چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۳:۳۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 28 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۱    
️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ️پروانه فعالیت 13 شرکت حمل و نقل در این استان لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۱    
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2123 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.8 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۶    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از تاریخ 6 آذر ماه سال جاری به فرودگاه جهرم پرواز می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۱    
پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۶    
یک دستگاه تانکر 32 هزار لیتری حمل سوخت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید فهمیده به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۶    
مدیر کل فرودگاه مهرآباد از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی پروژه نوسازی و بهسازی کابین برج مراقبت فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۱    
طی نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۱    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از رانندگان خواست، از تردد غیرضروری در محورهای هراز و فیروزکوه بپرهیزند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: براساس تصمیم کارگروه ساماندهی سهمیه سوخت در وزارت کشور در حال حاضر سهمیه بنزین برای کسانی که چند ماشین دارند، به صورت جداگانه تعلق می گیرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۶    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کمک حمایت معیشتی دولت پس از بررسی های انجام شده به حدود 60 میلیون نفر پرداخت می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۶    
یک منبع آگاه گفت: 2 توریست فرانسوی که در ییلاقات منطقه طارم موقعیت خود را گم کرده بودند توسط مرکز کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه ها نجات پیدا کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۶    
ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن آمریکا طبق برنامه های پیش بینی شده روز سه شنبه از تنگه هرمز عبور کرد و وارد خلیج فارس شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۱    
شهردار تهران با اشاره به اینکه تصویب لایحه درآمد پایدار شهرداری ها نقطه عطفی برای دولت و مجلس است، گفت: تصویب این لایحه نخستین گامی است که شهرداری ها املاک خود را نفروشند و در شهرها به کیفیت فکر کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۶    
امسال رینگ بین المللی بورس انرژی ایران شاهد نخستین داد و ستد موفق محموله سوخت هوایی (ای تی کی) به حجم یک هزار تن بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۱    
معاون وزیر کشور بر نظارت ستادهای پایش حمل و نقل استانی بر نرخ کرایه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و به حداکثر رساندن ظرفیت جابه جایی این ناوگان از سوی مدیریت شهری تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۶    
سازمان راهداری از بارش برف و باران در جاده های 13 استان کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۶    
برگزاری اجلاس جاده ای راهگذرهای تحت نظارت سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) بین کشورهای پاکستان، ایران و ترکیه موسوم به ITI و بین کشورهای قرقیزستان، تاجیکستان ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۱    
معاون اول رئیس جمهوری تصویب نامه مربوط به تخصیص مبلغ دو میلیارد یورو فاینانس به چهار طرح بزرگ نیروگاهی و ریلی را برای اجرا به دستگاه های اجرایی ذی ربط ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 15 تن از ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان پاسداران از گازگرفتگی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
سازمان هواپیمایی کشوری عملکرد شرکت های هواپیمایی در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد را در مهرماه سال جاری منتشر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اعتراضات بخش های گوناگون ناوگان حمل و نقل عمومی به سهمیه بنزین در نظر گرفته شده برای آن ها گفت: در بخش های دیگر مانند سرویس مدارس ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران در شرایطی قرار دارد که سیستم جغرافیایی، کوهستانی بودن و تمرکز جمعیت کشور در غرب و شمال کوهستانی، ایجاب می کند دسترسی های آسان، ایمن و سریع را بیش از پیش فراهم کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۱    
سازمان ملل خواهان پایان محدودیت در دسترسی به اینترنت در ایران شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۶    
بر اساس صحبت های مدیران دو تاکسی اینترنتی، کرایه های آن ها در این هفته افزایش نیافته است؛ آن ها اعلام کرده اند که برای رانندگان نیز طرح های تشویقی در نظر گرفته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجرای سهمیه بندی بنزین نه تنها از حجم مصرف آن در کشور می کاهد بلکه این اقدام تاثیر مثبتی بر محیط زیست به ویژه کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۶    
مهدی تقوی کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه یک شبه نمی توان وضعیت معیشتی مردم را روبراه کرد، گفت: حال که دولت قرار است منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین را به حساب 18 میلیون خانوار و 60 میلیون نفر از ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۶    
معاون توسعه ناوگان و عضو هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعال بودن خطوط دریای خزر ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۶    
معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون از انتشار گزارش دوره اول طرح شاخص مدیران خرید PMI در مهرماه سالجاری در بخش ساختمان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۶    
اپلیکیشن های مسیریاب ایرانی با توانایی های خاص خود می توانند کمک بزرگی در هنگام یافتن بهترین مسیرهای ممکن باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۶    
شرکت ایر عربیا در جریان برگزاری نمایشگاه هوایی دوبی 2019 از عقد قرارداد خرید 120 فروند هواپیمای جدید ایرباس خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۶    
محققان با استفاده از هوش مصنوعی سیستمی ابداع کرده اند که رفتارهای ناگهانی رانندگان انسانی خودروهای دیگر مانند تغییر لاین رانندگی را در جاده با 25 درصد دقت بیشتر پیش بینی می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله 4 و نیم ریشتری در قطور گفت: این خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حوادث ناشی از افزایش قیمت بنزین با حضور مسئولان ذیربط در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۶    
معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژهای فرودگاه زاهدان از اتمام طرح های در دست اجرای فرودگاه های زاهدان، زابل و ایرانشهر تا پایان امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل و راهداری لرستان گفت: همه محورهای اصلی و فرعی روستایی استان باز است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه نسبت به پیامک های کلاهبرداری باعنوان ثبت نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی هشدار داد و تاکید کرد که وزارتخانه و سازمان های دیگر هیچ گونه پیامکی در ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 360 لیتر در کارت ذخیره می شود و قابل انتقال به ماه های بعد است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۶    
هیاتی از نمایندگان گردشگری، مطبوعات و گروه اقتصادی از ارمنستان به ایران آمدند تا با جاذبه های گردشگری شهرهای مرزی آشنا شوند و برخی از قراردادهای بین دو کشور که معطل مانده را احیا کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۶    
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: فقط 25 میلیون لیتر بنزین (حدود 27 درصد) از 95 میلیون لیتر مصرفی کشور به قیمت آزاد فروخته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۱    
مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت: راه اندازی بندرخواجه نفس تجارت دریایی گلستان را شکوفا می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۶    
رییس سازمان هواشناسی گفت: برخی از نیروهای سازمان هواشناسی به دلیل دستمزد کم یا به خارج از کشور مهاجرت کرده و یا به دیگر دستگاه ها منتقل می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۱    
اولین پالایشگاه تبدیل نفت خام به سوخت کم سولفور قرار است توسط شرکت GoodFuels و BTG در بندر رتردام هلند با سرمایه گذاری دو میلیون یورویی احداث شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی دولت گفت: چنانچه اطمینان حاصل شود که سوء استفاده ای صورت نمی گیرد اینترنت استان های مختلف به تدریج وصل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۶    
با حضور وزیر راه و شهرسازی نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات ساخت تونل در هتل المپیک تهران افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۱    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تهران جزو 50 شهر استارتاپی دنیا است، اما درآمد شهرداری از استارتاپ ها تنها یک و نیم درصد است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۱    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از افزایش پروازها و کاهش تاخیرها به عنوان مهم ترین تحولات این شرکت یاد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۶    
محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
برای بسیاری از ما که به واسطه شبکه های اجتماعی در جریان اخبار و احوال مردم قرار می گرفتیم، بازخوردها را می دیدیم، سوژه پیدا می کردیم، می نوشتیم، نیش و نوش نصیب مان می شد و ... روزهای آسانی نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال گفت: بارش برف سنگین همراه با کولاک راه ارتباطی خلخال به پونل در گیلان و تمامی روستاهای این شهرستان را مسدود کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
شرکت خودروسازی فورد برخی از مدل های خود و برند زیرمجموعه خود را تحت تاثیر مشکل ایمنی و احتمال آتش سوزی فراخوان داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
روند رو به رشد قیمت دلار در بازار، هر چند از ابتدای هفته ادامه یافت اما از میانه دیروز وضعیت تغییری جدی را تجربه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۶    
طبق گفته مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، نحوه اختصاص سهمیه سوخت به خودروهای فرسوده در کارگروهی در حال بررسی است و نتایج آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعی درباره زمان رفع محدودیت اینترنت ندارم و در این زمینه باید از شورای امنیت کشور (شاک) سوال کنید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۶    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ساماندهی سواری های مسافرکش پلاک شخصی از چهارراه ویرمونی آستارا به استان اردبیل از الزامات است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته بیش از سه میلیون و 900 هزار کارت سوخت جدید صادر شده است، گفت: روزانه می توانیم تا 35 هزار کارت جدید صادر کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۱    
با همکاری مرکز کنترل فضای کشور، مرکز تجسس و نجات هوایی و مرکز امداد و نجات، دو نفر گردشگر فرانسوی گرفتار شده در برف نجات یافتند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۶    
سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از راه اندازی آزمایشی سامانه جامع مدیریت اعضای نظام مهندسی ساختمان تا پایان امسال خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۱    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به خبر تین نیوز واکنش نشان داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۱    
با حضور وزیر راه و شهرسازی ،قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۶    
مشاور رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تاکسی های اینترنتی بر اساس میزان پیمایشی که دارند، ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین با بنزین سهمیه ای به حساب آنها واریز می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۶    
با رفع نقص فنی قطار مسافری تهران – تبریز، در بلاک سراجو – سهند تردد قطارهای مسافری و باری در این مسیر به روال عادی در جریان است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی دولت با بیان اینکه در پیوست های طرح مدیریت مصرف سوخت به روستاییان توجه ویژه شده است، گفت: در این طرح گازوئیل را گران نکردیم تا هزینه حمل و نقل این قشر افزایش پیدا نکند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۱    
حوادث رخ داده در پی افزایش قیمت بنزین و بیم دولت و نهادهای امنیتی، از سازماندهی تجمعات غیرقانونی و تخریبی برخی افراد در شهرهای مختلف باعث شد تا با اختلال در اینترنت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۱    
بسیاری از مردم فکر می کنند پرواز با هلیکوپتر باید آسان تر از هواپیما باشد، ولی سمیرا شبانی، اولین زن خلبان هلیکوپتر ایران می گوید دقیقا برعکس است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۶    
رئیس شورای شهر سنندج گفت: اگر احیانا افزایش قیمتی در نرخ جابجایی مسافر وجود داشته باشد از طریق مسیرهای قانونی اعلام می کنیم و تا آن زمان باید براساس نرخ قبلی اقدام به جابجایی مسافر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ریلی و جاده ای منتهی به معادن خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۱    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور گفت: مشکل این است که خودروسازان داخلی هنوز نتوانسته اند در تولید خودروی پایه گازسوز و باکیفیت که طراحی محفظه احتراق موتور براساس سوخت گاز با حداقل افت راندمان ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۶    
امسال 93 کیلومتر راه از ایلام تا مهران چهار خطه شد که این موضوع کمک کرد گره های ترافیکی ایام اربعین سال گذشته برطرف شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: دو واگن از قطار مسافری تهران _ تبریز بامداد امروز در محدوده ایستگاه سهند از ریل خارج شد .
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱    
مسدود شدن برخی مسیرها در شهر شیراز طی روزهای گذشته سبب اختلال در روند فعالیت ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر شده بود که با رفع این مشکل ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۱    
نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دولت اصلاحات برای اصلاح قیمت بنزین و رد این لایحه در مجلس توسط اصولگرایان گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۶    
کیفیت هوای پایتخت امروز (سه شنبه) با قرار گرفتن بر روی شاخص لحظه ای 110 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۶    
تمامی راه های مواصلاتی آذربایجان شرقی با اینکه شاهد بارش برف در استان هستیم، باز است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: این سازمان با افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی به صورت جدی برخورد می کند و مردم در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ کرایه ها می توانند شکایت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: بیش از هشت میلیون و 500 هزار تردد در هفت ماهه ی نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از دیدار خود با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و ارائه درخواست فوریت اقدامات ویژه برای تامین اتوبوس برای پایتخت خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۱    
اسحاق جهانگیری با ارسال بخشنامه ای به اعضای هیئت دولت و استانداران سراسر کشور به آن ها دستور داد حداقل یک روز در ماه را برای ملاقات مردمی تعیین کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به دنبال اعتراضات صورت گرفته برای اصلاح قیمت بنزین و آسیب هایی که به همراه داشت، دستور ارزیابی خسارات را صادر کرده ایم که به زودی پرداخت می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۱    
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران اعلام کرد که فروش بلیت چارتر در مسیرهای خارجی ممنوعیتی ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۱    
بارهایی وجود دارند که امکان درج کدپستی صاحبان بار برای آنها فراهم نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۱    
نخستین مرحله یارانه کمک معیشت خانوارها از محل منابع مالی افزایش قیمت بنزین (بسته حمایتی) شب گذشته (27 آبان ماه) به صورت نقدی برای 20 میلیون خانوار واریز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که نرخ سوخت هواپیماهای مسافری و باری هیچ تغییر نخواهد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۶    
با همکاری مرکز کنترل فضای کشور، مرکز تجسس و نجات هوایی و مرکز امداد و نجات، دو نفر گردشگر فرانسوی گرفتار شده در برف نجات یافتند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۶    
قطار تندرو (HSR) پس از سال ها تاخیر در تایلند به عنوان بخشی از ابتکار جاده و کمربند که هدفش اتصال چین با بقیه آسیا با زیرساخت های جدید حمل ونقل است، به اجرا در می آید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره شدن سهمیه های بنزین فقط مختص به سواری های شخصی و موتورسیکلت ها است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۶    
مسیر دور زننده (بای پس) وقتی ضروری می شود که مسیر اولیه از لحاظ ظرفیت اشباع شده باشد. آیا واقعا این اتفاق افتاده است؟
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۶    
سانحه رانندگی در یکی از راه های روستایی شهرستان سرخس استان خراسان رضوی چهار کشته به جا گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: چهار هزار و 400 کیلومتر باند از جاده های این استان در 24 ساعت گذشته برفروبی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۱    
ترافیک خودروها در جاده های ورودی کلانشهر مشهد پرحجم گزارش شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۶    
جانشین رئیس پلیس را فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در تمامی مسیرهای ارتباطی به ویژه جاده های برفگیر و کوهستانی این استان، الزامی است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
اجرای سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین بار دیگر بحث میزان مصرف سوخت محصولات شرکت های خودروساز را داغ کرده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۶    
در شرایطی که عدم مدیریت مصرف سوخت، احتمالا ایران را تا سال 1400 دوباره به واردکننده بنزین تبدیل خواهد کرد، ناوگان تاکسیرانی کشور به دلیل استفاده از خودروهای پرمصرف ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۱    
شهرداری تهران با تشکیل سازمان گردشگری برآن است در اداره بازار گردشگری تهران به عنوان متولی دوم در کنار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایفای نقش کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۶    
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از سنگ اندازی و همراهی نکردن بانک ها در پرداخت تسهیلات برای راه اندازی موسسات حمل و نقل گردشگری در استان انتقاد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۶    
بین 35 تا 40 هزار نفر از رانندگان کامیونی که در یک سال اخیر به این صنف پیوسته اند از حمایت های دولتی در بحث بیمه محروم مانده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۱۱    
شهرداری تهران در چارچوب سیاست های سال 99 مدنظر پارلمان پایتخت، موظف می شود دیوارهای نامرئی ورود سرمایه به پروژه های شهری را از جلوی پای بخش خصوصی بردارد.