یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۱۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاهدانه 2 اسفند 1395 - zahedaneh.ir

زاهدانه 29 اسفند 1394 زاهدانه 31 فروردین 1395 زاهدانه 31 اردیبهشت 1395 زاهدانه 31 خرداد 1395 زاهدانه 31 تیر 1395 زاهدانه 31 مرداد 1395 زاهدانه 26 شهریور 1395 زاهدانه 29 مهر 1395 زاهدانه 30 آبان 1395 زاهدانه 2 آذر 1395 زاهدانه 30 دی 1395 زاهدانه 30 بهمن 1395 زاهدانه 1 اسفند 1395 زاهدانه 2 اسفند 1395 زاهدانه 3 اسفند 1395 زاهدانه 4 اسفند 1395 زاهدانه 5 اسفند 1395 زاهدانه 6 اسفند 1395 زاهدانه 7 اسفند 1395 زاهدانه 8 اسفند 1395 زاهدانه 9 اسفند 1395 زاهدانه 10 اسفند 1395 زاهدانه 11 اسفند 1395 زاهدانه 12 اسفند 1395 زاهدانه 13 اسفند 1395 زاهدانه 14 اسفند 1395 زاهدانه 15 اسفند 1395 زاهدانه 16 اسفند 1395 زاهدانه 17 اسفند 1395 زاهدانه 18 اسفند 1395 زاهدانه 19 اسفند 1395 زاهدانه 20 اسفند 1395 زاهدانه 21 اسفند 1395 زاهدانه 22 اسفند 1395 زاهدانه 23 اسفند 1395 زاهدانه 24 اسفند 1395 زاهدانه 25 اسفند 1395 زاهدانه 26 اسفند 1395 زاهدانه 27 اسفند 1395 زاهدانه 28 اسفند 1395 زاهدانه 29 اسفند 1395 زاهدانه 30 اسفند 1395 
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
نماینده وزارت کشور گفت: سیستان و بلوچستان پیشرو در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
آمریکا از پرداخت جایزه نائب قهرمان میبدی مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان به بهانه تحریم ها خودداری کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
متاسفانه با وجود قول های متعدد مسئولان برای پرداخت مطالبات کارگران بازهم این وعده در بهمن ماه محقق نشد تا شاهد بلاتکلیفی چندین ساله کارگران این واحد تولیدی باشیم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
فرمانده سپاه سراوان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس از امروز به مدت دو روز در سراوان آغاز شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی خندوانه از صحت و سقم پخش این برنامه در نوروز 96 خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
همزمان با نزدیک شدن ایام نوروز گردشگران گزینه هایی را برای گذراندن تعطیلات خود در نظر خواهند گرفت. در حالی که برخی کشورهای منطقه از گزینه امنیت بی بهره هستند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
درحالی که کارگران فقیر و نیازمند جوابگوی مایحتاج خود نیستند و با حداقل حقوق 800 هزار تومان زندگی خود را سپری می کنند ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۵    
با برنامه ریزی دقیق و تقسیم کارهای مربوط به نظافت منزل و رعایت نکات زیر با خیالی راحت به استقبال فصل بهار و سال نو بروید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۵    
سردار نوشادی بعنوان معاون هماهنگ کننده، سردار استادحسینی بعنوان معاون اجرایی و سردار سلیمانی به عنوان معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین منصوب شدند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امنیت امروز استان ثمره ادامه راه شهید شوشتری است گفت: با فعال سازی ظرفیت درونی کشور آینده روشنی پیش روی انقلاب است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۰    
خبر ازدواج این زوج عجیب در سراسر جهان پیچیده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر شهیدی که به زمین می افتد و قطره خونش جاری می شود، مسئولیت من و شما در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سنگین تر می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۵    
خانواده های امروزی و به خصوص زن و شوهرهای جوان با نشان دادن ظواهر و دارایی های خود در برخی مواقع سعی در جلب توجه دیگران دارند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور از مرگ ناگهانی 10 پرستار طی سال گذشته بر اساس کار زیاد خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
روزنامه آلمانی دی ولت نوشت: هیچ یک از بانک های تجاری بزرگ در آلمان جرأت وارد شدن به عرصه تجارت با ایران را ندارند؛ آنها نمی خواهند چشم انداز روابط احتمالی خود را در آمریکا به خطر اندازند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۵    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اختلاف مرحوم هاشمی و روحانی در جلسه مجمع گفت: روحانی معتقد بود برنامۀ توسعه جزو وظایف رئیس جمهوری است و دلیلی ندارد مجمع آن را تدوین کند ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان محیط زیست یک گام فراتر گذاشته و می گوید چون دوهفته قبل به استان خوزستان سفر کرده حضور در این استان در زمانی که بحران ریزگردها زندگی مردم خوزستان را فلج کرده، محلی از اعراب ندارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
در حال حاضر مارین لوپن پوپولیست با فاصله نه چندان زیادی نسبت به امانوئل ماکرون لیبرال و فرانسوا فیون جمهوریخواه پیشتاز است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
برخی از کوچه های شهرستان سراوان به جولانگاه مواد فروشان مبدل شده است که معضلاتی را برای ساکنین آن منطقه به وجود آورده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
حسین موسویان اخیراً در مقاله ای که در ویژه نامه کنفرانس امنیتی مونیخ منتشر شد، تلاش کرده است تا با هدفی خاص، نقض برجام و بی دستاوردی آنرا لاپوشانی کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
رئیس اداره امنیتی دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: افزایش فقر و بیکاری یکی از پیامدهای حضور اتباع بیگانه غیر مجاز در استان است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور گفت: اگر نقضی وجود داشت و ایران بر حق خود تاکید کند، باید شکایتش در شورای امنیت سازمان ملل بررسی شود که در این صورت شورای امنیت به یکی از طرفین حق خواهد داد و اگر ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۰    
مریم و بتول دوخواهر هستند که نزدیک به 5 سال است در این شهر یکه و تنها زندگی می کنند آنها اهل روستای سیلاب و کلوار هستند روستایی که بارها و بارها به خاطر محرومیت مردمانش اسمش را شنیده ایم و دم نزده ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: کل پروژه خط 2 قطار شهری مشهد در 33 ماه به اتمام رسید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
فرمانده سپاه شهرستان سراوان از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به مدت دو روز با هدف اقتدار بسیج در این شهرستان و بخش های تابع خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه مفتخر است که در همه فعالیت های خود در عرصه های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
ساخت خانه برای مستضعفان، احداث بیمارستان های صحرایی در دورترین نقاط صعب العبور، احداث جاده، بازسازی و مرمت خانه عالم، مدارس ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
وابستگی برخی از صنایع غذایی به واردات همچون روغن نباتی از عارضه هایی است که برخلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی به نظر می رسد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
سردار رسول سنایی راد با اشاره به طرح موضوع "آشتی ملی" توسط برخی از جریان های سیاسی حامی فتنه 88 گفت: ملت با هم قهر نیستند و این افراد باید با مردم آشتی کنند و خساراتی که به مردم و نظام زدند را جبران ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
وبگاه تحلیلی نوشت: ایران قادر است در بدترین شرایط و با وجود بروز بحران جدی ایستادگی کند پس رییس جمهور آمریکا باید از هرگونه اقدام عجولانه علیه ایران اجتناب ورزد و اشتباهی بزرگ نکند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری مجمع عمومی دو هزار و 500 نفری این جبهه خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 نیروی زمینی سپاه با پرتاب انواع راکتهای پیشرفته، هوشمند و نقطه زن در کویر مرکزی ایران آغاز شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
رهبرانقلاب، صبح امروز، بیانات مهمی درباره ی لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم جنوب کشور بیان کردند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
صندوق های ذخیره بازنشستگی در سال های اخیر به حیاط خلوت دولت ها تبدیل شده و در عمل شاهد سواستفاده های فراوانی از این صندوق ها هستیم به نحوی که اخبار ناگواری از اختلاس ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکره درخصوص برنامه موشکی به معنی محدود کردن کشور در دفاع است و محدود کردن کشور در دفاع، چراغ سبز به دشمنان برای حمله است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: سیستان وبلوچستان 96 معدن غیر فعال دارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی دوم اسفند به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.