سایر خبرها
: " طلاقم بده و برو با گلی ازدواج کن! می دونی آرش، من یه دختر بچّه دبیرستانی بودم که تو سرراهم قرار گرفتی و آن قدرچونان عاشقان سینه چاک، از عشق و عاشقی گفتی که خام شده و تحت تاثیر قرار گرفته و حرفات رو باور کردم، من به خاطر رسیدن به تو بر خلاف میل باطنی، به خانواده ام پشت کرده و متاسفانه همون یکی، دوسال بعد از ازدواج، به حرف پدرهمیشه خیر خواه و مهربانم رسیدم که دلسوزانه به من می گفت:" نگاه به خوشگلی و ...
داده بود، نشست و برخواست و ... و بخشی را با مردم. نباید توجه به خانواده مورد بی توجهی قرار بگیرد. نشست و برخواست با خانواده مهم است، این روزها نشست و برخواست های خانواده ها با وجود شبکه های اجتماعی تحت الشعاع قرار گرفته است، شبکه های اجتماعی در محیط خانواده ها نیز وقت خانم ها، آقایان و فرزندان را گرفته است. خطیب نماز جمعه شهرری خاطرنشان کرد: خیرخواهی و مهربانی با خانواده یکی دیگر از آداب ...
به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمل به معنی مورچه است و نام بیست و هفتمین سوره قرآن است.نام این سوره از آیه 18 آن گرفته شده و پاره ای از موضوعات آن عبارتند از: معاد و حیات پس از مرگ، داستان پنج تن از پیامبران الهی، داستان حضرت سلیمان(ع) و ملکه سبأ، سخن گفتن پرنده ای چون هدهد با حضرت سلیمان(ع) و سخن گفتن حشراتی چون مورچه. این سوره 93 آیه داشته و د رمکه نازل شده ...
و بیگاه او با عبدالرشید دوستم باز می گردد که در طول داستان به نوعی نزدیکی و دوستی می انجامد، البته آن هم عمق لازمه را پیدا نمی کند. کاراکتر هال اسپنسر هم در فیلمنامه مانند نلسون از پرداختی دست برخوردار نیست. معاونی که از یک سو به دنبال هدایت گروه است و از سوی دیگر دنباله رو نلسون؛ اما در این میان نمی توان نشانی از دغدغه ها، باورها و حتی بدیهی ترین اصول پرداخت داستانی در خصوص کاراکتر ...
، نرسید. فیلم، همان ماجرای پرچم های پدران ما و نبرد سهمگین ایوو جیما را این بار به صورت کاملاً متفاوتی به تصویر می کشد و طرف مقابل یعنی ژاپنی ها را محور داستان گویی خود قرار می دهد و به جنگ از منظر آنها می پردازد. نامه هایی از ایوو جیما در گفتنِ ناگفته های جنگ، با بی رحمی هرچه تمام تر کارش را انجام می دهد و هجویه ای تمام عیار به جنگ و ماهیت جنگ است. فیلم از نظر بصری هم اثری مثال زدنی و از آنهایی ست که ...
سوم : بعد از جنگ تا شهادت 3-1 / تغییر آقامرتضی!؟ فیلم یک خطِ کلی را دنبال می کند. جمله ای که محمدعلیِ زم می گوید : آوینی مردِ تغییر بود! . فیلم می خواهد بگوید کامران بعد از انقلاب تغییر کرد و تبدیل شد به آوینیِ متعصب در دورانِ جنگ، و بعد از جنگ دوباره تغییر کرد و نزدیک شد به جریانِ روشنفکری. اما واقعیت این است که نه کامرانِ قبل انقلاب بی بند و بار بوده است، نه آوینیِ دورانِ ...