سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۴:۴۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۳    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۰    
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشر شده نشان می دهد محبوبیت رئیس جمهور آمریکا بعد از آشوب های تازه در کاخ سفید به پایین ترین سطح از زمان تحلیف وی تنزل پیدا کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در مسجد ارشاد شهرستان شهرری رای خود را به صندوق انداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
اخبار لحظه به لحظه انتخابات شوراهای شهر و روستای استان لرستان را می توانید اینجا بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در پارک سرخه حصار خبر داد و گفت: آتش نشانان 6 ایستگاه آتش نشانی در محل آتش سوزی مشغول اطفای حریق هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۷    
سازمان بسیج اساتید استان خوزستان با صدور بیانیه ای از دانشگاهیان و همه اقشار جامعه برای حضور گسترده و با شکوه در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آمد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 227 اکیپ با 193 دستگاه خودرو و 37 مرکز پاسخگویی اتفاقات و عملیات در استان همدان کار تامین برق پایدار در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
رئیس حوزه علمیه اصفهان خطاب به ملت ایران تأکید کرد: ملّت حقّ جو و بصیر، با دقت و آگاهی کامل، در پای صندوق های رأی حاضر خواهید شد و به امید خداوند سبحان، با خلق حماسۀ دیگری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
دادگستری قزوین در آستانه انتخابات در بیانیه ای آورده است که حضور حداکثری مردم در انتخابات رأی دوباره به "جمهوری اسلامی" است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، با اشاره به نقش موزه ها در پاسخ دادن به سؤالات و مجهولات تاریخی، گفت: با تعریفی که از عدل داریم موزه ها محل برقراری عدل است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان یزد و نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک با تاکید بر اینکه انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۳    
در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران لحظات بسیاری را می توان یافت که حضور مردم در عرصه گرهگشای مشکلات و بستری برای تثبیت و تحکیم اقتدار نظام اسلامی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۰    
آرای رئیسی لحظه به لحظه در حال افزایش است / با اتفاقات روز گذشته تهران، از عصر گذشته سونامی افزایش آرای آقای رئیسی در کل کشور در جریان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۴    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد بجنورد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۶    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب لیست نامزدهای مورد حمایت خود را برای انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۲    
اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با صدر بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۶    
نماینده اسبق مردم کرج در مجلسگفت: کسانی که در خانه های 4 هزار متری شمال تهران زندگی می کنند مسکن مهر 60 متری را به سخره می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که گوش به فرمان رهبری باشد و از رئیس جمهور بعدی توقع داریم مشکلات اقتصادی را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۶    
لیست ائتلاف کار مورد حمایت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
حجت الاسلام رئیسی و حجت الاسلام روحانی 2 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز در مشهدمقدس با حامیان خود دیدار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۰    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان با بیان اینکه در صورتی که تعرض به ستادهای ما ادامه داشته باشد تأمین امنیت ستادها را خود برعهده می گیریم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 58 نفر از اعضای خبرگان رهبری در انتخابات پیش ِرو از حجت الاسلام رئیسی حمایت خواهند کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از لیست خدمت مربوط به نیروهای انقلابی برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران حمایت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۹    
پس از خرد کردن دهان کارگران نوبت به بستن دهان منتقدان رسیدو ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی از مدیرمسئول تابناک مرکزی شکایت کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۵    
رئیس ستاد کرامت و کارآمدی حامی حجت الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سونامی مشهد کار را تمام کرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۵    
اصحاب رسانه استان قم با صدور بیانیه ای از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۲    
رتبه پیشرفت علمی ایران از سال 1998 تا 2013، رشد 33 پله ای داشته است. و بعد از آن با روی کار آمدن دولت یازدهم به یک باره رشد علمی ایران دچار فرود شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۷    
شرکت در انتخابات به نحو اشکاری نشان دهنده پیروی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب و بیعت مجدد آحاد مردم با ایشان محسوب می شود که در جای خود مشت بسیار محکمی است بر دهان همه کسانی که در رابطه مرید و مرادی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۸    
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان با بیان اینکه امروز شوراها جایگاه اصلی خود را ازدست داده اند معتقد است: افراد باتجربه و متخصص می توانند برای تصمیم سازی در شهرها مفیدتر باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۶    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان گفت: مردم کردستان در انتخابات پاسخ دندان شکنی به توهین وزیر کشور می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۲    
دبیر ستاد انتخابات قالیباف در استان لرستان با بیان اینکه قالیباف سنگر ولایت را باز کرد گفت: تحریم های اقتصادی نه تنها کم نشد بلکه بیشتر از گذشته شد، کدام تحریم بانکی و اقتصادی برداشته شد؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه وزیر کشور گفته نتایج انتخابات به صورت یکجا اعلام می شود شائبه هایی را در ذهن مردم ایجاد می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۸    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بر رعایت نظم، انضباط و امنیت پایدار در انتخابات تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی از کشورهای برای نگه داشتن خود دست به دامن داعش شده اند و پول نفت و گاز به آن ها می دهند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۹    
قائم مقام وزیر کشور گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نتایج شمارش به صورت تدریجی به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
نماینده مردم بروجرد در مجلس بابیان اینکه کسانی که زندگی اشرافی دارند نمی توانند گره گشای مردم باشند گفت: شرط نجات یک ملت اعتماد به خدا است نه کدخدا!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل ثبت احوال استان گیلان گفت: اداره کل ثبت احوال استان گیلان برای صدور کارت ملی و شناسنامه متقاضیان در آستانه انتخابات آمادگی کامل دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: نخستین اقامتگاه گردشگری موقت کشور با سرمایه گذاری ایتالیایی در خورهه محلات آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان با بیان اینکه مردم به سند 2030 اعتراض دارند گفت: سند 2030 ولنگاری اخلاقی را در بین مردم نهادینه می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
جامعه پزشکان و دندانپزشکان حامیان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در قرچک، عصر امروز اقدام به معاینه رایگان مردم کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۸    
عضو فعلی شورا و نامزد اصولگرای انتخابات شورای اسلامی شهر قم، اهمیت شورا را حکومت مردم بر مردم دانست و گفت: کار خاصی برای پروژه منوریل قم در شورای چهارم انجام نشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
پدر نخستین شهید مدافع حرم گیلان گفت: امیدواریم وحدت بین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به کل کشور سرایت کند و همه مردم با شرکت در صحنه انتخابات و انتخاب رئیسی با همان رنگ آبی که بر انگشتشان می زنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
با انتشار بیانیه ای جامعه سخنرانان و مادحین و شعرای دارالاشاد استان اردبیل حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بصیرت دینی و بینش سیاسی امت زمینه ساز انتخاب اصلح است گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۰    
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از حجت الاسلام رئیسی، ایشان را نامزد اصلح برشمردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۰    
شهروندان بروجردی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی یک صدا در حمایت از سید ابراهیم رئیسی خروشیدند و همایشی گسترده و کم نظیر را به یادگار گذاشتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۶    
رییس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه در استان البرز یک میلیون و 612 هزار و 430 نفر می توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: از این تعداد، 37 هزار و 703 نفر رای اولی در البرز وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۴    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مدیریت کشور با بزک دوزک و رفتار سلطنتی امکان پذیر نیست و مردم به مدیریت خاکی نیاز دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۲    
مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: شبکه استانی آذربایجان غربی با بسیج تمام تجهیزات و امکانات خود در روز 29 اردیبهشت 1396 لحظه به لحظه حماسه آفرینی های مردم همیشه در صحنه و خطه سرافراز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری یکهزار و 382 شعبه اخذ رأی آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و جمع آوری آرای مردم استان را دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۲    
کاندیدای شورای شهر تبریز گفت: بنده طرفدار انتخاب شهرداران کلان شهرها، با رأی مستقیم مردم هستم. تا این افراد ملزم به مراجعه به تمام بخش های شهری باشند، درک محیطی پیدا کنند و ارائه برنامه داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: اینجانب به این نتیجه رسیدم که در پاسخ به آقای روحانی فقط باید گفت سلام و این مطابق دستورالعمل قرآن کریم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۱    
باشگاه استقلال در آستانه دیدار مقابل العین امارات اطلاعیه ای را خطاب به هوادارانش صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۸    
اجتماع بزرگ حامیان حجت الاسلام رئیسی و محمدباقر قالیباف در ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه به صحنه نمایش اقتدار نیروهای جبهه انقلاب تبدیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
آمریکا با تلاش برای آغاز جنگ اقتصادی و سپس نظامی علیه حزب الله لبنان، در نظر دارد همان سناریویی که در مورد عراق و اشغال این کشور به اجرا در آورد در مورد حزب الله به کار گیرد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
تصویر زیر واکنش جالب یک کاربر توئیتر به حضور روحانی در مشهد را نشان می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۶    
یک مقام آمریکایی می گوید که دولت ترامپ تعلیق اجرای تحریم های هسته ای ایران مطابق برجام را امروز اعلام می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۳    
سرمایه گذاران شرکت ایتالیایی یونا گاردن برای نخستین بار در ایران در حوزه گردشگری سرمایه گذاری کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۳    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه لیست خدمت لیستی حزبی نیست، این لیست را اولویت یک برای دستیابی به شورایی خدمتگذار و مردمی دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برخی از کاندیداهای انتخاباتی وعده های مالی و وعده های هر نوع آزادی به مردم می دهند در حالیکه چنین مسائلی در هیچ جایی امکانپذیر نیست و نخواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۰    
فرماندار شهرستان دماوند گفت: از میان 145 شعبه رأی گیری، 65 صندوق در حوزه های روستایی به صورت الکترونیک انتخابات را برگزار می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۸    
معاون فرهنگی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال به 10 مناطق حاشیه نشین شهرهای استان کردستان توجه خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۷    
عضو فراکسیون ولایت مجلس به نظر سنجی های صورت گرفته در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: براساس نظر سنجی ها، آرای حسن روحانی بین 27 تا 32 درصد در نوسان بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۷    
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر همدان گفت: شورای شهر اختیارات تام را برای اداره شهر در اختیار ندارد که در این زمینه نیازمند برخی تغییرات هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم شاخصه های اصلح بودن را در کاندیدای ریاست جمهوری مورد بررسی قرار دهند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز زندگی، معیشت و کار و کسب مردم با مشکلات جدی مواجه است، گفت: سایه جنگ با یک قرارداد از کشوری جمع نمی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۸    
نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان گفت: هزینه های میلیونی برخی از نامزدهای شورای شهر گرگان مشکوک است .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: سیاسی کاری در بین نمایندگان چهارمین دوره شورای شهر کرمانشاه مانع خدمت گزاری مناسب به مردم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۴    
جدید ترین هلی شات از خروش انقلابی مشهدی ها در حمایت از حجت الاسلام رئیسی منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۹    
مردم همدان از ساعتی قبل با حضور پرشور در حسینیه امام خمینی(ره) همدان در حمایت از حجت السالام رئیسی اجتماع کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۷    
مدیرکل ثبت احوال استان خراسان جنوبی از آمادگی کامل این اداره کل برای مشارکت در امر مهم انتخابات خبر داد و گفت: همه ادارات ثبت احوال شهرستان های استان خراسان جنوبی در روز انتخابات دایر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: تعدادی باربری در سطح استان وجود دارند اما متولی ساماندهی این باربری ها معلوم نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هرچه سریع تر باید ساختارهای مالی دانشگاه را براساس اصول حسابرسی حرفه ای ساماندهی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۶    
نامزد انتخابات شورای اسلامی روستای محمدآباد استهبان گفت: مردم نیز باید مطالبه گر حقوق روستا از اعضای شوراها باشند و آنان نیز که وکلای مردم بوده باید پیگیر و برنامه ریز برای برطرف کردن مشکلات باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۴    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: قاچاق سوخت در استان کردستان تمایل به صفر دارد و سال گذشته میزان قاچاق سوخت در سطح استان 15 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۴    
دانشجویان در پردیس دانشگاهی شمس گنبدکاووس در اعتراض به معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفتند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در همه زمینه ها به نقاط خوبی رسیدیم، برنامه های خوبی برای دولت دوازدهم تدوین شده است و جوانان سرمایه بزرگی هستید که می توانید اقتصاد را تغییر دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۸    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه دو هزار و 545 روستا در استان کرمان به اینترنت نسل چهارم دسترسی پیدا کردند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۰    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ملت عزیز ایران روز جمعه با خلق حماسه ای دوباره بار دیگر عظمت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در همه زمینه ها به نقاط خوبی رسیدیم، برنامه های خوبی برای دولت دوازدهم تدوین شده است و جوانان سرمایه بزرگی هستید که می توانید اقتصاد را تغییر دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۸    
رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اشاره به فشارهای وزارت کار برای تکذیب مشکلات کارگری بیان شده از سوی نماینده کارگران گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تثبیت جایگاه ایران در مجامع بین المللی را به دنبال دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۸    
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بیانه ای حمایت خود از حجت الاسلام رئیسی را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۰    
همزمان با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در میدان شهدای مشهد مقدس، شعار "صل علی محمد، یاور رهبر آمد" در میدان شهدا طنین انداز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۹    
کاندیدا ی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی گذاریم تحریم به کشور برگردد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۸    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در مقطعی تماشاگران تیم کرواسی شعارهای نژادپرستانه سر دادند اما دیدید فیفا فقط جریمه مالی برای فدراسیون کرواسی در نظر گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه خبر داد و گفت: ابتدا برخی استانهای آذربایجانها، اردبیل و استانهای شمال غرب دچار بارشهای پراکنده باران و رعد و برق خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۶    
مسئول کمیته روابط عمومی ستاد انتخاباتی رئیسی در استان اردبیل گفت: در چهارچوب قوانین و مقررات برنامه های تبلیغاتی ستادهای رئیسی با حضور و مشارکت خودجوش مردم برگزار می شود و شاهد شور و حال خاص و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۸    
سرودخوانی محمد گلریز در میدان شهدای مشهد مقدس آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۸    
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به انصراف 71 نفر از نامزدهای شورای شهر گنبدکاووس و ردصلاحیت 2 نفر گفت: در روز انتخابات 274 شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
استقبال جوانان مشهدی از حجت الاسلام رئیسی از فرودگاه تا میدان شهدا
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
ستاد روحانی در قم به خاطر عدم محبوبیت این کاندیدا در استان تصمیم به اجرای سناریوی" مظلوم نمایی" گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۴    
نخستین تصاویر هلی شات از خروش انقلابی حامیان حجت الاسلام رئیسی در میدان شهدای مشهدمقدس منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۴    
شورای همگرایی اصولگرایان استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای، سعید نقوی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر معرفی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
فرماندار شهرستان مشگین شهر از تدارک 224 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: بعد از مرکز استان بیشترین تعداد صندوق های رای به این مشگین شهر اختصاص یافته است.