تراز: مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک می گوید که تبلیغات پیرامون پروژه ابتکاری "اینترنت دات اُرگ" مقطعی و کوتاه مدت نیست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
تراز: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
تراز: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان های فانتزی با اعلام اینکه با حذف آرد یارانه ای قیمت پایه انواع نان های فانتزی هم 20 تا 30 هزار تومان افزایش خواهد داشت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
تراز: معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای اقتصاد گفت: باید تلاش کنیم در تدوین برنامه ششم توسعه، علاوه بر جامع بودن، چند موضوع خاص و پراهمیت کشور را به عنوان سرفصل و محور اصلی مد نظر قرار دهیم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
تراز: نمایندگان مردم در خانه ملت، با افزایش 5 درصدی قیمت هر لیتر فرآورده های نفتی بدون مالیات موافقت کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
تراز: رتبه بندی 33 گروه اقتصادی فعال در کشور از منظر ریسک عملیاتی نشان می دهد، گروه منسوجات و فرش با 23.11 بالاترین ریسک عملیاتی را دارند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
تراز: عضو کمیسیون تلفیق از دو پیشنهاد یارانه ای دولت خبر داد و گفت: دولت مایل است زمان واریز یارانه نقدی تغییر کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
تراز: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: هم اکنون تصمیم گیری درباره فرمول قیمت خوراک پتروشیمی به مثابه گلوله داغی شده که هیچ طرفی تحمل حفظ آن را ندارد و میان ارگانهای مختلف دست به دست می شود و حاضر ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۱    
تراز: هزینه ساخت هر دستگاه آیفون 6 حدودا 230 دلار است که به قیمتی حدود 650 دلار یعنی 280 درصد بالاتر از قیمت ساخت به فروش می رود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۱    
تراز: از آنجا که اقامت، پرخرج ترین بخش سفر است بسیاری از گردشگران به چادر پناه می برند. این شیوه اقامت مختص طبیعت گردها نیست بلکه مسافران شهرهای بزرگ و توریستی هم در اماکن خاصی چادر می زنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۶    
تراز: بیش از 100 نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور از نحوه مواجهه وی با منتقدان انتقاد کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تراز: گروه تکفیری داعش مسؤولیت انفجار بمب نزدیک سفارت ایران در طرابلس پایتخت لیبی را به عهده گرفت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تراز: در میان غذاهایی که روزانه مصرف می کنید غذایی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند و چربی سوز های عالی محسوب می شوند در اینجا به 12 مورد آنها اشاره ای خواهیم داشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تراز: یک کارشناس بین المللی آب اعلام کرد: کمبود آب در دهه آینده رشد اقتصاد دنیا را تهدید می کند و پایداری سیاسی را در کشورها تحت تاثیر قرار خواهد داد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تراز: مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از هدف گذاری این اداره کل برای اتصال فرودگاه بین المللی اهواز به سه هاب بین المللی استانبول، دبی و قطر تا سه سال آینده خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تراز: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: در جهت حمایت از تولیدکنندگان گوجه فرنگی با ابلاغ دولت در استان های بوشهر و هرمزگان با تشکیل مراکز خرید گوجه فرنگی به قیمت 300 تومان از امروز توسط سازمان ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تراز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با وجود اینکه گردشگری در اصفهان زیرساخت خوبی ندارد اما در حال حاضر اصفهان یکی از گزینه های پایتختی گردشگری جهان اسلام در سال 2017 به ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۶    
تراز: با پیشنهاد مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و تصویب هیأت مدیره ، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار مبلغ 2 میلیون ریال به پرستاران شاغل در تأمین اجتماعی به عنوان هدیه پرداخت می ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۶    
تراز: نماینده و بازرس ویژه رییس سازمان غذا و دارو و مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات از توزیع دو نوع شامپوی تقلبی و جعلی در بازار خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۶    
تراز: پزشکان بلاروسی با بردن بیماران به معدنی در عمق 420 متری زمین و تنفس بین لایه هایی از نمکهای پتاسیم و سنگ نمک آنها را درمان می کنند .
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۱    
تراز: درپی افزایش قیمت شیر استریل یک لیتری از سوی برخی کارخانه های لبنی، عضو انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که قیمت مصوب شیر استریل یک لیتری در سال جاری با 15 درصد افزایش 2800 تومان است اما بسیاری از ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
تراز: به رغم این که تولید گاز بیش از 100 میلیون متر مکعب افزایش یافته با ورود موج جدید هوای سرد به کشور، باز هم روند مصرف از تولید پیشی گرفت و میزان گاز تحویلی به نیروگاه ها کاهش یافت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
تراز: رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با بیان اینکه سکه های بسته بندی سال آینده عرضه خواهد شد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
تراز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از افزایش 15 درصدی توان نیروهای عملیاتی و امدادی در طرح نوروزی امسال خبر داد و دستور داد تا در خصوص اردوی راهیان نور، تفاهمنامه هایی مجددا منعقد شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۱    
تراز: نرخ تورم شهری در 12 ماه منتهی به بهمن ماه سال 1393 ، 15.2 درصد و تورم نقطه به نقطه 14.4 درصد اعلام شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: وزیر امور خارجه اسبق انگلیس که به دلیل حضور بلند مدت در عرصه سیاست چهره ای شناخته شده در جهان و از مهره های تعیین کننده حزب کارگر این کشور محسوب می شود با اتهام رسوایی مالی مواجه شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب درباره واردات بی رویه و ابراز نگرانی ایشان در این باره، بهانه ای برای بازخوانی پرونده واردات کالاهای لوکس و غیرضرور به کشور شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: وقتی که دولت به کالاهای وارداتی یارانه می دهد و مجلس هم از تولیدکننده هیچ دفاعی نمی کند قطعاً مردم هم به دنبال خرید کالای ارزان خواهند رفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که طی مکاتبه ای با بانک مرکزی ضوابط ورود و خروج ارز در کشور مشخص شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که اهل سفر و مسافرت هستید؟ پس توصیه می کنیم که اپلیکیشن Minube را روی اسمارت فون خود نصب کنید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: به تازگی چراغ قوه ای ساخته شده که به جهت برخورداری از مجموعه متنوعی از فناوری های نوین لقب "چاقوی سوئیسی دیجیتالی" را گرفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
تراز: رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به طرح های پلیس در ایام نوروز گفت: افزایش گشت ها و استقرار نیرو در تمام محلات تهران برای ایجاد امنیت در تهران بزرگ انجام می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
تراز: 91 درصد کارآفرینان و 100 درصد خبرنگاران در یک نظرسنجی معتقدند اتاق ها نماینده همه تولیدکنندگان ایران نیستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
تراز: یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در خبری تأیید نشده اعلام کرد احتمالا مذاکرات ایران و گروه 1+5 از روز 8 اسفند از سر گرفته شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
تراز: عفت تجارت چی (زادهً 1296 خورشیدی - درگذشته مرداد 1378) نخستین زن خلبان ایرانی بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
تراز: شورای رقابت اعلام کرد: پس از ارزیابی تک تک فرض ها و عملکرد خودروسازان ؛ عملکرد شرکت خودروسازی سایپا نسبت به اجرای مصوبه 187 مثبت ؛ اما خودروسازهای ایران خودرو و مدیران خودرو تخلفاتی داشتند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
تراز: آن سال ها، در زمان دستگیری و شکنجه های بعد از آن، مجید اگر اطلاعاتش را فاش می کرد، ساواک قادر به شناسایی و دستگیری عده زیادی از مبارزین دانشگاه و مسجد می شد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
تراز: آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس برگزار و نتیجه داوری نهایی نامزدهای این جایزه مشخص شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
تراز: معاون وزیر نیرو با هشدار نسبت به خاموشی اجتناب ناپذیر در تابستان 1394 و کسری سه هزار مگاواتی تراز تولید، در صورت عدم همکاری مردم گفت: از ابتدای اسفند ماه قیمت برق 10 درصد افزایش خواهد یافت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
تراز: یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: براساس شیوه نامه جدید، واردکنندگان غیررسمی خودرو یا باید به طور مستقل ارایه خدمات پس از فروش را متعهد شوند یا با امضای توافق نامه با نماینده رسمی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
تراز: عضو هیات علمی دانشگاه زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی برنامه ای برای اصلاح و ساماندهی اقتصاد کشور است و نباید با مفهوم پروژه اجرایی به اشتباه گرفته شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
تراز: با فشرده تر شدن مذاکرات هسته ای این بار علی اکبر صالحی و وزیر انرژی آمریکا هم به مذاکرات پیوستند و این مذاکرات با دو مقام بلند پایه ایران و دو مقام بلند پایه آمریکایی برگزار شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
تراز: اچ تی سی آماده رونمایی از مدل جدید رده وان با نام M9 در اول مارس (هفته آینده) است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: نمایندگان مجلس با الحاق تبصره ای به لایحه بودجه، به نیروی انتظامی اجازه دادند قیمت شماره گذاری خودروها را افزایش دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در قانون بودجه امسال به وزارت نیرو اجازه داده شده بود که قیمت برق 30 درصد افزایش یابد و از اول اسفند ماه جاری تعرفه برق بخش خانگی و کشاورزی 10 درصد و ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: بیش از 72 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی برنامه پایش شب گذشته علت اصرار بر خرید کالای خارجی را کیفیت این نوع کالاها عنوان کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: در حالیکه وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که تصمیمی برای حذف آرد یارانه ای نان های فانتزی اتخاذ نشده است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: میانگین مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به اول اسفندماه به یک قدمی 70 میلیون لیتر رسیده که به نظر می رسد با آغاز اسفند ماه و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری و شروع سفرهای نوروزی روند مصرف ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: از وقتی که مسئله ی اقتصاد مقاومتی مطرح شده، مسئولین مختلف، فعالان اقتصادی، حتی فعالان سیاسی، مسئولین دولتی، مجلس، غیره ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: یک کارشناس مسایل اقتصادی گفت: اقدام به حذف یارانه گروههای درآمدی بالا از سوی مجلس و دولت با هدف جبران کسری بودجه و افزایش درآمدهای دولت، راهکاری اقتصادی و حرکتی قابل تقدیر است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: نمایندگان مجلس مصوب کردند، هر یک از زوجین می توانند به جای وام ازدواج 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
تراز: معاون شرکت مخابرات ایران گفت: اقدام اخیر مجلس برای تعیین عوارض 10 ریالی روی هر پیامک از سال 94 ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۶    
تراز: شیخ تیسیر باقر النمر ، برادر آیت الله باقر النمر، روحانی شیعی برجسته عربستانی که توسط رژیم سعودی ربوده شده گفت که با مرگ پادشاه سابق سعودی رفتار نظام حاکم در قبال خانواده آیت الله بد تر شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۶    
تراز:رئیس اتحادیه صادرکنندگان نرم افزارگفت:عدم آشنایی برخی گمرکات از صادرات نرم افزار باعث شده تا نرم افزارهای صادراتی ایران را به عنوان کالا تلقی کرده و به آنها پروانه صادرنمی دهند حتی سازمان امور ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
تراز: قیمت طلا در بازار جهانی با انتظار سرمایه گذاران برای روشن شدن سرنوشت مذاکرات یونان با وام دهندگان اروپایی این کشور، بالای 1200 دلار ثابت ماند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
تراز: سازمان جهانی کار با هشدار نسبت به رشد شرایط کار اجباری و برده داری در برخی کشورها اعلام کرد: شکاف اقتصادی همچنان رو به افزایش است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
تراز: یکی از مهم ترین معیارها جهت سنجش درجه ی توسعه یافتگی یک کشور، میزان اهمیت و اعتباری است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۶    
تراز: تهیه کننده مجموعه سریال های پایتخت ، درباره ی احتمال ساخت سری چهارم این مجموعه برای نوروز سال آینده، گفت: فعلا مشخص نیست چه اتفاقی تا سال آینده بیفتد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
یک پژوهشگر از تلاش آمریکا برای افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند آن در ایران خبر داد و گفت: در مذاکرات نیز به ایران فشار می آورند فیلتر را از روی برخی شبکه های اجتماعی بردارید در صورتی که این مباحث ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
تراز: یک سایت آمریکایی فهرست محبوب ترین ورزش های دنیا را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
تراز: مدیرکل امور فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی، در تشریح جزئیات دریافت مقرری بیکاری، گفت: دو گروه مشمول بیمه بیکاری هستند یکی رسمی هایی که غیر ارادی بیکار می شوند و دیگر قراردادی ها ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
تراز: رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری با اعلام نتیجه بررسی هزینه تأمین سبد معیشت خانوار 4 نفره کارگران تا پایان آذرماه و پیش بینی سال 94، گفت: اگر سهم مواد غذایی از سبد معیشت 40 درصد در نظر گرفته شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
تراز: سرپرست هیئت مذاکره کننده چین در گفت وگوهای هسته ای بین ایران و گروه 1+5 رایزنی های روز یکشنبه را فشرده و عملگرایانه توصیف کرده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
تراز: چنین به نظر می رسد این موضوع باور کردنی نیست اما حقیقت تلخی است که دل هر انسان منصفی را به درد می آورد از چهار ماه پیش تاکنون حق آن بود که بالاترین مقام مسئول در وزارت بهداشت یا معاونین محترم ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
تراز: قیمت لپ تاپهای زیر 2میلیون تومان در بازار تهران
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
تراز: قیمت طلا و سکه امروز در بازار
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۵    
تراز: لامپ کم مصرف 32 ولت مینی پیچی مهتابی آوا 11 هزارو200 تومان و لامپ کم مصرف 30 ولت پیچی 10 هزارتومان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۵    
تراز: در شرایط فعلی ایران که فعالیت های تولیدی در حالت رکود بسر می برد و توان تولید رقابتی در بسیاری از صنایع دیده نمی شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۰    
تراز: اگرچه امروزه با خواندن آنلاین اخبار مشکل جمع شدن روزنامه های باطله برای خیلی ها وجود ندارد اما هنوز نسخه های چاپی مورد علاقه و عادت بسیاری از خانواده هاست ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
تراز: دادستان کل کشور، لیست 575 نفره بدهکاران بزرگ بانکی را ناقص اعلام کرد و گفت: باید بانک ها از این افراد شکایت کنند که معاون بانک مرکزی در پاسخ گفت شکایت کرده ایم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
تراز: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از برنامه ریزی برای افزایش سهم ایران از تجارت جهانی گاز به 10 درصد تا سال 1404 خبرداد و گفت: همزمان با دیپلماسی سیاسی و جهانی که داریم ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
تراز: مسوولان اجرایی هرکاری کردند، کرده اند و هرکاری هم نکرده اند، دیگر گذشته است. پاسخگویی در کار نیست، بنابراین چندان اهمیتی ندارد که رییس دولت سابق درهشت سال مدیریت خود بر قوه مجریه ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
تراز: قیمت ادویه کاری و ادویه مخصوص غذا 75 گرمی 3هزارو 900 تا 950 تومان است .
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
تراز: کسانی که در ماه های پایانی سال درخواست دریافت تسهیلات از نظام بانکی را داشتند برای دریافت این تسهیلات باید چند ماه دیگر منتظر بمانند چراکه بانک ها درب خزانه را به روی تسهیلات بسته اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
تراز: آخرین سواری بر دوش بابا
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۴    
تراز: یک روزنامه آمریکایی سند به تازگی منتشر شده آژانس امنیت ملی آمریکا درباره توانمندی های سایبری ایران را دال بر اعتراف این سازمان به توانمندی سایبری ایران دانسته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
تراز: دادستان کل کشور بااشاره به سوء استفاده شش هزارو 500 میلیارد تومانی در سیستم بانکی که ازسوی رییس قوه قضاییه اعلام شده بود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۸    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی امروز دوشنبه 93/12/04 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۳    
تراز: مهمترین عناوین امروز دوشنبه 93/12/04 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۷:۴۳    
تراز: مهمترین عناوین ورزشی امروز دوشنبه 93/12/04 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
  • ۱