یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاهدانه 9 اسفند 1395 - zahedaneh.ir

زاهدانه 29 اسفند 1394 زاهدانه 31 فروردین 1395 زاهدانه 31 اردیبهشت 1395 زاهدانه 31 خرداد 1395 زاهدانه 31 تیر 1395 زاهدانه 31 مرداد 1395 زاهدانه 26 شهریور 1395 زاهدانه 29 مهر 1395 زاهدانه 30 آبان 1395 زاهدانه 2 آذر 1395 زاهدانه 30 دی 1395 زاهدانه 30 بهمن 1395 زاهدانه 1 اسفند 1395 زاهدانه 2 اسفند 1395 زاهدانه 3 اسفند 1395 زاهدانه 4 اسفند 1395 زاهدانه 5 اسفند 1395 زاهدانه 6 اسفند 1395 زاهدانه 7 اسفند 1395 زاهدانه 8 اسفند 1395 زاهدانه 9 اسفند 1395 زاهدانه 10 اسفند 1395 زاهدانه 11 اسفند 1395 زاهدانه 12 اسفند 1395 زاهدانه 13 اسفند 1395 زاهدانه 14 اسفند 1395 زاهدانه 15 اسفند 1395 زاهدانه 16 اسفند 1395 زاهدانه 17 اسفند 1395 زاهدانه 18 اسفند 1395 زاهدانه 19 اسفند 1395 زاهدانه 20 اسفند 1395 زاهدانه 21 اسفند 1395 زاهدانه 22 اسفند 1395 زاهدانه 23 اسفند 1395 زاهدانه 24 اسفند 1395 زاهدانه 25 اسفند 1395 زاهدانه 26 اسفند 1395 زاهدانه 27 اسفند 1395 زاهدانه 28 اسفند 1395 زاهدانه 29 اسفند 1395 زاهدانه 30 اسفند 1395 
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
رئیس قوه قضاییه استفاده از رسانه های ضد انقلاب در انعکاس اخبار و مطالب مختلف از جمله امور انتخاباتی را جرم دانست و بر لزوم رعایت اصول اخلاقی و دشمن شناسی از سوی مردم، نامزدها، مسئولان ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم متقی و فاضل حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن قرهی را تسلیت گفتند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
اولین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
وزیر انرژی روسیه، در جریان سفر خود به ایران، از برخی توافق های اقتصادی خبر داد. از جمله اینکه، ایران قصد دارد هواپیماهای مسافربری روسی سوخوی سوپر جت را خریداری کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهور با حضور در استان خوزستان، دولت را نسبت به مسائل و مشکلات مردم دلسوز نشان می دهد اما این حضور خروجی محسوس و قابل قبولی برای مردم بحران زده به همراه ندارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۹    
حسینی شاهرودی گفت: این کارهایی که امروز در بانک ها انجام می دهند به هیچ وجه اسلامی نیست، لذا برای اعمال تغییرات لازم به زودی طرح بانکداری اسلامی را در صحن علنی به رأی می گذاریم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
پس از ادعاهای عجیب و غریب از سوی مسئولین محیط زیست ، این بار اظهارات عجیب به سکاندار دولت یازدهم رسید تا عذاب الهی عامل اصلی هجوم ریزگرد ها عنوان شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
رامین رضاییان در حالی از اردوی پرسپولیس اخراج شده است که جرقه این اتفاق پیش از بازی با الهلال عربستان در هتل زده شد؛ جایی که این بازیکن با دو هم تیمی خود درگیری لفظی پیدا کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
قائم مقام معاون امور بازرگانی و صنایع وزارت جهاد کشاورزی با تایید واردات دولتی 25 هزار تنی پرتقال از مصر گفت ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
دولت حسن روحانی نزدیک به چهارسال است که زمام امور مملکتی را در دست گرفته است. عملکرد تیم های اقتصادی ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت نزدیکی به سال جدید به کمک خیرین تهران و سیستان و بلوچستان 12 هزار قلم البسه بین مردم نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
من 12 ساله بودم که اول بار حجاب بر سر کردم. این کار مورد تشویق خانواده ما بود، ولی حجاب همواره انتخاب خودم بود. مساله اعتقاد، هویت و پایبندی برای من مطرح بود ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۴    
مؤسسات بین المللی معتقدند ارزش سهام آرامکو بسیار کمتر از آن چیزی است که سعودی ها اعلام کردند و شاید بتوانند به یک پنجم قیمت بفروشند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۴    
کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید براینکه ابعاد مختلف برنامه "هفت " باید مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: حذف این برنامه زیاد درست نیست و باید ضعف هایش مورد اصلاح قرار بگیرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
درحالی که بیشتر کارگران و کارکنان بخش های مختلف دولتی و خصوصی منتظر پرداخت عیدی و پاداش و افزایش حقوق خود در سال 96 هستند، 144 کارگر معدن زغال سنگ آق دربند سرخس یک سال است حقوقی دریافت نکرده اند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۹    
مهدی هاشمی شامگاه 19 دی ماه از زندان مرخص شد و 51 روز است که به زندان بازنگشته است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
در حالی روحانی در سفر سال 93 خود در جمع خبرنگاران گفته بود: 99 طرح برای سیستان و بلوچستان نهایی شده که دبیر ستاد پیگیری مصوبات دولت در استان ابتدا تعداد طرح های دولت را 77 مورد عنوان کرده و بعد با ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
الجزیره در گزارشی مدعی شد که هر چند روابط ایران و ترکیه به خاطر روابط اقتصادی گسترده نمی تواند وارد مرحله پرتنش شود اما ایران می تواند جریان گاز به سوی ترکیه را قطع کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه گوشت منجمد برزیلی با قیمت حدودا کیلویی 23 تا 24 هزار تومان بدست مصرف کننده خواهد رسید ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۹    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: یکی از اصلی ترین ایرادات وارد بر مدل جدید قراردادهای نفتی عدم توجه به بازگشت مجدد تحریم ها و مسئولیت طرف مقابل قرارداد در صورت اعمال تحریم ها علیه ایران است که ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
جدیدترین موشک کروز دریایی ایران با نام نصیر در رزمایش نیروی دریایی ارتش شلیک شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۰    
در حالی به هفته های پایانی سال نزدیک می شویم که خبری از خریدهای شب عید ایرانی ها نیست این در حالی است که به گفته کارشناسان افت قدرت خرید مردم موجب شده تا خانوارها درآمد خود را صرف برطرف کردن مایحتاج ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۰    
نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استانها گفت: برخی از وعده های دولت در استان عملی شده و برخی نیز عملی نشده اما در منطقه سیستان بخش اعظمی از وعده ها عملی نشده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۰    
یک رسانه نزدیک به محمدرضا عارف در مصاحبه با یک جامعه شناس اصلاح طلب، اقدام به عمق بخشی و بزرگداشت تجمعات سال 88 کرده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۵    
پایتخت گرایی مفرط و غربت شهرستانی ها از گلایه های همسر عبادالله فولادی بود که می گفت: دلم به حال خودمان می سوخت که تهرانی نبودیم ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
کریمی قدوسی گفت: چنانچه رژیم بحرین دست به امحاکمه شیخ عیسی قاسم بزند، کمتر از یک ماه شیشه عمر آل خلیفه شکسته می شود و شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از کشف 20 کیلو 682 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه کامیون و دستگیری 4 قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۵    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه در واکنش به اظهارات روز گذشته یکی از مسئولین وزارت اطلاعات توضیحاتی ارائه کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۵    
کمالی پور با اشاره به اینکه فسادهای موجود در کشور اغلب به دلیل عبور و گریز ازقانون یا برداشت های ناصحیح از آن صورت می گیرد، اذعان داشت: باید قوانینی تصویب شوند که شفاف، جامع ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این بحثی است که ما باید باورمان شود که بسیج یک اقیانوس است که ادعای رقابت و تقابل با هیچ نهادی را ندارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث معیشت مردم برای شب عید بسیار مهم است، گفت ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۵    
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: شهر زاهدان همزمان با ایام فاطمیه میزبان 16 شهید گمنام می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
نماینده مردم زاهدان سفر روحانی به زاهدان را تبلیغاتی دانست و گفت: همه مردم بر این باورند که اکثر وعده های دولت یازدهم عملیاتی نشده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
هرگاه که آسمان آبی زاهدان ابری و پیش بینی های اداره هواشناسی نوید بارندگی را داد رحمت الهی باعث زحمت بندگان شد چرا که در پی غفلت مسئولین شهر مشکلات فراوانی نظیر آبگرفتکی معابر، ترافیک ...