سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۸:۱۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۶:۲۲    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به مدیریت مدارس استان علیرغم کمبود 3000 هزار معلم، از افزایش دو برابری سهیمه استخدام ماده 28 ورودی دانشگاه فرهنگیان درسال 95 به تعداد 626 نفر و کسب مجوز اولیه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۸    
نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان به میزبانی دفتر تسنیم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۱    
یک مسئول سازمان میراث فرهنگی با تشریح شهرهای جهانی کشورمان از معرفی اولین کاندیدای روستای جهانی ایران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
معاون سازمان وظیفه عمومی ناجا: مشمولان متأهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نشده و تنها در مراکز آموزشی محل سکونت همسرشان که دارای رده خدمتی باشد بکارگیری می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
تجربه ونزوئلا، حتما یک تجربه گران است و درس های فراوان برای آموختن دارد. اما این درس، به هیچ رو این نیست که اگر دولتی مصرف درآمدهای کشورش را از انحصار الیگارش های نئولیبرال درآورد و وضع معیشت مردم را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
در کشاکش جنگ های تبلیغاتی حامیان نامزدهای انتخاباتی هر یک در تلاشند تا نظر خود را منطقی تر جلوه دهند و در رد نظریات رقیب مطالبی را با روکش هایی از روشنفکری و البته برخی نیز علمی رد کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پس از بررسی شناسایی باستان شناسی کشتی های تاریخی زیر آب دریای خزر، فهرست جزئیات شناورهای قرورق و لله رود برای تسهیل روند ثبت این آثار تاریخی در فهرست آثار ملی کشور تهیه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
مقامات و رسانه های امریکایی همانند جریان غرب باور داخلی از نتایج دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان اعلام نگرانی کرده اند و روی کارآمدن یکی از نامزدهای جریان مؤمن و انقلابی را تهدید منافع ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
رئیس جمهور ترکیه بر این باور است که اگر اتحادیه اروپا فصول جدیدی را در روند پیوستن ترکیه به این بلوک باز نکند، آنکارا چیزی برای مذاکره نخواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۴۷    
حسن روحانی در کتاب "امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران" مخالفت خود را با افزایش هزینه های سنواتی کارگران، هزینه های بالای اخراج کارگران در قانون و افزایش مستمر سنواتی دستمزد آشکار کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۴۴    
محققان دوربین ساخته اند که می تواند 5 تریلیون فریم تصویر در ثانیه را ضبط و ثبت کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۴:۱۰    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 52 کیلوگرم تریاک در دو عملیات ضربتی از قاچاقچیان مواد مخدر و دستگیری پنج قاچاقچی در ملایر و نهاوند خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۴:۱۰    
رئیس جهادکشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی باغبانی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ارومیه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۲:۱۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عازم کرمانشاه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۰۷    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی جزئیات اقدامات وزارت امور خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در آمریکا و کانادا را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۴    
پنتاگون درصدد گسترش نیروها و واحدهای فنی برای پشتیبانی عملیاتی از اقدامات نظامی زیرزمینی است که در افغانستان، عراق و بیشتر از همه در سوریه مورد نیاز نیروهای ویژه آمریکایی خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اکنون جایگاه و وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نیست، گفت: دولت باید نقش مردان، زنان و جوانان را در حل مشکلات کنونی کشور باور کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز با علمای اهل سنت کردستان دیدار کرد و نماز عصر را در جمع آنان اقامه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
رئیس دانشگاه یاسوج با تاکید بر اینکه اعتبارات عمرانی این دانشگاه ناچیز است گفت: به دلیل کمبود اعتبار برخی از پروژ] های عمرانی این دانشگاه روند کندی داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: راه اندازی 140 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستانهای بالای 50 هزار نفر جمعیت در اولویت سازمان بهزیستی قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۹    
رقابت های شطرنج قهرمانی سریع جوانان زیر 20 آسیا در شیراز با نایب قهرمانی نمایندگان ایران پیگیری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره سازندگی، اصلاحات و تدبیر و امید می بینید که مسیر کشور تغییر می کند اما این اثر در مجلس شورای اسلامی دیده نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در زنجان به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
حجت الاسلام رئیسی لحظاتی پیش به منظور دیدار با مردم وارد کرمانشاه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس گفت: باید بخش های توانبخشی، مددکاری اجتماعی و روانشناسی در شهرستان گیلانغرب تقویت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۹    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیاز به یک تحول دارد و باید با اراده ای قوی تصمیم بر تغییر در کشور بگیریم و کشور را به فردی بسپریم که طعم فقر را چشیده باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۹    
استاندار زنجان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای دشمنان را مایوس می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۹    
همایش بزرگ حامیان دولت مردم عصرامروز سه شنبه با حضور محمدباقر قالیباف و جمع کثیری از معلمان و کارگران در سالن حوزه هنری برگزارشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
بیست و دومین سالگرد تاسیس انجمن کلیم کاشانی با حضور شاعرانی از کاشان و آران و بیدگل در تالار یاقوت این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۸    
امام جمعه زنجان گفت: شوراها در کشور با تاخیر تشکیل شد و شوراهای اسلامی به اندازه دیگر نهادهای انقلابی نتوانسته رشد کند و نیاز به اصلاحات و تغییر ساختار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۴    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان دماوند گفت: مردم از کاندیداهای شورای شهر و روستا یک رابطه متقابل اعتمادی می خواهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
حضور حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه با سیل مردمی همراه شد ولی خبری از وقوع سیل و آبگرفتگی معابر که ستاد انتخاباتی روحانی به آن اشاره کرده نبود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۷    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در دماوند با اشاره به لزوم انتخاب اصلح گفت: باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام داد؛ نه اینکه مانند واقعه کربلا بعد از عاشورا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۹    
سجاد شهریاری کارگردان سریال حوالی ماه با بیان اینکه از بچگی در بسیج حضور داشته است گفت: بسیج یعنی مردم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین به اجرای طرح های مختلف در کمیته امداد اشاره و گفت: امروز کمیته امداد با کوله باری از تجربه و با داشتن طرح های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای متعدد محرومان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۲    
تیم بسکتبال مهرام تهران در دیدار نخست فینال مسابقات بسکتبال دسته یک برابر میزان خود قطران کاوه گرگان به برتری دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۸    
فرماندار مهریز با اشاره به اینکه متاسفانه در بعضی مواقع آب چاه هایی که برای شرب قابل استفاده هستند به معادن و صنایع داده می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
مقامات ارشد اتحادیه اروپا می گویند مذاکرات خروج انگلیس احتمالا بی نتیجه بماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
عناصر تشکیل دهنده ساختار دراماتیک یک فیلم یا سریال تلویزیونی تنها به بازیگر، دوربین، فیلمنامه و... ختم نمی شود بلکه واقعیت های اجتماعی به عنوان درونمایه و ارزش های مضمونی اثر نیز ماهیت درونی آن را می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جانباز و روز کارگر گفت که بیکاری باعث طلاق، مزدور شدن و گرایش به مواد مخدر و دیگر موضوعات می شود و دولت ها و حکومت ها باید به وظایف خود در این زمینه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: تا سال 1400، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات به تمام خانواده های یزدی ارائه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۶    
تیم والیبال امید چین در نخستین بازی خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم والیبال امید مالزی به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد گفت: مسئولان باید به جای دخالت در مسائل دانشگاه مشکل بیکاری 18 هزار جوان استان را برطرف کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: حوادث طبیعی و انسانی یک هزار و 243 میلیارد تومان خسارت به یزد وارد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
در هفته نخست رقابت های لیگ کشتی فرنگی باشگاه های کشور تیم بیمه رازی تهران تیم مرحوم خواجه وندی نوشهر را شکست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۴    
تعداد گردشگران از کشورهای حوزه خلیج فارس به ایران در 13 ماه قبل از حمله به سفارت عربستان (آذر 93 تا دی 93) حدود یک میلیون و 766 نفر بود و این آمار 13 ماه پس از حمله (دی 94 تا بهمن 95) به 262 هزار نفر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
به اعتقاد کارشناس مسائل غرب آسیا، تا زمانی که حماس راهبرد مقاومت را انتخاب و سلاح مقاومت را حفظ کرده، می توان گفت که حماس در مسیر مقاومت باقی است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
سلسله نشست های علوم جنایی عصر امروز سه شنبه با سخنرانی قاضی ابراهیم اسلامی مدرس دانشگاه و پژوهشگاه قوه قضاییه در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: کسانی که مدام می گویند "نمی شود"، چطور خودشان را در معرض رأی مردم قرار می دهند؟.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۲    
مسئولان ستادهای مردمی، شهرستانی و رویش حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان مشخص شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۴    
استاندار آذربایجان غربی از پیگیری مدیریت ارشد استان برای راه اندازی شعبه دانشگاه تقریب مذاهب در آذربایجان غربی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سوال ما از دولت مردان این است که چرا امروز باید بیکاری آن چنان گریبانگیر خانواده ها شود که فرزندان شرمنده پدران و پدران شرمنده فرزندان باشند؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
باغ لاله های گچسر با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیران جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی البرز و علاقه مندان به طبیعت در گچسر بخش آسارا آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم را به "مسکن مهر" ناامید کردند گفت: بحران بیکاری حل شدنی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: دولتی که در هتل درویشی مشهد مراسم مجلل و سمینار چند صد میلیاردی برگزار می کند قطعاً درد مردم حاشیه شهر در مناطق سیس آباد، اسماعیل آباد و غیره را درک نمی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۶    
استاندار سمنان بر ضرورت برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس این استان تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۸    
شهرداری تبریز در دیدار چهارم مرحله پلی آف مقابل دانشگاه آزاد تهران شکست خورد و حذف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۴    
همسر راوی کتاب "آب هرگز نمی میرد"گفت: اگر باز هم به گذشته بازگردم با حاج میرزا ازدواج می کنم چون من ایشان را عاشقانه دوست دارم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: اساسی ترین مسئله ای که در سال جدید باید پیگیری شود مسئله طلاق و پیشگیری از آن است که باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه هیچ تغییراتی در بهبود روند تولید اقتصادی و روش های تولید و پرورش مرغ بومی به طور صحیح انجام نشده است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: جذب نیروهای متخصص برای آزمایشگاه مرجع در دستور کار بوده و خوشبختانه ظرفیت لازم در این زمینه وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۷    
مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: حرکت های انقلابی در همه سطوح اجتماع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد که در این راستا لازم است پیوست انقلابی در همه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
فرماندار اراک از پیش بینی 297 شعبه اخذ رای در انتخابات در اراک خبر داد و گفت: کاندیداهای شوراها توجه داشته باشند که برای تبلیغ در فضای مجازی از مجاری قانونی عمل کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: کسانی که مدام می گویند "نمی شود"، چطور خودشان را در معرض رأی مردم قرار می دهند؟.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل یکی از مناطق مورد توجه برای سنجش کارایی طرح های جایگزین مالچ پاشی در کشور است و این طرح در عرصه 5 هکتار در این شهرستان آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۶    
امام خامنه ای: این را هم همه بدانند، خود نامزدهای محترم هم بدانند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۵    
همزمان با افتتاحیه سی امین نمایشگاه کتاب تهران رئیس اتحادیه ناشران اتریش و رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب وین برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران راهی ایران شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۴    
بسیج دانشجویی 80 دانشگاه کشور در نامه ای به رئیس صدا و سیما درباره مناظره های انتخابات ریاست جمهوری تذکر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در سی و سومین یادواره شهید مطهری گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم بیش از 100 برنامه برای تکریم جایگاه معلم در استان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
رییس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق وزارت نیرو گفت: پیش شرط وزارت نیرو برای توسعه همکاری با شرکت های آلمانی انتخاب شریک ایرانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به کاهش دادن بار مالی برای واردات روغن خام و دانه های روغنی در سال جاری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: 14 مرکز نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در سطح استان اردبیل راه اندازی خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۱    
15 مرکز درمان ناباروری ART، یک بخش آندرولوژی و یک مرکز جامع حفظ باروری در راستای برنامه طرح تحول سلامت و سیاست های جدید جمعیتی با حضور وزیر بهداشت و به طور همزمان در 14 استان کشور به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۶    
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان شوش گفت: ادارات و کارخانجات شوش به شرکت توزیع برق شهرستان بیش از 31میلیارد ریال بدهی دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی "حجت الاسلام رئیسی" در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دفتر تسنیم در این استان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان مرکزی امروز سه شنبه 12 اردیبهشت به میزبانی دفتر تسنیم در اراک برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
جانشین دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما با مقاومتی که برای سازش مقدمه چینی می کند و فلسطین را به دو دولت تقسیم می کند، نیستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: گروگان گیران یک فقره آدم ربائی در شهر کرمان دستگیر شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۳    
عضو هیئت علمی انستیتو پاستور ایران گفت: به منظور حذف بیماری هاری، انستیتو پاستور شمال کشور، مهرماه امسال میزبان برگزاری کارگاه بین المللی هاری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: برای نجات کشور از الگوهای غربی باید جریان انقلابی در رأس کشور قرار بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه سرمایه گذاری های بخش خصوصی در اردبیل حمایت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۰    
مدیر مرکز ارتباطات بین الملل حوزه علمیه قم گفت: بیش از پنج هزار طلبه زبان دان در بانک اطلاعاتی حوزه علمیه را شناسایی کردیم که در یک سال آموزش زبان را به صورت فشرده دیده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب اصلح نگاه شان به مقام معظم رهبری باشد، گفت: روحانیون وظیفه دارند که مردم را آگاه کنند تا به دور از مقام معظم رهبری نباشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
فرماندار شهرستان گرمی گفت: امسال پیش بینی می شود 80 هزار تن گندم از کشاورزان و گندمکاران در سطح شهرستان گرمی خریداری شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان از بین آزمایشگاه های مرکزی دانشگاههای ایران رتبه نخست را کسب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
شهردار گرمسار با بیان اینکه سرانه فضای سبز در این شهرستان به ازای هر نفر 11 متر مربع است گفت: پارک ویژه بانوان در گرمسار احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اولویت های آموزش و پرورش استان بوشهر است که در این زمینه 40 درصد مدارس تحت پوشش پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرار دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر پرونده یک هزار و 100 واحد مسکن مهر اردبیل در دادگاه مرحله صدور حکم را می گذراند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
محمدی زاده اعلام کرد که یکی از مسئولان ارشد دولت یازدهم خانه 40میلیاردی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی کاندیدای مورد حمایت این جامعه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
استاندار کرمان با بیان اینکه سرمایه گذاران از دید ما مجاهد اقتصادی هستند گفت: در حال حاضر 26 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان در حال اجرا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به عنوان نامزد اصلح در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.