یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۸:۰۱Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 26 اسفند 1393 - taraznews.com

تراز نیوز 3 اسفند 1393 تراز نیوز 4 اسفند 1393 تراز نیوز 5 اسفند 1393 تراز نیوز 6 اسفند 1393 تراز نیوز 7 اسفند 1393 تراز نیوز 10 اسفند 1393 تراز نیوز 11 اسفند 1393 تراز نیوز 12 اسفند 1393 تراز نیوز 13 اسفند 1393 تراز نیوز 14 اسفند 1393 تراز نیوز 15 اسفند 1393 تراز نیوز 16 اسفند 1393 تراز نیوز 17 اسفند 1393 تراز نیوز 18 اسفند 1393 تراز نیوز 19 اسفند 1393 تراز نیوز 20 اسفند 1393 تراز نیوز 21 اسفند 1393 تراز نیوز 22 اسفند 1393 تراز نیوز 23 اسفند 1393 تراز نیوز 24 اسفند 1393 تراز نیوز 25 اسفند 1393 تراز نیوز 26 اسفند 1393 تراز نیوز 27 اسفند 1393 تراز نیوز 28 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1393 
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
تراز: برخلاف وعده های داده شده در مورد توزیع گسترده میوه شب عید در تهران بررسی های میدانی در سطح شهر نشان می دهد تعداد مراکز عرضه نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجه پیدا کرده و مردم رضایتی از کیفیت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۷    
تراز: اینترنت شبکه اپراتور اول ارتباطی از صبح امروز (سه شنبه 26 اسفند) تاکنون با اختلالات و قطعی در برخی مناطق تهران روبه رو شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
تراز: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشت از بروکسل گفت: مذاکرات با طرف اروپایی خوب بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
تراز: نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر عبور متناوب امواج تراز میانی جو در سه رو آینده است. براین اساس برای دامنه های البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، جنوب غرب، شرق و جنوب کشور افزایش ابر، وزش باد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
تراز: سید علی مومنی طی یادداشتی ضمن اعلام ارادت خود نسبت به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، نسبت به شایعات و حواشی پیش آمده درباره یک مداحی توضیح داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
تراز: خودسوزی یک شهروند خرمشهری در اعتراض به ممانعت شهرداری از فعالیتش، تنها اظهار تأسف این شهرداری را به همراه داشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
تراز: یک روزنامه صهیونیستی نوشت شهرک نشینان از شنیدن اظهارات نتانیاهو در مورد خطرات امنیتی خسته شده و به دنبال بهبود وضع معیشتی خود هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
تراز: بازارش هنوز چندان شناخته شده نیست ولی در همین بازار ناشناخته هم سوءاستفاده کنندگان بیکار ننشسته اند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۷    
تراز: یکی از نیروهای مردمی عملیات آزادسازی تکریت عراق روز گذشته هدیه جالبی به وزیر دفاع سنی مذهب این کشور داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۴    
تراز: یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان کرمانشاه اظهار کرد: مصرف آجیل در ساعات پایانی شب موجب سوء هاضمه شده، بنابراین توصیه می شود افراد از مصرف آجیل از ساعت 20 و یا 21 شب به بعد خودداری کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
تراز: نصب سنگ قبر نمادین پوتین در مقابل سفارت روسیه در شهر کی یف از سوی برخی فعالان ضد روسیه در اوکراین.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
تراز: رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به این که نرخ رشد اقتصادی 3.6 درصدی در 9 ماهه امسال پس از 8 فصل کاهش دستاوردی چشمگیر است از عزم جدی بانک مرکزی برای متناسب کردن نرخ سود بانکی با تورم در سال آینده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۰    
تراز: محمد حیدری مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد نیز در این نشست گفت: در این مجموعه فرهنگی به عنوان نگین سبز گردشگری در تهران و شهرستان شمیرانات مانند سنوات گذشته با تمهیدات لازم کارهای ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
تراز: تحقیقات جدید نشان می دهد فصول سال تأثیر زیادی در هوش و استعداد کودکان دارد و می تواند در روند یادگیری آن ها تأثیر زیادی داشته باشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
تراز: قیمت طلا با 1.56 دلار کاهش به 1153.25 دلار در هر اونس رسید که نزدیک به کمترین قیمت 3 ماه گذشته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
تراز: اسدالله عسگراولادی با ابراز نگرانی نسبت به تاثیر کاهش نرخ دلار بر صادرات غیرنفتی عنوان کرد: با دلار زیر 3300 تومان صادرات متوقف می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
تراز: از نگاه دبیر انجمن خودروسازان یکی از علل توقف تولید برخی خودروهای سواری، مشکلات ترخیص قطعات ساخت خودرو از گمرک است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
تراز: تصویری از وانتی که صاحب آن تبدیلش به یک مرکز مشاوره آموزش خانواده سیار کرده است، در فضای مجازی منتشر شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
تراز: رئیس سازمان بهزیستی در دیدار با مادر و 3 قلوهای منطقه 19 گفت: با توجه به شرایط خانواده تا پایان خرداد مسکن از سوی سازمان به آنها تحویل داده و ماهانه مبلغ یک میلیون تومان به حساب 3 قلو ها واریز ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
تراز: مجموعه کتاب نقش و رسالت زن با 5 عنوان در سال 1391 به کوشش آقای بانکی پور از سوی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه و منتشر شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
تراز: از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان مقابل تیم فوتبال النصر اعلام شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
تراز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه حداقل مزد سال 1394 مشمولان قانون کار را برای اجرا ابلاغ کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
تراز: اگر افزایش قیمت برق در بخش خانگی صرفاً برای پرمصرف ها اعمال می شد، هم انگیزه کاهش مصرف برق در مشترکین پرمصرف افزایش می یافت و هم سرمایه گذاری برای تولید برق توجیه اقتصادی پیدا می کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
تراز: سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته شدن یک نوجوان 16 ساله به دلیل انفجار حاصل از مواد محترقه در پشت بام یک واحد مسکونی در منطقه نعمت آباد پایتخت خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
تراز: عضو هیأت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران می گوید: ضربه به چشم و بیماری دیابت که با افزایش فشار چشم همراه است موجب این بیماری می شوند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
تراز: چهارشنبه سوری از سنت های دیرین ایرانیان است که به سبب عدم مراقبت و استفاده از مواد محترقه آتش زای خطرناک گاهی شادی خانواده ها به غم بدل می شود و زمینه یک عمر تأسف برای تعدادی از خانواده ها را ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
تراز: در پی بازگشایی نماد شرکتهای پالایشگاهی همانطورکه پیش بینی می شد بورس تهران ریزش های شدیدی را تجربه کرد و با افت قیمت و کاهش تقاضا مواجه شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۰    
تراز: وقتی در مورد مجسمه ها صحبت می شود، در ذهن مردم موزه ها متبادر می شود. این در حالی است که در برخی پارک ها مجسمه های کوچک یا غول پیکری ساخته شده اند که ارزش هنری بالا و طرفداران زیادی دارند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۵    
تراز: کامینیتو دل ری (معبر کوچک پادشاه) که در ارتفاع 330 فوتی دره لوس کایتانس اسپانیا ساخته شده، از سوی بسیاری از رسانه ها و گردشگران ترسناک ترین معبر دنیا لقب گرفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۵    
تراز: وزیر دادگستری با اشاره به کاهش 50 درصدی پرونده های تخلف در تهران گفت: این کاهش تخلفات در واقع یک شاخص ارزشمند در مدیریت اجتماعی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۵    
تراز: همسر شریک مهدی هاشمی در پرونده رشوه استات اویل از اینکه هاشمی رفسنجانی با تبرئه فرزند، همه اتهامات را پای همسر وی می نویسد ابراز گلایه کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
تراز:فعالیت تروریست های وابسته به داعش در افغانستان به نحو چشمگیری افزایش یافته که مخاطراتی را برای این کشور و همسایگانش ایجاد خواهد نمود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
تراز: روزنامه آمریکایی وابسته به جمهوریخواهان در سرمقاله ای درباره اظهارات وزیر خارجه این کشور درباره مذاکره با دولت بشار اسد تاکید کرد دولت اوباما در قبال سوریه هیچ استراتژی مشخصی ندارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۵    
تراز: علی اکبرولایتی گفت: در حال حاضر مذاکرات امیدوارکننده تر از چند ماه قبل است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
تراز: رئیس جمهور با اشاره به کاهش تورم و افزایش نرخ رشد اقتصادی گفت: با وجود شرایط تحریم تمام وعده های دولت یازدهم به مردم محقق شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۵    
تراز: سکوت سازمان حمایت در روزهایی که بیشتر از هر زمان دیگر باید به وظایف نظارتی خود عمل کند و از نابسامانی هایی که در بازار برخی اقلام از جمله گوشت مرغ به وجود آمده جلوگیری کند، جای تامل دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
تراز: وزیر نفت با بیان اینکه بخش دریایی فاز 17 پارس جنوبی هم اکنون آماده است و در حال حاضر دو ردیف پالایشی این فاز در حال فعالیت است گفت: بخش دریایی فاز 18 پارس جنوبی نیز هم اکنون آماده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
تراز:این تصاویر نشان می دهد که حضور ابتدایی زنان در جامعه مدرن با پوشش نسبتا کامل و منطبق بر ساخت های اجتماعی آن دوران بوده است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
تراز: ترقه کبریتی به دلیل کمیاب بودنش قیمت مشخصی ندارد و فروشندگان اغلب بین 4هزار تا 6 هزار تومان برو روی آن قیمت گذاری می کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
تراز: در این چند ساله که یادداشت های بسیاری در مخالفت با خرید و نگهداری (کشتن) ماهی قرمز بر سر سفره هفت سین در رسانه های مختلف نوشته شده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
تراز: در حالی که قیمت گوشت مرغ امروز - سه شنبه - در بازار مصرف به کیلویی 8500 تا 9000 تومان رسیده است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
تراز: تلفیق موضوع تورم و گرانی با چهارشنبه آخر سال، ایده کارتونی اثر احسان گنجی شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
تراز: اعلام وضعیت هوای کشور در هفته اول نوروز، پیش بینی درآمدزایی هفت میلیاردی از محل ارائه اطلاعات هواشناسی، راه اندازی دهک کشاورزی در هواشناسی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
تراز: در حالی که سخنان غیرمسئولانه مشاور رئیس جمهور موجی از واکنش های ضد ایرانی در در پی داشته است، دولت فقط در صدد توجیه این سخنان برآمده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۰    
تراز: مرکز تقویم موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، جزئیات خورشید گرفتگی جزئی در روز جمعه 29 اسفندماه 1393 را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۰    
تراز: هشدار پژوهشکده علوم و صنایع غذایی نسبت به سموم موجود در آجیل و خشکبار که در اکثر موارد با روش های غیرآزمایشگاهی قابل شناسایی نیستند هشدار داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۰    
تراز: اگر روزی به دلیل ارتکاب جرم در دادگاه محاکمه شوید احتمالاً بیشترین ترس را از شنیدن حبس و زندان به عنوان مجازات خواهد بود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۰    
تراز: به دنبال دیدار وزیر خارجه ایران با وزرای خارجه سه کشور مطرح اروپایی اتحادیه اروپا بیانیه ای در این باره صادر کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
تراز: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از صدور ویزا برای برخی کاروان های عمره مفرده خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
تراز: انواع آجیل شب عید در حالی در این روزها با افزایش تقاضا همراه شده که قیمت برخی اقلام آن مانند فندق و تخمه ژاپنی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
تراز: رویای بشر برای پرواز با خودرو تا دو سال آینده محقق می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
تراز: محققان آزمایشگاه ملی لارنس لیورمول موفق به ساخت پرقدرت ترین لیزر جهان به کمک چیدمان دیود ها شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
تراز: تسهیلات پرداختی بانک ها در 11 ماهه سال جاری به بخش های اقتصادی 291 هزار و 970 میلیارد تومان بوده که که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 76 هزار میلیارد تومان (معادل 35.2 درصد) افزایش داشته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
تراز: اوپک در جدیدترین گزارش خود خبر داد تولید نفت ایران در ماه فوریه 7 هزار و 600 بشکه در روز افزایش یافته و به 2.778 میلیون بشکه در روز رسیده است
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
تراز: اولین سهمیه بنزین بهار در آستانه تحویل سال نو در حالی در کارت های هوشمند سوخت واریز می شود که افزایش پنج درصدی قیمت بنزین برای فروردین ماه سال آینده فعلا منتفی شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۰    
تراز: بهمن ماه امسال توقف تولید برخی از خودروهای سواری داخلی همچنان ادامه یافته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۰    
تراز: جمعی از مسئولین ارشد شرکت پست به منظور بررسی روند خدمت رسانی به هموطنان در ایام پایانی سال از منطقه 15 پستی بازدید و طی مراسمی از هفت سین خدمات پستی رونمایی کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۰    
تراز: بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 22 اسفند 93 اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
تراز: قانون بودجه 94 از یک طرف دولت را ملزم به حذف پردرآمدها کرد و از طرف دیگر، دولت موظف شد نسبت به ثبت نام جاماندگان از یارانه در فروردین 94 و پرداخت یارانه به آنها اقدام کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۰    
تراز: در حالی که بر اساس قانون تمرکز وظایف کشاورزی در وزارت جهاد، تمام سیاست گذاری و اجرای تنظیم بازار محصولات کشاورزی به عهده وزارت جهاد کشاورزی گذارده شده است اما معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۰    
تراز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا یک هفته آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۰    
تراز: یا زهرا(س) طراح حمید ژولانژاد
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۰    
تراز: طوری که از روایات و تواریخ استفاده می شود در زمان جاهلیت معمول بود که اگر بدهکار در رأس مدت نمی توانست بدهی خود را بپردازد از طلبکار تقاضا می کرد که مجموع سود و اصل بدهی را به شکل سرمایه جدیدی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
تراز: انگار سال 1393 به نفس نفس افتاده و این روزهای آخر سال را مانند کوهنوردی که به قله نزدیک شده می گذراند تا سال پر از فراز و نشیب را به اولاد ارشدش یعنی سال 1394 تحویل دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
تراز: یک شرکت کانادایی ظرف هوشمندی طراحی کرده که از محتوای درون خود باخبر بوده و بطور خودکار اقلام مورد نیاز را پیش از پایان یافتن آنها، در لیست خرید قرار می دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
تراز: ترقه، فشفشه و وسایل آتش بازی گوناگونی که در بسته بندی و اشکال مختلفی در دسترس شهروندان به خصوص اقشار آسیب پذیر قرار گرفته است از انواع کبریتی تا سوتی و همگی ساخت کشور چین هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
تراز: رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: برای جابه جایی کاروان های راهیان نور از طریق هوایی برنامه ریزی شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
تراز: رئیس اتاق بازرگانی تهران با تأکید بر "استفاده از الگوهای بانک جهانی هیچ نتیجه ای برای اقتصاد ما نداشت" گفت: اقتصاد مقاومتی به دنبال معرفی ایران به عنوان الگو در سطح جهان اسلام است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تراز: اخیراً تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از مسابقه فوتبال بین دو گروه تروریستی جبهه النصره و احرار الشام حکایت دارد(!).
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تراز: مقامات شبه جزیره کریمه اعلام کردند اولین قرارداد سرمایه گذاری در این منطقه را پس از جدایی از اوکراین و پیوستن به روسیه به امضا رسانده اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تراز: خانواده های تک فرزند از انسجام کمتری برخوردار هستند...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تراز: رییس کلانتری 113 بازار از دستگیری زن و مرد جوانی که قصد داشتند مخدر تریاک را در پوشش بادام هندی به کانادا پست کنند، خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تراز: محمد ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور تغییر کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
تراز: یک خبرگزاری انگلیسی نوشت، به دلیل پیچیدگی تحریم های انرژی بر ایران، حداقل تا سال 2016 صادارت نفت خام این کشور به بازارهای جهانی آن طور که این کشور مد نظر دارد نخواهد بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۵    
تراز: رئیس جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر بالای یک میلیارد و 700 میلیون لیتر بنزین در کشور ذخیره شده است، گفت: مشکلی در تامین سوخت نوروزی نداریم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
تراز: اینفوگرافی ساعات کار و اوقات فراغت در سرتاسر دنیا
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
تراز: فروش جهانی رایانه های شخصی و تبلت ها در سال 2015 روند کاهش خود را ادامه می دهد و به میزان 4.9 درصد افت فروش خواهد داشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
تراز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یارانه ماهانه پنهان پرمصرف ها در برق حداقل 300 هزار تومان و در گاز بیش از یک میلیون تومان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
تراز:همزمان با رسیدن به چهارشنبه آخرسال تمامی نیروهای امدادی درحالت آماده باش قرار گرفتند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
تراز: وزیر نفت با بیان اینکه افتتاح فاز 12 پارس جنوبی با وجود تحریم پیامی به گروه 1+5 است که صنعت نفت با تحریم متوقف نمی شود، گفت: در صورت لغو تحریم ها ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۱    
تراز: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به افزایش مجدد قیمت مرغ، گفت: تاخیر مرغ داران در عرضه مرغ به بازار، علت این موضوع است و مسئولان باید کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
تراز: دیروز قیمت نفت در بازارهای بین المللی روند کاهشی را پیش گرفت. اخبار بازار جهانی نشان می دهد هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با کاهش 42 سنتی به 54 دلار و 25 سنت رسیده است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
تراز: با تخصیص 700 میلیارد تومان سوت قطار در گیلان به صدا در می آید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۱    
تراز: روند مذاکرات نشان داده که در نرخ گذاری انواع ارز به ویژه دلار و همچنین سکه اثرگذار است. اما تحلیل این اثرگذاری مستلزم آگاهی از یک نگاه عقلانی تر و اقتصادی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۷    
تراز: معاون اقتصادی بانک مرکزی تازه ترین تحلیل این بانک از وضعیت تورمی در سال 94 را تشریح کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
تراز: مهمترین عناوین امروز سه شنبه 93/12/26 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی امروز سه شنبه 93/12/26 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
تراز: معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: در حالت کلی رشد نرخ تعرفه ها برای سال آینده در دو بخش دولتی و غیر دولتی 15 درصد تعیین شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
تراز: انفجار ترقه ای دست ساز در یک واحد مسکونی در بلوار سیدرضی شهر مشهد 2 مجروح بر جای گذاشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
تراز: نیروی انتظامی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه اطلاعیه ای را به مناسبت چهارشنبه آخر سال به شرح ذیل منتشر کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷    
تراز: قیمت طلا و سکه امروز در بازار
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
تراز: مهمترین عناوین ورزشی امروز سه شنبه 93/12/26 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
تراز: دو کولی رومانیایی که در سوئد به تکدی گری مشغولند، به عنوان تابلوهای زنده به مدت دو ساعت در موزه هنرهای معاصر یکی از شهرهای سوئد به نمایش درآمدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
تراز: معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: 8 هزار روستای کشور زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارند که تا سال آینده 25 هزار روستا زیرپوشش قرار می گیرند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
تراز: معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از فعالیت 350 سایت همسریابی که به شکل غیرقانونی فعالیت می کنند، خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
تراز: وزیر نفت با بیان اینکه در صورت برداشته شدن تحریم ها ایران طی چند ماه قابلیت افزایش صادرات نفت به میزان یک میلیون بشکه را خواهد داشت تاکید کرد: این امر نمی تواند در کاهش قیمت نفت تاثیرگذار باشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
تراز: یک کارشناس مسکن با بیان اینکه میزان ساخت وساز مسکن نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش پیداکرده است ...
  • ۱