یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاهدانه 1 اسفند 1395 - zahedaneh.ir

زاهدانه 29 اسفند 1394 زاهدانه 31 فروردین 1395 زاهدانه 31 اردیبهشت 1395 زاهدانه 31 خرداد 1395 زاهدانه 31 تیر 1395 زاهدانه 31 مرداد 1395 زاهدانه 26 شهریور 1395 زاهدانه 29 مهر 1395 زاهدانه 30 آبان 1395 زاهدانه 2 آذر 1395 زاهدانه 30 دی 1395 زاهدانه 30 بهمن 1395 زاهدانه 1 اسفند 1395 زاهدانه 2 اسفند 1395 زاهدانه 3 اسفند 1395 زاهدانه 4 اسفند 1395 زاهدانه 5 اسفند 1395 زاهدانه 6 اسفند 1395 زاهدانه 7 اسفند 1395 زاهدانه 8 اسفند 1395 زاهدانه 9 اسفند 1395 زاهدانه 10 اسفند 1395 زاهدانه 11 اسفند 1395 زاهدانه 12 اسفند 1395 زاهدانه 13 اسفند 1395 زاهدانه 14 اسفند 1395 زاهدانه 15 اسفند 1395 زاهدانه 16 اسفند 1395 زاهدانه 17 اسفند 1395 زاهدانه 18 اسفند 1395 زاهدانه 19 اسفند 1395 زاهدانه 20 اسفند 1395 زاهدانه 21 اسفند 1395 زاهدانه 22 اسفند 1395 زاهدانه 23 اسفند 1395 زاهدانه 24 اسفند 1395 زاهدانه 25 اسفند 1395 زاهدانه 26 اسفند 1395 زاهدانه 27 اسفند 1395 زاهدانه 28 اسفند 1395 زاهدانه 29 اسفند 1395 زاهدانه 30 اسفند 1395 
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۰    
در حالی درآستانه عید بیش از هزاران تن پرتقال در شمال ایران در سایه عدم حمایت دولت در دریا ریخته شد که در آخرین ضربه دولت به تولید کننده ایرانی 600 هزار تن پرتقال ترکیه در راه ایران است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
وزارت اقتصاد میزان بدهی های دولت، بدهی شرکت های دولتی و بدهی دولت به شرکت های دولتی را تا دی ماه سال جاری 700 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
عزیزالله مجیدیان گفت: پرسنل اورژانس دلگان، مادر باردار این شهرستان گرفتار در سیلاب را نجات دادند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
پدر، به این روزها که فکر می کند ناگهان می گوید: الان هم در خانه ای موقت ساکن هستیم، اگر صاحب خانه، خانه اش را بخواهد، تکلیف مهتاب چه می شود؟
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
در دنیای پیشرفته امروزی استفاده از تکنولوژی های پیشرفته همچون نانو توانسته انقلابی بزرگتر از انقلاب صنعتی در دنیا به وجود آورد و ایرانیان هم از قافله این انقلاب بزرگ عقب نمانده اند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
مسدود شدن محور مواصلاتی دلگان به رودبار جنوب کرمان بر اثر سیلاب، باعث سرگردانی صدها نفر از رانندگان و مسافران شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
برای داشتن زندگی شاد و آرام به همراه همسر باید تکنیک های خاصی را یاد بگیرید تا به این وسیله از بروز اختلاف ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
تعطیلات بهترین زمان برای مسافرت رفتن و خستگی ماه ها کار را از تن به در کردن است. اگر تعطیلات خوبی را سپری کنید، پس از آن می توانید کار و زندگی روزمره را با انرژی تازه ای شروع کنید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
مرد 33 ساله همسر خود را به خاطر خیانت به او با چاقو به قتل رساند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
داوطلبان طرح ترمیم دیوارهای حرم امام حسین(ع)، هنگام کار کردن با معجزه جدیدی روبه رو شدند که قابل توجه است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
رییس جمهوری از رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعتماد مجدد به وزیر راه و شهرسازی استمرار خدمات ارزنده ای را که در این وزارت انجام شده است، فراهم نمودند، تشکر کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۵    
با مشاهده این عکس از مواد تشکیل دهنده شکلات نوتلا باخبر شده و دیگر لب به این شکلات محبوب نمی زنید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
مصرف انواع فلفل برای سلامت بدن بسیار مفید است و با قرار دادن این گیاه معطر در رژیم غذایی روزانه میتوانید تا حد زیادی از ابتلا به انواع بیماری ها ایمن بمانید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۵    
وزارت اقتصاد در گزارشی رقم بدهی دولت و شرکت های دولتی را تا دی ماه امسال 700 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۵    
فرماندار زاهدان از شایعه داغ پرداخت کمک های مالی خانواده مرحوم آیت الله هاشمی به مردم نیازمند خبر داد و گفت: این خبر کذب و با خاطیان برخورد شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۰    
جانباز 60 درصد شیمیایی گفت: در بیمارستان هلند به خبرنگار هلندی گفتم مرخص شدنم از اینجا، مرا یک قدم به جبهه ها نزدیک تر می کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد میانگین درآمد نفتی خرج شده در بودجه های سالیانه توسط دولت یازدهم 2٫3 برابر کل درآمد دولت قبل شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
همزمان با ورود به آخرین ماه سال، کارگروه تخصصی مزد جلسات پایانی خود را طی می کند و فعالیت نخستین جلسه شورای عالی کار با دستورکار مزد روز سه شنبه برگزار می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
نتیجه استیضاح آخوندی در مجلس هرچه باشد، تاثیری بر کارنامه بی دستاورد و پراشتباه وزیر راه و شهرسازی نخواهد داشت ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
تلفن همراه در کنار محاسن بسیاری که دارد، به سادگی مضراتش را برای شما آشکار می کند از بیش از اندازه درگیر آن باشید یا در اصطلاح به آن اعتیاد پیدا کنید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۵    
با رونق گرفتن مُد و مُدگرایی که تاریخچه آن در ایران به 85 سال پیش - 1931 میلادی- بر می گردد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
علی کریمی ذیل مطلب رئیس جمهور در اینستاگرام نوشت: کاش ابتکار برای حفظ ظاهر هم که شده یک پست همدردی با مردم خوزستان منتشر می کرد
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
نشست خبری مسئول سازمان بسیج عشایری کشور صبح امروز برگزار شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
پس از گذشت بیش از 2 ماه از وقوع حادثه برخورد دو قطار در ایستگاه هفت خوان، امروز جلسه استیضاح آخوندی برگزار شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۵    
رسیدگی دولت به بحران خوزستان با انتقادات فراوانی همراه شده است. بی اعتنایی و عدم توجه کافی دولتمردان به خوزستان و پیام دیرهنگام رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به مشکلات این استان به این انتقادات دامن زده ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۵    
دولت یازدهم در سال 95، رکورد هزینه های جاری را زده است و از سوی دیگر، پرداخت های عمرانی را به حداقل تاریخی خود رسانده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
کارشناسان استقلالی معتقدند عنصر جوانی تاکنون به سود استقلال بوده اما یک اشتباه می تواند همین عنصر را بلای جان کل تیم کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
علیرضا بهشتی، از فعالان اصلاح طلب با سیاه نمایی از اوضاع ایران اسلامی گفته است: مشارکت مردم در ایران رو به افول است!
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: گوشت گوساله نیز در هفته جاری گران شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
برای رفع کشمکش ها،دل نگرانی ها و دلسوزیها ،لاجرم باید اصول مشترکی را برای جبهه تعریف نمود که اساس وحدت حول آنان صورت گیرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
یکی از سازندگان اولین دوچرخه هیبریدی کشور گفت: اولین دوچرخه هیبریدی کشورتوسط 4دانشجوی جوان دانشگاه سیستان و بلوچستان و در طول 45روز ساخته شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
جمعی از متقاضیان مسکن مهر همزمان با آغاز نشست استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مقابل درب شمال شرقی خانه ملت تجمع کردند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
نماینده زاهدان و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر راه به آمارهای پزشکی قانونی در رابطه با تلفات جاده ای اشاره کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود که در چهل و سومین بیمارستان صحرایی به50 هزار نفر از مردم منطقه مورتان شهرستان سرباز خدمات رایگان درمانی ارائه شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
در ادامه آلودگی آب در منطقه سیستان این بار قرعه مصرف آب آلوده با عطر و طعم جلبک به نام شهرستان زهک افتاد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
صبح امروز با حضور علمای اهل تشیع و تسنن نماز میت بر پیکر مرحوم حجت الاسلام میری امام جمعه شهرستان خاش خوانده شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۵    
مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان با اشاره به کاهش 7 درصدی متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در ده ماهه نخست امسال گفت: 736 نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۰    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز زاهدان گفت: در پی وزش شدید باد در این شهرستان 73 اصله درخت تنومند قطع و بیش از 3 میلیارد خسارت در حوزه فضای سبز شهری وارد شد.