دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۶:۵۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور شرکت های داخلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تا هفتم اردیبهشت دایر می باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۹    
نگرانی دولتی ها از مناظره های تلویزیونی وارد فاز جدید شد/ "سوالات را قبل مناظره به ما بدهید" / حسام الدین آشنا اخیراً در جلسه ای که راجع به مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای استان گلستان از آزادسازی بخشی از آب مخزن سد گلستان از فردا خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت همراهی بانک ها در فعالیت های اقتصادی، گفت: بسته های رونق تولید و اشتغال برای سال 96 از سوی سازمان برنامه و بودجه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان گلستان ابلاغ ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود با اشاره به لزوم وحدت نوشت:وحدت بدون اصلح ممکن نیست و هیچ نامزدی هم جز با وحدت، موفق نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: موضوع ساماندهی حمل ونقل گندم استان موضوع مهمی است که در گام نخست باید امکان تزریق نقدینگی برای شرکت غله فراهم شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۸    
تهران در 12 سال گذشته تحولات عمرانی چشمگیری را شاهد بوده است؛ شیب مثبت و صعودی این تحولات در سال های اخیر به اندازه ای رشد پیدا کرد که عبارت " تهران ، کارگاه عمرانی " زبانزد خاص و عام شده بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الهلال عربستان ابراز رضایت کرد و گفت که هنوز برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۴    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگر شرایط صادرات پورشه ها و دیگر خودروهای لوکس قاچاق به کشورهای دیگر فراهم شود آنها را صادر می کنیم وگرنه باید امحا شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۷:۱۵    
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مدافع الهلال روی علیپور کاملاً خراب و مرتکب خطا شد که داور اعلام پنالتی نکرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۴:۵۲    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان مشخص شد که در جمع بازیکنان اصلی این تیم نام محمد انصاری نیز دیده می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۸    
تیم فوتبال پارس جنوبی جم با پیروزی مقابل استقلال اهواز قهرمانی اش را در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قطعی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۴    
مردان هوگوپوش کشورمان با کسب 6 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز توانستند عنوان قهرمانی تورنمنت آزاد قزاقستان را به نام خود ثبت نمایند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
پس از اینکه تیم العین امارات گل سوم را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند هواداران این تیم با حالتی عصبانی علیه سرمربی شعار " حیا کن و را رها کن" سر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۵    
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: نزدیک به 25 شهر و بیش از یک هزار و 300 روستای خوزستان زیرپوشش طرح های جامع آبرسانی خوزستان قرار دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۳    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی کربلا گفت: اجرای طرح های جامع خوزستان، مشکل آب، پایداری، کیفیت و مقدار آب مورد نیاز نزدیک به 40 متر مکعب درثانیه را می توان تأمین و در بازه زمانی کوتاه بیش از 100 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۳    
مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: چهارمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 با رضایت خانواده نوع دوست و با عاطفه " سید جواد حیدری " انجام گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۳    
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: خطر جنگ و تهدیدهای نظامی مسئله اصلی کشور نیست بلکه خطر اصلی که امروزه کشور را تهدید می کند تهدید اقتصاد جامعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی در کشور گفت: شوراهای نظارت بر مدارس غیردولتی در استان های کشور تشکیل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۵    
دبیر همایش های قرآنی گفت: برای همایش امسال 421 مقاله، شامل 356 داخلی و 65 خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۳    
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به ضریب پوشش 85 درصدی پیش دبستانی ها در این استان گفت: سمنان رتبه نخست کشور را در جذب پیش دبستانی ها دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید کالای خام را تا حد امکان صادر نکنیم و برای صدور سنگ خام عوارض قرار دهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۳    
مصادف با شب بعثت پیامبر اکرم(ص)، ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی با رمز "یا ثامن الحجج" (ع) آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
در دیدار 2 تیم ذوب آهن ایران و العین امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که تبریزی قصد زدن پنالتی را داشت با مخالفت کادر فنی بنگستون این فرصت را در اختیار گرفت که ناتوانی وی در به ثمر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
حجت الاسلام الله وردی به عنوان رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۰    
تجمع هواداران حجت الاسلام رئیسی با سخنرانی سعید جلیلی در روز چهارشنبه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۱    
معاون وزیر آموزش وپرورش از تدوین آئین نامه اجرایی تأسیس و نظارت بر مدارس غیردولتی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۳    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: عده ای که راه حل مشکلات کشور را مذاکره با آمریکا می دانند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که آمریکا نیز همین مشکلات را در کشور خودش دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۱    
سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: مقصر نتایج ملوان من هستم و در امر نتایج ملوان به دنبال سیاهکاری نیستم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که دست دوستی به جبهه بیگانه دراز می کنند و با آن ها سر یک سفره می نشینند نمی توانند خود را مؤمن و انقلابی بدانند شاخص عمده انقلابی ماندن اعتقاد به عزت و استقلال کشور ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۱    
رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: 30 درصد از ماموران پلیس برای تقویت تیم های گشتی آماده باش هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
نظریه پرداز، اندیشمند و تحلیلگر برجسته آمریکایی در مصاحبه ای درباره تنش های آمریکا با روسیه، کره شمالی و ایران اظهارنظر کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
سرمربی خونه به خونه بابل گفت: بازی در مقابل ملوان بازی پاکی ها بود که دو تیم برای بازی جوانمردانه تلاش کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
دادستان تهران گفت: رسانه ها وفق ماده 68 قانون انتخابات، از تبلیغ له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۷    
در دیدار جبهه مردمی نیروهای انقلاب ورامین با بیت امام جمعه این شهرستان بر پیگیری دغدغه های مقام معظم رهبری بعد از انتخابات توسط نیروهای این جبهه تأکید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: سرمازدگی سال گذشته 150 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهرستان مشگین شهر وارد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
دومین رویداد شتاب آذربایجان با محوریت تجارت و بازرگانی با تاکید بر کسب و کار نوین و برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۳    
تیم فوتبال استقلال اهواز مقابل میهمان خود باخت و تیم پارس جنوبی جم با این پیروزی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال ایران شد و به لیگ برتر صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید واقعیت ها را بیان کرد که در حال حاضر بیکاری در کشور زیاد است و برای حل آن باید سرمایه گذاری شود؛ زیرا ملت صدقه نمی خواهند، زمینه برای تولید می خواهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت: آخرین بازی تیم ایران جوان بوشهر با راه آهن تهران است که با کسب یک امتیاز می توانیم سهمیه تیم را در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حفظ کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: در سال گذشته بیش از هفت هزار و 500 شغل پایدار در استان سمنان ایجاد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی کارخانه قند ورامین گفت: اقدامات وسیعی انجام دادیم که کارخانه قند ورامین تعطیل نشود؛ منتها دولت همّت نکرد و بعد 70سال این کارخانه تعطیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۳    
ترکیب تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و العین امارات برای دیدار در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۹    
بنیاد مستضعفان در واکنش به اظهارات نماینده مردم خلخال در مجلس در ارتباط تعطیلی شرکت نئوپان خلخال اعلام کرد: سهامداران شرکت نئوپان خلخال به هیچ عنوان قصد اعلام ورشکستگی ندارند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۸    
حسین خانی بیدگلی از کشور ایران در رشته حفظ کل قرآن در نخستین روز رقابت های قرآنی طلاب جهان اسلام به اجرای تلاوت پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۷    
حامد زمانی خوانند انقلابی کشورمان در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی به اجرای قطعه ای با مضامین قرآنی پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که می گویند نمی شود پنج میلیون شغل ایجاد کرد، نگاه شان به جای دیگری است، امروز دلالان اقتصاد را اداره می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۱    
فرماندار دامغان از پیش بینی مشارکت قریب به سه هزار نفر در برگزاری دو انتخابات مهم 29 اردیبهشت ماه این شهرستان خبر داد و گفت: انتخابات شوراها در دامغان تمام الکترونیک برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۱    
تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در خانه، مقابل مس رفسنجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ترویج اخلاق اسلامی و سبک زندگی اسلامی در راستای مکارم اخلاقی بعثت نبی مکرم اسلام(ص) از اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی استان بوشهر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۹    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با حضور بیش از دو هزار نفر دانش آموز از استان اردبیل مرحله استانی مسابقات قرآن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: زائرسرای خراسان شمالی در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته می شود که پیش بینی هزینه کرد 100 میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان، ترکیب این تیم را آنالیز کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
دو تیم ملوان بندرانزلی و خونه به خونه بابل به تساوی یک بر یک رسیدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه اشتغال و تولید درد و مشکل اصلی جامعه است گفت: باید توجه نامزدهای انتخاباتی روی اشتغال متمرکز شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۹    
در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور تیم ایران جوان بوشهر در بازی خانگی با تن دادن به شکست در مقابل اکسین البرز نگرانی خود را برای ماندگاری در لیگ دسته اول افزایش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری مردم و نظام جمهوری اسلامی نیازمند انقلاب اسلامی و تحول در عرصه اقتصادی کشور هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۳    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز متأسفانه در اثر ناکارآمدی بعضی از مدیران مدعی، مردم با مشکلات عدیده اقتصادی، بیکاری، افسارگسیختگی فرهنگی و وادادگی در عرصه دیپلماسی روبه رو هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۷    
رئیس هیئت کاراته استان گیلان با تاکید بر اینکه مبینا نژاد در مسابقات جهانی افتخاری کسب کرد که در کتاب گینس ثبت شد گفت: تقدیر شایسته های از او در استان انجام نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خوزستان با بیان اینکه راه حل مشکل کشور مدیرت جهادی است، گفت: کشور را نمی توان با مدیریت پیر و خسته اداره کرد اکنون دولت به مدیریت کارآمد، فعال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: 20 درصد پرونده های قضایی در استان اردبیل مربوط به معاملات ملکی است که نیازمند ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت نامناسب جاده ای بانه بوالحسن گفت: امسال این جاده بازسازی و تعمیر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا می توان با امکانات موجود وضعیت دهک های پایین جامعه را تغییر داد و با همین منابع تغییری در دهک های مردم ضعیف ایجاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان با اشاره به مشکل مدیریتی در سال های گذشته در خوزستان گفت: مدیریت ناکارآمد، نالایق و همراه با تبعیض را در سال های اخیر تجربه کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۷    
مدیر شرکت شهرک های کشاورزی همدان با بیان اینکه 30 هزار و 100 تن محصول سالانه از شهرک های کشاورزی همدان برداشت می شود گفت: 796 نفر در 8 مجتمع کشاورزی در استان همدان مشغول به کار هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تعطیلی 50 درصدی صنایع بروجرد را قبول نداریم گفت: تعطیلی صنایع در دولت یازدهم را نمی پذیریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
امام جمعه بوشهر گفت: در حکومت های اسلامی هیچگاه نقش مردم به این اندازه در تعیین سرنوشت خود پررنگ نبوده و در شرایط کنونی هیچ کشوری به اندازه ایران دارای شاخصه مردم سالاری دینی نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی ترکیب اصلی تیم الهلال عربستان برای رویارویی با پرسپولیس را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹    
رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به برنامه های انجام شده برای حج تمتع 96 گفت: با توجه به روند اجاره منازل در مدینه و مکه، ثبت نام در کاروانهای حج به زودی انجام خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۳    
معاون استاندار لرستان گفت: سند اشتغال و سرمایه گذاری بر مبنای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تا 15 اردیبهشت ماه تدوین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۹    
تیم بسکتبال شهرداری تبریز توانست در دیداری خانگی و نزدیک از سد نیروی زمینی تهران بگذرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۳    
رئیس دانشگاه آزاد واحد گرمسار گفت: مجموعه دانشگاه آزاد واحد گرمسار از هیچ حزب و گروهی در انتخابات حمایت نمی کند و فقط تابع خط ولایت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان قزوین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 5 پژوهش سرای دانش آموزی در همدان نیاز داریم گفت: در برنامه ششم توسعه باید 51 درصد از دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای روی آورند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از نصب بزرگ ترین و بلندترین المان معلم کشور در شهر یاسوج خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
دومین همایش حزب اعتدال و توسعه با عنوان"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی توسط در همدان آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه 32 مدرسه در مقطع متوسطه در استان فاقد آزمایشگاه است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت نفت منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 119 جایگاه سوخت اعم از 57 جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز و 62 جایگاه سی.ان.جی در سطح استان اردبیل فعال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: در 3 سال اخیر در گلستان 300 هکتار از اراضی کشاورزی به صورت مجاز و 350 هکتار به صورت غیرمجاز تغییر کاربری انجام شده که اگر به همین صورت ادامه یابد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز زنجان با اشاره به احداث یک هزار و 105 کلاس در استان گفت: خیران برای مدرسه سازی در زنجان بیش از یک هزار و 160 میلیارد ریال کمک کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۴    
در حاشیه مسابقات بین المللی قرآن کریم نظرسنجی مبنی بر کیفیت برگزاری رقابت ها برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون تعداد 79 فقره قرارداد راکد پس از اعطای مهلت و عدم انجام تعهدات فسخ شده که بیش از 97 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی در این راستا آزادسازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره نشاط و امید جوانان استان با حضور وزیر راه و شهرسازی در یاسوج خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
معاون آموزشی دانشگاه بیرجند گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 با شرکت 7 هزار و 652 داوطلب، آخر هفته در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۶    
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در سال 95 در هر بیمارستان یک داروساز مستقر کردیم که بنا داریم این تعداد را به 3 نفر در هر بیمارستان افزایش دهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
یک کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه انتخابات دوازدهم باعث یاس و هزیمت دشمن خواهد شد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری مواجهه مردم با غرب گرایان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه نظام 6-3-3 متناسب با ساختار مدارس نبود گفت: اعتبارات مورد نیاز ساخت و تجهیز آزمایشگاه های مدارس در همدان تخصیص می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری های انجام شده سند 22.6 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده دنا واقع در دلون سی سخت ابطال و در اختیار محیط زیست قرار گرفت و حکم قضایی رفع تصرف ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: 224 طرح با اعتبار 410 میلیارد ریال در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان از سوی خیران تقبل و محقق شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۳    
جدول مالیات طبقات مختلف حقوق و دستمزد سال 1396 منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۲    
دفتر فنی وحسابرسی مالیاتی سازمان مالیاتی طی بخشنامه ای نحوه محاسبه مالیات اجاره را مشخص کرد و بر این اساس کسر و پرداخت مالیات به تبع عدم پرداخت مال الاجاره منتفی می باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل موزه های کشور با اشاره به نمایش آثار موزه لوور در تهران گفت: در این نمایشگاه آثاری بسیار با ارزش از موزه لوور مربوط به تمدن های مصر، یونان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۷    
پرپسولیسی ها در این فصل آماری شگفت انگیز داشتند و 3 هفته مانده به پایان فصل قهرمانیشان را قطعی کردند. آنها 43 گل زدند و تنها 10 گل خوردند. استقلال با 41 گل نزدیکترین رقیبشان در گلِ زده هست ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مناطق دارای بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی اردبیل از شاخص های متوسط شهری بهره مند می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: دومین جشنواره شعر شهریار استاد سخن به صورت منطقه ای در اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۹    
معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در شهرستان بیجار 122 کیلومتر راه روستایی ایجاد شده اما تا رسیدن به 68 درصد که متوسط کشور در راه روستایی است فاصله داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر بخواهیم درد جامعه را درمان کنیم باید به اشتغال و تولید روی آوریم چراکه اشتغال سبب سلامت روحی و جسمی جامعه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
"احمدرضا نوازنی" به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان مرکزی منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: شکایت 85 کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهرهای مازندران ثبت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته تعداد 237 میلیون و 834 هزار و 267 سهم به ارزش 617 میلیارد ریال در تالار بورس استان داد و ستد شد.