یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۵۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای زاهدانه 17 اسفند 1395 - zahedaneh.ir

زاهدانه 29 اسفند 1394 زاهدانه 31 فروردین 1395 زاهدانه 31 اردیبهشت 1395 زاهدانه 31 خرداد 1395 زاهدانه 31 تیر 1395 زاهدانه 31 مرداد 1395 زاهدانه 26 شهریور 1395 زاهدانه 29 مهر 1395 زاهدانه 30 آبان 1395 زاهدانه 2 آذر 1395 زاهدانه 30 دی 1395 زاهدانه 30 بهمن 1395 زاهدانه 1 اسفند 1395 زاهدانه 2 اسفند 1395 زاهدانه 3 اسفند 1395 زاهدانه 4 اسفند 1395 زاهدانه 5 اسفند 1395 زاهدانه 6 اسفند 1395 زاهدانه 7 اسفند 1395 زاهدانه 8 اسفند 1395 زاهدانه 9 اسفند 1395 زاهدانه 10 اسفند 1395 زاهدانه 11 اسفند 1395 زاهدانه 12 اسفند 1395 زاهدانه 13 اسفند 1395 زاهدانه 14 اسفند 1395 زاهدانه 15 اسفند 1395 زاهدانه 16 اسفند 1395 زاهدانه 17 اسفند 1395 زاهدانه 18 اسفند 1395 زاهدانه 19 اسفند 1395 زاهدانه 20 اسفند 1395 زاهدانه 21 اسفند 1395 زاهدانه 22 اسفند 1395 زاهدانه 23 اسفند 1395 زاهدانه 24 اسفند 1395 زاهدانه 25 اسفند 1395 زاهدانه 26 اسفند 1395 زاهدانه 27 اسفند 1395 زاهدانه 28 اسفند 1395 زاهدانه 29 اسفند 1395 زاهدانه 30 اسفند 1395 
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
به نوروز که نزدیک می شویم تمام بیکاران جامعه به دنبال کسب و کاری هستند. یکی ماهی می فروشد، یکی سبزه و یکی هفت سین. تنها چیزی که در این میان بی اهمیت است میزان تحصیلات و سن و سال است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۳    
دولت در شرایطی در حال هزینه کرد 2500 میلیارد تومان برای اجرای طرحی است که فقط آب را با لوله به مزارع سیستان منتقل می کند که کارشناسان اجرای طرح را به دلیل 30 ایراد اساسی ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
فرماندار شهرستان سرباز گفت: حفظ کیان خانواده به عنوان هسته اولیه اجتماع از ضرورات است، که ارتباط کلامی موثر مهمترین مهارت کلیدی در تحکیم بنیان خانواده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز افرادی در جامعه و کشور وجود دارند که نان شب برای خوردن ندارند گفت: در چنین وضعیتی هیات دولت مراسمی در کرج می گیرد که 500 میلیون تومان هزینه می شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به وعده خود مبنی بر صدور یک دستور جدید مسافرتی عمل کرد و به این ترتیب، مجددا ایرانی ها از ورود به آمریکا محروم شدند اما با وجود این ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ گفت: ما یک زمین پانصد هزار متری در اصفهان برای احداث کارخانه در نظر گرفتیم و در حال آماده سازی زیرساخت ها برای تولید هستیم ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مادر همه چالش ها، چالش بی عزمی و بی همتی است، گفت: برخی مدیران، خسته از خدمت به مردم اند ولی در به دست آوردن منافع نامشروع، بسیار با نشاط، برنامه ریز و پرتحرکند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
دبیرکل جبهه پیروان گفت: ساختار نظارتی مجلس برای انتخابات شوراها پایدار نیست و ناظرین آن شناور هستند و همچنین مجلس دفاتر مستقری در استان ها ندارد و به همین دلیل نظارت بر انتخابات شوراها مطلوب نیست.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
والاترین فریضه ها، همان احساس مسؤولیت در افراد جامعه است که نسبت به خوب، بد، صالحان و فاجران بی تعهّد و بی تفاوت نباشند، به خوبیها دعوت و از بدیها نهی کنند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
در حالی قاعده و روال رفتار انتخاباتی مراجع تقلید ورود در سطح کلان و دعوت مردم به حضور در انتخابات بوده است که استثنایی شدن رفتار انتخاباتی مراجع در رقابت 96 حکایت دارد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
در حالی که در 4 سال گذشته فقط شاهد حرف زدن مسئولان دولتی در خصوص ریزگردها و تلاش آنها برای اقناع افکار عمومی با موعظه بوده ایم ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به نزدیکی پایان سال گفت: طبیعتاً دولتمردان باید در این باره کارنامه ای از خود نشان دهند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه از حقوقدانان و وکلا می خواهم در بخش حقوقی لوایح به ما کمک کنند، گفت: اگر اشکالی داشتیم با صراحت لهجه و راحت از ما انتقاد کنید چرا که انتقاد از قوه مجریه کم و بیش پاداش هم ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
طبق آمار گمرک در 11 ماه امسال، بیش از یک هزار و 439 تن فلاسک به ارزش ریالی 86 میلیارد و 518 میلیون و 372 هزار و 402 ریال وارد کشور شده است.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۸    
سردار غیب پرور گفت: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان تجهیزاتی نداشتند و با دشمن می جنگیدند تا مهمات به دست آورند اما چون خدا را داشتند در نهایت پیروز شدند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعدادی از متهمان مالی صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شدند و برخی هم تعهد دادند که در صورت آزادی از زندان مبالغ تخلف شده را به خزانه بازمی گردانند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
در حالی که حجت الله ایوبی روز گذشته تاکید کرده بود استعفا نداده است امروز وزیر ارشاد طی حکمی محمدمهدی حیدریان را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری منصوب کرد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا تمام توان خود را برای زیر پا قراردادن برجام به کار بسته است گفت ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در حوزه گردشگری ظرفیت های بسیار مهمی را در کشور داریم و با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد اما غفلت کرده ایم و زیر ساخت های ما خیلی کم ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: گزارشاتی که داریم بیانگر آن است که از حجم انبوه صدور احکام ورشکستگی کاسته شده و قوه قضائیه آمادگی دارد همچنان در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: بر اساس آمار منتشر شده توسط دولت 600 هزار شغل در سال 95 ایجاد شد، اما همچنان نرخ بیکاری بالای 12 درصد است و این مشکل نه تنها یک مشکل اقتصادی است بلکه مشکل اقتصادی ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
مقام های دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا مدیریت تلاش ها برای مصادره 1.6 میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی ایران را که در لوکزامبورگ نگهداری می شود به عهده دارند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
تاریخ جنگ پر است از درس مردانگی و ایثار مردان مردی که از شهادت پلی ساختند برای اتصال زمین به عالم ملکوت تا نشان دهند کربلا تمام نمی شود برای فرزندان سید الشهدا و سردار شهید محمد ابراهیم همت با اهدا ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۱    
مجلس، با کاهش بودجه یارانه نقدی در سال 96 نسبت به سال جاری، بودجه پرداخت یارانه را 37 هزار و 500 میلیارد تومان تعیین کرد تا در عمل امکان پرداخت یارانه فقط به 68 میلیون و 700 هزار نفر فراهم شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
لاریجانی گفت: در مکتب اهل بیت معنای انتخابات این است که ولی امر مسلمین انتخاب یکی از بازوان مهم خود را از امت خود خواسته است و مردم باید دقت کنند کسی را انتخاب کنند که او را با تمام وجود یاری کند ...
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
سامانه ساماندهی سهام عدالت امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار خواهد کرد و صورت حساب افرادی که رقم سمت راست کدملی آنها 7 است امروز می توانند صورت حساب خود را دریافت نمایند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
رئیس واحد آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر هزارنفر در استان به عنوان همیار افتخاری طبیعت در حال فعالیت می باشند.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
ابراهیم گمشادزهی یکی اهالی دهستان ریگ ملک است که با پشتکار و خلاقیت بدون در نظر گرفتن سختی های کار توانسته مسیر اشتغالزایی را طی کند و به موفقیت برسد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۱    
هم زمان با جبهه عملیاتی مرکز، جبهه عملیاتی شمال سوریه نیز شاهد تحولات بسیار مهمی بود که اگر تاثیر آن بیشتر از آزادسازی تدمر نباشد، کمتر از آن نیست.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه روحانی نمی تواند خود را از اصلاح طلبان جدا بداند گفت: دنبال فردی در انتخابات هستیم که بتواند عملکردی قوی تر از روحانی در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی و ... داشته باشد.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
خستگی آقای سفیر رفع شدنی نیست؛ ظریف: آرزو دارم هر وقت امکان داشت به کلاس درس برگردم!
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر در مملکت مشکلات عمده ای داریم، بحث معیشت و بیکاری دردهایی است که باید برای درمان آن اقدامی کنیم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به اینکه تغییر نام میدان شهید مرداقلی فاقد وجاهت قانونی است، گفت: بنده پیگیر توقف این کار هستم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه راه نجات کشور گسترش طبقه متوسط جامعه است، گفت: طبقه متوسط تا زمانی که توسعه نیابد رشد اقتصادی محقق نمی شود.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
یک جوان ماهی فروش گفت: گرچه تحصیلکرده هستم اما دست روزگار با من یار نبود و مجبورم برای امرار معاش خانواده به فروش ماهی قرمز سفره هفت سین روی بیاورم.
زاهدانه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از تاخیر فرمانداری زاهدان برای تشکیل جلسه ستاد جمع آوری متکدیان و معتادان خیابانی گلایه کرد و گفت: تا پایان هفته جاری فرمانداری زاهدان فرصت دارد این جلسه را تشکیل دهد.