چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۸:۳۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 22 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از اتمام عملیات بهسازی و شن ریزی راه روستای محروم کمر اولین پروژه روستایی "طرح ملی ابرار" خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۳    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از واگذاری ساماندهی حمل بار توسط وانت بارها در جاده ها تا پایان سال به این سازمان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی سیاست های این وزارتخانه را در راستای تقویت ظهور بخش خصوصی در توسعه مسکن، شهر و حمل و نقل مدرن با عنوان سیاست رویش وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز ثبت نام مسکن ملی در شهرهای جدید از هفته نخست آذرماه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۳    
کشتی سازان کره جنوبی در ماه اکتبر توانستند به بالاترین جایگاه در فهرست دریافت سفارش ساخت کشتی دست یابند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان پروژه راه آهن خرم آباد – دورود 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در دو سال اخیر به دلیل عدم تامین اعتبارات پیشرفت کندی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۳    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: دولت 600 میلیارد تومان سود تسهیلات به سرمایه گذارانی که در مسیر کریدور غرب حضور یابند پرداخت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۳    
چالش ها و مشکلات سفرهای دریایی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی مسافرت های دریایی نوروز 99، با حضور معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بررسی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۸    
یک متخصص زلزله شناسی و خطرپذیری اعلام کرد که فرونشست تهران تا نزدیکی فرودگاه مهرآباد نیز رسیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۸    
تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت همزمان دستگیر شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۸    
به دنبال ادامه زمینگیری هواپیماهای بویینگ 737 مکس، سفارش های این شرکت هواپیماسازی کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس پلیس راهور پایتخت به تشریح دلایل افزایش ترافیک چند روز اخیر در پایتخت پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۸    
شهردار تهران با اشاره به کنترل جدی تر معاینه فنی خودروها، اصلاح سوخت و همکاری با پلیس راهور برای کنترل آلودگی هوا گفت: توانستیم آلودگی تهران را 20 درصد کاهش دهیم که این موفقیت بزرگی برای شهرداری است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۸    
رصد و پایش ثبت نام شدگان برنامه اقدام ملی مسکن در خصوص بند ج ( استفاده نکردن از تسهیلات دولتی برای خرید و یا ساخت مسکن) بلافاصله و آنلاین رصد می شود و در صورت قرمز بودن این بند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۸    
قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خط فقر ماهانه معاش هر نفر در استان تهران و در شهریور ماه امسال را 454 هزار تومان اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۳    
ششمین جلسه بخش فورواردری و لجستیک روز گذشته با حضور افسانه فخری عضو هیئت مدیره و رابط بخش ،نائبان رئیس بخش و 7نفر از اعضاء برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها اظهار داشت: در دو سال گذشته 4 مرکز استان جدید به شبکه ریلی متصل شدند و امسال هم استان آذربایجان شرقی را از مسیر جدید و به صورت میانبر در دست ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران فرونشست را یکی از سه مسئله اصلی در پایتخت برشمرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که در داخل شهر تهران اتفاق جدی ناشی از فرونشست زمین به دلیل کاهش سطح آب نداریم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۳    
شهردار تهران از شهروندان خواست که برای کاهش آلودگی هوا، از خودروهای شخصی تک سرنشین کمتر استفاده کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام از جدیت این اداره کل برای تکمیل بزرگراه ایلام- مهران با حفاری تونل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۳    
مدیر کل راه و شهرسازی از امضای تفاهم نامه احداث مسکن در برنامه اقدام ملی در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن برای احداث 5500 واحد مسکونی در استان قزوین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸    
ابرپروژه اسقاط خودروهای سنگین هر چند با هدف کاهش آلودگی هوای تهران تا پایان دولت دوازدهم کلید خورد، اما آغاز و پایان آن یکسال بیشتر طول نکشید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی از افزایش سهمیه مسکن ملی برای تهران خبر داد و گفت: تصمیم داریم به سهمیه تهران در شهرهای جدید و بافت فرسوده اضافه کنیم تا امکان پاسخ گویی به متقاضیان کلان شهر تهران را داشته باشیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸    
اعضای هیات دولت با عضویت وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون اقتصاد هیات دولت موافقت کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی سازمان آتس نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع و مهار آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی واقع در خیابان ناصر خسرو خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر دو سطحی شدن پروژه های راه آهن در دو بخش خرد و کلان برای تامین مالی از طریق اتحادیه شرکت های داخلی و فاینانس تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۳    
مدیر فرودگاه خرم آباد از پیشرفت 85 درصدی طرح توسعه، مقاوم سازی و استریپ سازی باند، افزایش ظرفیت اپرون، ساخت پاویون دولتی و جاده حفاظتی این فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران از افزایش قیمت ضمانت نامه ایرلاین های خارجی تا 500 میلیون تومان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی درباره هزینه فعال سازی رمزدوم یک بار مصرف کارت های بانکی ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۳    
با هدف افزایش حسن همجواری و آموزش آینده سازان ایران اسلامی، نوآموزان یک کلاس پیش دبستانی از ایستگاه راه آهن شاهرود بازدید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مرکز کشور بر ضرورت به کار گیری همه توان برای تامین منابع مالی اجرای پروژه راهسازی خرم آباد - پلدختر تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۸    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: براساس فاکتورهای اقتصادی اگر اتفاق خاصی نیفتد و موضوع خاصی پیش نیاید، مجددا شرایط در بازار ارز به حالت عادی برمی گردد؛ ضمن این که نوسان ارز تا 2 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: براساس دستورالعملی که وزارت کشور تصویب و ابلاغ کرده است تاکسی های اینترنتی مجازند در روزهای بارانی و آلوده نرخ را افزایش دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۸    
به گفته یک مقام مسئول (مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران)، تاکنون دو برابر تعداد خودروهای کشور کارت سوخت صادر شده، باز هم 400 هزار نفر در یک ماه اخیر، تقاضای صدور کارت سوخت المثنی کرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۸    
در پی بالا آمدن شدید آب و جاری شدن سیل، شهر ونیزِ ایتالیا به زیر آب رفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۳    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند گفت:به منظور عملکرد بهتر رویه اسفالت در بارندگیهای سال جاری 7 کیلومتر از محور بیرجند-اسدیه، فوگسیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۸    
خودروهایی که نشان می دهد ساختارشکنی و بی فرهنگی فقیر و غنی ندارد و افراد با خودروهای گران قیمت هم بی توجه به مشکلات آلودگی هوا در حال تردد در محدود طرح هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۸    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با شروع ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، 4400 نفر خانوار در کمتر از یک ساعت ثبت نام کرده و ظرفیت استان قم تکمیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۸    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور فیروزآباد با وقوع 62 حادثه رانندگی پر حادثه ترین نقطه استان بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۳    
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود اظهار داشت: عملیات ساماندهی و بهسازی جاده دریا با اعتبار بالغ بر 2میلیارد ریال به طول 300 متر در حال انجام است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۳    
کارت سوخت با هدف سامان دادن به وضعیت مصرف و کنترل قاچاق مطرح شد و اقدامات متعددی نیز برای استفاده فراگیر آن انجام شد اما نقد وارده به آن این بود که کارت سوخت در اختیار همه صاحبان وسایل نقلیه نیست ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۳    
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارائه گزارشی درباره عملکرد سامانه 195 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۸    
امیدوار ماندن معامله گران به حصول توافق تجاری بین آمریکا و چین باعث افزایش شاخص دلار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۸    
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود اظهار داشت: عملیات ساماندهی و بهسازی جاده دریا با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد ریال به طول 300 متر در حال انجام است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۸    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طی سال گذشته در بخشی از تجهیزات مورد نیاز حوزه عملیات هوانوردی موفق شدیم قراردادهایی را برای طراحی و ساخت رادارهای پیشرفته ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۳    
با توجه به عمر 300 تا 400 ساله پلی پروپیلن در طبیعت، استفاده از این پلیمر در کیسه های گچ و سیمان از اواخر سال 2019 ممنوع شده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۳    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه خیرین مسکن ساز، از آمادگی این اداره کل برای تامین مسکن معلولان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: در7 ماهه امسال بالغ بر 5 میلیون و 432 هزارتن کالا از استان گیلان حمل شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2.3 درصد رشد را نشان می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن مقداری افزایش یافته است؛ به طوری که هر ورق از این اوراق حدود 41 هزار تومان داد و ستد می شود اما همچنان هزینه وام 120 میلیون تومانی مسکن به علاوه جعاله زیر 10 میلیون ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴    
بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر نتایج کسب شده ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سراسر کشور در جشنواره شهید رجایی سال 97، استان البرز موفق به کسب رتبه اول شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۴    
این قطار برنامه ای یک روزه، هر هفته پنجشنبه حرکت کرده که آغاز این حرکت از 23 آبان ماه 1398ساعت 6:20 از تهران بوده و حدود ساعت 22 به ایستگاه راه آهن تهران مراجعت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۴    
اولین اتوبوس گردشگری کیش با هدف ایجاد جذابیت در حوزه خدمات تفریحی و گردشگری کیش به صورت آزمایشی وارد خیابانهای جزیره کیش شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۴    
محمد اسلامی پایانه امروز با حضور در استان آذربایجان شرقی زلزله زده این استان بازدید می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۹    
از امروز22 آبان، ساعت حرکت قطار از همدان به مشهد 15:50 دقیقه و حرکت از مشهد به همدان 16:45 دقیقه خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۹    
تغییر شیوۀ ساخت مسکن در طرح اقدام ملی از "مسکن مشارکتی" با انبوه سازان به شیوۀ فروش اقساطی زمین، می تواند وزارت راه را در تحقق اهداف خود در طرح اقدام ملی مسکن کمک کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۴    
رانندگان ناوگان سبک و سنگین راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، با شرکت در دوره آموزشی، قوانین و مقررات ترافیکی را بازآموختند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۴    
این حادثه 2 کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: پرونده موسوم به سیل شیراز با صدور کیفرخواست به دادگاه های کیفری 2 شیراز ارسال شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۹    
دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه بر اساس آخرین آمار 17687 نفر در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند از تکمیل ظرفیت در استان قم خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۴    
بنا بر صحبت های حمیدرضا عارف پسر محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور در دولت هشتم، تلاش های او بود که پای MTN را به ایران باز کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۹    
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از احداث و بهره برداری خط ریلی میانه-بستان آباد خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۹    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: هیچ مجوزی جهت فعالیت تاکسی های اینترنتی برون شهری ارائه نشده و اولویت فعالیت با خودروهای درون اتحادیه است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۴    
استراتژی شرکت راه آهن در اسقاط یا تغییر کاربری کشنده های قدیمی، همچنین اسناد بالادستی توسعه ریلی بعلاوه قراردادهای خرید واگن، نقش تعیین کننده ای در توسعه نیروی کشش خواهدداشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۴    
در جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن شمالشرق (1) تمهیدات لازم برای حمل و جابجایی سالم، به موقع و ایمن بار و مسافر در فصل سرما گرفته شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۹    
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ارتباطی بین وقوع زلزله با ساعات مختلف شبانه روز و فصل گرم و سرد ندارد، گفت: 60 درصد زلزله های بالای 5 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴    
مشاور ویز راه و شهرسازی با بیان اینکه این وزارت خانه متولی انجام پروژه های اقتصاد مقاومتی لرستان شده است، گفت: تا کنون جزئیات پروژه ها به ما اعلام نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از خسارت 300 میلیارد تومان زلزله 5.9 ریشتری در این استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۹    
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران با اشاره به لزوم مشارکت شهروندان برای بازآفرینی بافت های فرسوده در سطح استان تهران، گفت: باید تا پایان سال 1400 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۴    
نام نویسی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از روز سه شنبه (21 آبان) در چهار استان شروع شده و قرار است هر سه روز در سه تا چهار استان ثبت نام آغاز شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۴    
عکس هوایی از تقاطع، خطی انتزاعی زیبایی را به تصویر کشیده است. طراحی این بزرگراه تقاطعی، اثر ژو جی هوا- گواندونگ از چین است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۴    
منابع خبری اعلام کردند آتش سوزی بزرگی در گاراژی در نزدیکی ایستگاه متروی دانشگاه قاهره، پایتخت مصر روی داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۴    
هیئت دولت با برگزاری چهاردهمین همایش دوسالانه سواحل، بنادر و سازه های دریایی تا سقف 500 میلیون تومان در سال آینده موافقت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۹    
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با هدف معرفی جدیدترین محصولات داخلی در عرصه ساختمان و توانمندیهای این بخش شامگاه سه شنبه طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی مشهد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۹    
شهرهایی در استان های خوزستان و کرمان، گرم ترین و سردترین ایستگاه های کشور در 24 ساعت گذشته به ثبت رسیدند.