یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۳۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 26 شهریور 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۷    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه علوم و معارف که در دانشگاه تدریس می شود، باید اسلامی باشند نه غربی؛ گفت: حوزه و دانشگاه را دشمن می خواهد از هم جدا کند، لذا باید ارتباط این دو نهاد با هم بیشتر شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از بهره برداری از 1700 پروژه آموزشی و پرورشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مسیری است که امام حسین (ع) و یاران باوفایش ترسیم کردند و همچنان به عنوان یک محور اساسی در جهان امروز به مسیر خود ادامه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: باید توجه داشت که دانشگاه از غرب آمده و بنیان گذاران آن قصد جداسازی علوم از دین را داشته تا افرادی را با اعتقادات ضعیف پرورش دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۰    
دانشگاه تهران به عنوان تنها دانشگاه ایرانی، با ارائه بیشترین کمک به فارغ التحصیلان خود، در جمع 500 دانشگاه برتر جهان از نظر استخدام دانش آموختگان قرار گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۹    
فاصله استان با مرکز کشور زیاد است و افرادی که قصد دارند به کرمان بیایند، باید از اتوبوس استفاده کنند، زیرا قیمت بلیت هواپیما زیاد است و سفر با قطار طولانی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۴    
محققان دانشگاه زنجان در تحقیقات خود به یک ترکیب نانوکامپوزیتی زیست تخریب پذیر متشکل از نشاسته و نانوذرات دی اکسید تیتانیم دست یافتند که می توان ازآن برای بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
اکبر احدی 27 بوکسور را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان بوکس دعوت کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
چهل و ششمین شماره ماهنامه سرآمد با نگاهی ویژه به استارتاپ های ارزآور در کشور، ویژه شهریورماه امسال به چاپ رسیده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
تیم شداِکس(Shadx) از دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف موفق شد در مسابقات بین المللی و معتبر انستیتو هوانوردی و فضانوردی آمریکا (AIAA) رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۳    
با انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره که آبان ماه 97 برگزار می شود، جزئیات این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۲    
ولید الحلی از مشاوران ارشد نخست وزیر عراق با سفیر ایران در بغداد دیدار و درباره مسائل مختلفی از جمله حمله به کنسولگری ایران در بصره رایزنی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۲:۲۰    
به گزارش ذاکرنیوز، مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن که دیروز یکشنبه برای دیدار با مسئولان یمنی به صنعاء سفر کرده است، امروز(دوشنبه) با سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله دیدار کرد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۱:۰۸    
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با پرهام مقصودلو، قهرمان شطرنج جوانان جهان دیدار و از وی تقدیر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۴۴    
در چند صحنه برانکو به عملکرد داور ازبکستانی بازی معترض بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۶    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیمش با لهستان را به خود اختصاص داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش با حضور در هتل نظاره گر دقایق پایانی بازی السد و استقلال شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۶    
رهبر جنبش انصارالله یمن امروز در مراسم عزاداری ایام محرم الحرام درباره دخالت های آمریکا در فلسطین و یمن سخنرانی ایراد کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۶    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران و حتی بازیکنان نیمکت نشین در دیدار مقابل الدحیل بی نظیر بودند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۵    
سفرای جدید بلژیک، هلند و قطر در تهران امروز (دوشنبه) رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم ظریف کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۵    
جمعی از اساتید بسیجی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و البرز از مجموعه شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس ) بازدید کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۵    
بازاریان تهران، امروز به مناسبت هفتم محرم و بستن آب به روی اهل بیت امام حسین (ع) و همچنین به یاد طفل شیرخوار کربلا با دستجات عزاداری و سینه زنی به بازار آمدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۹    
درپی حادثه معدن آب نیل کرمان،وزیرصنعت در پیامی درگذشت یکی از کارگران این معدن زغال سنگ را تسلیت گفت و دستور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان را به رییس سازمان صمت استان ابلاغ کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۷    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به انتقاد تفاهم نامه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد از سوی این بانک گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین از اعطای وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی به دانشجویان این دانشگاه با بازپرداخت 24 ماهه خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۴    
سقوط بالگرد ائتلاف در استان المهره یمن سند دیگری از طرح عربستان برای ساخت بندری نفتی در استان المهره، در جنوب شرقی یمن است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۴    
یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله امروز از حمله به یک اتاق عملیات شبه نظامیان ائتلاف سعودی-اماراتی در ساحل غربی یمن خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۴    
نخست وزیر اسپانیا از اقدام کشورش در ادامه فروش بمب های هدایت شونده لیزری به عربستان دفاع کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۴    
رئیس کل گمرک در بخشنامه ای به گمرکات اعلام کرد: اخذ ضمانتنامه برای مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه واردات در گمرکات سراسر کشور بلامانع است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۹    
مهدی تاج تنها مقام فوتبالی است که احتمال ماندنش در فدراسیون بیشتر از سایر مدیران مورد نظر در صورت اجرای قانون بازنشسته ها است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۹    
بانوی قهرمان تیم ملی کاناپولو نبود استخر و مکان مناسب برای تمرین را از مشکلات اساسی فعالان این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: امیدواریم مسؤولان فکری به حال این رشته ورزشی بکنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۶    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی آخر پنجره چهارم انتخابی جام جهانی مغلوب ژاپن شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۳    
وزیر دفاع آلمان می گوید که این کشوردر صدد کاهش تعداد مشاوران نظامی خود در منطقه کردستان عراق است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۳    
فردا فصل 2018/19 لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدارهای گروهی آغاز می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن معتقد است برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، روحیه و نحوه نگرش بازیکنانش باید تغییر کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۳    
مهاجم ایرانی کلوب بروژ بلژیک به خاطر مصدومیت بازی با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۰    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موفق شده در سال های اخیر با اصلاحات در حوزه فرآیندی و ساختاری سالانه بیش از 30 میلیون مراجعه مردم را به ادارات ثبت و مجموعه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۴    
جعفری گفت: ما باید برای ساعات تعطیل مردم برنامه داشته باشیم. در هفته دفاع مقدس علاوه بر اینکه برای بازدید شیفت دوم خواهیم داشت، بلیط موزه به صورت نیم بها ارائه می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۴    
اکشن حادثه ای توفان اِل ساخت هنگ کنگ در نخستین هفته اکران خود نزدیک به 30 میلیون دلار فروخت تا در صدر باکس آفیس این هفته چین قرار گیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۴    
این روزها و در آستانه سال تحصیلی جدید، مدارس در حال کلاس بندی دانش آموزان هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۴    
رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر ماهواره ای جدید از مناطق استراتژیک و حساس در سوریه، رئیس دولت این کشور را به صورت ضمنی تهدید به ترور کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۱    
دونالد ترامپ در آخرین توییت خود گفت: اعمال تعرفه بر واردات کالا از دیگر کشورها، قدرت چانه زنی آمریکا را زیاد کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۱    
به گزارش ذاکرنیوز، منابع خبری امروز (دوشنبه) گزارش کردند، ریک پری وزیر انرژی آمریکا پیام دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را در سخنرانی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برای حضار ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۱    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در گفت وگو با یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد تشکیلات خودگردان برای تحقق صلح هر کاری می توانسته انجام داده اما آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار این صلح ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۳    
پدیده دور دور کردن به این صورت است که افراد سوار بر خودرو در خیابانی خاص جمع می شوند، صدای ضبط های شان را تا آنجا که ممکن است بالا می برند، سیگار دود می کنند و با هم گپ می زنند و ایجاد مزاحمت می کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۳    
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تربیت نیروی متخصص با توجه به نیاز جامعه ضرورت مهم عصر امروز دانشگاه هاست ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۳    
باشگاه رئال مادرید از عکس تیمی فصل 2018/19 رونمایی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۳    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد مشخص شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۳    
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۶    
شیراز- ذاکرنیوز- سیاست و عملکرد بهزیستی برپایه پیشگیری بنا نهاده شده و در بحث آزمایش های ژنتیک بهزیستی کاری کرده کارستان و آمارهای قابل تقدیری در جلوگیری از تولد کودکان معلول و افزایش معلولین به دست ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: شورای شهر به دنبال این است که در سال تحصیلی جدید سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی رایگان شود و شهرداری هزینه های آن را بپردازد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس شورای شهر تهران تاریخ ایجاد مترو در تهران را تشریح کرد و از دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره توسعه مترو سخن گفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: 50 درصد از اتوبوس های بی آرتی در سامانه ها متوقف شده اند و حتی 19 دستگاه اتوبوس بی آرتی حدود دو سال در سامانه 5 متوقف شده بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش با بیان اینکه ماشین شوری در کنار خیابان جرم است، گفت: باید تمام عوامل دست در دست هم داده تا با مطالبه عمومی یکی از خیابان های قدیمی تهران را از دست ماشین ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
فرماندار تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس گفت: هرآنچه جوامع عقب افتاده تحمل می کنند به دلیل جهل است و هر اندازه علم و دانش پیشرفت کند در زندگی افراد سهولت ایجاد می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
کارگاه یک روزه روان درمانگری با حضور 32 کارشناس توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام ابوترابی فرد اقامه خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: پلیس به طرح دوچرخه های اشتراکی ایراداتی گرفته است که احتمال شکست این طرح وجود دارد چرا که قبل از اجرا تعامل و همفکری لازم را با کارشناسان شورا ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
عبدالعظیم رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تهران ضمن تسلیت و تعزیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداالله حسین (ع) و 72 تن از یاران ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در جهت رعایت حقوق عامه و منافع بیت المال دستور توقف عملیات واگذاری و اعطای تسهیلات بانکی به پروژه ای تحت عنوان احداث گلخانه هیدروپونیک صادر شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۱    
معاون جوانان در هفتادمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از عدم پاسخگویی نهادهای ذی ربط به تغییر دامنه سن جوانی انتقاد کرد و گفت: افزایش سن جوانی بار مالی بر دوش دولت نخواهد داشت .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۱    
طبق تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و بانک انصار، دانشجویان این دانشگاه یک بار برای کل دوران تحصیل خود به این بانک مراجعه کرده و می توانند اقساط شهریه خود را با کارمزد 1.4 درصد پرداخت کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۰    
سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا برای اعزام کاروان به جاکارتا بر مبنای مدال آوری و بسیار سختگیرانه عمل کردیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۷    
تیم های بسکتبال یونان، آلمان و چک به عنوان نخستین نمایندگان اروپا راهی جام جهانی 2019 چین شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
هواداران فوتبال در کشور اسپانیا موفقیت داوید سیلوا را به خاطر گلزنی در لیگ برتر تبریک گفتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس روس اتم در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن اعلام حمایت مجدد روسیه از برجام ،بر تقویت همکاری های صلح آمیز هسته ای با جمهوری اسلامی تأکید کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات تماشاگران و هواداران دو باشگاه پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
اثر سینمایی کتاب سبز برنده جایزه منتخب مردمی جشنواره بین المللی فیلم تورنتو شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
نماهنگ موج شیدایی با صدای مجید شعبانی و امید فیض آبادی برای پخش از شبکه های سیما ساخته شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
اگر آدم این راه را غیر از اربعین امام حسین(ع) بخواهد برود نمی تواند حتی ده کیلومتر برود. می ماند؛ ولی این شوق و ذوقی است که هرکس برای زیارت کربلا داشته باشد همه چیز برایش آسان می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
دسته های عزاداری سید و سالار شهیدان در شب هفتم ماه محرم در بین الحرمین به یاد طفل شیرخوار امام حسین (ع) مسافت میان حرم سقای کربلا تا حرم سیدالشهدا (ع) را اشک ماتم ریختند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۶    
آن ها وقتی فهمیدند که من نمی خواهم پولی بدهم سیم هایی را به سرم وصل کردند که با آدابتور ولتاژ آن کم و زیاد می شد وقتی دو شاخه آن را به پریز برق می زدند وحشت می کردم و بدنم می لرزید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده خراسان گفت: بلیت فروشی دیدار تیم های پدیده و تراکتورسازی به دو روش انجام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
مردم ژاپن چندان اهل ورزش و رعایت دستورالعمل های تناسب اندام هم نیستند که طول عمر را به ورزش ربط دهیم ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
در یکی از تازه ترین گزارش ها معلوم شده است، کودکانی که طی دهه های گذشته در یک مرکز خیریه نگهداری کودکان در اسکاتلند به سر می بردند، مورد سو ء استفاده جنسی و آزار و اذیت قرار گرفته بودند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ایران، روزهای اول و دوم مهر 1397 برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
خودروهای لوکس دولتی و مربوط به نخست وزیران اسبق پاکستان در 3 مرحله به مزایده گذاشته می شود و از درآمد حاصل از آن برای اجرای پروژه های عمومی و پرداخت بدهی این کشور استفاده خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در طرح سرویس مدارس اخلاق حرفه ای رانندگان مدنظر است، گفت: اگر برچسب سرویس هر خودرو اسکن شود، اطلاعات راننده به دست می آید ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
ستاره اوکراینی تیم فوتبال وستهام یونایتد به حسرت گلزنی ستاره های اوکراینی شاغل در لیگ برتر انگلیس در یک دهه اخیر پایان داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
سرمربی و مربیان تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد خود را ثبت کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
وزارت کشور قزاقستان از کشف و ضبط بیش از 9 تن مواد مخدر در چارچوب عملیات مشترک نیروهای امنیتی سازمان پیمان امنیت جمعی، ایران و چین خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
صدراعظم آلمان و همتای اتریشی وی درباره لزوم حفاظت هر چه بیشتر از مرزهای اروپایی به اتفاق نظر رسیدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
داده های بانک مرکزی نشان می دهد که در سه ماه نخست سال جاری تمام چهار گروه اصلی گزارش یعنی کشاورزی، نفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۰    
خطیب سرشناس تهران گفت: یکی از درس هایی که از قیام امام حسین(ع) می گیریم این است که هر کسی ظلم و زوری گفت نپذیریم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۸    
به گزارش ذاکرنیوز خوزستان، سرهنگ نصیرابدالی فرد فرمانده انتظامی بندرهندیجان دراین باره اظهار کرد:درعملیات ایست بازرسی درگلوگاه ورودی بندر هندیجان ازسمت بندردیلم 147کیلو مخدرازنوع تریاک راکه به طرز ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۸    
مهندسین دوره دیده جلوی درب منزل نماینده دشت آزادگان وهویزه تجمع کردند
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۹    
به گزارش ذاکرنیوزخوزستان، سرهنگ پاسدارعبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان دراین باره اظهارکرد ...