پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۵۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 21 اسفند 1393 - taraznews.com

تراز نیوز 3 اسفند 1393 تراز نیوز 4 اسفند 1393 تراز نیوز 5 اسفند 1393 تراز نیوز 6 اسفند 1393 تراز نیوز 7 اسفند 1393 تراز نیوز 10 اسفند 1393 تراز نیوز 11 اسفند 1393 تراز نیوز 12 اسفند 1393 تراز نیوز 13 اسفند 1393 تراز نیوز 14 اسفند 1393 تراز نیوز 15 اسفند 1393 تراز نیوز 16 اسفند 1393 تراز نیوز 17 اسفند 1393 تراز نیوز 18 اسفند 1393 تراز نیوز 19 اسفند 1393 تراز نیوز 20 اسفند 1393 تراز نیوز 21 اسفند 1393 تراز نیوز 22 اسفند 1393 تراز نیوز 23 اسفند 1393 تراز نیوز 24 اسفند 1393 تراز نیوز 25 اسفند 1393 تراز نیوز 26 اسفند 1393 تراز نیوز 27 اسفند 1393 تراز نیوز 28 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1393 
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
تراز: بانک مرکزی جمهوری اسلامی، شعب منتخب بانکهای توزیع کننده اسکناس نو را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
تراز: مسئولین امریکا بمناسبت اینکه یک دلقک صهیونیست آنجا رفته و حرفهایی زده برای اینکه خود را کنار بکشند مطالبی گفتند اما ایران را هم متهم به تروریسم کردند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۱    
تراز: تاکنون بیش از 120 نفر در بنیاد تمدید حیات آلکور به شکل نیمه مرده منجمد شده اند با این امید که روزی با پیشرفت علم دوباره به حیات بازگردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
تراز: میوه شب عید از روز شنبه 23 اسفندماه در کشور توزیع می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
تراز: اگر کسی در هوا بمیرد یا او را دار بزنند و در هوا معلق آویزان باشد باز هم عذاب قبر دارد. جالب اینکه به فرموده امام صادق(ع) آن فشار شدیدتر از فشار قبر اصطلاحی و زمینی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۶    
تراز: یک روز تعدادی از هم کلاس های مذهبی و متدین نزد من آمدند و گفتند این آقا (همین دانشجوی معمم علوم سیاسی) در محیط دانشکده، گاهی با دختران دانشجو قدم می زند و صحبت می کند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۶    
تراز: داعش فیلم اعدام یک مسلمان اسرائیلی به نام "محمد مسلم" توسط یک کودک داعشی را منتشر کرد. این مسلمان اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای موساد اعدام شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
تراز: رئیس انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با اشاره به ارائه طرح پیشنهادی کاهش 20 درصدی قیمت CNG به دولت گفت: احتمال دارد بهای CNG از سال آینده در صورت تثبیت قیمت بنزین به 500 تومان کاهش یابد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
تراز: نمایندگان مجلس هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را در صحن علنی خانه ملت مورد بررسی قرار می دهند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
تراز: یک موسسه بین المللی با معرفی 36 کشور جهان که با سطح بسیار بالای استرس آبی مواجه اند اعلام کرد ایران از این نظر در جایگاه 24 جهان قرار گرفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
تراز: کریستیانو رونالدو یکی از آن آدم هایی است که خیلی روی ظاهرش وسواس دارد و همیشه برای انتخاب لباس و مدل موهایش خیلی وقت می گذارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
تراز: یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی راه کارهایی را به منظور داشتن خوابی آرام پیشنهاد داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
تراز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند دولت حاضر مشاغلی را ایجاد کرده ولی در مجموع نزدیک به یک میلیون نفر نسبت به ابتدای دولت یازدهم، از بازار کار خارج شده اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
تراز: وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای آلمانی خود گفت که ایران باید انتخاب های اساسی در خصوص موضوع هسته ای خود صورت دهد و اشتاین مایر نیز گفت مذاکرات بسیار جدی است و از ایران خواست تا ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
تراز: یک فرد دیابتی ممکن است، ناچار شود در فواصل کم عمل های متعددی روی چشمش انجام دهد چراکه، معمولا چشم جزو اولین اعضایی است که با دیابت درگیر می شود. در ایران تعداد بالایی به این بیماری مبتلا هستند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
تراز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین تکلیف موضوع دستمزد و حقوق کارگران تا هفته آینده خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
تراز: مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: 420 هزار واحد مسکن مهر از زمان آغاز به کار دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است و تا پایان سال آینده 90 درصد این طرح پایان می یابد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
تراز: کوروش را صدا کرد.کتیبه ای به دست کوروش داد که با همان سنجاق سرش روی آن حک شده بود: دیدار اقوام و فامیل تنها در عید نوروز رواج پیدا کند. یکدیگر را دیدنی کنند تا سال بعد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
تراز: بانک مرکزی هشدار داد برای جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران از ارسال اطلاعات بانکی به صورت پیامک خودداری کنید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
تراز: برخی مواقع رقم هایی مطرح می شود که توجیه مالی ندارد مثلاً خواننده ای بابت 10 دقیقه برنامه 12میلیون تومان پول درخواست کرد که نپذیرفتم اما برای بازیگران بین دو و نیم تا سه میلیون پرداخت می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
تراز: خاصیت آرام بخشی،درمان آفت دهان،ضد استرس، رفع سردرد، درمان بی خوابی و تقویت کننده لثه از جمله خواص معجزه گر گلاب است که تاکنون ناشناخته باقیمانده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
تراز: وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 10 هزار میلیارد ریال بودجه برای خطوط اعتباری این وزارتخانه در سال آینده خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
تراز: چرا برخی ثروتمندان محله ها و برخی مشاورین املاک با هروسیله ای در صدد تصاحب کرسی های شورایاری ها هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۳    
تراز: اکنون مدت زمانی زیادی است که اپل و مایکروسافت، برای بازدید و خرید مشتریان فروشگاه های مخصوص به خود دارند و گوگل نیز به این کسب و کار پیوسته است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
تراز: گاو دو چهره!
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
تراز: معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان قبل از سفرهای نوروزی نسبت به سلامت فنی خودرو اقدام لازم را انجام دهند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۹    
تراز: سناتور تندروی آمریکایی که با تنظیم نامه ای مدعی شده توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 تنها تا پایان ریاست جمهوری اوباما معتبر خواهد بود، گفت: مطابق قانون اساسی آمریکا این اقدام امکان پذیر است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۹    
تراز: حتی اگر روی کوهی از پول نشسته باشید، باز هم اجازه ندارید بی محابا همه شان را آتش بزنید. چون در همه حال قواعد خدشه ناپذیری وجود دارد که اگر به آنها عمل کنیم ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
تراز: وزیر جهاد کشاورزی گفت: نیاز کشور به 150 هزار دستگاه تراکتور سنگین با تولید تراکتور سنگین آی تی ام 1500 در تبریز تامین شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
تراز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه تلاش خود برای توسعه صنایع پتروشیمی استان کرمانشاه را به کار می بندد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
تراز: ماهنامه علمی و پژوهشی فوربس نوشت: زهرا حقانی محقق 27 ساله ایرانی که دانشنامه دکترای خود را در مطالعات نیروی جاذبه زمین و اخترشناسی از دانشگاه شهید بهشتی در تهران دریافت کرد و در حال حاضر به ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
تراز: نگاه منطقه ای نمایندگان مجلس در کنار فقدان عنصر گزارش دهی، از ضعف های نهادی بودجه ریزی محسوب می شود، که منجر به بروز مشکلاتی فراوان در اداره کشور شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
تراز: ارولوژی رشته ای است در علم پزشکی که به بیماری های مجاری ادراری در زنان و مردان می پردازد. وقتی سخن از سلامت مردان به میان می آید عموما ذهنمان متوجه بیماری های مرتبط با غده پروستات می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
تراز: عکسی که در زیر مشاهده می کنید یک سند تاریخی از اولین هواپیما در ایران است. در این عکس احمدشاه قاجار در کنار جمعی از ملازمان با خلبانی که احتمالا "گوزمینسکی" باشد در مقابل دوربین ایستاده اند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
تراز: مسئولان باید هماهنگ با بصیرتی که ملت بزرگ ایران در خنثی سازی فتنه 88 به کار گرفت؛ ضمن رعایت اصل شایسته سالاری، در حفظ نیروهای مخلص ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
تراز: رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت زیرساخت های رفاهی و دستیابی به توسعه پایداردر روستاها، مورد توجه دولت و مجلس است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
تراز: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه برغم پیشرفت در مذاکرات برای دستیابی به یک موافقتنامه درباره برنامه هسته ای ایران ، تحریم های موجود علیه تهران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۹    
تراز: اگر افرادی نظیر حسینی(وزیر اقتصاد دولت قبل) وجود نداشته باشند که خاوری ها را بر سر کار بیاورند چنین اختلاس هایی رخ نخواهد داد .
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۹    
تراز: خشکسالی خراسان جنوبی را فرا گرفته است؛ رنگ قرمز در نقشه سهمیه بندی خشکسالی هشدار می دهد. خبر می رسد خراسان جنوبی سهم کمی از اعتبارات خشکسالی دارد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۹    
تراز: مادرِ مهدی، روز گذشته در هجدهمین سالروز میلاد فرزندش، برای او جشن تولدی تدارک دیده و همرزمان او را دعوت نموده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۹    
تراز: ناشران برتر سال 1393 همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی می شوند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۹    
تراز: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نخستین کاروان بین المللی راهیان نور را با دعوت از 8 فعال فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان و سوئد، راه اندازی کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۹    
تراز: یک منبع امنیتی گفت که ارتش توانست منطقه سمره در شمال شرق تکریت را از عناصر داعش پاکسازی کرد و پیشروی با پشتیبانی گسترده نیروی هوایی ارتش صورت می گیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
تراز: فهرست سیاهه و ریز تمام جهیز عروس که به امضای داماد رسانند و به کسان عروس دهند. صورت و سیاهه ٔ اسباب و جهاز زن که بخانه ٔ شوی آرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
تراز: میکروفون و دوربین روشن هستند، اما سیاستمداران و افراد سرشناس خبرندارند و در "حالت رسمی" نیستند و حرف هایی می زنند که قرار نبوده جایی شنیده شوند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
تراز: بازار انواع لوازم تزیینی در روزهای پایانی سال تقاضای بیشتری دارد و از رونق نسبی برخوردار شده است؛ هرچند که به گفته فروشندگان ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
تراز: عرفه برق جدید که از اسفند ماه سال جاری پای خود را به قبض های خانگی و صنعتی باز می کند، به گونه ایست که در قبض های جدید خانگی با احتساب افزایش 10 درصدی قیمت ها ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
تراز: برای کاهش خطرات بیماری های قلبی عروقی ثابت شده است که باید از خوردن خوراکی های بسیار چرب و بسیار شیرین خودداری کرد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
تراز: فضای مجازی و اینترنت در دنیای امروز ما به گونه ای نفوذ کرده است که نمی توان زندگی بدون آن را تصور کرد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
تراز: یک منبع آگاه از بازداشت وام گیرنده 6500میلیارد تومانی با دستور مرجع قضایی خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
تراز: فتنه 88 و عبرتهای آن، تسخیرلانه جاسوسی و تغییر مواضع برخی تسخیرکنندگان از موضوعاتی است که معصومه ابتکار در برنامه شناسنامه به آن می پردازد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
تراز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمه تکمیلی کارگران از اهمیت بالایی برخوردار است و ادامه خواهد داشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
تراز: رسانه ها اعلام کردند: مشتری نیاید، استقلال و پرسپولیس را حضوری می فروشند!
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
تراز: قایق پرنده aron7 ساخت کره جنوبی در دو مدل نظامی و غیر نظامی عرضه شده است. سرعت این وسیله 200 کیلومتر بر ساعت است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
تراز: از جاذبه های گردشگری شهر کویری طبس می شه به چشمه آب گرم مرتضی علی اشاره کرد که برای رسیدن بهش باید حدود 5 کیلومتر رو به صورت پیاده که عمدتاً از داخل آب می گذره طی کرد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
تراز: بیماری هلندی یک مفهوم اقتصادی است که تلاش می کند رابطهٔ بین بهره برداری بی رویه از منابع طبیعی و رکود در بخش صنعت را توضیح دهد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
تراز: مجله فوربس می نویسد : شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی 27 ساله با نام زهرا حقانی باشد .
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
تراز: در اختیار نهادن سیم کارت همراه اول تا چه میزان همراه با اتاق فکری کارشناسی شده و از طریق تطابق با پدیده تعلیم و تربیت نزد خانواده های ایرانی است هم نامشخص است
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
تراز: شکست آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان از آیت الله یزدی می تواند اسباب عبرت باشد، چنانچه آیت الله به دیده دقت در آن بنگرند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۴    
تراز: عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت معتقد است:اولویت تحقق اقتصاد مقاومتی، تعریف بازار مشترک با کشورهایی نظیر روسیه، سوریه و کشورهای حوزه خلیج فارس است که شرایط اقتصادی ما را دارا هستند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تراز: ایران با متوسط مصرف روزانه 63.4 میلیون لیتر ششمین کشور مصرف کننده بنزین است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تراز: یکی از عناصر کشتار پایگاه هوایی اسپایکر عراق هنگام فرار از تکریت دستگیر شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تراز: آخرین یارانه 45500 تومانی سال 93 از سوی دولت به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تراز: قیمت انواع ارز امروز در بازار
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تراز: قیمت طلا و سکه امروز در بازار
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تراز: مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه امکانات گردشگری مازندران برای مسافران نوروزی فراهم می شود، گفت: در ایام نوروز بحث شنا مطرح نیست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
تراز: وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از اجرای طرح ملی تولید بزرگ، بنگاه کوچک در کشور و اختصاص اعتبار 40 هزار میلیارد ریالی برای آن خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۹    
تراز: اوباما در یادداشتی به کنگره نوشت: اقدامات مشخص و سیاست های دولت ایران همچنان تهدیدی غیر عادی و جدی برای امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکاست ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۹    
تراز: قیمت جهانی طلا همچنان با کاهش روبه رو است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی امروز پنجشنبه 93/12/21 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
تراز: مهمترین عناوین امروز پنجشنبه 93/12/21 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
تراز: مهمترین عناوین ورزشی امروز پنجشنبه 93/12/21 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید: