چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۴۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 18 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰    
همچنین 43.3 درصد از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین به میزان زیاد و خیلی زیاد، 30.4 درصد به میزان متوسط و 24.8 درصد به میزان کم و خیلی کم از ساماندهی زائران در کشور عراق رضایت دارند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۵    
میزان درآمد ارزی ترکیه حاصل از صادرات سریال و مجموعه تلویزیونی در سال گذشته به 500 میلیون دلار رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
شرکت های هواپیمایی در حال حاضر پروازهای عتبات عالیات را از ایران انجام می دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۵    
ناسا نسخه اولیه هواپیمای تمام الکتریک خود به نام X-57 Maxwell را رونمایی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۰    
پیش بینی می شود حدود 65 هزار مترمکعب لایروبی انجام شده و عمق کانال دسترسی بندر به 3.5 متر خواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
معاون شهردار تهران در احکام جداگانه ای سرپرستان ادارات کل برنامه و بودجه ، تدوین قوانین و امور شورا و ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران را منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل امور فنی و مستمریهای سازمان تامین اجتماعی گفت: اگر افراد در زمان بازنشستگی، آورده بیشتری داشته باشند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۰    
مدیر کل راه آهن یزد از بهره برداری از هفت طرح ریلی در مناطق مختلف این استان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۰    
محمد اسلامی امروز به استان یزد سفر کرده تا همزمان با سفر رییس جمهوری به این استان چند پروژه مهم راه و شهرسازی را افتتاح کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۰    
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: سیمان لازم برای احداث و تعمیر مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی به صورت رایگان توسط این بنیاد تامین می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شروع به کار واحدهای سیار تست کنار جاده ای به همراه پلیس راهور در سطح شهر تهران با شروع فصل سرما و افزایش آلودگی هوا خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس برآوردهای نخستین، حدود یک هزار و 700 خانه در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ساخته و یک هزار واحد نیز بازسازی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵    
سازمان هواشناسی با پیش بینی کاهش دمای مناطق زلزله زده شمال غرب به زیر صفر درجه اعلام کرد: به واسطه پایداری هوا، غلظت آلاینده های جوی برای شهرهای صنعتی افزایش می یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس راه مازندران از انسداد روزانه محور هراز در روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 و 27 و 28 آبان ماه برای اجرای عملیات تعمیر روشنایی تونل و ایمن سازی محور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۰    
شرکت های بزرگ هواپیمایی آمریکایی اعلام کرده اند تمام پروازهای هواپیماهای بوئینگ 737 مکس را تا ماه مارس سال 2020 لغو کرده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۵    
موضوع مزایده هواپیمای شرکت سهند آسیا با توجه به توافق طرفین دعوی منتفی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از حضور 700 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی از 9 کشور در نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم جانبی خودرو خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تمام فرودگاه ها در مناطق زلزله زده عملیاتی هستند، گفت: این فرودگاه ها آمادگی دارند با نیروهای امدادی همکاری کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل فرودگاه های استان فارس اعلام کرد عملیات نصب رادار فرودگاه شیراز در سال آینده آغاز خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۰    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای مهم اعلام کرد: انجام تراکنش های بانکی و پرداخت از ابتدای دی ماه، فقط با رمز دوم پویا امکان پذیر خواهد بود و مردم به منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل ایدرو اظهار داشت: در سال جاری نزدیک به 120 میلیون یورو قرارداد تولید قطعات خودرو با شرکت های داخلی منعقد شده و راهبرد ما رسیدن به 10 میلیارد دلار تا پایان سال 1400 است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۰    
ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل با پیشرفت 100درصدی به طور آزمایشی بهره برداری شده و در آستانه افتتاح رسمی قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۵    
رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: در کمترین زمان ممکن و باحذف تشریفات معمول زیان های ناشی از حادثه بیمه گذاران عزیز پرداخت خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۰    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن که در فرابورس معامله می شود، در روزهای اخیر نوسان چندانی نداشته و تقریبا همچون قبل هزینه وام مسکن و وام جعاله برای زوج های تهرانی که 120 میلیون تومان می گیرند 9 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو به بیان تاثیرات حذف قریب الوقوع دو خودروی پراید و پژو 405 از چرخه تولید سایپا و ایران خودرو، بر سازندگان قطعات این دو خودرو پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۵    
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی از امروز آغاز شده و متراژ واحد ها بر اساس الگوی مصرف بین 75 تا 80 متر است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۰    
با گذشت نزدیک به یک سال و نیم از مطرح شدن بحث الحاق بندر شهید بهشتی و بندر شهید کلانتری به بندر چابهار بالاخره لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد چابهار به تصویب مجلس شورای ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
محمد اسلامی با صدور حکمی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۵    
استاندار آذربایجان شرقی، گفت: تأسیسات زیربنایی که در اثر زلزله آسیب دیده بودند تا حدودی ترمیم شده و شرایط در حال حاضر تقریباً متعارف است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، دستور رسیدگی به مشکلات آن ها را صادر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۵    
برای برون رفت از شرایط حال حاضر و رسیدن به ظرفیت مضاعف برای پاسخگویی به نیازهای ذی نفعان هر پنچ عامل باید در مسیر توسعه به صورت همزمان و هوشمندانه راهبری گردد چرا که تقویت یک زنجیره از بخش های مختلف ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل راه آهن از برگزاری کنفرانس بین المللی ایستگاه های آینده برای اولین بار در آسیا توسط ایران خبر داد و گفت: در این کنفرانس 25 کشور حضور خواهند داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
کارشناسان سازمان هواشناسی ضمن هشدار درباره رگبارهای دو روز آینده در برخی نقاط کشور به خصوص سواحل جنوب شرقی تأکید کردند تغییرات جوی در این مناطق باعث متلاطم شدن دریا می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 689 هزار و 58 تن کالا در هفت ماهه سال جاری از طریق پایانه مرزی میرجاوه به خارج کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۰    
خودروی همه جا رو AG-20 با توانایی های منحصربفرد آن در مسکو رونمایی شد. مسیری پیدا نمی شود که نتوان با AG-20 آن را طی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس به مسئولیت سنگین دولت جهت تعیین تکلیف پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: برون سپاری و جذب مشارکت بخش خصوصی بهترین روش برای اتمام پروژه های نیمه تمام کشور است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۵    
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از بی نظم ترین ایرلاین های در مردادماه بود به طوری که 40 درصد پروازهایش با تأخیر انجام شد و هواپیمایی ساها با انجام به موقع 91 درصد پروازهایش خوش قول ترین ایرلاین بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۰    
تعارض منافع در نظام بانکی، تسهیلات را از چرخه طبیعی خود خارج کرده است و بخشی را به سمت مجموعه های مرتبط با ذی نفعان سوق داده و بخشی را بر اساس دستورات رسیده از بانک خارج می کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۰    
خبر کوتاه بود؛ مدیرعامل سابق کشتی رانی به اتهام دریافت رشوه چهار میلیون دلاری بازداشت شد. م. س که با گذشت چهار ماه از استعفایش از این پست که با فشار دستگاه های نظارتی کناره گیری کرده بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۵    
یکی از قطارهای مترو در ایستگاه دانشگاه شریف ساعت 7:45 دقیقه دچار نقص فنی شد و این مسئله سبب اشکال در حرکت قطارهای دیگر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۰    
مرکز مدیریت راه ها در آخرین گزارش خود در هجدهمین روز از آبان ماه تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس را کماکان ممنوع اعلام کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰    
کمتر از 10 روز پیش، دادستانی کل کشور در دستورالعملی اعلام کرده واگذاری کارت بازرگانی به غیر، از نظر قانونی ممنوع است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰    
هفته گذشته سی و پنجمین نشست سران اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا موسوم به آسه آن برگزار شد. سران کشورهای عضو این اتحادیه موضوعاتی از قبیل پیشبرد مشارکت برای رشد پایدار همچنین گشایش در بازارهای منطقه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۵    
شاخص کیفیت هوای تهران برای امروز نیز با قرار گرفتن بر روی عدد 110 ناسالم اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۵    
با توجه به این که انجمن ها به واسطه ماهیت غیرانتفاعی که دارند ، نمی توانند کارهای اجرایی- اقتصادی انجام دهند، اینجاست که نقش تعاونی ها به عنوان بازوی اجرایی، اقتصادی و سرمایه گذاری صنف پررنگ می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۰    
این که بگوییم پیوستن به این اتحادیه، مزیت های اقتصادی بسیاری برای ایران به دنبال دارد فقط یک پیش بینی است و نباید با بزرگنمایی مزایای این موافقتنامه اهداف مورد نظر را از دسترس دور ساخت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۵    
معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان افتتاح قطعه اول آزادراه تهران-شمال در بهمن ماه امسال را قطعی اعلام کرد.