یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۱۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 20 شهریور 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۴۱    
شبکه پرس تی وی به بررسی نقش دولت های خارجی در ایجاد و دامن زدن به بحران انسانی تاسف بار در یمن می پردازد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۳۸    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام دیدار و گفت و گو کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
از جمله کار های عرفانی صداپیشگی به جای همفری بوگارت است او در فیلم های کازابلانکا، شاهین مالت، داشتن و نداشتن، گذرگاه تاریک، دست چپ خدا ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۳    
جلسه دفاع از پایان نامه هادی البرزی به راهنمایی اکبر نصراللهی و مشاوره علی اکبر فرهنگی و مهدخت بروجردی انجام شد، در این پایان نامه برای کشف ذهنیت عوامل تولید خبر صداوسیما در مورد تغییر ماهیت مخاطب ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۴    
پرخاشگری اجتماعی یکی از مولفه های نارضایتی اجتماعی است. در تیر سال جاری یک راننده پراید در یکی از چهار راه های اصلی تهران به دلیل جریمه شدن، خودرو خود را آتش زد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۶    
حمید بیات سفیر جدید ایران در رم با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور ایتالیا، رسما فعالیتش را آغاز کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر گروه های تروریستی در خاک کردستان عراق گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۱۸    
مسمومیت مشکوکی که 13 نفر از شهروندان کرجی را راهی بیمارستان کرد بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۱۲    
نتیجه کنکور سراسری منتشر شد و فهرست اسامی معرفی شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 1397 در دوره های روزانه، شبانه نوبت دوم دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۱۲    
وزیر امور خارجه ترکیه روز سه شنبه ضمن اتهام پراکنی علیه ایران و روسیه گفت کشورش آماده است با این دو کشور علیه تروریست ها در ادلب همکاری کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز رضایت از شنیدن خبر بسته شدن دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن بخاطر تعلل فلسطینی ها در مذاکره مستقیم با اسرائیل ، این اقدام را تصمیمی درست خواند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۱:۲۱    
پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد که برای مقابله با تکرار حوادث یازده سپتامبر بیشترین پاداش مالی خود را به کسانی که در بازداشت سرکرده های القاعده کمک کنند، تعیین کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۵۱    
افرادی که به هنگام پرداخت از کارت اعتباری استفاده می کنند، نسبت به آن هایی که از کیف پول استفاده می کنند، پول بیشتری را خرج می کنند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۳۹    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به رقابت های جهانی آمده ایم تا با قلب مان بازی کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۳۳    
ترکیب تیم های اسپانیا و کرواسی برای دیدار در لیگ ملت های اروپا اعلام شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۲۷    
فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف موسوم به ائتلاف بین المللی ضد داعش با نخست وزیر منطقه کردستان عراق دیدار و در مورد تشکیل دولت آتی این کشور رایزنی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۶    
پسر ترامپ می گوید پس از نگارش یادداشت مخالفین ترامپ در نیویورک تایمز، اعتماد رئیس جمهور آمریکا به اطرافیانش کم تر شده و این مسئله، پیش بردن کارها را برای وی سخت کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از افتخارات و امتیازات ایرانی ها این است که پیرو و عاشق مکتب امام حسین (ع) هستند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۶    
بازیکن عراقی پرسپولیس که امروز سه شنبه به تهران بازگشت، در اردوی سرخپوشان حضور پیدا کرد. وی به دلیل آسیب دیدگی در بازی با نساجی شرکت نخواهد داشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۶    
استاندار تهران در جلسه مجمع مشورتی جوانان گفت: استمرار، بکارگیری و حضور جوانان در عرصه های مدیریتی به توانمند کردن مجمع شورای جوانان بستگی دارد و اولین نکته مهم این است که جوانان به خود باور داشته ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۶    
سریال با حرکت کردن به سمت شخصی تر کردن قصه، هم کاراکتر ها را به جلوه های پخته تر و دوست داشتنی تری رساند، هم کاری کرد که تماشاگر بیشتر از قبل روایتش را جدی بگیرد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۹    
رضا عطاران جایزه آکادمی سینما سینما را به عنوان موثرترین چهره سال گرفت. در گزارشی خواندنی از چهره های سینمایی پرسیده ایم رمز و راز موفقیت عطاران در چیست ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۵    
بنا بر اعلام یک مقام آمریکایی، دولت دونالد ترامپ در ادامه مخالفت های خود با عملیات ارتش سوریه برای بازپس گیری ادلب ، مسکو را به انزوای کامل اقتصادی تهدید کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۵    
فرماندار کالیفرنیا برخلاف سیاست های ترامپ در حوزه انرژی، قانون عدم استفاده از سوخت های فسیلی برای تولید برق از سال 2045 به بعد را امضا و اعلام کرد به توافق پاریس پایبند است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۹    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شورای نگهبان به دور از مصلحت اندیشی، لوایح مربوط به FATF را بر مبنای شرع و قانون اساسی مورد بررسی قرار می دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۳    
مدافع تیم ملی برزیل و عضو باشگاه رئال مادرید به خاطر فرار مالیاتی به 4 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۳    
اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه تحرکات خود برای حضور قدرتمند در انتخابات 15 آبان میان دوره ای این کشور، طرحی برای کاهش مالیات به این مجلس ارائه دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۰    
نیروهای یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله دیروز 13 نفر از نظامیان سعودی و شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن را در مناطق مرزی دو کشور از پای در آوردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۹    
ترامپ در توئیتی گفت شرکت فورد برای فرار از تعرفه بر واردات کالا از چین، خط تولید یکی از خودروهای پرطرفدار خود را به داخل آمریکا منتقل خواهد کرد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۱    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: بیش از چهار ماه از صدور دستور قضایی فیلتر تلگرام گذشته است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
حزب اتحاد ملت از لایحه اصلاحیه دولت جهت دفاع از حق تحصیل و شفافیت دفاع کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
آمار نشان می دهد در 7 سال اخیر بارسا 86 و یوونتوس 84 درصد از بازهای خانگی را با برد پشت سر گذاشته اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
ساختمان جدید کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
یکی از نمایندگان عضو ائتلاف النصر عراق گفت که این ائتلاف کاندید اهای خود برای به دست گرفتن ریاست پارلمان و نخست وزیری را انتخاب کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
منابع رسانه ای از سقوط یک بالگرد رزمی - تجسسی گارد ملی عربستان در پایتخت این کشور خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حضور سرپرست این باشگاه برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من اگر از کی روش دفاعی دارم این دفاع را مثل دفاع مقدس می دانم چون او با کارش از پول ،جوانان ایرانی و لیگ ما محافظت می کند و ما را به موفقیت می رساند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
نماینده اصلاح طلب و رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ششم با بیان اینکه نهضت آزادی را اصلاح طلب واقعی در کشور می دانم، گفت: اصلاح طلبان هیچ وقت مخالف نهضت آزادی نبودند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
گروه های مدافع حقوق بشر با انتقاد شدید از دولت انگلیس در زمینه عدم برخورد مناسب با قاچاق کودک و سوء استفاده جنسی از آن ها اعلام کردند که دولت این کشور باید در این زمینه ابراز شرمساری کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
نشست جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور با روسای دفاتر معاونین و روسای مراکز برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور گفت: با وجود رهبری شجاع و مدبر و مردم فداکار و مصمم از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد؛ اما همه مسئولان، تریبون داران، احزاب و رسانه ها در معرض امتحان قرار دارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
یک سرباز صهیونیست با در دست داشتن مشروبات الکلی وارد صحن مسجدالاقصی شده است که اعتراض شدید نمازگزاران و اداره اوقاف فلسطین را برانگیخته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
کانون تربیت اسلامی طی نامه ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: در بررسی زیر نظام تربیت معلم و تأمین نیروی انسانی، مواردی خلاف راهکارهای سند تحول بنیادین مشاهده می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
امروز طی مراسمی، علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به عنوان معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی معارفه شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۹    
رسانه های یمنی عملیات منحصر به فرد یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله علیه مواضع شبه نظامیان در ساحل غربی را منتشر کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۷    
ایران قیمت رسمی نفت خام سبک خود برای فروش در بازار آسیا در ماه اکتبر را 1.10 دلار بیشتراز متوسط قیمتی پایه دبی/عمان قرار داد که نسبت به ماه پیش از آن از افزایش 10 سنتی خبر می هد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۷    
چین هفته آینده برای تحریم کردن آمریکا از سازمان تجارت جهانی درخواست مجوز می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۴    
وحید مظلومین چندی پیش با لقب سلطان سکه دستگیر و محاکمه شد؛ مردی که در پرونده اش سوابق دیگری هم از اخلال در بازار سکه به چشم می خورد، اما آنطور که ذاکرنیوز مدعی شده است، با پا درمیانی محمود بهمنی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۸    
ورزشگاه هفت هزارنفری اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۸    
تیم های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به دلیل مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان به رقابت های جهانی مقدونیه و روسیه اعزام نخواهند شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۵    
مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: حضور ما در تورنمنت مجارستان کمک کرد تا از نظر ذهنی و روانی چالش های خوبی را داشته باشیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۹    
تبلیغات انتخابات پارلمانی کردستان عراق از نیمه شب گذشته در شهرهای مختلف منطقه کردستان آغاز شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۶    
اگرچه همه شیعیان ایرانی، زمزمه های مشترکی از مداحان مشهور زیر لب زمزمه می کنند، اما برخی نوحه ها در هر شهر یا استان، مختص همانجا است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۳    
در پایان مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور پس از تیم اصفهان ، تیمهای زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با کاپ قهرمانی سوپر جام عکس گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۹    
با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی تولید ویدئوهایی ممکن شده که در آنها می توان هر صدایی را به تصویر افراد مختلف اضافه کرد و کاری کرد که این تصاویر کاملا باورپذیر جلوه کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۰    
فیلم مأمورین که در جشنواره برلین اکران شد و سه جایزه کسب کرد، فیلم منتخب پاراگوئه برای جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۰    
داستان ریچارد خداحافظی می کند اثر جانی دپ به مبلغ 3 میلیون دلار فروخته شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۹    
همتی گفت: باوجود تلاش دولت ترامپ برای قطع درآمدهای ارزی کشور تدابیر مختلفی برای خنثی سازی آن انجام گرفته و بانک مرکزی با قدرت ارز مورد نیاز کالاهای ضروری و مواد اولیه و کالاهای واسطه ای کارخانجات و ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۹    
یک رسانه آمریکایی با انتقاد از سیاست خارجی دولت کنونی این کشور هشدار داد که مواضع دولت دونالد ترامپ چین را بیشتر از قبل به ایران و کره شمالی نزدیک کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه یکی از معضلات مهم پارک ملی لار، حضور دام اهلی است، تاکید کرد: دام مازاد در این عرصه نه تنها باعث تخریب مرتع می شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
در بررسی های امروز بازار خودروی تهران میانگین افزایش قیمت هر خودرو نسبت به هفته گذشته از 1 تا 11 میلیون تومان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
قیمت طلا، سکه و انواع ارز ها امروز در بازار تهران صعودی بود؛ به طوری که نرخ سکه 80 هزار تومان، طلا 11 هزار و 310 تومان و دلار 140 تومان بالا رفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
برخی از کالا ها باید مابه التفاوت دهند که در گروه آن ها واردکنندگانی قرار دارند که قانونا نباید این رقم را پرداخت کنند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: متأسفانه یک سیاست بلندمدت دارویی که مدیران دانشگاه و صنعت دارو بتوانند مطابق آن برنامه های کاری خود را تعیین کنند در کشور وجود ندارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: یکی از اولویت های کمیسیون معماری و شهرسازی این است که فرایند صدور پروانه و گواهی ها کاملاً هوشمند شود و دیگر مردم به دفاتر الکترونیک در این خصوص ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
هفتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته جوانان دختر از 21 شهریور ماه در تهران آغاز می شود و پسران هم از روز شنبه وارد اردو می شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 1578 واحدی به رقم 148 هزار و 577 واحد رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
با وجود اینکه ترکیه در اجلاس تهران خواستار آتش بس در ادلب شد تا از این طریق گروههای تروریستی سلاح خود را تحویل دهند، ولی این گروه ها اعلام کرده اند که با ارتش سوریه خواهند جنگید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
سرنگ ، باند های آلوده، کیسه خون و ادرار بدون بیخطر سازی با زباله های عادی مخلوط می شود.بیمارستان ها داستان جداسازی را جدی نمی گیرند و معلوم نیست سرنوشت 30 تن زباله عفونی در تهران چه می شود؟
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با اشاره به اینکه معتقدیم در تهران برای تحقق شهر هوشمند مجبور به گزینش اجرای طرح ها هستیم، گفت: در اولین گام باید جایگاه خود را مشخص کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
طرح اصلاح ساختار سازمانی در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت. در قالب این طرح قرار است تا پایان سال ساختار سازمانی معیوب شهرداری تهران متناسب با نظام کارآمد مدیریت شهری در شهر های توسعه یافته جهان و ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
زمان اعزام کاروان تیم فوتبال الدحیل قطر به تهران برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفت هوای تهران، هوای تهران در روز آینده کاهش جزئی می یابد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۳    
مسعود نجابتی، دبیر علمی هفتمین سوگوار های عاشورایی عکس و پوستر هیأت گفت: ارزیابی دقیق تر آثار را مدنظر قرار داده ایم و عناصر تشکیل دهنده اثر را جزء به جزء بررسی می کنیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهورسابق قرقیزستان در بیانیه ای با هشدار در مورد انتشار اطلاعات کذب در مورد دولت قبل در رسانه ها از افزایش رشد ناخالص ملی و کاهش بدهی های این کشور در دوره ریاست جمهوری خود خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان این که در 5 ماه امسال 36.6 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات وصول شد، گفت: برگ تشخیص برای 22 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی صادر شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۵    
مداخله شاه عربستان برای مقابله با تک روی ولی عهد در سیاست گذاری های داخلی و خارجی موجب تشدید اختلاف در درون خاندان حاکم شده و برخی شاهزاده ها را به تلاش برای تغییر قدرت در عربستان واداشته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
ثبت نام از کارگران و کارفرمایان برای عضویت در سامانه جامع روابط کار در 436 دفتر پیشخوان در استان تهران انجام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
ایران دَرودی نقاش سرشناس ایران و جهان در برنامه تلویزیونی شوکران در پاسخ به این پرسش که آیا هنر در حال سقوط آزاد است، گفت: به نظر من بدتر است و علت اصلی آن هم حراج های هنری دنیا هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
فیلم سوبیبور که به عنوان نماینده روسیه به اسکار فیلم های خارجی زبان معرفی شده، روایتگر داستان قیام در اردوگاه نازی ها است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
قهرمان 4 دوره بازی های آسیایی گفت: می خواهم 6 طلای بازی های آسیایی را بگیرم و تا المپیک 2028 انگیزه مسابقه دارم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مربی دوومیدانی گفت: قرار است فقط تیمی به نام استقلال جمع کنم و از سایر مسائل اطلاعی ندارم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان با فسخ قراردادش امروز ایران را ترک می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
دروازه بان فرانسوی تاتنهام هاتسپر بعد از تحمل دوره نقاهت در مصاف با لیورپول به میدان بازمی گردد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
معاون مرکز مطالعات استراتژیک تاجیکستان گفت: به زودی 183 زندانی تاجیک از جمله اعضا و طرفداران احزاب و گروه های مخالف دولت از آزاد می شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
زمان بازی تیم ماشین سازی تبریز در جام حذفی کشور تغییر یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی در ماده وان لپ شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
ستاره کروات خط میانی تیم فوتبال بارسلونا می گوید مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است اما امسال عناوین به لوکا مودریچ تعلق می گیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
ادامه مسیر بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه ارتش با هدف سهولت در تردد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس ، هفته اول مهر ماه بازگشایی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
پلیس پایتخت اعلام کرد: نصب داربست، جانمایی تکایا و حرکت دسته های عزاداری نباید موجب اختلال در تردد در سطح معابر شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
کمیته انضباطی رای خود را در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان صادر کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
یک گزارش منتشرشده از تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک برای کناره گیری از مقامش خبر می دهد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین از شکایت این نهاد از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۶    
مشاور رسانه ای پیشین گروه یگانهای مدافع خلق کُرد با اشاره تلویحی به نقش آمریکاییها در کشته شدن 13 سرباز ارتش سوریه از مردم این کشور خواست که در دام دشمنان نیفتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ما معتقدیم آن کسی که خُبراء امّت بعد از رحلت امام رضوان الله تعالی علیه به رهبری این انقلاب برگزیدند در میان همه سران جهان ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: تربیت پلیس حرفه ای، ارتقای مهارت های جسمانی ، افزایش دوره کارآموزی در یگان های ماموریتی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۱    
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: تعطیلات لیگ در این مقطع به سود ما بود و توانست از لحاظ بدنی به تیم کمک کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۵    
یک روزنامه لبنانی فاش کرد افراد وابسته به سی آی ای و نیز اسرائیلی ها، اتهامات مورد نیاز دادگاه لاهه برای اقدام علیه حزب الله در پرونده ترور رفیق الحریری نخست وزیر پیشین لبنان را در اختیار این دادگاه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۲    
روز گذشته وزرای انرژی آمریکا و عربستان در واشنگتن با هم دیدار کردند که این دیدار در آستانه تحریم های نفتی ایران قابل تامل است.
  • ۱