شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۹:۳۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 19 خرداد 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 خرداد 1397 وکیل ملت 2 خرداد 1397 وکیل ملت 3 خرداد 1397 وکیل ملت 4 خرداد 1397 وکیل ملت 5 خرداد 1397 وکیل ملت 6 خرداد 1397 وکیل ملت 7 خرداد 1397 وکیل ملت 8 خرداد 1397 وکیل ملت 9 خرداد 1397 وکیل ملت 10 خرداد 1397 وکیل ملت 11 خرداد 1397 وکیل ملت 12 خرداد 1397 وکیل ملت 13 خرداد 1397 وکیل ملت 14 خرداد 1397 وکیل ملت 15 خرداد 1397 وکیل ملت 16 خرداد 1397 وکیل ملت 17 خرداد 1397 وکیل ملت 18 خرداد 1397 وکیل ملت 19 خرداد 1397 وکیل ملت 20 خرداد 1397 وکیل ملت 21 خرداد 1397 وکیل ملت 22 خرداد 1397 وکیل ملت 23 خرداد 1397 وکیل ملت 24 خرداد 1397 وکیل ملت 25 خرداد 1397 وکیل ملت 26 خرداد 1397 وکیل ملت 27 خرداد 1397 وکیل ملت 28 خرداد 1397 وکیل ملت 29 خرداد 1397 وکیل ملت 30 خرداد 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۷    
وکیل ملت: صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به 31 شهریور ماه 1396 بانک دی، نشان می دهد که اوضاع این بانک چندان مساعد نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۴۹    
وکیل ملت: قاضی احمدی نژاد دو قتل فجیع در پارک های مشهد را بررسی می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۳۴    
وکیل ملت: مرد جوانی که با همدستی یکی از دوستانش زن صیغه ای اش را برای سرقت خودرو و زورگیری از مسافران طعمه قرار داده بود ماجرا را شرح داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۲۶    
وکیل ملت: بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت پرونده مدرسه غیردولتی غرب تهران توضیحاتی داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۸    
وکیل ملت: روزگاری نویسنده ای نکته پرداز (امیر مهدی ژوله) گفته بود: ماه رمضانی که اذان اش را مرحوم موذن راده ی اردبیلی سر ندهد؛ ربنای اش را استاد شجریان نخواند و سریال اش را رضا عطاران نسازد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۱    
وکیل ملت: سروش رفیعی بازیکن اسبق الخور قطر در لیست خرید استقلال قرار ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۳    
وکیل ملت: مجله اکونومیست بر این عقیده است که ولیعهد عربستان به تقلید از سیاست امارات که پایه و اساس آن "سرکوب سیاسی در قبال دادن آزادی های اجتماعی" است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: روسیه اعلام کرد، پیشنهاد خارطوم برای ساخت پایگاه پشتیبانی برای ناوهای روسی در سودان همچنان در دست بررسی و مذاکره میان طرف های مربوطه در هر دو کشور است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۸    
وکیل ملت: استایل خارجی نسل جدید داستر به مراتب تنومند و عضلانی تر شده و فناوری های جدید برای اولین بار در این خودرو ارائه شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۹    
وکیل ملت: در تصویر زیر مسافرت یک خانواده قاجار در سال 1913 را می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: این بازیکن تمرینات فشرده ای را در این کشور پشت سر گذاشت و امیدوار بود تا دوباره در فهرست تیم ملی قرار بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۵۴    
استقلال فقط یک خرید دیگر با اعلام مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال فهرست این تیم با یک بازیکن لیگ برتری و البته یک یا دو بازیکن جوان بسته می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۵۱    
روح ا... باقری:با مصدومیت به استقلال نیامدم روح ا... باقری جدیدترین خرید استقلالی ها محسوب می شود این بازیکن که از این اتفاق خوشحال است در مورد قرارداد جدیدش اینطور اظهارنظر می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: احتمال پیوستن ستاره سنگالی استقلال به کویت برای پوشیدن پیراهن الکویت کاملا منتفی شد تا گامی بلند در راه ماندن این مهاجم در جمع آبی پوشان برداشته شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: دومین خرید پرسپولیسِ محروم بعد از مهدی شیری، مهاجم مازاد سپاهان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: پرسپولیس مهاجمی خریده که فصل قبل، روی هم 27 بار بازی کرده، 2144 دقیقه در زمین حضور داشته و فقط 3 گل در کارنامه اش ثبت شده.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: روزنامه پیروزی بخشی از جلدش را به اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس اختصاص داده است و بخش دیگر را به مصاحبه علی پروین که گفته جام های باشگاه در خانه من است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: کی روش امروز بار دیگر در جواب به منتقدان از روزبه چشمی دفاع کرد و گفت چشمی مدرن ترین دفاع وسط 10 اخیر تیم ملی ایران است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: جلد همشهری ورزشی به روحیه بالای تیم ملی در تمرینات اختصاص دارد. این روزنامه نوشته بازیکنان تیم ملی تمرین خوبی را در حضور هواداران انجام دادند و برای بازی با مراکش لحظه شماری می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: حریف ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه وارد شهر کوچک کراتوو شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: امین حیایی که یکی از بازیگران موفق سینمای ایران است در گفت وگو با یکی از شبکه های تلویزیونی به نکات جالبی درباره زندگی اش اشاره کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: برانکو سومین قمار خود بعد از جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان را با قبول جدایی مسلمان صورت داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۸    
وکیل ملت: چیپس دهه شصتی، نان باگتِ دهه شصتی، کافۀ دهه شصتی! دهه شصت در حافظۀ جمعیِ ما ایرانیان جای مشخصی دارد به طوری که دهه های قبل و دهه های بعدازآن همیشه در پس زمینه قرار داشته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۵    
وکیل ملت: اعتصاب کامیون داران بهانه یا دلیلی شده است که اغلب میوه فروشی ها محصولات خود را چند برابر قیمت یک ماه قبل بفروشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۹    
وکیل ملت: جمعی از طلاب در اعتراض به FATF و بررسی لایحه تامین مالی تروریسم در مجلس مقابل دفتر رئیس مجلس در قم تجمع کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۷    
وکیل ملت: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی با حضور خبرنگاران ایرانی و خارجی به سوالات پرتعداد آنها پاسخ داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۱    
وکیل ملت: وکیل حمید بقایی صبح امروز خواستار تمدید مرخصی موکلش از زندان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۹    
وکیل ملت: ایسنا نوشت: دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن با اشاره به دلایل افزایش قیمت مسکن گفت: اگر می توانستیم به نحوی در بازار مسکن فعالیت کنیم که ساخت و ساز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۶    
وکیل ملت: یک مقام آگاه در دفتر آیت الله شاهرودی در گفتگو با تسنیم شایعه درخواست رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای آزادی سعید مرتضوی را تکذیب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۰    
وکیل ملت: ستاره تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد امروز راهی باشگاه خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۰    
وکیل ملت: در حالی که رسانه های تندروی ضد ایران در منطقه و خارج از منطقه این روزها درگیر و دار تولید انبوه اخبار علیه ایران و اقدامات ایران در منطقه هستند، سخنان اخیر محمدجواد لاریجانی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
وکیل ملت: با گذشت بیش از 5 روز از فوران آتش فشان گواتمالا و کشف 99 جسد از روستای سن میگل لس لوتس ، تیم های امدادی احتمال نجات 200 ساکن گمشده این منطقه را صفر اعلام کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۱    
وکیل ملت: نغمه و ستاره برای یک اقدام شوم به خانه همسایه رفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۲    
وکیل ملت: رونمایی نیمه شبانه از خریدهای نقل و انتقالاتی، عادتی آشنا از مدیران استقلال بود که در این فصل هم به نمایش گذاشته شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۹    
وکیل ملت: سیدجلال این درخواست کی روش را قبول نمی کند و به همراه پرسپولیس به امارات سفر می کند. همین عدم تمکین از دستور سرمربی تیم ملی، باعث می شود کی روش قید استفاده از سیدجلال در جام جهانی را می زند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۳    
نخست وزیر کانادا و همسرش در کنار ترامپ در حاشیه نشست رهبران گروه هفت کشور صنعتی جهان در کبک کانادا/عکس ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: مسعود ابراهیم زاده چپ پای کلاسیک فوتبال ایران، به ذوب آهن پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر اخراج یکی از افراد حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال در روسیه منتشر و به سرعت دست به دست شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۲    
وکیل ملت: رئیس کل دادگستری استان تهران از اجرای حکم قاتل بنیتا پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰    
وکیل ملت: ناصر ملک مطیعی در گفت وگو با مهران مدیری، ضمن قدردانی از محبت مردم ایران از علاقه اش به فرهنگ و سنت ایرانی گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۳    
وکیل ملت: نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: سلبریتی ها تاکنون درباره هزینه کرد کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه گزارشی به مردم ارائه نداده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۰    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با دو بازیکن جدید است و در حالی که عقد قرارداد داخلی با سروش رفیعی را تکذیب می کند منکر مذاکره با وی نمی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: با توجه به تاخیر در شروع زمان ثبت نام کتاب های درسی در فروردین ماه مهلت ثبت نام برای پایه های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی و شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش تا هشتم تیرماه تمدید شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۲    
وکیل ملت: باشگاه استقلال در خصوص حضور محسن مسلمان در ذوب آهن واکنش جالبی دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۱    
وکیل ملت: بدبختی فقط این نیست که درکشور ما کودکان توانایی و مهارت و رشد لازم را برای حفظ حریم خصوصی خود پیدا نمی کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۰    
وکیل ملت: حسن بیکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:وزیراطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۲:۲۳    
وکیل ملت: تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی شنبه 19 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۲:۰۲    
وکیل ملت: روزنامه های شنبه 19 خرداد 1397 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۱:۲۹    
وکیل ملت: گوشت به اصطلاح "تمیز" می تواند به زودی به بازار عرضه شود؛ گوشتی که مربوط به هیچ حیوانی نیست و از سلول های بنیادین پرورش یافته است. مصرف کنندگان اما به چنین گوشتی به دیده تردید می نگرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: درباره وریا غفوری طی روزهایی که گذشت حرف و حدیث های بسیاری شنیدیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: مهدی رحمتی را باید دروازه بان اول استقلال در لیگ هجدهم دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۷    
وکیل ملت: مرکز ناظر حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن، می گوید که همزمان با درگیری مسلحانه ارتش سوریه و شبه نظامیان متحدش با نیروهای داعش صدای دست کم 10 انفجار شدید در این مناطق شنیده شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: لقب بدشانس ترین مربی لیگ برتر را اگر به برانکو ایوانکوویچ بدهیم، بیراه نگفته ایم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۴    
محرمی برنمی گردد بر خلاف شایعه هایی که در روزهای اخیر فضای مجازی را پر کرده بود، هیچ قراری بر بازگشت صادق محرمی نیست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۱    
وکیل ملت: پنجره های نقل و انتقالات را که به روی پرسپولیس بستند، شایعه ها درباره جدایی قرمزپوشان هم بر سر زبان ها افتاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۱    
وکیل ملت: از همان روزی که خبر رسید برانکو برای یک اردوی اروپایی برنامه ریزی کرده، نام اوکراین دوباره به میان آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: قدرشناسی امید عالیشاه به این دلیل است که او جدایی از پرسپولیس را پیش از این تجربه کرده.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: رسیده بودیم به مهلت 48 ساعته باشگاه. مهلتی که البته کمال کامیابی نیا خیلی آن را جدی نگرفت و به امید لژیونر شدن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۲    
پرونده گولچ را بستند اگر چه کمی دیر اما پرسپولیسی ها بالاخره پرونده آنتونی گولچ را بستند. براساس حکم قطعی دادگاه عالی ورزش برای این پرونده، باشگاه پرسپولیس باید 241 هزار یورو به گولچ ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس، جدایی بازیکنان کلیدی این تیم و محرومیت باشگاه از حضور در نقل و انتقالات است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: روزنامه استقلال به پیروزی تیم ملی کشورمان برابر لیتوانی پرداخته و تیتر زده یوزهای ایرانی شکار مراکش را تمرین کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۶    
وکیل ملت: چندروز پیش کیت اسپید طراحی که خیلی زود کارهایش تبدیل به برند شد، با آن همه شور و پشتکار با آن همه آثار رنگارنگ و متنوع که همه چیز را می شد از آن برداشت کرد جز رغبت به مرگ، خودکشی کرد
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۳    
وکیل ملت: مسئولان استقلال مبلغ مورد نظر برای نگه داشتن تیام را تامین کردند.