یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاهدانه 15 اسفند 1395 - zahedaneh.ir

زاهدانه 29 اسفند 1394 زاهدانه 31 فروردین 1395 زاهدانه 31 اردیبهشت 1395 زاهدانه 31 خرداد 1395 زاهدانه 31 تیر 1395 زاهدانه 31 مرداد 1395 زاهدانه 26 شهریور 1395 زاهدانه 29 مهر 1395 زاهدانه 30 آبان 1395 زاهدانه 2 آذر 1395 زاهدانه 30 دی 1395 زاهدانه 30 بهمن 1395 زاهدانه 1 اسفند 1395 زاهدانه 2 اسفند 1395 زاهدانه 3 اسفند 1395 زاهدانه 4 اسفند 1395 زاهدانه 5 اسفند 1395 زاهدانه 6 اسفند 1395 زاهدانه 7 اسفند 1395 زاهدانه 8 اسفند 1395 زاهدانه 9 اسفند 1395 زاهدانه 10 اسفند 1395 زاهدانه 11 اسفند 1395 زاهدانه 12 اسفند 1395 زاهدانه 13 اسفند 1395 زاهدانه 14 اسفند 1395 زاهدانه 15 اسفند 1395 زاهدانه 16 اسفند 1395 زاهدانه 17 اسفند 1395 زاهدانه 18 اسفند 1395 زاهدانه 19 اسفند 1395 زاهدانه 20 اسفند 1395 زاهدانه 21 اسفند 1395 زاهدانه 22 اسفند 1395 زاهدانه 23 اسفند 1395 زاهدانه 24 اسفند 1395 زاهدانه 25 اسفند 1395 زاهدانه 26 اسفند 1395 زاهدانه 27 اسفند 1395 زاهدانه 28 اسفند 1395 زاهدانه 29 اسفند 1395 زاهدانه 30 اسفند 1395 
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
محمد عبدالهی در یادداشتی نوشت: دهم اسفند ماه، FATF مجددا ایران را در لیست سیاه خود قرار داد و اعلام کرد ایران تنها تا ژوئن 2017 (خرداد 96) زمان دارد تعهدات خود را اجرایی کند ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه استان ها شنبه 21 اسفند ماه را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده می کنید.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۳    
دوچرخه سوار اهل بابلسر مازندران حامل پیام گرامیداشت یاد و خاطره شهداء مدافع حرم به شهرستان دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان سفر کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
در حالی که پزشکان بارها در ذبح حیوانانت افراد را به رعایت بهداشت و استفاده از دستکش،چکمه و حتی ماسک دعوت می کنند در آلوده ترین شهر جهان خون دام ها از درب فاضلاب ها به بیرون هدایت می شوند تا مردم این ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی حقوق مدیران در جریان برنامه ششم گفت: مجلس بر افزایش صرفا 30درصدی حقوق متخصصان و پزشکان حاضر در مناطق محروم، مرزی و عملیاتی اصرار کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان از 31 هکتار سطح زیر کشت گلخانه ای و اشتغال زایی برای 300 نفر در این شهرستان خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۳    
قطعی و اختلال یکی از اپراتورهای تلفن همراه در دلگان باعث اظهار گلایه و نارضایتی مردم روستاهای این شهرستان شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۳    
رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سراوان از آمادگی اورژانس های پیش بیمارستانی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
در حالی که استاندار سیستان و بلوچستان ادعا می کند که در سیل سیستان و بلوچستان بزرگنمایی شده است که سایر مسوولان این استان نظر متفاوتی با وی داشته اند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
مسئول بسیج سازندگی نیمروز گفت: 50دست کامل لباس در بین دانش آموزان شهرستان نیمروز توزیع شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۸    
مسئولان، دست اندرکاران و خادمان راهیان نور، صبح امروز با حضور در حسینیه ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۳    
آهنگران خاطرنشان کرد: نمی دانم با فرزندم چه کنم؛ خیلی هم نصیحتش کرده ایم اما راه خودش را میرود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روز دیدار بسیجیان با امام خامنه ای،یک روز به یادماندنی برای همه بسیجیان خواهد بود،گفت:وظیفه مبلغان راهیان نور ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۸    
رییس جمهوری آذربایجان عصر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
نماینده مردم تهران گفت: همه نمایندگان از لاریجانی برای دفاع از حیثیت مجلس متشکرند اما موارد آیین نامه ای هم باید تذکر داده شود تا همه چیز بر اساس خرد جمعی پیش برود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
مشکلات آب شرب چند سالی می شود که کشور را فرا گرفته در این میان استان سیستان و بلوچستان شاید یکی از صدرنشینان کم آبی باشد .
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۳    
یک متخصص قلب و عروق گفت: عادات بد غذایی و استعمال دخانیات موجب بروز بیماری در بسیاری از مردان شده و سلامت آن ها را تهدید می کند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
محمدجواد ظریف از فراز و نشیب ها در مدت زمان خدمتش به ایران، سخن گفت.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه بخشش جرایم دیرکرد بانکها موضوع قانونی است، گفت: باید مدیران عامل بانک های تخطی کننده از اجرای این قانون به قوه قضاییه معرفی شوند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۸    
نحوه ی تعیین میزان پاداش آخر سال کارکنان مشمول قانون کار برای کارکرد یکسال تمام، اعلام شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
تاج گفت: باشگاه های بدهکار تا زمان تسویه حساب با طلبکاران خود حق ندارند با بازیکنان و مربیان خارجی قرارداد امضا کنند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
یک نماینده مجلس تاکید کرد که اگر ما به نتیجه ای برسیم که وزیری صلاحیت اداره وزارتخانه ای را ندارد و او را به دلایل مختلف استیضاح نکنیم خیانت به دولت است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۸    
رسانه های آمریکایی بامداد یکشنبه گزارش داده اند تظاهرات حامیان و مخالفان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در شهر برکلی در ایالت کالیفرنیا به زد و خورد فیزیکی میان دو طرف منجر شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
ویژه برنامه نوروزی خندوانه با شکل و شمایل جدیدی به روی آنتن خواهد رفت که از جمله آن می توان به حضور 4 عروسک جدید اشاره کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
ساختمان فروریخته پلاسکوی تهران در حالی از همان ابتدا پذیرای مسئولان قرار گرفت که هر حضور به یک اظهار نظر خلاصه شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل زندان های استان تهران از بازگشت مهدی هاشمی به زندان اوین خبر داد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: مجلس مصوبه (حقوق 24 میلیونی) را پس گرفت، این ثابت می کند تبدیل شدن به صدای مردم از هر عمل سیاسی دیگری موثرتر است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
اقدام انقلابی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس دهم در بازپس گیری مصوبه دریافت حقوق 24 میلیونی مدیران، نشان داد که شاکله مجلس دهم همچنان ظرفیت عدالت پیشگی ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با تشریح 6 چالش اقتصاد ایران گفت: علیرغم میزان اشتغال 700 هزار نفری که در بازار کار ما در سال 95 ایجاد شده اما 500 هزار نفر به تعداد بیکاران اضافه شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه پرونده 119 دستگاه پرداخت کننده حقوق نامتعارف به دادسرا ارسال شد، گفت: در برخی از این پرونده ها به تصرف در اموال دولت و تصرف در بیت المال، حکم دادیم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
در حالی تنها 15 روز به آستانه سال جدید باقی نمانده است که همچنان خبری از سرنوشت ملوانان بلوچ در دسترس نیست.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
وزیر دفاع گغت: نمونه یک به یک جنگنده بومی قاهر قبل از پایان سال تاکسی کرده و روی باند خواهد آمد و تست های پروازی آن نیز در سال آینده انجام می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
نماینده مردم زاهدان در مجلس به مخالفت زنگنه با پروژه گازرسانی به زاهدان اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه مجلس سالی 300 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفت بود اما کار جدی انجام نشد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
سومین جشنواره سه ستاره شب گذشته در نیمه اسفند ماه شروع شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۳    
یکی از نوشیدنی های مضر برای بدن انسان نوشابه است اما باید بگوییم همین نوشیدنی مضر می تواند جایگزین مناسبی برای مواد شیمیایی در خانه تکانی ها به شمار رود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
دست این شخصیت سرشناس بین المللی پس از سال ها رو شد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
آفریقای جنوبی با توجه به قرار داد ایران و کی روش بر این باور رسید که وی شانسی برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور ندارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال در استان خبر داد و گفت: این طرح تا 15 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۸    
در حالی شهروندان زاهدانی برای بازدید از نمایشگاه بهاره دراولین روز از برگزاری آن رفته بودند که با اشاره به خراب بودن دستگاه های کارت خوان موجود در نمایشگاه و معطل شدن خریداران در صف های طولانی بیان ...