یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاهدانه 23 اسفند 1395 - zahedaneh.ir

زاهدانه 29 اسفند 1394 زاهدانه 31 فروردین 1395 زاهدانه 31 اردیبهشت 1395 زاهدانه 31 خرداد 1395 زاهدانه 31 تیر 1395 زاهدانه 31 مرداد 1395 زاهدانه 26 شهریور 1395 زاهدانه 29 مهر 1395 زاهدانه 30 آبان 1395 زاهدانه 2 آذر 1395 زاهدانه 30 دی 1395 زاهدانه 30 بهمن 1395 زاهدانه 1 اسفند 1395 زاهدانه 2 اسفند 1395 زاهدانه 3 اسفند 1395 زاهدانه 4 اسفند 1395 زاهدانه 5 اسفند 1395 زاهدانه 6 اسفند 1395 زاهدانه 7 اسفند 1395 زاهدانه 8 اسفند 1395 زاهدانه 9 اسفند 1395 زاهدانه 10 اسفند 1395 زاهدانه 11 اسفند 1395 زاهدانه 12 اسفند 1395 زاهدانه 13 اسفند 1395 زاهدانه 14 اسفند 1395 زاهدانه 15 اسفند 1395 زاهدانه 16 اسفند 1395 زاهدانه 17 اسفند 1395 زاهدانه 18 اسفند 1395 زاهدانه 19 اسفند 1395 زاهدانه 20 اسفند 1395 زاهدانه 21 اسفند 1395 زاهدانه 22 اسفند 1395 زاهدانه 23 اسفند 1395 زاهدانه 24 اسفند 1395 زاهدانه 25 اسفند 1395 زاهدانه 26 اسفند 1395 زاهدانه 27 اسفند 1395 زاهدانه 28 اسفند 1395 زاهدانه 29 اسفند 1395 زاهدانه 30 اسفند 1395 
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور سوریه گفت ایران حامی سوریه در مبارزه با تروریسم است و از دمشق در محافل منطقه ای و بین المللی حمایت می کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
سالن سینمایی را ببینید که توسط دیزنی ساخته شده است و افراد را به یاد دهه 50 میلادی می اندازد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۰    
اگر به دنبال پیامک چهارشنبه سوری جدید هستید این بسته را از دست ندهید؛ در اینجا مجموعه ای از پیامک چهارشنبه سوری 95 را برای شما کاربران آماده کرده ایم. امید است مورد توجه شما عزیزان واقع شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
در این مرکز خطرناک ترین و امنیتی ترین زندانیان آمریکا نگهداری می شوند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۰    
تشخیص سرطان کلیه می تواند سخت باشد زیرا تا زمان ظهورعلائمی مانند درد کمر، خستگی مزمن، کاهش وزن بدون علت، و خون در ادرار ظاهر شوند، بیماران تحت آزمایش قرار نمی گیرند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۰    
مصرف غذاهای سنگین و حاوی چربی بالا در دید و بازدیدهای عید منجر به عارضه ای شایع به نام رفلاکس می شود که برای جلوگیری از آن باید نکاتی را مد نظر قرار داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
یک شنوایی شناس با اشاره به اینکه اقدامات سازمان های بیمه گر فعالیت اودیولوژیست ها را با مشکل مواجه کرده است، گفت: علت اصلی و رتبه اول کم شنوایی و ناشنوایی مثلاً در استان یزد ازدواج های فامیلی است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۵    
جدیدترین اپراتور تلفن همراه کشور در آستانه سل نو رونمایی شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۵    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ با اشاره به پرونده آتش سوزی پلاسکو گفت: با اعتراف عاملان این حادثه، نحوه شروع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو مشخص شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
در این مقاله 5 نشانه تعجب آور که با افزایش مصرف نمک در بدنتان رخ می دهد و کاری که برای رفع آن ها باید انجام دهید را به شما یادآور می شویم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور بوسنی هرزگووین گفت: ما نمی توانیم حضور ایران را در مرزهایمان با سوریه بپذیریم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت رسیدگی به مسائل انتخاباتی را ندارم اگرچه آن را اولویت خود نیز نمی دانم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
بذرپاش رفتار بازرگان مآبانه دولت را که صرفاً منتهی به خرید پژو و ایرباس، تأمین منافع بازرگانان خاص و امضای قراردادهای بلندمدت خارجی می شود ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
شهردار تهران در سخنانی در آیین پایانی دومین جشنواره هویت سازمانی شهرداری تهران انقلابی گری را گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات آنها دانست.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مصوبه مجلس در مورد سقف حقوق مدیران توسط مجمع رد شده است گفت: بر اساس آنچه که دولت خودش تصویب کرده حقوق رئیس جمهور هم 9 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: دشمنان نهادها و رسانه هایی را ایجاد می کنند تا کارشان همین هجمه ها باشد و این هجمه ها نشان می دهد که قوه قضائیه کارش موثر بوده و توانسته است برخی هجمه ها ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
علی لاریجانی از لزوم ایجاد چرخه اقتصادی برای افزایش اشتغالزایی سخن گفت و تأکید کرد در این بخش دولت را موظف کردیم با همکاری بخش خصوصی مسئله را سامان دهند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۰    
استقلال با پیروزی 2 بر صفر برابر لوکوموتیو با اقتدار در صدر جدول رده بندی گروهی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضاییه، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و فرا رسیدن عید نوروز با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان موافقت کردند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
تنها چند روز تا پایان سال 1395 و آغاز سال جدید فاصله داریم. سال جاری نیز همچون سال های قبل، با رویدادهای گوناگونی همراه بود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۵    
طرح کمک سالیانه به 60 هزار مستاجری که بعضا اجاره بها تا 50 درصد درآمدهای آنها را می بلعد از سال آینده کلید می خورد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
وزیر نیرو از افزایش نیافتن قیمت و تعرفه های آب و برق در سال 96 خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
مرکز مطالعات جنگ امریکا با همکاری دپارتمان "پروژه تهدیدهای خطرناک"، وابسته به مرکز مطالعات سیاسی امریکن اینترپرایز ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
ترکش های حضور در جشنواره فیلم های ایرانی در ترکیه که با نام جشنواره فیلم عصر آنکارا معرفی شده بود به یکی از مجریان اصابت کرد تا او ممنوع التصویر شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در رفتار و فرهنگ جامعه، مسأله کنترل و نظارت اجتماعی است. اصل کنترل اجتماعی مفهومی مهم در جامعه شناسی است ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیماری های پوستی و عفونت های گوارشی از بیماریهای مشترک بین انسان و ماهی قرمز است ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
آیا زمان آن فرا نرسیده که با تغییر ردیف بودجه هایی که از برخی اولویت های مهم کاسته می شود و به بهانه تعمیرات و یا نوسازی منازل سازمانی، صرف لوکس سازی منزل فلان مدیر می شود برخورد قاطعانه صورت پذیرد؟
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: مسئولان از مقوله امنیت الگو بگیرند چراکه مشکلات اقتصاد و اشتغال کشور نیز با همین الگو قابل حل است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
صبح امروز و در اعتراض به قریب به 60روز تعطیلی معبر مرزی شاهگل زهک، جمعی از مرزنشینان این شهرستان در مقابل درب فرمانداری برگزار شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
بانک مرکزی از افزایش نرخ 4 گروه تخم مرغ، میوه های تازه، گوشت قرمز، چای در هفته منتهی به 20 اسفند و کاهش نرخ 4 گروه حبوب، سبزی های تازه، گوشت مرغ و ثبات نرخ گروه لبنیات، برنج ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اشرافی گری در برخی مسؤولان و حقوق نجومی و مفاسد اقتصادی و اختلاس ها سبب آسیب اعتماد مردم به نظام شده است که این اعتماد باید بازسازی و ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۵    
دبیر علمی انجمن اقتصاد شهری ایران گفت: تعدد مسئولیت ها و نهادهای متولی در بحث تنظیم بازار شب عید، منجر به آشفتگی در سیاست گذاری درست و هماهنگ در این قضیه شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
تصویری متفاوت از سارا و نیکا که در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده خواهید کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۵    
جنایتکار بعثی عراق که در سال 2003 به هلاکت رسید، از ابتدا قاتل پروش یافته است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۵    
زنان ونوسی، مردان مریخی، این یک افسانه نیست بلکه واقعیتی جدی در خصوص تفاوت بین زنان و مردان است، این تفاوت حتی در زمینه کاری نیز وجود دارد و باعث می شود زنان در برخی مشاغل بهتر از آقایان عمل کنند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
مردم سیستان و بلوچستان که در انتخابات 92 وعده های زیادی برای محرومیت زدایی از استان خود شنیدند، حالا در ماه های پایانی کار دولت فقط شاهد وعده های بر زمین مانده دولت و استاندار سیاسی آن هستند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
ایرانیان باستان درحالی چهارشنبه سوری را آئینی برای تطهیر مذهبی و ایجاد نشاط و سلامت خود می دانستند که امروز این آئین به چالش برای شهروندان و آسیب جدی برای جوانان تبدیل شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته، با حضور چهار عروسک جدید و اجرای نمایش به روی آنتن رفت.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
نشست پایانی شورای عالی کار با هدف تعیین دستمزد سال 96 بیش از 13 میلیون کارگر ایرانی با حضور وزاری صنعت، اقتصاد و کار و سایر شرکای اجتماعی روز سه شنبه در وزارت کار برگزار می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترویج فقر، فساد، عقب ماندگی ذهنی و فرهنگی نسخه کشورهای استکباری و غربی برای جهان اسلام است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ارسال بیش از 29 هزار اثر به چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
عضو هیات رئیسه مجلس نهم گفت: ناکارآمدی در حوزه اقتصاد مهمترین مشکل کشور است و بیکاری یکی دیگر از مشکلات کشور است به طوری که امروز در هر خانه ای یک جوان بیکار وجود دارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
روایت آماری از وضعیت بازار کار در کشور، همچنان از عقب ماندگی طرح های اشتغالزا نسبت به نیاز بازار کار حکایت دارد؛ به قولی، می توان گفت که طرحهای اشتغالزا به گرد پای جمعیت بیکار هم نرسیده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۵    
مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه آمریکا گفت: یکی از بدترین اثرات برجام این است که در آمریکا جا افتاد که روش کار کردن با جمهوری اسلامی زور است و روحانی و ظریف این فکر را به خوبی در آنجا جا انداختند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۵    
بیست و چهارمین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید علم الهدی معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۵    
مدیر خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: تعداد 14 پارک از پارک های اصلی شهر زاهدان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از آماده باش 9پایگاه آتش نشانی این شهر با 140 نیروی عملیاتی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.