پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 19 اسفند 1393 - taraznews.com

تراز نیوز 3 اسفند 1393 تراز نیوز 4 اسفند 1393 تراز نیوز 5 اسفند 1393 تراز نیوز 6 اسفند 1393 تراز نیوز 7 اسفند 1393 تراز نیوز 10 اسفند 1393 تراز نیوز 11 اسفند 1393 تراز نیوز 12 اسفند 1393 تراز نیوز 13 اسفند 1393 تراز نیوز 14 اسفند 1393 تراز نیوز 15 اسفند 1393 تراز نیوز 16 اسفند 1393 تراز نیوز 17 اسفند 1393 تراز نیوز 18 اسفند 1393 تراز نیوز 19 اسفند 1393 تراز نیوز 20 اسفند 1393 تراز نیوز 21 اسفند 1393 تراز نیوز 22 اسفند 1393 تراز نیوز 23 اسفند 1393 تراز نیوز 24 اسفند 1393 تراز نیوز 25 اسفند 1393 تراز نیوز 26 اسفند 1393 تراز نیوز 27 اسفند 1393 تراز نیوز 28 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1393 
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
تراز: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حالی از پرداخت وام 50 میلیون تومانی ارزان قیمت به نیازمندان خبر داد که منابع تامین این وام و همچنین تحقق این گونه وعده ها در هاله ای از ابهام ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
تراز: در حالی پروازهای چارتری همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی تبدیل به معضلی برای حمل ونقل هوایی کشور شده که هیچ کس مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
تراز: مراسم ضیافت شام رئیس مجلس خبرگان رهبری امشب با حضور اعضای مجلس خبرگان برگزار می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
تراز: سال گذشته تعدادی از دانش آموزان دبیرستان پسرانه امیرکبیر ماکو تصمیم خبرسازی گرفتند، آنها به جای این که ترقه بخرند، ترجیح دادند پول هایشان را برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند مدرسه هزینه کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
تراز: قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که تا پایان سال جاری 50 هزار نفر از یارانه بگیران حذف خواهند شد و منابع آن صرف افزایش سهم نیازمندان از سبد امنیت غذایی می شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
تراز: اکنون 6 ماه از زمانی که تیم کوک برای نخستین بار اپل واچ را معرفی کرد می گذرد. دیشب بالاخره اپل به حرف و حدیث ها پایان داد و اطلاعات تکمیلی مربوط به این ساعت هوشمند را بصورت عمومی اعلام کرد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
تراز: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها با رد این موضوع که کار نظارت و اجرای نمایشگاه اکسپو میلان به داماد نعمت زاده داده شده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
تراز: رئیس ستاد مرکزی اقامه نماز در آستانه فرارسیدن ایام نوروز سال 94، پیامی با عنوان تبریک عملی به هموطنان ارایه داده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
تراز: تا به حال از خود پرسیده اید خوشمزه ترین غذایی که خورده اید دستپخت چه کسی بود؟ اغلب آدم ها اما وقتی در برابر این سؤال قرار می گیرند یک پاسخ مشترک می دهند: طعم غذاهای خانگی؛
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
تراز: سیاست مداران در برخی کشورها، گاهی اوقات زیادی به احساسات خود عرصه بروز می دهند و این مساله موجب رخ دادن نزاع های فیزیکی خجالت آور می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۷    
تراز: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه این بانک برنامه جدی برای نرخ سود دارد، گفت: اما ترجیح می دهیم قبل از ورود بانک مرکزی بانک ها با هماهنگی هم به انضباط نرخ سود روی بیاورند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
تراز: به رئیس جمهور محترم عرض می کنم فکری به حال استان فارس بکنند و البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
تراز: یک متخصص پوست و مو ارتباط سلامت مو با خارجی بودن شامپو را رد کرد و افزود: اگر کسی از کیفیت شامپوی خود رضایت دارد نباید آن را تغییر دهد مگر موهای وی دچار شوره شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
تراز: پل نانپو، پلی معلق با معماری خاص است که 846 متر طول داشته و و بر روی هوانگپو در شانگهای چین ساخته شده و از زیباترین پل های جهان به جساب می آید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
تراز: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مقدامات تک نرخی کردن ارز فراهم است، گفت: یکی از پیش نیازهای اصلی برای استمرار و موفقیت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
تراز: یک اقتصاددان با بیان اینکه قیمت های نسبی علائم غلط به اقتصاد می دهد، گفت: کسی با سود 400 درصدی بازرگانی به سمت صنعت نمی رود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
تراز: بزرگترین ماراتن برای ورود به پارلمان بخش خصوصی روز گذشته در مصلی تهران برگزار شد و 40 نفر عضو اتاق تهران که با رای دارندگان کارت بازرگانی انتخاب می شدند، مشخص شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
تراز: یک نانوایی در بجنورد، به دلیل پیدا شدن دم مارمولک در نان تولیدی، با حکم تعزیرات حکومتی تعطیل شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
تراز: فرمانده پلیس راه استان زنجان با اشاره به توقیف یک خودرو با خلافی هفت میلیون تومانی در یکی از محورهای مواصلاتی استان زنجان به رانندگان هشدار داد که با هرگونه تخلف که منجر به خطر افتادن جان سایر ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
تراز: سایت حفظ و نشر دفتر حضرت آیت الله خامنه ای (khamenei.ir) اینفوگرافیکی را با عنوان مردم قضاوت کنند منتشر کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
تراز: چه بسا یک کلمه نعمتی را سلب کند و نقمتی را جلب نماید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
تراز: مدیرکل بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از این پهپادها می توان در سرشماری حیات وحش، شناسایی شکارچیان غیر مجاز همچنین زمین خواری در مناطق چهارگانه سازمان حفاظت محیط زیست استفاده کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
تراز: تداوم سقوط قیمت انرژی می تواند آینده اقتصاد جهانی را به شدت تهدید کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
تراز: سید حسن خمینی از احمدی نژاد درباره آینده و برنامه های وی می پرسد که احمدی نژاد می گوید وضع کشور خراب است و اختلافات جدی وجود دارد و مجالی برای حضور من نیست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
تراز: برخلاف گفته های وزیر نفت درباره افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز کشور در سال 93، یک مدیر ارشد شرکت ملی گاز این جهش را رد کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
تراز: وزیر کار از ایجاد 3 هلدینگ بزرگ اقتصادی تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: در قالب طرح مسکن اجتماعی، به دنبال توسعه آپارتمان نشینی نیستیم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
تراز:رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای احمدی نژاد هم وقتی نامزد شدم، به من پیام داده بود که اگر شما می خواهید، من کنار می روم که گفتم نه، حالا که نامزد شدم، هر کسی می خواهد، باشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
تراز: شیعیان پس از آزادسازی مناطق تحت تصرف داعش مبادرت به احیای کلیسای مسیحیان نموده اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
تراز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نامه سرگشاده سناتورهای جمهوری خواه به مقامات ایرانی درباره توافق هسته ای را تلاشی برای تضعیف مذاکرات دانست.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
تراز: تصویر زیر آزمودن جلیقه ی ضدگلوله در سال 1923 را نشان می دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
تراز: همانند هر دستگاه دیگری، کاربرد و قابلیت مورد انتظار مصرف کنندگان از لپ تاپ با گذشت زمان افزایش می یابد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
تراز: شورای اروپا اخیرا در گزارشی به فرانسه درباره ادامه نژادپرستی علیه اقلیتهای دینی به ویژه مسلمانان در این کشور خبر داد و اعلام کرد 80 درصد قربانیان حملات به مسلمانان را زنان تشکیل می دهند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
تراز: اتحادیه های صادرکنندگان هند انتظار دارند که ایران پس از سال مالی جدید که در آوریل2015آغاز می شود، واردات برنج از هند را از سر بگیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
تراز: بانزدیک شدن به ایام نوروز و آغازسال جدید بازار خرید و فروش اجناس حسابی گرمه!
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۷    
تراز: رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: نقش جمعیت هلال احمر و پایگاه های امداد و نجات در ارائه خدمات درمانی مناسب به مصدومان حوادث ترافیکی، از عوامل موثر کاهش تلفات ترافیکی از سال 84 به بعد بوده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
تراز: هر گرم طلای 18 عیار 96 هزار و 635 تومان، نیم سکه 509 هزار تومان و ربع سکه 275 هزار تومان عرضه می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
تراز: هرگونه توافق هسته ای، بعد از پایان دوران ریاست جمهوری اوباما معتبر نیست و رئیس جمهور بعدی می تواند با یک حرکت قلم آن را ابطال کند و کنگره نیز می تواند مفاد این توافق را در زمان دلخواه تغییر دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۲    
تراز: تحقق اهداف سند چشم انداز به سرمایه گذاری بانک ها در بخش های تولیدی و صنعتی بستگی دارد اما وقتی سود برج سازی، واسطه گری و دلالی غیرمولد از تولید و صنعت بیشتر است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
تراز: عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با بیان اینکه بزرگ ترین هدف ما در مذاکرات هسته ای خروج پرونده از فصل 7 منشور سازمان ملل است گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
تراز: بودجه نهاد ریاست جمهوری در بخش حقوق و مزایای مستمر برای سال 1394 رقمی نزدیک به 355 هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
تراز: اما یکی از گلایه ها و پیگیری های کارمندان دولت این بود که آیا ذکر عنوان کارکنان ستادی در مصوبه بهمن ماه دولت به معنای حذف همه کارمندان مستقر در استانها از دریافت فوق العاده ویژه خواهد بود؟
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
تراز: وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به پیام های سناتور تام کوتون از سناتورهای جمهوری خواه تندرو آمریکا در توییتر، وی را به پاسخ خود به نامه اخیر 47 سناتور آمریکایی ارجاع داده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
تراز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید خودرو رانا هیبریدی برای استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی و در مرحله اول به عنوان تاکسی خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
تراز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که توزیع سبدهای کالایی طبق وعده های داده شده به طور منظم انجام می شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
تراز: احمد توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حدود سه هفته پیش هفت نفر از نمایندگان مجلس طی نامه محرمانه ای به جناب آقای رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به امتیاز رانتی به دو سه شرکت دولتی وابسته به ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
تراز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه دولت در برنامه ششم باید تعهدات خود به صندوق های وزارت کار را ادا کند، گفت: پیش بینی رشد 2.5درصدی اقتصاد در سال 94 را داریم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۷    
تراز: درحالی که حواشی تصمیم وزارت نفت برای مشارکت در صادرات برق همچنان ادامه دارد، این وزارتخانه تصمیم گرفت همچنان به جای توجیه مسئولان وزارت نیرو در نشست های رودررو ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
تراز: معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور از بحران آب در 500 شهر کشور در حدالت بدبینانه خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
تراز: رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف گفت: 100 درصد فرش های دستباف صادر می شود که البته بازار ما را کشور هایی مانند هند و پاکستان گرفته اند چون هزینه و دستمزد کارگر در این کشور ها ارزان تر است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
تراز: وزیر امورخارجه کشورمان در هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از تیم مذاکره کننده، نامه سناتورهای امریکایی را تاکیدی بر بی اعتمادی به این کشور خواند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
تراز: رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش 400 تومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ طی هفته گذشته خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
تراز: با رونمایی و افتتاح خط تولید انبوه خودرو باری آریسان در ایران خودروی تبریز، این محصول جایگزین وانت باردو شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
تراز: در آغازین روز از اسفند ماه 1358، امام خمینی رهبر کبیر انقلاب برحسب قانون اساسی، 6 تن از فقهای شورای نگهبان را منصوب کردند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۳    
تراز: در حالی که قیمت پرتقال به حدود کیلویی 7000 تومان رسیده نایب رییس خانه کشاورز می گوید با آغاز توزیع این محصول از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی، قیمت طی روزهای آینده کاهش می یابد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۳    
تراز: وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه تراز وضعیت غذا در کشور در حال حاضر منهای ده میلیارد دلار است، تاکید کرد: تراز غذا در یک دوره ده ساله باید به صفر برسد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۳    
تراز: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با تشریح جزئیات توافق با پژو گفت: بر اساس این توافق یک کارخانه مشترک با سهم 50 درصدی پژو و سهم 50 درصدی ایران خودرو برای تولید محصولات جدید ایجاد خواهد شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
تراز: معاون سازمان محیط زیست گفت: امروز برای تصمیم گیری در مورد خروج وانت پیکان از چرخه تولید در تبریز جلسه ای برگزار می شود که به احتمال زیاد این خودرو از چرخه تولید خارج می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
تراز: معاون روابط کار وزارت کار با اعلام اینکه میانگین افزایش حقوق افراد با 10 سال سابقه در سال آینده 300 تا 400 هزار تومان خواهد بود، گفت: مصوبه افزایش حق مسکن به 20 هزارتومان به دولت رفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
تراز: آثار باقی مانده از حمله به علی مطهری
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
تراز: مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه روز گذشته اعلام کرد که 9 عضو داعش در درگیر بین فراریان و طرفداران داعش کشته شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
تراز: با اقدامات انجام شده و حمایت وزیر تعاون عیدی بازنشستگان فولاد تا پایان هفته واریز و حقوق اسفند ماه هم تا هفته آینده پرداخت می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
تراز: در حاشیه هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۸    
تراز: در حاشیه هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۳    
تراز:مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آماده شدن چهار ترمینال یک، دو، 6 و چهار برای پذیرایی و سرویس دهی مناسب به مسافران نوروزی خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۹    
تراز: ضو شورای عالی فضای مجازی گفت: مجموعه هایی که در حال پیاده سازی فیلترینگ هوشمند هستند با جدیت کار را دنبال و تکمیل می کنند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۹    
تراز: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: درآمدزایی باشگاه ها شفاف نیست اما این مشکل باعث نمی شود برند سرخابی ها را ارزان قیمت بگذاریم.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
تراز: دبیر شورای عالی کار با تأکید بر اینکه نشست شورای برای تعیین حداقل مزد سال 94 به زودی با حضور وزرای اقتصادی برگزار می شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
تراز: در کشور ما فقر و ناکارآمدی منابع و سرمایه های انسانی با توجه به خرج های کلان دولت در زمینه رفاه و عدالت اجتماعی، از گره گاه های مهم رشد و توسعه اقتصادی ما محسوب می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۹    
تراز: طرح وزارت نفت به منظور جذب سرمایه بخش خصوصی برای جمع آوری گازهای همراه نفت، با برگزاری مزایده در حال پیگیری است اما مشخص نبودن نرخ خرید تضمینی برق در این طرح ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۳    
تراز: در جلسه صبح امروز (سه شنبه) اجلاس مجلس خبرگان رهبری حضور حسین فریدون، برادر رئیس جمهور قابل تأمل و توجه رسانه ها و اعضای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۳    
تراز: چانه زنی های کارگران، کارفرمایان و دولت درباره افزایش جدید حقوق سال 94 مشمولان قانون کار در روز جمعه به اتمام می رسد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
تراز: سعید اسماعیلی با بیان اینکه این پروژه یک حرکت فرهنگی بزرگ و جذاب است، گفت: نمایش فصل شیدایی یک مانور فرهنگی است ولی حرکتهای فرهنگی و دینی به صورت مطلوب از سوی هیچ مسئولی حمایت نمی شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
تراز: وزیر امور خارجه برای ارائه گزارشی از روند مذاکرات هسته ای به اعضای مجلس خبرگان رهبری وارد محل برگزاری اجلاس شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۸    
تراز: آیت الله محمد یزدی با 47 رای به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و آیت الله هاشمی رفسنجانی با اخذ 27 رای از ریاست مجلس خبرگان باز ماند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
تراز: 15 گردشگر آلمانی که در ارتفاعات دماوند مفقود شده بودند با تلاش نیروهای هلال احمر آمل پیدا شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
تراز: در حالی پروازهای چارتری همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی تبدیل به معضلی برای حمل ونقل هوایی کشور شده که هیچ کس مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
تراز: هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران نتایج اولیه شمارش آرای این انتخابات را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
تراز: بازار تبریز در سال 1354 شمسی به عنوان وسیع ترین مجموعه سرپوشیده جهان در فهرست آثار ملی ثبت شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
تراز: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات موثر و متنوعی را طی یکسال گذشته با هدف توسعه بخش های رفاه اجتماعی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
تراز: در 11 ماهه منتهی به سال 1393 دانه گندم خوراکی با دو میلیارد و 220 میلیون دلار بیشترین حجم واردات به کشور را به خود اختصاص داده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
تراز: افزایش قیمت ها،مانند همیشه تمامی بازارها را تحت تأثیر قرار می دهد،بازار مسکن که سال گذشته با رشدی حبابی و غیر متعارف همراه بود اواسط سال جاری خیز خروج از رکود را برداشت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
تراز: یارانه نقدی اسفند ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
تراز: دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران اعتقاد دارد که آرامش در بازار لوازم خانگی حکم فرماست و قیمت ها تغییر آن چنانی نداشته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
تراز: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه در سه هفته اخیر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی حدود 3 هزار تومان افزایش یافته، گفت: با ورود دام های جدید به بازار قیمت این محصول رفته رفته کاهش می یابد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
تراز: بررسی های جدید از سوی موسسه تحقیقات استراتژیک نشان می دهد که سهم اپل در بازار فروش تبلت ه بر خلاف حکومت مطلق آن در این بازار در سال های گذشته، همچنان در حال کاهش است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
تراز: افشار زاده: از این به بعد با خبرنگاران محکم تر از قبل شوخی می کنم !
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
تراز:فتحی پور می گوید: باید در تصویب قوانین، سیاست های اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرار و آن را اجرای کنیم و اگر این اتفاق بیافتند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۹    
تراز: آیت الله هاشمی در پاسخ به سوالی درباره محکومیت فرزندش در دادگاه تاکید کرد: اگر قاضی به حکم برسد، هیچ حرفی ندارم، چون قانون است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
تراز: برنامه نود این هفته از ساعت 22:29 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:28 بامدادسه شنبه به پایان رسید.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
تراز: یک پایگاه خبری به رمزگشایی اهداف سناتور تندروی آمریکایی از انتشار نامه ای ضدایرانی درباره توافق هسته ای احتمالی پرداخته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۵    
تراز: روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۵    
تراز: تغییر ساعت تابستانی یا صرفه جویی در زمان نور روز در بسیاری از کشورها به منظور بهینه سازی مصرف انرژی انجام می پذیرد. اما آیا واقعا باز هم به آن نیاز است؟
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۴    
تراز: رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو متهم که اقدام به فروش ده ها خودرو تصادفی تحت عنوان خودروهای صفر و سالم کرده بودند و بیش از یک میلیارد تومان گردش مالی داشته اند، خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۴    
تراز: سخنرانی علی مطهری که قرار بود در دانشگاه شیراز برگزار شود در پی حمله به خودروی وی هنگام ورود به این شهر لغو شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۱    
تراز: مهمترین عناوین اقتصادی امروز سه شنبه 93/12/19 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۱    
تراز: مهمترین عناوین امروز سه شنبه 93/12/19 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۱    
تراز: رسول خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی ارزشمند چهار بلایی را که خداوند به دلیل مال اندوزی و بی توجهی به فقیران به امت میدهد، را بیان فرموده اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۱    
تراز: یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک تا اوایل صبح در پایتخت ادامه دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۶    
تراز: مهمترین عناوین ورزشی امروز سه شنبه 93/12/19 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
  • ۱