یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۱۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 23 اسفند 1393 - taraznews.com

تراز نیوز 3 اسفند 1393 تراز نیوز 4 اسفند 1393 تراز نیوز 5 اسفند 1393 تراز نیوز 6 اسفند 1393 تراز نیوز 7 اسفند 1393 تراز نیوز 10 اسفند 1393 تراز نیوز 11 اسفند 1393 تراز نیوز 12 اسفند 1393 تراز نیوز 13 اسفند 1393 تراز نیوز 14 اسفند 1393 تراز نیوز 15 اسفند 1393 تراز نیوز 16 اسفند 1393 تراز نیوز 17 اسفند 1393 تراز نیوز 18 اسفند 1393 تراز نیوز 19 اسفند 1393 تراز نیوز 20 اسفند 1393 تراز نیوز 21 اسفند 1393 تراز نیوز 22 اسفند 1393 تراز نیوز 23 اسفند 1393 تراز نیوز 24 اسفند 1393 تراز نیوز 25 اسفند 1393 تراز نیوز 26 اسفند 1393 تراز نیوز 27 اسفند 1393 تراز نیوز 28 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1393 
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
تراز: در دومین هفته اسفندماه به طور متوسط روزانه 2 میلیون و 658 هزار مترمکعب آب شرب در خانه ها، ادارات و اماکن تجاری استان تهران مصرف شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
تراز: محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره گزارش اخیر احمد شهید به سازمان ملل و تاکید بر مطالبی مانند حقوق هم جنس بازان در ایران اظهار داشت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
تراز: سومین کنفرانس جهانی کاهش ریسک سوانح طبیعی، امروز (23 اسفندماه) در شهر سندای ژاپن برگزار شد. مهدی زارع نماینده ایران در این کنفرانس گفت: تهران یکی از شش شهر اول در خطر زلزله جهان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
تراز: علیرضا رادفر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده، نخستین مقصد سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
تراز: مدیر مرکز پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وضعیت آسمان تهران در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری و درپاره ای نقاط بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
تراز: مشاور رسانه ای رئیس جمهور درخصوص اظهارات اخیر علی یونسی گفت: اظهارات علی یونسی تحریف شده است، ایشان اساسا بحث تاریخی مطرح کرده بودند و بعد رسانه ها آمدند قبل و بعد صحبت های ایشان را بریدند و ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
تراز: دلایل زیادی برای توضیح مواضع سرسختانه فرانسه در موضوع هسته ای ایران وجود دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۳    
تراز: امروز برای نخستین بار از کارت شناسایی شهدای فرهنگی با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
تراز: گروه بانک ها و موسسات اعتباری کشور، در فهرست 500 شرکت پرفروش ایرانی 22 نماینده دارد؛ در این میان سه بانک ملت، تجارت و پارسیان در فهرست 10 شرکت نخست قرار گرفته اند و به ترتیب در رتبه های ششم ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
تراز: وزارت خارجه ایران تاکید کرد سیاست جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر احترام به حاکمیت، تمامیت ارضی، ثبات، امنیت و انسجام ملی همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
تراز: قائم مقام معاون قضایی قوه قضاییه و مدیرکل پرونده های خاص گفت: متاسفانه درسال های اخیر سازمان جنگل بانی پیگیری مطلوبی را در زمینه جنگل ها و منابع طبیعی نداشته که این موضوع قابل قبول نیست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
تراز: سید محمد راشدی معاون مسافری شرکت راه آهن, با اشاره به فروش بلیت های نوروزی قطار، اظهار داشت: یک میلیون و 960 هزار صندلی برای سفرهای نوروزی درنظر گرفته شده بود که از این تعداد بلیت بالغ بر 850 ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
تراز: مسئولان برقی وزارت نیرو از کاهش بارندگی و ذخیره آب پشت سدهای بزرگ کشور برای تامین پایدار و مطمئن برق تابستان سال آینده اظهار نگرانی می کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
تراز: گربه ها حیوانات کنجکاوی هستن. گاهی اوقات این کنجکاوی کار را به خواندن روزنامه های صبح هم می کشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
تراز: نشست پایانی تعیین تکلیف بسته جدید مزد سال آینده مشمولان قانون کار، فرداشب در وزارت کار برگزار می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
تراز: عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان از تولید یک میلیون و 700 هزار دستگاه خودرو در سال 94 خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
تراز: در حاشیه فروش آجیل های گران قیمت در بسته بندی های جدید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
تراز: رئیس جمهور با بیان اینکه ذخایر آبی مناسبی نداریم، گفت: تنها 40 درصد ظرفیت سدهای اطراف تهران آب دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
تراز: ایده مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران مورد تایید و استقبال آمریکا قرار گرفت. واشنگتن هم ارسال توافق هسته ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای افزایش ضریب ضمانت اجرایی آن را امری معمول دانست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
تراز:مجرم سابقه دار وقتی نتوانست دختر مورد علاقه اش را راضی به ازدواج کند، تصمیم به قتل او گرفت، اما با تیزهوشی دختر نوجوان در اجرای نقشه خود ناکام ماند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
تراز: الهام غفوری اعلام کرد سریال پایتخت 4 برای ماه رمضان شبکه اول سیما ساخته خواهد شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
تراز: تمام نامزدهای ذکر شده که در صدر لیست جمهوری خواهان مشغول مبارزه درون حزبی با یکدیگر هستند، یک حرف و کلید واژه واحد و مشترک دارند و آن سرزنش عملکرد باراک اوباما ست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۸    
تراز: دفع شر داعش از تکریت توسط ارتش عراق و مدد عزم آتشین نیروهای مردمی
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
تراز: بانک مرکزی متوسط قیمت فروش سکه و ارز در بازار آزاد شهر تهران در 10 ماهه اول سال جاری را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
تراز: جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی امروز شنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل و مهمترین برنامه ها و اولویت های این صندوق در سال آینده به تصویب رسید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
تراز: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور از ثبت رکورد خروج 300 هزار خودروی فرسوده در سال 93 خبر داد و گفت: با تصویب هیات وزیران امکان استفاده از گواهی اسقاط برای کلیه خودروها فراهم شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
تراز: در آستانه فرا رسیدن سال نو بازار خرید و فروش و البسه نو در بازار ساری رونق خاصی به خود گرفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
تراز: فعالان اقتصادی با تاکید بر این که ذهنیت مردم نسبت به کالاهای ایرانی باید پاک شود، تصریح می کنند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
تراز: فاز دوم ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در نجف اشرف امروز طی مراسمی با حضور تولیت حرم مطهر علوی، رییس دیوان وقف شیعی عراق، جمعی از وزارء علما و مسئولین ستاد و پروژه برگزار شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
تراز: حادثه حمله افراد ناشناس به علی مطهری پس از 7 روز به دفتر رییس جمهوری کشید و سرانجام با دستور رییس جمهوری و وزیرکشور مقرر شد هیاتی عازم شیراز شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
تراز: معوقات بانکی کشور، تخلف و فسادهای کشف شده و تغییر و تحولات اخیر مجموعه بانکی کشور باعث شد بر آن شویم تا به این سوال پاسخی مستدل و درخور دهدیم که برخی بانک ها چگونه به فساد آلوده شدند؟
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
تراز:از پراکنده کاری و آشفتگی در کارها که موجب به هم ریختگی فکری می شود -بپرهیزید و به فعالیت های خود تمرکز و انسجام ببخشید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۴    
تراز:یک استاد دانشگاه گفت: در واقع آقای روحانی همانند آقای احمدی نژاد می خواهد پرداخت یارانه را به نفع خود مصادره مطلوب کند و خیلی برایش مهم نیست در 20 سال آینده چه بلایی سر مملکت می آید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
تراز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، دانشگاهی که لقب سبز را یدک می کشد اما پای روی ابتدایی ترین اصول محیط زیست یعنی حفظ منابع طبیعی گذاشته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
تراز: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: شاید شب و روزی به حضرت آقا نمی گذرد که برای نیروی انتظامی دعا نکنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
تراز: بنابر اظهارات رییس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور امسال می توانید عید را با کمال آرامش در خانه هایتان سپری کرده و پس از آن برای درمان بیماری ها و کمبودهای عصبی حاصل از عدم تفریح مناسب به پزشک ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
تراز: گابی مَن دختر 8 ساله ای که اهل سیاتل است از طرف کلاغ ها هدیه ای دریافت کرد. این دختر بچه مدت 4 سال هر روز به پرندگان غذا می داد و یک روز کلاغ ها به درِ خانه وی رفتند و هدیه هایی ویژه به او ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
تراز: منابع رسمی عربستان از تجمع دوره ای گروهی از جوانان شهر مکه مکرمه با خودروهای اسپرت خود در منطقه مقدس عرفات و رقص آنان با موسیقی در این تجمع ها خبر دادند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
تراز: سردبیر جمعی از نشریات توقیف شده می گوید: اگر مذاکرات با پیروزی همراه نباشد، روحانی می گوید یک جناح مانع توافق شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
تراز: بانک مرکزی ایران بخشنامه حل مشکل بدهی 6 دسته از صنایع و واحدهای تولیدی بدهکار را به شبکه بانکی صادر کرد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
تراز: اصطلاح نوموفوبیا یا ترس از در اختیار نداشتن تلفن همراه برای نخستین بار در مطالعه ای که توسط اداره پست انگلیس انجام شده بود، ارائه شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۴    
تراز: گروهی از مسلمانان روسیه در تقاضایی عجیب خواستار احداث مسجدی در مسکو به نام پوتین شدند!
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
تراز: حجم آب در پشت سد لار هم اکنون به حجم مرده رسیده و اندک آب باقی مانده در پشت سد لار قابل بهره برداری نیست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
تراز: شبکه "سی ان ان" در گزارشی، ضمن بررسی مواردی که تهران و واشنگتن می توانند با هم همکاری کنند، لغو یا تعلیق هرگونه تحریم علیه ایران را موجب بالا رفتن سطح تاثیرگذاری کشورمان در منطقه عنوان کرده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
تراز: از روایات اسلامی استفاده می شود که غذای اضافی سه پیامد بد دارد: قساوت می آورد؛ انسان را در انجام عبادات تنبل می کند؛ گوش شنوا را در برابر مواعظ از انسان می گیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
تراز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ارائه اطلاعات خانوارهای مشمول مسکن اجتماعی از سوی نهادهای حمایتی به وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
تراز: رئیس هیأت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: قیمت مرغ امروز در عمده فروشی ها 7500 تومان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
تراز: فرمانده سابق نیروی انتظامی به چادر یکی از مادران شهدای نیروی انتظامی بوسه زد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
تراز: فیلم سینمایی چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از شبکه افق پخش می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
تراز: بسیاری از تحلیلگران، سرلشکر سلیمانی را مبارزی می دانند که خواب را از دشمنان ایران اسلامی ربوده و امنیت و آرامشی که امروز در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
تراز: رئیس سابق رسانه ملی رفتار دیگران و تحریک آن ها در تصمیم احمدی نژاد برای خانه نشینی را موثر دانست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۹    
تراز: رئیس جمهور گفت: ملت ایران استقلال، آزادی، انقلاب، ایمان و فرهنگ دینی را از یاد نبرده و نخواهد برد و همواره به عهد و پیمانش با نظام اسلامی وفادار بوده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۹    
تراز: نام یکی از فرماندهان گردان امام علی(ع) این روز ها لرزه به تن داعشی ها و تروریست ها در عراق می اندازد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۷    
تراز: امسال نرخ بلیت اتوبوس بین شهری 20درصد، کرایه سواری 10درصد، نرخ بلیت قطار حدود20 درصد و نرخ بلیت هواپیما همزمان با آزادسازی نرخ بلیت 30درصد افزایش قیمت داشت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
تراز: در حالی که یک هفته بیشتر تا رسیدن سال جدید و ایام نوروز باقی نمانده، عرضه میوه های قاچاق در بازار رسمی کشور افزایش یافته و کسی هم پاسخگوی آن نیست ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
تراز: در نشست امروز مدیران شبکه های تلویزیونی، جدول پخش برنامه های نوروزی پخش شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
تراز: سال بود که برای چهارشنبه آخر سال ترقه درست می کرد.امیر 20 سال دارد. اهل یکی از شهرک های شهر سمنان است.دوستانش از او به عنوان متخصص درست کردن ترقه های بزرگ با صدای انفجاری بالا نام می برند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
تراز: یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد، داعش آثار تاریخی را که عناصر آن به تاراج برده اند، از طریق سایت اینترنتی خرید و فروش ای بی (ebay) به فروش می گذارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
تراز: باراک اوباما گفت: ارسال نامه توسط 47 سناتور جمهوری خواه به مقامات ایران و اینکه خواسته شده تا به من ، رئیس جمهوری آمریکا، برای اجرای این توافق اعتماد نکنند باعث شرمندگی من است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۷    
تراز: چند سالی است، سفر به ترکیه، ارمنستان و امارات در ایام نوروز باب شده است و بازار سفر به تایلند و مالزی و سنگاپور نیز رونق دارد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۷    
تراز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران است:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
تراز: علمای اهل سنت عراق در واکنش به اظهارات اخیر شیخ الازهر اقدام به اهدای خون خود به مبارزان نیروهای داوطلب مردمی کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
تراز: جان کری اظهار داشت: ایران می گوید به دنبال سلاح هسته ای نیست، آیت الله خامنه ای رهبر ایران فتوای ممنوعیت تولید سلاح هسته ای را صادر کرده و ما ضمن استقبال از این مسأله به دنبال ساز و کاری برای ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
تراز: دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: براساس قانون افرادی که نسبت به خریداری، نگهداری و یا حمل غیر مجاز مواد محترقه اقدام کنند به محکومیت حبس از 91 روز تا 6 ماه محکوم می شوند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
تراز: بانک مرکزی امروز نرخ بانکی 39 ارز دولتی را برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که بر اساس آن نرخ بانکی دلار برای اولین بار به مرز 2800 تومان نزدیک شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
تراز: با کاهش عوامل رکودزا در سال 94 شرایط مناسبی برای رونق بازارهای داخلی فراهم می شود، موقعیتی که در صورت تعلل تکرار آن دشوار خواهد بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۷    
تراز: شب عید است و بار دگر داستان تکراری گرانی میوه و با وجود کسادی بازار، همچنان قیمت انواع و اقسام میوه بالاست ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۷    
تراز: مدیر اسبق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: بودجه نویسی در ایران به دلیل ساختار آن ترکیب بهم ریخته ای شده است که قابل سیاست گذاری نیست ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تراز: معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی شماره تلفن های مورد نیاز مسافران و گردشگران در سفرهای نوروزی را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تراز: این عکس در تکریت گرفته شده که گفته می شود تحت کنترل ارتش عراق قرار گرفته است. عکس جدیدی از "نزار" مداح معروف عرب زبان که برای شرکت در جنگ با داعش به عراق رفته منتشر شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تراز: معاون فنی پلیس راهور ناجا - چند روز پیش در حاشیه مراسم توقف تولید وانت پیکان در پاسخ به پرسشی درباره میزان تصادفات خودروهای قرار گرفته در انتهای جدول رده بندی کیفی مانند خودروی ام وی ام 110 ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تراز: رئیس شورای رقابت گفت: پرونده رانت 650 میلیون یورویی در شورای رقابت باز است. رضا شیوا گفت: هر وارد کننده خودرو باید بک نمایندگی خدمات پس از فروش قرار داد امضا کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
تراز: مدیر کل آزمایشگاه های مرجع غذا و دارو سازمان غذا و دارو گفت: مردم درخرید آجیل شب عید تلاش نمایند تا از خرید آجیل کهنه و خرید آجیل از مراکزی که آنها را در شرایط نامناسب نگهداری می کنند خودداری ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
تراز:رئیس جمهور گفت: دولت باوجود خشکسالی، تمام طراحی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام خواهد داد تا مردم تهران در تابستان دچار مشکل نشوند، اگر چه ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
تراز: دیروز نوشتند: کربلا می آییم و امروز رسیدند...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
تراز: چینی ها موفق به ساخت یک آسمانخراش 57 طبقه بدون چاپگر سه بعدی در کمتر از 20 روز شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
تراز: این شایعه که بیمارستان های دولتی برای کاهش هزینه ها بعد از طرح تحول سلامت، از داروهای بی کیفیت استفاده می کنند به هیچ وجه صحت ندارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
تراز: نه با بگیر و ببند تمام می شود و نه با شعار دادن و برگزاری همایش. این روزها دلالی کلیه برای خودش بازاری سودآور شده و هنوز هم روی دیوار بعضی بیمارستان ها، برگه های فروش کلیه چسبانده می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
تراز: عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه درباره وضعیت بیمه شخص ثالث در سال آینده توضیح می دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
تراز: صفحه حزب الله لبنان در شبکه های اجتماعی عکسی از بیت المقدس منتشر کرده که در آن یکی از فلسطینیان از دست نوشته به نام سردار قاسم سلیمانی عکس گرفته است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
تراز: گران فروشی و چارتری کردن بلیت در بازار سیاه ایام نوروز داستان تکراری است که همه ساله بسیاری از مسافران با آن درگیر هستند و این در حالی است که هیچ نظارتی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در این ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
تراز: سقوط طلای جهانی و ریزش دلار داخل زمینه ای شد تا در هفته ی گذشته بازار سکه ریزش بیش از 38 هزار تومانی را تجربه و سکه به پایین ترین سطح در سه ماه و نیم اخیر برسد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۶    
تراز: سخنگوی کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه افزایش 260 هزار تومانی مورد توافق اعضای شورای عالی کار است اما اختلاف نظر سر فرمول وجود دارد گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۶    
تراز: معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن تشریح برنامه های حوزه درمان در تعطیلات نوروزی، تاکید کرد: همه بیمارستان های دولتی ملزم به داشتن پزشک متخصص در این ایام هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۷    
تراز: اگرچه موبایل های سال 2014 با ویژگی های منحصر به فردشان توانستند نظر بسیاری را جلب کنند، اما باید دانست صنعت موبایل به همین دستاوردها بسنده نمی کند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۳    
تراز: مسئولان آموزش وپرورش روز چهارشنبه 27 اسفند را پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال 93 اعلام کرده اند اما برخی مدارس چند روز زودتر به استقبال تعطیلات نوروز رفته اند یا در برخی موارد مدرسه باز بوده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
تراز: توافق افزایش 260 هزارتومانی مجموع دریافتی سال 94 از سوی کارگران و کارفرمایان نشان می دهد، حداقل مزد جدید در نهایت باید 103 تا 127 هزارتومان و بن نقدی نیز افزایشی بین 97 تا 121 هزارتومان را ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
تراز: رئیس پلیس شهر مدیسون آمریکا خبر داد به دنبال درگیری در یک آپارتمان، یک سیاه پوست 19 ساله، توسط پلیس کشته شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
تراز: علی مروی با بیان اینکه وزارت نفت باید از خام فروشی نفت جلوگیری کند، گفت: یکی از راهکارها در بحث اقتصاد مقاومتی در مورد نفت بحث مشارکت در ساخت پالایشگاه خارجی است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
تراز: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: از نظر من مردم در جهت احقاق حقوق خود و شکایت از تخلفات عملکرد ضعیفی دارند. نگرانی مردم بیشتر از گرانی است تا گران فروشی.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
تراز:قیمت طلا و سکه امروز در بازار
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
تراز: تاخت و تاز آژانس های چارتر کننده هتل و بلیط برای سفر به جزیره کیش، نرخ هر شب هتل در ایام تعطیلات نوروز را به مرز 2 میلیون و 500 هزار تومان رساند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۹    
تراز: تصاویر با ما حرف می زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۹    
تراز: مذاکرات هسته ای ایران با غرب به روزهای سرنوشت ساز خود رسیده است. آنگونه که از فحوای کلام مقامات ایران و آمریکا برمی آید ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۷    
تراز: در این تصویر، سردار کریمی و همسر گرامی شان، سرکار حاجیه خانم زهرا منصف که داوود را در آغوش دارد دیده می شوند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۵۵    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی امروز شنبه 93/12/23 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۵۵    
تراز: مهمترین عناوین امروز شنبه 93/12/23 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۴۱    
تراز: مهمترین عناوین ورزشی امروز شنبه 93/12/23 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
  • ۱