دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۸:۱۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۷    
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: انتخاب باید یک انتخاب اصلح باشد تا بتوانیم با شکل گیری یک دولت اسلامی زمینه تمدن اسلامی را فراهم کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۵    
معاون سیاسی استاندار کرمان با اشاره به اینکه رسانه ها از پیش داوری در نتایج انتخابات خودداری کنند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: انتخابات ایران را با دقت و احترام دنبال می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۱    
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در استان قزوین 1108 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که در برگزاری مطلوب انتخابات بیش از 26 هزار نفر همکاری دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را در عرصه های مختلف بیش از گذشته تقویت می کند و مردم ولایتمداری خود را با حضور در پای صندوق های رای به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۵    
استاندار خوزستان گفت: هرچه حضور ملت پرشکوه تر باشد نشان دهنده اتحاد و انسجام دولت و مردم است و این باعث ثبات و امنیت پایدار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۵    
امام جمعه ماکو گفت: مردم ساعات آغازین رأی گیری در پای صندوق ها حضور یابند و انتخاب اصلح باعقل سلیم یک حجت شرعی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۴    
اعضای کمیته بازرسی هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ساری منصوب شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۲    
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در استان بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۵    
مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان زنجان با اشاره به حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: مردم باید برای انتخاب فرد اصلح متحد شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۳    
نماینده مردم قم در مجلس گفت: متاسفانه در سالی که گذشت نرخ بیکاری در قم رکورد زد و به عدد 14 درصد رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با خودسرانه خواندن و غیرقانونی دانستن مسدودکردن سامانه های ارسال پیامک انبوه گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: 82 رفتگر از دیشب و ساعات پایانی تبلیغات، برای پاکسازی و جمع آوری زباله های تبلیغاتی در خیابانهای شهر بیرجند فعالیت می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۹    
امام جمعه مهاباد گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی دست دشمن را از کشور کوتاه می کند و سبب آرامش مردم می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
امام جمعه سلماس گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی تضمینی برقراری و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و با ادای این مهم وظیفه ملی و مذهبی خود را انجام می دهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در 4 شهر گلستان گفت: تعداد 80 شعبه اخذ رای در سطح شهر گنبدکاووس به صورت الکترونیکی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۴    
دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: حدود 6 هزار ناظر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران انتخاب شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور مردم پای صندوق های رأی تکلیف و حق است گفت: این حضور نماد جمهوریت نظام مقدس ایران است و ان شاءالله امسال با حضور و انتخاب اصلح می توانند دل امام زمان (عج) را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل صدا و سیمای اردبیل گفت: ویژه برنامه های انتخاباتی از ساعت 7:30 صبح فردا تا پایان انتخابات در شبکه سبلان تدارک دیده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
نایب رئیس باشگاه لخویای قطر گفت: جریمه هواداران پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۷    
استاندار کرمان در فاصله چند ساعت مانده به آغاز انتخابات از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در فرمانداری کرمان بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند تاکید کرده است: حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ دندان شکن به دشمنان نظام است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۹    
کاروان ورزشی کشورمان در هفتمین روز از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب 2 طلا، 5 نقره و 5 برنز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۴    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعا هرکس فردا رأی بیاورد، رأی اصلی به انقلاب، ولایت و بیعت اصلی با رهبرمعظم انقلاب بوده که ان شاءالله محقق خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۸    
منابع سوری از آغاز پیشروی ارتش به سمت شهرک بیت نایم در غوطه شرقی پس از آغاز عملیات نظامی از چندین محور و همچنین جنایت هولناک تروریست های داعشی در حومه حماه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه ای با دعوت از قشرهای مختلف مردم به شرکت در انتخابات اعلام کرد: انتخابات، تجلی وحدت ، عزت و اقتدار ملی و نمایش مردم سالاری دینی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال هیرنوین درباره دلایل نیمکت نشینی دو بازیکن کلیدی ایرانی و ژاپنی اش در بازی پلی آف اردویژه هلند توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۹    
فرماندار اردبیل گفت: 240 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان اردبیل مستقر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۱    
دو بازیکن باتجربه استقلال در آستانه دیدار مقابل العین امارات، از هواداران این تیم خواستند با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم شان پرداخته و مواد محترقه و لیزر با خود نیاورند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز پنجشنبه را در نوبت صبح در ورزشگاه خیریه عمل برگزار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۹    
ماه عسل 96 امسال وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود می شود و این در حالی است که پیش تولید این برنامه از پاییز 95 به طور جدی آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۹    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اطلاعیه ای از اقشار مختلف ملت بزرگ ایران برای شرکت گسترده در پای صندوق های رأی و حضور در انتخابات دعوت و تاکید کرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۰    
رفتار بانوان ایرانی در باکو مورد توجه بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۹    
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در استان بوشهر اتخاذ شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی تحریم های جدید موشکی امریکا ضد کشورمان در کمیسیون امنیت ملی پارلمان خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از آمادگی کامل مجموعه شبکه نظارت بر انتخابات برای برگزاری انتخابات در روز 29 اردیبهشت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۹    
امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره کاندیدای اصلح معیارهایی را تعیین کرده اند که لازم است در ساعات باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به آنها توجه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۷    
به نظر می رسد رئیس جمهور آمریکا در سفر به ریاض علاوه بر به دست آوردن پول های سعودی به دنبال اهداف دیگری نیز هست که به اسرائیل مربوط می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
امید بستن عربستان به سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ریاض در حالی است که وی فقط به هدف باجگیری راهی این کشور نفت خیز می شود تا هرچه می تواند از آن کسب درآمد کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
اقشار مختلف مردم یمن عصر روز شنبه آینده برای محکوم کردن حمایت آمریکا از متجاوزان سعودی و اقدام های تروریستی واشنگتن علیه یمن، به خیابانهای شهر صنعا می آیند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۵    
مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه با تاکید بر هماهنگی سوریه و عراق در بالاترین سطوح در زمینه نبرد با تروریسم تاکید کرد: پیروزی های عراق و سوریه علیه تروریسم مکمل یکدیگر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۵    
یک تحلیلگر سیاسی گفت که آمریکا دچار بحران مالی شده و انگلیس از اتحادیه خارج شده که نشانگر بن بست اقتصاد لیبرالیستی است و الگوی جایگزینی به جز اسلام برای آن نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۸    
سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۶    
سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مومنی در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۰    
فرماندار خلخال گفت: در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه 160 شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان را جمع آوری می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۵    
آتش سوزی کارگاه تولیدی روکش صندلی در قسمت پارکینگ ساختمان مسکونی منجر به سوختن دو خودرو و خسارات مالی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۰    
مسئول کمیته تدوین برنامه لیست خدمت با تاکید بر همپیمان شدن اعضای لیست خدمت برای خدمت به مردم تهران با تمام توان از شهروندان برای رای به تمام لیست خدمت دعوت کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به این که تعیین سرنوشت تجلی مردم سالاری دینی است، ادامه داد: در کشور همه چیز براساس رأی مردم شکل می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۶    
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: 4 هکتار از مزارع گندم روستای چم گز پلدختر طعمه حریق شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی موزه بازدید از موزه تاریخ طبیعی اردبیل رایگان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
چین امروز پنجشنبه نسبت به اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه مقام های ایرانی و چینی به اتهام حمایت از برنامه موشک بالستیک ایران، اعتراض کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۵    
امام جمعه بوکان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات دست طمع دشمنان را از کشور کوتاه می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
در پی حمله گروه های تروریستی به مرزبانان ایرانی و شهادت 10 تن از مرزبانان کشورمان، سخنان مقتدرانه سرلشکر باقری باعث شد سیاستمداران پاکستان اقدام عملی خود را برای کنترل مرزها آغاز کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۱    
فرماندار پارس آباد گفت: پنج هزار رأی اولی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان واجد شرایط رأی دادن هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۰    
مسئول موزه های استان کرمانشاه گفت: بازدید گردشگران از موزه های استان کرمانشاه همزمان با روز جهانی موزه امروز 28 اردیبهشت ماه رایگان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان گفت: بالگرد اورژانس هوایی لرستان امروز برای نجات جان مادرباردار الیگودرزی اعزام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
وزارت کشور در اطلاعیه ای کد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل بحران استانداری فارس از آغاز عملیات بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل در شهرستان نی ریز خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
معاون سپاه استان با اشاره به اینکه فردا شکوه انقلاب اسلامی مقابل دشمنان قسم خوره ایران به نمایش درمی آید، گفت: مردم با حضور گسترده پاسخ یاوه گویی دشمنان را می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
فرماندار بوشهر گفت: برای رای گیری الکترونیکی در شهر بوشهر 86 شعبه تعیین شده که در این راستا 330 صندوق الکترونیکی برای رای گیری در شعبه های اخذ رای بوشهر نصب شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
سرمربی پرسپولیس از برگزاری تمرینات تیمش جلو چشم هواداران و خبرنگاران پشیمان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط خاصی به سر می بریم و اطراف کشورمان در جنگ و آشوب است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به محض دریافت نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را با استناد به موارد حقوقی آماده و پیش از اینکه به تعطیلی برسیم آن را ارسال کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکم ابلاغی مسئولیت برنامه ریزی، سامان دهی و ارتقاء کیفی خبرگزاری های آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان را به صالح اسکندری واگذار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم باید با حضور پرشور در انتخابات شرکت کرده و شخص دلسوز جامعه، متدین ،با تقوا که برای رفع مشکلات کشورتلاش می کند انتخاب کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۹    
مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: برای فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات، کسانیکه متقاضی شناسنامه المثنی در استان بوشهر هستند برای آنان در کمتر از یک ساعت صادر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سفر هیئت دولت به استان قزوین طرح احداث 1000 هکتار گلخانه سبزی، صیفی و گل شاخه بریده به تصویب رسید که این طرح نیز آماده و در مرحله صدور مجوز است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: تلاوت قرآن مقدمه ای برای فهم معارف و عمل به قرآن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
مردم گرمسار در آخرین روزهای تبلیغات با حضور پرشور خود در عرصه سیاسی نقش آفرینی می کنند و هریک برای حمایت از یک کاندید شعار سر می دهند و همه مردم تحقق وعده های کاندیدای اصلح خود را پس از انتخاب شدن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی اختصاص می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
فرماندار شهرستان گرمی از تدارک 207 شعبه اخذ رای در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: در این شعبات 427 صندوق رای مستقر بوده و اقدام به اخذ آرای مردم در این دوره از انتخابات می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
مدیر کل فنی و حرفه ای استان لرستان گفت: شورای توسعه مهارت جهت برنامه ریزی، نظارت و هدایت آموزش های فنی و حرفه ای در استان لرستان تشکیل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر گفت: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، در سطح شهرستان اسلامشهر قریب به 10 هزار نیرو بکارگیری شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۹    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رأی مردم به عنوان مهمترین عنصر در اختیار مردمان و امکان اعمال اراده آنها را فراهم می کند و ضامن ماندگاری و ترغیب است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: در سال گذشته بیش از 11 هزار و 606 نفر به علت صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به سال قبل از آن 9 درصد کاهش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای از مردم استان البرز برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: مدارس سیستان و بلوچستان روز بعد انتخابات دایر است و هیچ مدرسه ای تعطیل نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۷    
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: انتخابات یکی از شاخصه های اندازه گیری پیوند بین ملت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت نظام است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
امام جمعه شهرستان بیرجند از مردم برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات دعوت کرد وگفت: حماسه حضور ملت در تعیین سرنوشت خویش و پاسداری از آرمان های امام و شهدا نمودی از امانت داری و وفای به عهد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در استان همدان گفت: شبکه ناظران امین برای تأمین و تضمین سلامت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان ساماندهی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۱    
سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: سه هزار و 100 ناظر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر امر نظارت بر انتخابات بر عهده دارند که یک سوم ناظران بانوان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۱    
به گفته محققان می توان با انجام یک سری تمرینات به جنگ آلزایمر رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: عملیات ایجاد تاسیسات آب شیرین کن دلوار تنگستان با ظرفیت 7 هزار و 500 متر مکعب و با سرمایه گذاری 170 میلیارد ریال آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تعطیلی مدارس خوزستان در روز شنبه باتوجه به برگزاری انتخابات و درگیری نیروهای فرهنگی این مجموعه خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
استاندار قزوین گفت: در راستای تامین آب باغستان ها باید کانال آبرسانی احداث شود این مهم در حالی است که اعطا و اجرای بسته های تشویقی برای باغداران باید در اولویت قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۱    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در تکمیل ظرفیت های تامین منابع آب شهر بوشهر به زودی پروژه آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی این شهر اجرایی می شود که با اجرای آن مشکل تامین آب در بوشهر برطرف می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۱    
استاندار اردبیل گفت: همچون دوره های گذشته انتظار می رود مردم اردبیل با مشارکت حداکثری خود در انتخابات اقتدار و عزت کشور را تضمین کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۲    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های 23 شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت رقیه(س) در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۱    
کهکشانی ها در شبی که صدر جدول رده بندی لالیگا را از رقیب کاتالان خود پس گرفتند، رکوردی جدید هم بر جای گذاشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۷    
معاون آبزی پروری شیلات استان بوشهر گفت: برای تامین بچه میگوهای اراضی پرورشی استان بوشهر، یک میلیارد و 100 میلیون قطعه بچه میگوی وانامی تولید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۶    
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل 12پرونده جرائم انتخاباتی در روز پایانی تبلیغات نامزدهای شورای شهر کرمان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رأی گفت: مردم با حضور در انتخابات عظمت ایران را به رخ جهانیان می کشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۴    
رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: از برنامه های ما درسال جاری آموزش مربیان و داوران شهرستان های استان در سال 96 است که در این راستا با دو مربی خارجی از کشورهای فرانسه و گرجستان صحبت کرده و انشاالله ...
  • ۱