یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۱۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 7 شهریور 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۹    
جلد هشتم از مجموعۀ شعر بی واژه اثر زنده یاد پرویز مشکاتیان منتشر شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۰    
اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 4 نفر از نمایندگان با تاخیر در جلسه امروز حاضر شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰    
مردی که 10روز پیش همسر سابقش را به قتل رسانده بود، خودش را تسلیم پلیس کرد. این مرد جوان پس از ارتکاب به این جنایت سرنخ عجیبی از خودش در محل جنایت به جای گذاشته بود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۰    
مهلت انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد شرکت کننده در آزمون سراسری ساعت 24 امروز جمعه 9 شهریورماه پایان می یابد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر زابل - نهبندان بر اثر طوفان گرد و خاک و کاهش دید مسدود شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۴    
نخستین اجرای ارکستر ساز های ملی ایرانی در داخل کشور، ساعت 21 روز های هشتم و نهم شهریور در بوستان آب و آتش تهران به صورت رایگان برگزار می شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی شهریور ماه 97 است که می توان با حدود 200 میلیون تومان خرید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۵    
همه در مازندران از خریداران دست به نقد این استان ها می گویند. بنگاه های معاملات ملکی روستا های اطراف شهرستان بابل از افزایش خرید در چند ماهه نخست سال حرف می زنند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۴:۳۹    
رئیس جریان الصدر عراق از طرفداران خود خواست در نماز جمعه این هفته در مسجد کوفه شرکت کرده و علیه فساد و ظلم تظاهرات کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۵۹    
نمایندگان کشورمان در روز یازدهم بازی های آسیایی با طلای حدادی به کار خود پایان دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۵۰    
مَت اسمیت هنرپیشه دکتر هوو و فیلم جدید تاج به سری نهم جنگ ستارگان که در حال تولید در بریتانیا است پیوست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۳۵    
انتظار بود در دور جدید شاهد جبران عقب ماندگی های گذشته و تحول اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی باشیم که متاسفانه این انتظار تاکنون برآورده نشده است .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
خط تولید خودروهای MG در سمنان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت استارت خورد و محمدشریعتمداری با سوار شدن خودروی چینی، از تولید آن در سمنان رونمایی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
تیم فوتبال رئال مادرید ماریانو دیاز را به خدمت گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
همزمان با درخواست رئیس تشکیلات خودگردان از آمریکا برای بازبینی در تصمیمات خود در مورد فلسطین، یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که محمود عباس با تشکیل دولت عاری از سلاح موافق است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در حالی در ششمین هفته از هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که جادوگر فوتبال کشورمان برای نخستین بار در فصل جدید بر روی نیمکت سپیدرود می نشیند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
وزیر خارجه ترکیه پس از دیدارش با همتای ایرانی گفت که درباره مسائل دوجانبه و منطقه از جمله تحولات سوریه با ظریف به گفت وگو پرداخته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
دواری به عنوان معاون آموزش ابتدایی و دری به عنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان تا اطلاع ثانوی با حکم صادره از سوی کمیته انضباطی از همراهی تیمش محروم شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
دبیر برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از میزبانی دائمی این استان در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
طرحی جالب به بهانه بازگشت لروی سانه ستاره جوان ژرمن ها به تیم ملی فوتبال آلمان منتشر شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
به گزارش ذاکرنیوز، ساعاتی پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از هک شدن ایمیل رقیب انتخاباتی اش هیلاری کلینتون توسط چینی ها خبر داد، اف بی آی بیانیه ای صادر و علناً این ادعا را تکذیب کرد. ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران به دنبال دعوا با همسایگانش نیست، گفت: اگر دولت سعودی این آمادگی را داشته باشد که به صورت معقول وارد یک مذاکره سیاسی شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
اولین اردوی تخصصی شعر هیئت به همت موسسه شهرستان ادب در اردوگاه شهدای مدافع حرم شهر مشهد و با همکاری آستان قدس رضوی برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
وزیر خارجه ایران در آنکارا با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
سنتورنوازان در دهمین روز جشنواره ملی موسیقی جوان در گروه های سنی الف، ب و ج هنر خود را برای داوران به نمایش گذاشتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
مسئول دفتر مطبوعاتی ائتلاف آمریکا قصد این ائتلاف برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه را رد کرد اما ایجاد آن را در آینده محتمل دانست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۸    
روسیه یک لابی آمریکایی فعال در حوزه محیط زیست را تهدید امنیتی خواند و فعالیت این گروه را در داخل این کشور ممنوع اعلام کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۴    
گزارش مکرر رسانه های غربی در مورد کاهش صادرات نفت ایران با استناد به آمارهای منابع آگاه، سبب شد تا امروز قیمت نفت به 76.44 دلار افزایش یابد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۴    
یکی از بندهای توافق انجام شده بین آمریکا و مکزیک این است که آمریکا حق دارد بر واردات خودرو از مکزیک تعرفه تا 25 درصدی اعمال کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۶    
نیروهای یمنی امروز موفق شدند بر کوهستان مغنیه و دیگر پایگاه های عناصر ائتلاف سعودی در شهرستان القبطیه استان لحج واقع در جنوب یمن مسلط شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۶    
منابع یمنی از انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۳    
مشاورمدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال کشورمان را به عنوان سرمربی نارنجی پوشان سایپادراین فصل معرفی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۱    
استاندار کردستان با یادآوری تصویب کلیات ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان در مجلس گفت: زیرساخت های ایجاد این مناطق را پیگیری و عملی خواهیم کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۴۵    
بیژن امکانیان که در شخصیت توفیق در سریال پدر بازی کرده است، گفت: برای حضور در این سریال تصمیم گرفتم یک ریسک اساسی انجام دهم و منتظر نتیجه اش باشم که خب مثل اینکه ریسکی که کردم جواب داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و باکیفیت کار کرد و مسؤولان اقتصادی در حل مشکلات باید شب و روز نشناسند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۶    
یک تحلیلگر ارشد آمریکایی با بیان اینکه اتحاد آمریکا و ترکیه به دلیل واگرایی های استراتژیک، مُرده است، تاکید کرد که زمان جدایی واشنگتن از آنکارا و دفن این اتحاد فرا رسیده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
معاملات دیروز بازار سهام عمدتا تحت تاثیر شوک سیاستی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی دنبال شد. عقبگرد عجیب پالایش و پخش از قیمت گذاری محصولات فرعی نفت که در روز های یکشنبه و دوشنبه موجی از ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
رییس اورژانس تهران در گفت وگو با از استقرار سه تیم اورژانس در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با بازگشت حجاج از مکه شهریور ماه خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
به مناسبت عید غدیر و برای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با مفهوم و تفکر غدیر، کاروانی با حضور 220 مداحان و روحانی های آموزش دیده در قالب برنامه ای شاد و صمیمی در نقاط مختلف استان تهران حرکت کرده و ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
در اواخر سال 57 از طرف نخست وزیری عده ای را برای حفظ اسناد و مدارک سری و طبقه بندی شده در ارتش مأمور کردند. از جمله این افراد آقای کشمیری بود تا حفاظت از اسناد و مدارک نیروی هوایی را بر عهده گیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
جامعه ای که خود خسته است و در وضعیت آشفته اقتصادی دست به گریبان سفره های فقیرانه و شرمندگی های پدرانه شده ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
هیئت داوران مسابقه عکاسی بیست و سومین جشنواره تئاتر تهران از سوی ستاد جشنواره معرفی شدند
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
معامله گران در حالی تقویت حجم و ارزش معاملات سهام را به نظاره نشست که قیمت سهام در اغلب نمادهای معاملاتی پیشرو در محدوده صفر تابلو به کار خود پایان داد و گروه پتروشیمی ها شاهد جمع آوری سهام در اغلب ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
وزیر خارجه ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی مقابله با آزمایش های هسته ای تصریح کرد: تنها دارندگان بمب های اتمی در منطقه ما، آمریکا و اسرائیل هستند .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۱    
یک مرد 68 ساله که از بیماری قبلی رنج می برد بعد از اینکه کنترلش را در زمان رانندگی از دست داد به مامور راهنمایی و رانندگی برخورد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
سوان سامسونگ کره جنوبی در دیدار مقابل چونبوک موتورز به پیروزی پرگل رسید تا پیروز جدال کره ای ها لقب بگیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
نشست بررسی نقش مساجد در محور محلات ، بهانه مبارکی بود که گروهی از پرورش یافتگان مسجد که امروز هرکدام در حوزه های اعتقادی، فرهنگی، پژوهشی و شهری دارای جایگاه و مسئولیتی هستند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
مولف کتاب نقاب ها مطرح کرد: فرآیند نفوذ در دهه 90 تغییر کرده و به شکل تخصصی و با واسطه انجام می شود. این مسئله در منویات رهبر انقلاب هم مشهود است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: این بازدیدها و حمایت ها برای ورزشکاران روحیه بخش است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
در دو روز آینده وزش باد و گرد و خاک همراه با توفان در نوار شرقی کشور و منطقه زابل پیش بینی می شود که سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر فردا (پنجشنبه) وزیر امور خارجه کشورمان به اسلام آباد خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
هر اونس طلا در بازارهای جهانی با حدود 2 دلار افزایش 1202.85 دلار فروخته شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
قدیری ابیانه با اشاره به اخبار ضدو نقیض در فضای گسترده رسانه ها گفت: سواد رسانه ای لازمه هر فرد جویای حقیقت در عرصه خبر است. در حقیقت نباید به آسانی به رسانه ها اعتماد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
فرمانده نظامی سابق منطقه دیرالزور سوریه هشدار داد که پنتاگون در تلاش است تا یک سپر موشکی در شمال سوریه مستقر کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
احمدعلی برهانی گفت: شهید رجایی با من تماس گرفتند و گفتند که به کشمیری مشکوک شده اند و متوجه نفوذی بودن او شده اند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
دبیرکل حزب سبز گفت: اینکه برخی از اصلاح طلبان علیه دولت ساز مخالف می زنند یا برخی دولت و مدیریت شهری تهران را مورد حمایت قرار می دهند راهکاری برای از دست ندادن جایگاه و عدم ریزش رای اصلاح طلبان در ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
یک منبع آگاه از بازداشت ش.ن دختر یکی از وزرای سابق خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: کارمان مقابل سایپا سخت است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخشش ورزشکارانمان در میادین نشان می دهد شرایط پیشرفت را داریم و مردم شاهد افتخار آفرینی ها بوده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
سید عبدالملک الحوثی در سخنانی به مناسبت عید غدیر خم، موضوع ولایت را طبق آیات قرآن بسیار حائز اهمیت برشمرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
مقامات آمریکایی می گویند ارزش تجارت ایرانی ها در بانک استاندارد چارترد که قبلا به علت پنهان کردن نقض هویت مشتریان ایرانی اش جریمه شده بود، بیشتر از چیزی بوده که این بانک به آن اعتراف کرده بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
دادگاه نظامی لبنان امروز احکام نهایی متهمان دو انفجار انتحاری در برج البراجنه را صادر کرد؛ انفجارها یی که در آن 43 تن کشته و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۵    
به دنبال اعلام آمار تازه از تلفات طوفان ماریا در پورتو ریکو، انتقادهای رسانه ها و سیاستمداران آمریکایی درباره پاسخ ناکافی دولت فدرال به این بحران تشدید شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۰    
مستند نهال و شلمچه درباره تشکیل قرارگاه بیابان زدایی سپاه خوزستان با هدف کاستن از مشکل ریزگردها از شبکه افق پخش می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۱۴    
انتخابات الکترونیکی و همزمان اصلاح اساسنامه و بازرسان شماری از خانه های مطبوعات استان های کشور برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۸    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با ذکر دلایلی تأکید کرده است که تشکیل کارگروه اقدام ایران در دولت آمریکا عملا بدون ثمر خواهد بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شناخت خوبی از پیکان داریم و راهکارهای مناسب را طراحی کرده ایم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۲    
بر اساس برنامه، دولت قرقیزستان قرار است در سال آینده میلادی 28 میلیارد صوم معادل 411 میلیون دلار برای پرداخت بدهی خارجی این کشور اختصاص دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۲    
راشاتودی اعلام کرد: در پی آسیب بخش کشاورزی آمریکا از جنگ تجاری، وزارت کشاورزی این کشور مجبور شد کمک مالی 6 میلیارد دلاری برای کشاورزان پرداخت کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۷    
نگاهی به نتایج انتخابات میان دوره ای سه شنبه شب در آمریکا نشان می دهد که نامزد مورد حمایت ترامپ در مبارزات درون حزبی ایالت فلوریدا پیروز شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۷    
براساس تفویض اختیار به استان ها و به منظور تکریم مودیان بخشودگی صددرصد جرایم قابل بخشش مالیاتی در دستور کار قرار گرفته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۷    
برخی نمایندگان مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره ریشه های قاچاق کالا و ارز اعلام کردند متأسفانه اطلاعات کافی به سامانه شناسایی و مبارزه با قاچاق کالا داده نشده است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۷    
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور کارگران با قهرمانی تیم کارگران تهران در مجموع تیمی به پایان رسید و تهرانی ها با 187 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۷    
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در واکنش به ناکامی پنچاک سیلات در بازی های آسیایی اندونزی گفت: خرم باید در مورد ناکامی که این رشته در بازی های آسیایی پاسخگو باشد و ما هم با مسببان این نتیجه قاطعانه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی تیم امید دچار اشتباه شده بود به جای پذیرفتن این مسئله به توجیه رفتار خود پرداخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در گفت وگو با یک روزنامه آلمانی ضمن تأکید بر راهکار مذاکره برای پایان بحران یمن ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۱    
رتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک به سوی یک مقر نظامی عربستان سعودی در نجران خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۲    
از نخستین دستاوردهای حضور مدیر جدید روابط بین الملل فدراسیون والیبال ایران در جلسه FIVB می توان به استفاده فدراسیون جهانی از واژه جعلی بریا خلیج فارس اشاره کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۲    
خزانه دار و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز از دهکده ورزشکاران بازدید کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
سایت استاد الدوحه قطر آمار دیدارهای نمایندگان این کشور با ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را منتشر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۵    
نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب آهن و پدیده که قرار بود امروز برگزار شود، به دلیل ساعت پرواز تیم پدیده به اصفهان برگزار نمی شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۰    
استاندار آذربایجان شرقی در بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز گفت: اگر دانشگاه ها به سرمت مهارت افزایی حرکت کنند یقینا در عرصه های اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور توفیقات قابل توجهی پیدا ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۸    
شیراز- ذاکرنیوز- آیا آبادانی معادل توسعه است؟ یا اینکه توسعه مفهومی پیچیده تر است؟ به نظر لازم است مساله توسعه ناپایدار استان فارس از دریچه یک تحلیل کارشناسی بازنگری شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که از هیچ منبع موثقی خبری درباره محدودیت سفرهای غیرضروری دیپلمات های فرانسوی به ایران را دریافت نکرده و افزود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۲    
ایران به دلیل توانی که در ایجاد هزینه غیرمنطقی برای دشمنانش دارد می تواند از بروز جنگ احتمالی خودداری کند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۹    
اما پیام مشخص این حمله پهپادی برای امارات متحده عربی و متحدانش نیست؟
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۷    
دفتر مدیریت بازی های جهانی عشایر فیلم کوتاه آشنایی کودک امروزی با سبک زندگی عشایر را منتشر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۷    
برنامه چهل تیکه به بهانه زادروز اکبر عبدی مقارن با عیدغدیرخم، پرونده کاری این هنرمند را مرور می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۳۷    
مجری وگوینده تلویزیون و رادیو گفت: بارها پیشنهاد دادم که برنامه ای شبیه به جُنگ ورزش بسازیم، اما فکر می کنم با یکسری امکاناتی که الان وجود دارد و اینکه به راحتی می توان برنامه های مستقیم ورزشی حتی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۲۵    
نماینده طرقبه و چناران در مجلس با بیان اینکه طراحان سوال از رئیس جمهور پاسخ های رئیس جمهور را با موارد نقض قانون منطبق کرده و به هیأت رئیسه اعلام خواهند کرد، گفت: هیأت رئیسه نقش ممیزی ایفا نکند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۲۲    
امروز سالگرد عملیات قهرمانانه 5 مجاهد مقاومت لبنان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۹    
برخی گزارش ها حاکی از آن است که مقام های ژاپن بدون اطلاع آمریکا با مقام های کره شمالی نشستی سرّی برگزار کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۹    
به گزارش ذاکرنیوز، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اعطای جایزه بنیاد آمریکایی دفاع از دموکراسی به نیکی هیلی و برایان هوک در صفحه اینستاگرامش نوشت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۹    
نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا حاکی است که 44 درصد آمریکایی ها از کنگره، استیضاح رئیس جمهور این کشور را خواستار هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در کاخ سفید دیدارکرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۴    
الفت پور با اشاره به اهمیت مساله نفوذ مهم و تاکید های رهبر انقلاب، گفت: در سال های اخیر مقام معظم رهبری نسبت به مساله نفوذ حساس بوده و توصیه هایی مکرر کرد ه اند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۴    
یک زمین شناس با اظهار نگرانی از خطرایجاد هر لحظه ای فروچاله ها در سراسر کشور از نبود دستورالعمل برای کنترل این پدیده در کشور خبرداد.
  • ۱