چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۰:۳۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 26 آبان 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 آبان 1398 تین نیوز 2 آبان 1398 تین نیوز 3 آبان 1398 تین نیوز 4 آبان 1398 تین نیوز 5 آبان 1398 تین نیوز 6 آبان 1398 تین نیوز 7 آبان 1398 تین نیوز 8 آبان 1398 تین نیوز 9 آبان 1398 تین نیوز 10 آبان 1398 تین نیوز 11 آبان 1398 تین نیوز 12 آبان 1398 تین نیوز 13 آبان 1398 تین نیوز 14 آبان 1398 تین نیوز 15 آبان 1398 تین نیوز 16 آبان 1398 تین نیوز 17 آبان 1398 تین نیوز 18 آبان 1398 تین نیوز 19 آبان 1398 تین نیوز 20 آبان 1398 تین نیوز 21 آبان 1398 تین نیوز 22 آبان 1398 تین نیوز 23 آبان 1398 تین نیوز 24 آبان 1398 تین نیوز 25 آبان 1398 تین نیوز 26 آبان 1398 تین نیوز 27 آبان 1398 تین نیوز 28 آبان 1398 تین نیوز 29 آبان 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۴    
دو روز بعد از اعلام سهمیه بندی و تغییر قیمت بنزین، اعتراضات در چند شهر بصورت پراکنده و محدودتر از 24 ساعت اخیر پیگیری شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۹    
دانشجویان دانشگاه تهران با تجمع پشت درب های این دانشگاه موازی با خیابان انقلاب و طرح شعارهایی و خواندن سرود یار دبستانی نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان دادند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۴    
در سراسر دنیا شهروندان هر کشور شغل های تعریف شده ای دارند که برای همگان آشنا هستند و هر روزه همه ما با آن ها سر و کار داریم مثل پزشکان، وکلا و خبرنگاران و.. ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
در پی به آتش کشیده شدن کتابخانه تفکر شهرستان شهریار13 هزار جلد کتاب در آتش کینه اشرار و آشوبگران سوخت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۴    
رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان، افزود: آشوبگران شیشه ها، درب حفاظ ها، سیستم های نوبت دهی، دوربین های مدار بسته و تجهیزات رایانه ای بانک ها را نیز از بین بردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۴    
نماینده بوکان در اعتراض به نقش نداشتن مجلس در موضوع افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
وتیجیج یکی از معدود دموکرات های باقی مانده در مسیر پیروزی است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۴    
سازمان محیط زیست کشور، برای اسقاط نیم میلیون موتورسیکلت توقیفی، از رده خارج کردن موتورسیکلت های کاربراتوری و فرسوده و اعمال قانون موتورسیکلت های متخلف پیشنهاداتی را تحت عنوان ساماندهی ناوگان ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۴    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی طی اطلاعیه ای، جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را اعلام کرد
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۶    
جمعی از نمایندگان مجلس در حال جمع آوری امضا برای استیضاح رئیس جمهور هستند. همچنین خبرگزاری ها گزارش داده اند که در جلسه علنی امروز یک نماینده اصولگرا در حال جمع آوری امضاء از نمایندگان برای استیضاح ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۸:۴۶    
اعلام نرخ جدید و سهمیه بندی بنزین از یک طرف و تبعات تورم احتمالی افزایش قیمت اجناس و کالاهای ضروری طی روزهای اخیر نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۸:۴۶    
به علت برودت هوا و سرما، مدارس 26 شهر ایران فردا دوشنبه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ها تعطیل اعلام شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبرداد که تا پایان آذرماه ثبت نام مسکن ملی تمام استان ها انجام می شود و گفت: زمان دقیق ثبت نام تهرانی ها در این طرح به زودی اعلام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۶    
دبیر اتحادیه مالکان کشتی ایران با بیان اینکه نرخ سوخت (گازوئیل) برای شناورهای مسافری هر لیتر 300 تومان است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۱    
افزایش قیمت بنزین عاملی شد تا معاملات خودرو متوقف شده و مردم منتظر واکنش خودروسازان در عرضه محصولات و کاهش قیمت ها باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: حجم مسافران مترو به حالت عادی بازگشته است و ساعات حرکت قطارها تغییر نمی یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۱    
مدیرعامل اسنپ طی جلسه ای در معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران دستورالعمل نظارت بر تاکسی های اینترنتی را امضا کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۶    
در اثر ادامه بحران در شرکت آمریکایی بویینگ، برای نخستین بار سفارش های خانواده A320 ایرباس از سفارش های خانواده بویینگ 737 پیشی گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۶    
رییس پ ژوهشکده معماری و شهرسازی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه همایش میراث معماری کرانه های ساحلی جنوب و شهرهای فردا، با همکاری شورای عالی مناطق آزاد در کیش برگزار می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۱    
برای افزایش آمادگی و هماهنگی بیشتر بین واحدهای عملیات هوانوردی و فرودگاهی در مواجهه با شرایط بارش برف و یخبندان تمرین عملیات زمستانی فرودگاه یاسوج برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۶    
تعداد کل معترضیان و آشوبگران از شب جمعه تاکنون مجموعا 87هزار و 400 نفر برآورد شده که از این میزان حدود 82هزار و 200نفر مرد و 5هزار و 200 نفر آنها زن بوده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۱    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را تدوین و تاکنون به امضای بیش از 12 نفر از نمایندگان رسانده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه فرودگاه رشت از مجهزترین فرودگاه های کشور است، گفت: با وجود بارش شدید باران در روزهای اخیر، پروازها با روال عادی در جریان است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که کرایه حمل ونقل مسافری جاده ای افزایش نمی یابد، گفت: اول آذرماه 900 لیتر بنزین سهمیه ای در کارت سوخت رانندگان حمل ونقل سواری برون شهری شارژ می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از اختصاص سهمیه ماهانه 450 لیتری تاکسی های بین شهری دوگانه سوز و 750 لیتری تک سوز تا اول آذر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۱    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، سهمیه سوخت سرویس مدارس کشور را اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۶    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با عدم رأی به دو فوریت طرح سیاست های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران با بررسی آن به صورت یک فوریت موافقت کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با وجود بارش برف از روز گذشته، هم اکنون تردد در تمام محورهای استان مرکزی جریان دارد و در این مدت 900 کیلومتر جاده برفروبی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۵    
27 دستگاه اتوبوس شهری در آتش سوخت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۶    
مدیر عامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: امروز (یکشنبه) 26 آبان ماه 98 خط یک متروی اصفهان تعطیل است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی هشدار داد: مردم مراقب سرمایه های خود باشند تا از ناحیه سودجویان و سفته بازان آسیب نبینند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۶    
در حالی که برخی کارمندان بانکی نیز از کسر مبالغی از حساب های بانکی شگفت زده شده اند، بانک مرکزی هیچ گونه واکنش رسمی به این اتفاقات ندارد و مالباختگان نیز به جواب قابل قبولی نمی رسند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۶    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که هیچ مشکل ترافیکی در هیچ یک از معابر پایتخت وجود ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت فرارسیدن 17 نوامبر (26 آبان ماه) روز جهانی یادبود قربانیان ترافیک جاده ای با بیان اینکه سالانه بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در حوادث رانندگی جان خود را از ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۶    
با وجود توافق بین دستگاه های ذیربط برای ترخیص 1048 خودروی دارای پروانه گمرکی، هنوز ترخیص آنها انجام نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۶    
نشست خبری سخنگوی دولت روز دوشنبه با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط با اجرای طرح های حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۲    
محمود کجوری از سمت شهرداری ناحیه چهار منطقه یک تهران برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای اصل 44 بخشی از زیرساخت، ناوگان و سایر امکانات به بخش خصوصی واگذار شد و تنها حاکمیت آن در اختیار راه آهن است که باید به این شکل بهره برداری شبکه ریلی را در داخل ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۱    
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان با اشاره به اینکه توزیع سوخت بنزین در اصفهان به نحو مطلوب درحال انجام است، گفت: روز گذشته در استان اصفهان 15 جایگاه سوخت بنزین دچار آسیب شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۱    
صبح امروز بازار تهران همانند همیشه باز شد اما عده ای خارج از خود بازاری ها، بازار را به تشنج کشیدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاهها عنوان کرد: طی 15 سال اخیر تجهیزات به صورت کلی 1.5 برابر شده است اما در جذب پرسنل مورد نیازهمچنان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۵    
آتش سوزی شبانه در بازار تهران با حضور آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۵    
ایران با پرداخت 69 میلیارد دلار یارانه انرژی، رتبه اول پرداخت یارانه انرژی در جهان را دارد. از این میزان، 26 ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت: همه خطوط اتوبوس در شهر اصفهان از صبح امروز فعال است اما تعداد اتوبوس ها در خطوط کاهش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرائت گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه قطار تبریز-مشهد از دستور کار مجلس خارج شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۶    
یکی از اعضای شورای شهر تهران به عملکرد مظاهریان معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران اعتراض کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا چند روز آینده راه آهن میانه- بستان آباد افتتاح می شود، گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۸    
در حالی که استخراج رمزارزها در ایران شکل قانونی به خود گرفته و وزارت نیرو تعرفه برق مورد استفاده آن را نیز اعلام کرده ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۸    
دو طرح این فراکسیون درباره لغو افزایش تدریجی قیمت بنزین و تک نرخی آن به دلیل تاکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری از دستور کار خارج شد
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۶    
مقام مسئول مرکز مدیریت راه ها با تأکید بر اینکه برای تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان های قم، اصفهان ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به سهمیه بندی بنزین گفت: لازم است بخشی از درآمد حاصله صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۱    
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی در پی افزایش قیمت بنزین تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۱    
یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد که محدودیت دسترسی به اینترنت از شب گذشته با تصویب شورای امنیت کشور انجام شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۱    
رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در پی بارش برف روز گذشته اعلام کرده است که در حال بررسی هستند تا اگر مقصری وجود دارد با آن برخورد کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در اکثر محورها خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۱    
اولاً وقتی یک چیزی مصوبه ی سران کشور هست، آدم باید با چشم خوش بینی به او نگاه کند، بنده در این قضیه سررشته ندارم یعنی تخصص این کار را ندارم ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۱    
جمهوری اسلامی ایران در حالی جزو کشورهای پیشرو در زمینه ساخت شبیه سازهای نظامی محسوب می شود که درحال حرکت به سمت طراحی و ساخت شبیه سازهای رزمی است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۱    
درپی درخواست رئیس اتحادیه سواری کرایه کشور مبنی بر افزایش سهمیه و قیمت بنزین رانندگان عضو این اتحادیه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۱    
به گفته یک کارشناس، نوسانات بازار مسکن بیشتر در چرخه های رونق و رکود اتفاق می افتد که هم اکنون وارد چرخه رکودی شده ایم؛ لذا افزایش نرخ سوخت تاثیری بر قیمت مسکن نخواهد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۷    
بارش برف شدید در صبح روز شنبه طوری بود که تقریبا مناطق شمالی شهر تهران قفل شد . پس از آن هم اعتراضات به گرانی بنزین آغاز شد و تردد در شهر به سختی امکان پذیر بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۳    
به تازگی فهرستی از بهترین ایرلاین های جهان منتشر شده است که نشان می دهد قطر ایرویز توانسته است با یک پله صعود، جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۳    
برای برخی تخلفات رانندگی فقط جریمه تعیین می شود، اما تخلفاتی هم وجود دارد که علاوه بر جریمه، به توقیف وسیله نقلیه نیز منجر می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۳    
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد، تاکید کرد: وسایل نقلیه عمومی و مسافری طبق روال معمول به کار خود ادامه می دهند و نرخ کرایه ها افزایش نمی یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۳    
ناظر بازار سرمایه از اعمال سقف خرید 160 برگه در هر معامله اوراق تسهیلات مسکن از سوی هر کد معاملاتی خبر داد.