دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۲۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص وضعیت عضویت وزیر آموزش وپرورش در دو شرکت خصوصی را شتابزده دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۹    
دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در چهار شهر اسدآباد، ملایر، نهاوند و تویسرکان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی آینده سرباز معلم جذب می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
مراسم احیا شب نیمه شعبان در مهدیه تهران با سخنرانی رائفی پور و مناجات خوانی محمدرضا طاهری برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با یکی از مسئولان کشورمان از محل تولد خود و انواع کمبود پزشکی و بهداشتی و مرگ بر اثر نوعی بیماری پرده برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۵    
گردهمایی هیئت های ورزشی استان قم برگزار شد و درنهایت هیئت های برتر معرفی شدند اما به نظر می رسد برخی از این انتخاب ها به جای علمی بودن میلی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۳    
مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با حضور بیش از 340 نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس سازمان حج و زیارت زمان نام نویسی برای اعزم به حج تمتع را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۹    
فرماندار بیرجند از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
فرماندار سنندج اسامی نهایی 191 نامزد تائید صلاحیت شده شورای شهر سنندج را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی این آمادگی را دارد که در لطف آباد بازارچه مشترک با ترکمنستان راه اندازی کند و اتاق بازرگانی نیز آماده است که میز مشترکی با بازرگانان این کشور تشکیل دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
امام جمعه قزوین گفت: فضاسازی شهری برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از ایام ارتحال امام راحل نباید تشریفاتی صورت بگیرد، بلکه باید با هدف نشر هر چه بیشتر اندیشه های امام (ره) انجام شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
سفیر استرالیا در ایران با بیان این که شیعیان ساکن سیدنی و ایرانیان مقیم این کشور خواهان تسهیل در تردد به ایران و مشهد هستند از پیگیری برای ایجاد راه اندازی خط مستقیم پروازی بین دو کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۱۰    
دانشجوی دکترای دانشگاه آیوا گزارش نهایی پروژه ارزیابی اصالت رساله دکترای رئیس جمهور را ارائه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۴۱    
قرارداد همکاری باشگاه تراکتورسازی تبریز و یک شرکت مخابراتی منعقد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۳۳    
انتشار متن سخنرانی کفیل وقت ریاست جمهوری آذربایجان به روشنی نشان می دهد تبلیغات ضدایرانی 25 ساله مقامات جمهوری آذربایجان مبنی بر نقش ایران در اشغال شهر شوشا توسط ارمنستان، تا چه حد بی پایه بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۷    
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهرگفت: گندم کاران استان بوشهر در راستای برداشت گندم از 26 فروردین تاکنون 12 هزار تن از محصول برداشتی خود به مراکز 4 گانه خرید گندم تحویل داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۵    
کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نزدیکانم در دولت کار و کرامت جای ندارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: امروزه بسیاری از تولیدات داخلی در سطح استانداردهای ملی و بین المللی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۵    
مهاجم و مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در این باشگاه حضور یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شهریار گفت: مردم تعیین کننده اصلی سکان دار دستگاه های اجرایی کشور هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
قطعیت پیروزی روحانی با ذکر درصد آرا از سوی وزیر کابینه، آنهم 9 روز مانده به برگزاری انتخابات گرچه نوعی بدعت و در عین حال خلاف قانون است اما نشان از چه واقعیتی هایی دارد؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بسته های مواد غذایی و مایحتاج ضروری به منطقه سیل زده لردگان ارسال می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۴    
از دولت تدبیر وامید ممنون هستیم کار را در ماه های اول دولت بعدی دارند سبک می کنند این ها فقط قسمت کوچکی از حق مردم است که دارید خیلی دیر هنگام پرداخت می کنید تا می توانید از این کار ها انجام دهید .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مرجع تقلید شیعیان سخنان برخی افراد که می گویند اگر مفاسد زیاد شود امام زمان ظهور می کند را مدنظر قرار داد و گفت: این تفکر اشتباه و انحرافی است که سبب ترویج فساد و گسترش آن در جامعه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: برای صعود به لیگ یک، باید 3 امتیاز دیدار با شهرداری همدان را کسب کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۶    
رئیس اندیشکده یقین گفت: بیکاری بیداد می کند و نگرانی از وضعیت اقتصاد و معیشتی به اوج خود رسیده و وقتی مشکل اقتصادی ایجاد شد مشکل اجتماعی پدید می آید و مشکل اجتماعی به سیاسی و سیاسی به امنیتی تبدیل می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در حال ساخت مستند حادثه معدن آزادشهر هستیم تا بتوانیم از تجارب این حادثه در حوادث بعدی استفاده کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت کنونی نقدهایی هم وارد است اما اگر به شاخص نگاه کنیم می بینیم این دولت با دولت های دیگر قابل مقایسه نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۶    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ترس از مرگ به دلیل دل بستگی به دنیا است، گفت: مکتب اخلاق اسلامی، یک مکتب واقع گراست و به همین جهت اخلاق نه سلیقه ای و نه یک قرارداد اجتماعی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۲    
مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل ضمن اشاره به خسارت 32 میلیارد ریالی به باغات و مزارع گفت: حدود 28 میلیارد ریال از خسارت ها در بخش باغداری و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال نیز به بخش زارعت وارد شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۶    
سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: بیش از 300 میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه مرکزی اراک با بخش های مختلف و متنوع اعتبار نیاز است و بهره برداری از این مجموعه می تواند در ترویج فرهنگ مطالعه و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه جمعیت قم نسبت به ابتدای انقلاب ده برابر شده است تأکید کرد: قم می تواند به عنوان یک شهر تأثیرگذار در جهان اسلام باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۶    
استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی امسال برای ایجاد 10 هزار و 573 شغل در استان سمنان متعهد شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته بیش از 49 میلیارد تومان عوارض به حساب شهرداری های استان واریز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اجرای طرح مدارس حامی سلامت که در جهت اقدامات مشارکتی و فعال برای ارتقای سلامت مدارس و مربیان در خراسان جنوبی تلاش می کنند خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: علی رغم نیاز بالای جامعه به ترویج فرهنگ مطالعه تنها 20 درصد از مدارس استان مرکزی مجهز به کتابخانه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه چرخ اشتغال به سوی شغل های خدماتی روانه شده است، گفت: باید نسبت به کاهش واردات اقدام کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور مرکز ترک اعتیاد تی.سی در استان گلستان راه اندازی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به لاریجانی خواستار پاسخ گویی روحانی برای امضای سند 2030 شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: سال گذشته 33 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که نسبت به دو سال قبل بیش از 50 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر 11 میلیون جوان آماده ازدواج در کشور هستند که اگر تنها 2 نفر از کسانی که اختلاس کرده اند، پولشان را برگردانند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه همه مردم باید در انتخابات شرکت کرده و گزینه اصلح را انتخاب کنند، گفت: همه ما نسبت به تشکیل حکومت دینی وظیفه داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از تکمیل مسکن های مهر در زنجان به عنوان نخستین استان در کشور خبر داد و گفت: 27.5 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مسکن های پرداخت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
ساخت ساختمان شیرخوارگاه حضرت زهرا (س) استان گلستان امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل اطلاعات استان کردستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری و هوشیاری نیروهای سپاه کردستان هرگونه تحرکات ضدانقلاب را به شدت رصد می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از وجود 45 هزار کودک تحت مراقبت بهزیستی در کشور خبر داد و گفت: از این میزان 26 هزار کودک در مراکز نگهداری کودکان غیر دولتی نگهداری می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۱    
یک همایش انتخاباتی، امشب با حضور وزیر نفت دولت روحانی در اهواز برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش عصر روز چهارشنبه از سوی فرمانداری تهران اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان گفت: ایجاد 9 هزار و 500 شغل سهم استان از برنامه ششم توسعه در سال 96 است که با همکاری 26 دستگاه اجرایی به ایجاد 10 هزار و 573 شغل متعهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به مناسبت ایام نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام مومنی،حجت الاسلام خلج ، زین العابدین و مدیرعامل خبرگزاری تسنیم ظهر امروز در باشگاه خبرنگاران پویا(تسنیم) برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی سامانه بارشی از فردا وارد استان شده و سبب کاهش دما تا 14 درجه در مناطق مختلف استان اردبیل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان رضوی با اشاره به سفر آتی روحانی به مشهد گفت: ستاد های روحانی در سراسر استان خراسان رضوی راه اندازی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان بوشهر گفت: علاوه بر وجود 180 هزار پایانه نامه تحصیلی در رشته های مختلف، 35 هزار نسخه خطی تمام متن در کتابخانه ملی استان بوشهر ثبت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکنون آن گونه که باید اجرایی نشده و اهداف مطلوب آن محقق نشده است گفت: متاسفانه شاهد واردات بی رویه کالا به کشور هستیم
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: کارهای دخترم ربطی به من ندارد، اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه بر اساس برنامه ششم باید سالانه 65 میلیارد دلار منابع خارجی از سایر کشورها به ایران بیاید ، گفت: در حال حاضر در تعامل بانکی با بانکهای بزرگ اروپایی محدودیت داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
استاندار مرکزی با اشاره به این که برنامه ما به این معنا نیست که عاری از هرگونه ایراد و نقص باشیم گفت: لازمه ایجاد سالانه میلیون ها شغل دستیابی به رشد اقتصادی چند درصدی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 50 درصد ورق قلع اندود کشور در کارخانه روق قلع اندود استان تولید می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: معضل حاشیه نشینی یکی از اولویت های آسیب های اجتماعی در استان هرمزگان است که باید پاسخ منطقی و عقلانی به این معضل بدهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
دبیر کمیته جوانان و دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور از هنرمندان استفاده ابزاری می کند گفت: روحانی کارنامه قابل قبولی نداشته و تنها نسبت به دیگران تهاجمی عمل می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۵    
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: هیئت خراسان رضوی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است و باید برنامه ریزی بهتری در این حوزه صورت بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: 7.6 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی با همکاری این موسسات وکمیته امداد به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس دانشگاه بیرجند از موافقت قطعی با ایجاد دکتری ادبیات غنایی در دانشگاه بیرجند خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر داشتن رعایت مبنای قانونی در صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: برخی طرح های سرمایه گذاری اردبیل بدون اصول و مبنای قانونی اجرا شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
شجاع خلیل زاده و گادوین منشا به طور رسمی به تیم پرسپولیس پیوستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
معدن زغال سنگ زمستان یورت در شهرستان آزادشهر واقع در 14 کیلومتری شهر آزادشهر در استان گلستان قرار دارد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان بیرجند با بیان اینکه سال گذشته در روز برات 46 متدکی با یک تن مواد خوراکی دستگیر شدند گفت: امسال نیز طرح ضربتی جمع آوری متکدیان در روز برات انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به نقش اسناد تاریخی در پروژه های پژوهشگران، مرکز اسناد و کتابخانه ملی در استان بوشهر به کتابخانه های معتبر ایران و جهان متصل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۱    
معاون اجرایی سپاه حضرت حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در حوزه محرومیت زدایی 2 هزار پروژه عمرانی در سال 95 انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح ملی خادم برای آماده سازی و توانمندسازی خانواده ها در مخاطرات در استان اردبیل اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه منابع دولتی به تنهایی پاسخگوی نیازهای ورزشکاران و جوانان نیست گفت: برای توسعه ورزش و قهرمان پروری بنیادی غیردولتی برای توسعه ورزش در خراسان جنوبی تشکیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز جامع خدمات سلامت فارابی حاشیه شهر سنندج بازدید کرد و گفت: باید بیشتر به خدمات در این محلات و اقشار محروم توجه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه وظیفه ما انقلابی عمل کردن است گفت: در روز نیمه شعبان در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند یادواره شهدای روحانیت برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
فرماندار شهرستان دماوند گفت: حضور جوانان در انتخابات برای رقم زدن سرنوشت خود و نگرانی آن ها برای جامعه نشان دهنده بالندگی نظام جمهوری اسلامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه آواربرداری معدن همچنان ادامه دارد، گفت: پیکر آخرین معدنچی که در زیر آوار داخل معدن شناسایی شده، به زودی از داخل معدن خارج می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان از واگذاری 200 واحد مسکونی در طرح رضوان به نیازمندان استان سمنان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: انتظار ما از شما جوانان این است که قرآنی باشید و عمل به قرآن در کنار شما باشد و قرآن دوستان باید عمل کردن به آن را وظیفه خود بدانند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مشاور فرهنگی ستاد مردمی قالیباف در اصفهان گفت: حضور مدیران پیر و بی انگیزه در کابینه روحانی سبب سرخوردگی جوانان شده است، این موضوع همچنین منجر به عدم بروز ایده های نو می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در چهارمحال و بختیاری به میزبانی دفتر تسنیم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: واجدین شرایط البرز برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک میلیون و 612 هزار و 430 نفر هستند و 37 هزار و 703 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد "دوگانه سیاسی" استراتژی جدی دولت برای پاسخگو نبودن نسبت به عملکردشان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: با توجه به اینکه مسابقات رالی در استان آغاز به کار کرده است، لیگ اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز نیز از خرداد ماه آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سند جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در همه شهرستان های استان گلستان تدوین و اجرائی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: روحانی در مناظره ها موظف است بدون سفسطه و پوششی عمل کردن، گزارشی صحیح از عملکرد یا عدم توانایی دولت تدبیر و امید ارائه دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین گفت: با ارتقا دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی و تشکیل اهداف سازمانی 90 درصد از نظر آموزشی و 100 درصد از نظر اعتباری از دانشگاه علوم پزشکی اراک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه دانش آموزان نوجوان خراسان این استان تا کنون موفق به کسب 6 رتبه برتر کشوری درجشنواره نوجوان خوارزمی شدند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل سازمان بهزستی گلستان گفت: اجرای طرح مرکز پایلوت خدمات بهزستی کشور در شهرستان آق قلا و شهر انبارالوم اجرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۵    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: برای امسال مجوز احداث و راه اندازی 140 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور اخذ شده و تا پایان امسال این مراکز به بهره برداری می رسند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: 22 اکیپ عملیاتی نجات گر هلال احمر در حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر امدادرسانی می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
معاون مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: با توجه به توسعه زیرساخت های مدارس دانش آموزان استثنایی این مدارس در استان بوشهر به تجهیزات مدرن آموزشی مجهز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
رئیس آموزش و پرورش کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور خراسان جنوبی از برگزاری اجتماع مردمی یاوران مهدوی 22 اردیبهشت ماه در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان گفت: متأسفانه عده ای، اقتصاد مقاومتی را به عنوان اقتصاد ریاضتی مطرح می کنند و حال آنکه اصلاً این طور نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
فرماندار بوشهر گفت: 442 نفر کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بوشهر تایید شدند که که از این شمار 292 نفر در چهار شهر و 150 نفر در 19 روستا و بخش مرکزی به رقابت می پردازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
کمیته انضباطی رأی دیدار صبای قم و استقلال خوزستان در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر را صادر کرد.