شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۲:۲۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 6 شهریور 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۱    
با وجود اینکه بیش از یک ماه و نیم از لغو وضعیت اضطراری در ترکیه می گذرد اما بازهم تعدادی از نظامیان این کشور به بهانه ارتباط با کودتای نافرجام دو سال قبل بازداشت شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۴    
در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا ظهر فردا تداوم باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت، سپس از میزان سرعت وزش باد در این منطقه کاسته می شود .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۵    
شانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس معاونت علمی، همراه با رونمایی از 3 محصول دانش بنیان تولید شده در این پارک، برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۰۰:۴۶    
در پی غرق شدن یک دختربچه شش ساله در برک آب روستا ی زیردان نیکشهر که اهالی روستا جهت شستن لباس های خود از آن استفاده می کردند دو خواهر بزرگتر وی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر، 41 کیلومتری حسن آباد و 71 کیلومتری ورزنه در شرق استان اصفهان را لرزاند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۰    
در پی حرف و حدیث هایی که اخیراً در فضای مجازی و رسانه ای نسبت به سفر زائران عراقی به شهرهای ایران مطرح شده است، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی برای تنویر افکار عمومی نسبت به این موضوع ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۹    
محمدحسین میثاقی توانست در سال های گذشته محبوبیت و شهرت قابل توجهی با کار جدید و متفاوتی که در تلویزیون داشت برای خود دست و پا کند و بعد از فردوسی پور رسما به عنوان محبوب ترین مجری و گزارشگر ورزشی در ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های مختلفی به روی آنتن می رود که یکی از آنها بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۶    
اصولا صنعت سینما در هالیوود اهمیت زیادی برای این گونه فیلم ها قائل است که پیش از ساخت از فضای تبلیغاتی و رسانه ای مناسبی برخوردار هستند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۹    
قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش 82 هزار تومانی مواجه شد؛ به طوری که در بازار با قیمت 4 میلیون و 54 هزار تومان به فروش رفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۰    
در ساعت 13 روز 27 مرداد امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در منطقه پیروزی، خیابان پیچک به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه مبنی بر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۳    
یک هفته ای را همه درگیر موضوع پلاکارد یک طلبه و استخر فرح و آنچه تهدید رییس جمهور جا انداخته شد، بودند و هنوز هم هستند. چرا؟ آیا واقعاً موضوع مهم و فراگیری بود؟
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۴    
حمید فرخ نژاد بازیگر سینمای ایران گفت: مهم ترین ویژگی خسرو سینایی این است که او داری یک نگاه نادر در سینمای ایران است، به ویژه این روزها که فروش و سینمای تجاری حرف اول را می زند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
سئوال بسیاری از مردم این است که چرا نمایندگان آنها از شفافیت استقبال نمی کنند و حاضر نیستند آرای شان علنی شود؟ متاسفانه یکی از مهمترین دلایل عدم استقبال نمایندگان از شفافیت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۱    
حکم پرونده تعزیراتی دختر یکی از وزرای دولت یازدهم صادر و اجرا شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۱۱    
به بهانه شکست شب گذشته منچستر یونایتد مقابل تاتنهام فهرست بدترین شکست های خانگی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس منتشر شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۷    
موج جدید اکران فیلم های خارجی با اکران یک فیلم در ژانر وحشت از امشب آغاز می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۸    
روحانی گفت: امروز که دشمنان همزمان جنگ روانی و جنگ اقتصادی را علیه نظام و مردم سازماندهی کرده اند، قادر خواهیم بود با تأسی به همان فرهنگ انقلابی، ضمن ارتقای آگاهی، امید و مشارکت مردم ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۴    
مدیرکل روابط عمومی مجلس پیرامون حاشیه امروز مراسم سوال از رئیس جمهور در توئیتی توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله پس از انجام عملیات غافلگیرانه در جنوب عربستان، بر دو پایگاه نظامی در جازان مسلط شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
برتری یک گله الدحیل مقابل پرسپولیس در قطر در سایت AFC بازتاب داشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
وزارت خارجه آمریکا از حضور در گفت وگوهای جدید طراحی شده توسط سازمان مل متحد در امور سوریه که قرار است در سوئیس برگزار شود، خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
بازیکن اسبق زسکا مسکو به خیرونا پیوست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
گرگ ها در امر کشف و فروش ستاره موفق نشان می دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
آلکاسر، مهاجم بارسلونا رسما به دورتموند آلمان پیوست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
نتایج درخواست های تجدیدنظر به آزمون ورودی پایه دهم استعدادهای درخشان نمونه دولتی فردا اعلام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
هواسکورد تیم منتخب هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس را مشخص کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه آلمان در همایشی با حضور سفیران کشورش مدعی شد که برلین قصد دارد به شرکت های آلمانی که بخواهند در ایران باقی بمانند کمک کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
آتش افروزی های رژیم صهیونیستی، هزینه های نظامی ارتش این رژیم را افزایش داده به طوری که اینک از این حیث در جایگاه پانزدهم جهان قرار گرفته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۹    
منبعی نظامی در سوریه اخیرا به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفته ترکیه از طریق مسکو به دمشق پیام داده، مهلت 10 روزه برای انحلال گروهک جبهه النصره به آنکارا بدهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۷    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به دانشگاهیان به عنوان قشر پیشرو و صاحب علم ادامه داد: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و پا به رکاب و ولایتمدار، یکی ازا ولویت های اصلی بسیج است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
قیمت خودروهای داخلی امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت ماند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران اعلام کرد: مأموران انضباط شهری قانونمدار و پاکدست تشویق می شوند و تنبیه قانونی در انتظار مأموران خطاکار، خشن و متخلف است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
معاون توسعه بورس تهران گفت: پیشنهادهای اصلاحی در تیر ماه امسال در هیات مدیره بورس بررسی و در شش بخش تعیین حداقل تغییرات قیمت، دامنه نوسان، پایان تصادفی حراج ها، برگزاری حراج پایانی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران از آغاز مراحل مطالعاتی پروژه کانال محرابیان در محله حکیمیه و احداث نخستین تصفیه خانه فاضلاب شهری در شمال شرق تهران خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف بیش از 10 تن کالای قاچاق به ارزش تقریبی 6 میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
استاندار تهران در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت با حضور در شهرستان پردیس، اورژانس هوایی و ایستگاه آتش نشانی شهرداری پردیس را افتتاح کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
بر اساس آمارهای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران 38 میلیارد تومان از مطالبات 3412 نفر از سپرده گذاران صندوق در دوره مدیریتی اخیر تسویه شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت کلنگ احداث شهرداری اوشان، فشم، میگون وساختمان فرهنگسرای لواسان با حضور استاندار تهران بر زمین خورد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
نماز عبادی-سیاسی این هفته تهران (جمعه نهم شهریورماه) به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی از ساعت 11:30 در مصلای تهران برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۵    
همه را شوکه کرد؛ هم با شیوه خاص وزنه زدنش هم با هت تریک طلایی اش و هم با بوسه خداحافظی اش بر تخته و درآوردن کفش هایش ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
اسامی داوران قضاوت کننده در 6 دیدار از هفته ششم لیگ برتر از سوی کمیته داوران مشخص شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رییس فدراسیون والیبال ایران عضو شورای لیگ ملت ها شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۱    
هفته دوم سری آ ایتالیا پرگل ترین لیگ فوتبال در هفته جاری فوتبال اروپا شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۶    
زمین لرزه ای به قدرت4.9 ریشتر شرق استان اردبیل را لرزاند
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۷    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: سیستم بانکی با کشاورزان دراستمحلال وام های بانکی همکاری نمی کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۴    
دومین نمایشگاه جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس، فردا افتتاح می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس مرکز علمی کاربردی سروش گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سروش با هدف شناسایی هنرمندان مستعد و فیلم سازان جوان در آذرماه امسال برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
اینکه فیلمسازان آمریکایی و انگلیسی تا این اندازه خودشان را محق می دانند که غیرمسئولانه و به شیوه ای غیراخلاقی واقعیت های تاریخی را به بازی بگیرند مایوس و درمانده ام می کند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
اسلندرمن تنها یک شخصیت ترسناک ساده باقی نماند و در سال سال های بعد انواع و اقسام داستان های ساختگی درباره آن بیان شد که یکی پس از دیگری تکذیب می شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
فاطمه آذری فرد؛ ناهی زنجانی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تشریح جزئیات اقدام خود در امر به معروف چند دختر گفت: باز هم به کارم در مورد امر به معروف و نهی از منکر ادامه می دهم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
فرماندار جاسک گفت: صیادان چینی در جاسک فقط از آبزیانی که مجوز صید آنها را دارند صید نمی کنند و این موضوع باعث شده تا ماهی گیران این شهر با مشکلاتی همچون کاهش ذخائر دریایی و در نتیجه بیکاری روبرو شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
اَلِک بالدوین در فیلم جدید بتمن در نقش مقابل جوکر با بازی ژوکین فونیکس ظاهر می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰    
روزنامه تایمز گزارش داد مقامات انگلیسی در دیدار با با همتایان ژاپنی به دنبال کسب مشاوره از آنها برای ادامه تجارت با ایران علیرغم تحریمهای آمریکا علیه تهران هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰    
وزیر اقتصاد مکزیک پس از اظهارات ترامپ اعلام کرد اگر قرار باشد مکزیک در قرارداد تجاری جدید حضور نداشته باشد و این قرارداد دو جانبه باشد باید برخی از بندهای آن اصلاح شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۹    
سازمان تامین اجتماعی در واکنش به گزارش رکورداری ایران در دریافت حق بیمه از کارفرما توضیحاتی ارایه کرد و حق بیمه قرارداد را ذیل سرفصل مالیات طبقه بندی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک به سوی یک پایگاه نظامی عربستان سعودی در نجران خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۶    
کارشناسان شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند که حملات ائتلاف عربستان سعودی به یمن تلفات غیرنظامی زیادی برجا گذاشته و برخی از این حملات می تواند مصداق جنایات جنگی باشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
اصغر معینی بازیگر نقش مصدق در مجموعه تلویزیونی معمای شاه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
مهاجم انگلیس در جام جهانی 2018 روسیه از بازی های ملی خداحافظی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
کاشیما آنتلرز در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده چین پیروز شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در جریان بازدید از تونل در حال احداث کبیرکوه گفت: تونل کبیر کوه در صورت تامین اعتبار ظرف سه سال آتی افتتاح می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه پروژه سد مخزنی خرم رود با 200 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در شهرستان تویسرکان در حال اجراست گفت: 200 نفر در پروژه سد مخزنی خرم رود مشغول به کار هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
از کیت دوم باشگاه منچستر یونایتد رونمایی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
اَلن وایزلبرگ حسابدار قدیمی رئیس جمهور آمریکا، بعد از دریافت مصونیت از هیات ژوری دادگاه نیویورک، با بازپرس های پرونده شکایت بازیگر فیلم های مستهجن از دونالد ترامپ همکاری کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
هزاران نفر از ساکنان شهر داریا واقع در ریف غربی دمشق بازگشت به منازل خود را آغاز کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
آژانس عکس مستند سو همزمان با روز عید غدیر افتتاح می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۷    
مدافع با تجربه چلسی می خواهد در استمفورد بریج بماند و برای بازگشت به ترکیب اصلی بجنگد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۵    
معاون امور گمرکی ستاد کل گمرکات خوزستان گفت: صادرات غیر نفتی خوزستان در 5 ماه سال جاری 3 میلیارد دلار بوده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۵    
اتحادیه اروپا و روسیه در پاسخ به سلطه آمریکا به نهادهای مالی بین المللی به دنبال راه اندازی مبادلات پولی مستقل هستند که تحت نفوذ آمریکا نباشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۹    
سی و پنجمین دوره دانش افزایی اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
در حالی که همایون شجریان درخواست و آمادگی خود را برای برگزاری کنسرت رایگان به دفتر موسیقی ارائه و قطعات مورد نظرش را برای اجرا اعلام کرده است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی همزمان با حضور رئیس جمهور برای پاسخ به 5 سوال نمایندگان در مجلس شاهد قرمزپوش شدن نماگرهای منتخب خود بود که فرصتی برای جمع آوری سهم های ارزنده برای معامله گران ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک بدون برپایی بخش رقابتی فردا 7 شهریور برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد در نشست خبری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: هم اکنون در 5 استان اختتامیه برگزار می شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
تقاطع غیرهمسطح سردار شهید اسداله پازوکی همزمان با هفته دولت با حضور استاندار تهران در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در خصوص پیاده روی اربعین و حضور دانشجویان در آن توضیحاتی را ارائه کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مشکل داریم و 75 درصد از کشته ها عابرین و موتورسواران هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
نماینده دادستان تهران با اشاره به این مطلب که متهمان با استفاده کارتهای ملی اشخاص اقدامات مجرمانه انجام داده اند گفت: در حال حاضر سرنوشت ارزها مشخص نیست که باید از طریق کارت های بانکی بررسی شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
معاون اجتماعی بهزیستی کشور از وجود یکصد کمپ غیرمجاز با هزینه های پایین در استان تهران خبر داد و گفت:خانواده ها باید به دادگستری، نیروی انتظامی و بهزیستی مراجعه و از این کمپ ها طرح شکایت کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
در میان متهمان اخلال در بازار ارز 3 جوان 26 و 27 ساله که مجموعا 36 میلیون دلار به صورت صوری خریده اند به چشم می خورند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
امروز برای دومین روز متوالی بازارهای بورس آسیا سبزپوش شد اما بازارهای بورس چین هنوز در سایه تهدید جنگ تجاری قرار دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد چین برای صادرات رینگ خودرو یارانه تخصیص می دهد و به همین دلیل آمریکا برای این محصول تعرفه گمرکی اعمال خواهد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مردم در صورت مشاهده مکان های تولید مکمل غیر مجاز سریعاً به مراجع ذی صلاح اطلاع دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۸    
احمد ضیایی برای حضور در جمع ملی پوشان والیبال راهی محل برگزاری بازی های آسیایی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۳    
رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: شرکت های دانش بنیان مستقر در این شهرک نزدیک به 13 میلیون دلار صادرات محصولات دارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۳    
کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری در سال 2018 میلادی از 11 تا 14 شهریور ماه از سوی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۳    
لحظه ی خوفناکی بود! سیاه سوخته، هیکل گنده، سبیل درشت! چشمم افتاد به جنازه ای که بغل دستم افتاده بود. تا این را دیدم، آسمان شروع کرد به چرخیدن. زمین شروع کرد به چرخیدن ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۳    
سریال رکوردشکنی های شاخص کل با تقویت بازو های دلاری بورس تهران در معاملات دیروز نیز ادامه پیدا کرد. از یک طرف، بروز اولین نشانه های عملی بسته جدید ارزی در عملکرد مرداد بنگاه های بورسی و از سوی دیگر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۵    
نخست وزیر پاکستان، در نخستین سخنرانی خود در مجلس ملی این کشور، اهانت های مکرر نماینده هلند به دین اسلام را محکوم کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۲    
خیابان، دشت، جنگل، کوه، بیابان و دریا این روز ها یک وجه مشترک دارند: آدم هایی که در کنار هر کدام دستشان را دراز کرده و جلوی دوربین گوشی شان ژست گرفته اند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۳    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عملیات انتقال حجاج از مکه به مدینه منوره و کشورمان آغاز شده است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: سه روز پیش در یکی از بیمارستان های استان یزد، دختر 14 ساله ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم قصور پزشکی صورت گرفته و کادر اورژانس مراقبت های لازم را ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۴    
به گزارش ذاکرنیوز؛جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا از دونالد ترامپ خواسته است تا هرچه زودتر یک راهبرد ملی برای هوش مصنوعی تدوین شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۴    
نماینده سؤال کنندگان از رئیس جمهور گفت: سؤال کنندگان از روحانی به دنبال استیضاح رئیس جمهور نبودند، بلکه به دنبال اصلاح امور و حل مشکلات مردم بودند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۴    
کتابچه پاسخ روحانی رئیس جمهور به نمایندگان مجلس در نشست علنی صبح امروز پارلمان توزیع شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۱    
امام جماعت مسجد حضرت اباالفضل(ع) گفت: هشتم شهریور ماه مراسم یادبود آیت الله العظمی محمد علی اسماعیل پور در مسجد حضرت اباالفضل(ع) برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۶    
محمد بیژنی نسب کارگردان عروسک هایمان را بخوریم گفت: به نظر من می توانیم از چیزهای خلاقانه ای عروسک بسازیم؛ چه بسا که میوه هم می تواند مردم را ترغیب به تئاتر و به ویژه تئاتر عروسکی کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۳    
جشن بزرگ فرزانگان غدیر در خانه فرهنگ شمشیری همراه با غرفه هنر سفالگری، نقاشی کودکان، علوم قرآنی، نمایشگاه عکس، غرفه هدیه غدیر و مسابقات ورزشی فردا(چهارشنبه 7 شهریور ماه) برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۰    
گرامیداشت علامه سیدعبدالحسین شرف الدین عاملی از علمای تقریبی لبنان در سومین همایش ملی غدیر روز شنبه 10 شهریور ماه در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
  • ۱