چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۴۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 20 آبان 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 1 آبان 1395 افکار نیوز 2 آبان 1395 افکار نیوز 3 آبان 1395 افکار نیوز 4 آبان 1395 افکار نیوز 5 آبان 1395 افکار نیوز 6 آبان 1395 افکار نیوز 7 آبان 1395 افکار نیوز 8 آبان 1395 افکار نیوز 9 آبان 1395 افکار نیوز 10 آبان 1395 افکار نیوز 11 آبان 1395 افکار نیوز 12 آبان 1395 افکار نیوز 13 آبان 1395 افکار نیوز 14 آبان 1395 افکار نیوز 15 آبان 1395 افکار نیوز 16 آبان 1395 افکار نیوز 17 آبان 1395 افکار نیوز 18 آبان 1395 افکار نیوز 19 آبان 1395 افکار نیوز 20 آبان 1395 افکار نیوز 21 آبان 1395 افکار نیوز 22 آبان 1395 افکار نیوز 23 آبان 1395 افکار نیوز 24 آبان 1395 افکار نیوز 25 آبان 1395 افکار نیوز 26 آبان 1395 افکار نیوز 27 آبان 1395 افکار نیوز 28 آبان 1395 افکار نیوز 29 آبان 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۶    
پدر نیمار به باشگاه هایی که به دنبال به خدمت گرفتن پسرش هستند، هشدار داد که باید برای خرید او، 430 میلیون یورو بپردازند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه جلوی مفاسد فضای مجازی گرفته شود، گفت: برخی با "فضای مجازی" نوعی بردگی ایجاد کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۲۰    
نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دیدار رئیس جمهور این کشور رفت و گفت این دیدار برای وی مایه افتخار بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۶    
مشاور ارشد دونالد ترامپ گفت رئیس جمهور جدید اهمیت ویژه ای برای مصر قائل است و قصد دارد اخوان المسلمین را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۱    
طولانی ترین پرچم عزاداری جهان به مناسبت اربعین حسینی، امروز پنج شنبه در حرم حضرت عباس در کربلا به اهتزاز درآمد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۵    
میزبان جام جهانی 2018 در دیدار دوستانه برابر قطر میزبان جام جهانی 2022 با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۴    
در حالیکه تیم ملی فوتبال کشورمان برای انجام دیدار مقابل سوریه در مالزی به سر می برد، سفارت ایران در مالزی در پاسخ به نگرانی های به وجود آمده پیرامون افزایش شیوع زیکا در این کشور بیانیه ای صادر کرده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۸    
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: مسئله نفوذ به عنوان یکی از تهدیدات بزرگ و سنگین علیه انقلاب اسلامی به شمار می رود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۵    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه پس از دیدار با جانشینش، این دیدار را مثبت ارزیابی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۰    
پلیس مقدونیه در هماهنگی امنیتی با پلیس چند کشورمنطقه در یک عملیات برنامه ریزه شده یک حمله تروریستی در این کشور را خنثی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۶    
پدر یک دانش آموز گفت: پسرم به خاطر عدم توانایی در پرداخت شهریه و هزینه 18 هزار تومانی کتاب های درسی، از مدیر هنرستانی در منطقه 18 تهران سیلی خورد و از مدرسه اخراج شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۹    
سازمان دیده بان حقوق بشر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا خواسته است که شعارهایی را که در طول مبارزات انتخاباتی داده کنار بگذارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۹    
معاون اجرایی معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از به صحنه آمدن پلیس اسکیت سوار به خیابان های پر ترافیک شهرهای کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بامداد امروز(پنجشنبه) به براتیسلاوا پایتخت اسلواکی سفر کرده بود، پس از رایزنی های سیاسی و اقتصادی در این کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۲    
حضور مهاجم آلانیااسپور در تهران و همراه شدن وی با مسئولین استقلال در منزل پیشکسوت فقید آبی ها را می توان تایید تلویحی بازگشت این بازیکن در نیم فصل دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
پدر و مدیر برنامه های نیمار برزیلی اعلام کرد مبلغ فسخ قرارداد پسرش با باشگاه بارسلونا رقم باورنکردنی 430 میلیون یورو خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۰    
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش اعلام کرد: ارتش سوریه و هم پیمانانش به سوی مواضع تروریست ها در غرب حلب در حال پیشروی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۷    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بهتر بود همان ابتدای دولت یازدهم به سلطانی فر رای اعتماد داده می شد، چون سه سال گذشته واقعاً تلخ بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۰    
یک روزنامه کره ای گزارش کرد که با وجود اعلام انعقاد قراردادهای کلان میان این کشور و ایران، تاکنون هیچ یک از این توافقنامه ها اجرایی نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۹    
فرانک والتر اشتاین مایر سه شنبه هفته آینده، راهی آنکارا خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۷    
جشن تولد مهاجم جوان تیم پرسپولیس امروز در اردوی این تیم برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۳    
رئیس جمهور منتخب آمریکا برای بحث در مورد نحوه انتقال قدرت، به کاخ سفید رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و ترزا می نخست وزیر انگلستان روز پنج شنبه برای اولین بار تلفنی گفت وگو کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید معتقد است که مسی و رونالدو، فاصله ای زیاد با دیگر بازیکنان دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۴    
عضو شورای مرکزی جبهه یکتا از مطرح بودن رستم قاسمی به عنوان یکی از کاندیداهای این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۹    
سونوگرافی در تشخیص سندرم های ژنتیک و کروموزومی موثر بر سیستم اسکلتی، اندام ها و اختلالات ژنتیک جنینی (طی سه ماهه دوم و سوم بارداری) نیز بسیار کمک کننده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۹    
وزیر اسبق دولت سازندگی با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت یازدهم گفت: اگر عمری باقی باشد در انتخابات سال 96 شرکت خواهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۳    
ولید بن طلال قصد دارد بزودی، با نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۷    
در سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، میزان غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد و سبب کاهش کیفیت هوا در این شهرها خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۲    
مسئولان وزارت دفاع آمریکا پیش بینی کردند که روسیه به زودی عملیات هوایی گسترده ای را در شهر حلب سوریه با استفاده از هواپیماهای جنگی مستقر در ناو " آدمیرال کوزنیتسف " آغاز خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران با پایان دیدار و رایزنی های خود با مقامات اسلواکی تا ساعتی دیگر براتیسلاوا را به مقصد پراگ ترک می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۵    
عزیزالله مجیدیان گفت: بر اثر آتش سوزی یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور دلگان به رودبار جنوب، 2 نفر جان خود را از دست دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۴    
رئیس هیت مدیره تعاونی کشاورزان شهرستان فیروزکوه گفت: تعهدات مسئولین در زمینه هموار نمودن بازار مناسب برای برخی محصولات کشاورزی به خصوص سیب زمینی کم رنگ است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۲    
یزد تغییر و تحولات و جابجایی ها در دو فرمانداری یزد امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار بافق شکل رسمی به خود گرفت و محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری بافق شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۱    
با وجود اینکه نزدیک به 5 ماه از برداشت محصولات کشاورزان می گذرد و دوباره فصل جدید کاشت گندم در کوثر فرا رسیده، اما همچنان قسمتی از مبلغ دریافتی و حق الزحمه برخی از گندم کاران پرداخت نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۱    
کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی در مواجهه با طرح این موضوع که لیست جدید تیم ملی کمی شگفت انگیز بوده است، اظهار داشت: فکر می کنم مهم این است که درباره بازی صحبت کنیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۳۰    
بانوی بازنشسته فرهنگی و کتابخوان نمونه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه من از سال 1355 تاکنون روزی را بدون کتاب نگذرانده ام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۶    
بیرجند- معاون ستاد دیه کشور گفت: آزادی 10 هزار و 404 زندانی جرائم غیر عمد در کشور نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مشترک خبری با دیمیتری مدودف همتای روس اش در قدس مدعی شد: ما به ایران اجازه نخواهیم داد به سلاح هسته ای دست پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۵    
مسئول عملیاتی موکب مازندران مستقر در شهر کربلا گفت: روند آماده سازی و تجهیز موکب های استان برای پذیرایی از زائران اربعین بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک منزل هفت هزار قلم داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: قطار گردشگری عقاب طلایی با مسافرینی از سه قاره جهان از طریق مرز سرخس وارد ایران و شهر مشهد می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۲    
اهدای اعضای بدن یک زن 39 ساله در یزد که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند، زندگی دوباره بخشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۰    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: علت طلاق در جوامع روابط غلط رفتاری و نداشتن زبان مشترک و بیان صحیح است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۹    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: درحالی که ما در برجام امتیازات زیادی داده ایم و امتیازات کمی گرفته ایم، اما همان ها هم توسط اوباما اجرا نشد و قطعاً با سرکار آمدن ترامپ نیز اجرایی شدن سهم آمریکا از برجام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۲    
کرمان – محوطه های تاریخی جنوب کرمان که از آن ها به عنوان منشاء خط در جهان یاد می شود به دلیل توقف مطالعات و باستان شناسی به حال خود رها شده اند و در حال فرسایش هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۰    
مازیار زاهدی بدنش دارای خاصیتی است که اشیای فلزی را به خود جذب می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۰    
ورامین-شهردار ورامین گفت: خط قطاری که به ورامین می آید، به ایستگاه مترو وصل خواهد شد و قرار است هر 10 دقیقه، مسافران را جابجا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۸    
پس از آنکه ایرلند بارها اعلام کرد موساد نباید از گذرنامه های جعلی ایرلندی برای عملیات هایش استفاده کند و این موضوع فایده ای نداشت، دوبلین (پایتخت ایرلند) هشداری شدیداللحن به تل آویو داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۷    
برداشت محصول زعفران در شهرستان خمین، قطب تولید زعفران استان مرکزی، آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 500 اتوبوس یورو 4 با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان از سه ماه آینده وارد ناوگان اتوبوس رانی اصفهان می شود که با این وجود نیمی از ناوگان اتوبوس رانی شهر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۵    
ولدیمیر پریموف مهاجم اوکراینی پرسپولیس در دیدار دوستانه برای سرخپوشان گلزنی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۴    
عدم جمع آوری سگ های ولگرد در ماسال موجب افزایش شمار و تردد این حیوانات، حتی در خیابان های اصلی شهر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۸    
معاون وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که ممکن است دونالد ترامپ نیز مانند اوباما، دشمن روسیه باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۶    
یزد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد از انتقال 13 مصدوم حادثه سقوط اتوبوس زائران یزدی در محور اقلید خبر داد و گفت: مصدومان تا ساعتی دیگر به یزد می رسند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۴    
تنکابن - دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: ایجاد منطقه آزاد مازندران در حد حرف معمولی بوده و به دولت نرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۲    
3 جوان که در جست وجوی یک مزاحم ناموس بودند در شهر آبادان با کلت و قمه به جان مردم افتادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۱    
معاون کنسولی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه تمامی زائران کشورمان باید ویزا و گذرنامه قانونی را برای سفر به عتبات در اختیار داشته باشند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۰    
مرد جوان وقتی شنید برادرش ادعا می کند با زنش رابطه شوم داشته همراه عمویش برای پایان دادن به این دروغ پردازی ها به سراغ برادرش رفت و یک جنایت خانوادگی را رقم زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۵    
فرماندهی "عملیات بغداد" امروز پنجشنبه اعلام کرد طرح امنیتی ویژه اربعین آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۱    
ستاره فصل گذشته لیگ برتر از دوران گذشته و روزهای خاص خود حرف زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۶    
مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین سطح هوشیاری این دو خواهر را پایین اعلام کرد و گفت: هر دو مصدوم از طریق دستگاه تنفس می کنند .
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۶    
حجاج بحرینی که عربستان در حج امسال آنها را بازداشت کرده بود، امروز به خانواده هایشان تحویل داده شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برجام یک تعهد بین المللی است و همه ملزم به اجرای آن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۲    
معاون وزیر بهداشت گفت: پیش از اجرای طرح تحول سلامت سالانه حدود 700 هزار نفر به دلیل مشکلات بیماری فقیر می شدند اما اکنون وضعیت بهتر شده است، هر چند این مشکل کاملاً برطرف نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور خارجه گفت گزینه های ایران به برجام محدود نیست و آمریکا هم نمی تواند به صورت یکجانبه توافق هسته ای را لغو کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۸    
پیکر سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر لامرد در شهرستان مرودشت تشییع شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: آمار تقریبی تعداد خودروهای موجود در سطح شهر شیراز بیش از 500 هزار دستگاه است که 50 هزار دستگاه آن فرسوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۴    
رئیس هیأت مدیره انجمن علوم پرتونگاری استان قزوین گفت: رادیولوژی قطعه ای گم شده در پازل سلامت کشور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از استقرار 21 پزشک متخصص به مجموعه کادر درمانی شهرستان کهگیلویه تا اول آذر ماه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
سرمربی قهرمان اروپا از یک حسرت قدیمی حرف زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که با دادن وعده دریافت ویزا و رفتن به خارج از مردم کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۸    
معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت در همدان با اشاره به اینکه 11 میلیون نفر حاشیه نشین در کشور زندگی می کنند، گفت: ریشه آسیب های اجتماعی در نبود رونق اقتصادی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۶    
وزیر امور خارجه ایران با نخست وزیر اسلواکی دیدار و رایزنی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۵    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در تصادف روی داده در محور خدابنده، راکب موتورسیکلت جان خود را در برخورد با دو دستگاه پراید از دست داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۲    
قائم مقام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از طلب 80 هزار میلیاردی ریالی این وزارتخانه از بیمه ها خبر داد .
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۱۰    
رئیس منطقه حفاظت شده باشگل شهرستان تاکستان گفت: چرای بی رویه دام در این منطقه جلوگیری شود چراکه این امر در پوشش گیاهی تأثیر بسزایی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۷    
امروز در نمایشگاه مطبوعات جمعی از معترضین به عدم تحویل مسکن مهر تجمع اعتراضی برپا کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل ستاد دیه در سفر به شهرستان طبس گفت: 3 هزار و 858 مورد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور داشته ایم که ارزش ریالی مجموع پرونده زندانیان آزاد شده 296 میلیارد تومان بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 63 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۲    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه انسان ها در زندگی باید از نصایح اهل بیت(ع)، علما و بزرگان دینی بهره مند شوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۱    
نایب رئیس انجمن MS ایران با اشاره به اینکه دو سوم بیماران مبتلا MS در کشور از داروهای تولید داخل استفاده می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۶    
یک فعال بحرینی در گفت وگو با یک روزنامه انگلیسی گفت سفر شاهزاده بریتانیا به بحرین، حمایت وی از نقض حقوق بشر حکومت بحرین است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۵    
پلیس فدرال عراق به گزارش امروز سازمان عفو بین الملل درباره شکنجه برخی اهالی منطقه الشوره در جنوب موصل توسط نیروهای پلیس فدرال، واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت و ادامه فعالیت هنرمندان سینما و تلویزیون به ایران گفت: اگر این هنرمندان از نظر مسائل اخلاقی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۸    
مربی تیم پرسپولیس امروز به اردوی این تیم در دبی اضافه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۸    
شاگردان برانکو ایوانکوویچ صبح امروز یک نوبت تمرین پرفشار را پشت سر گذاشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۸    
معاون وزیر خارجه روسیه از آمادگی مسکو برای انجام گفت وگوهای سازنده با رئیس جمهور منتخب آمریکا همزمان با حضور باراک اوباما در کاخ سفید خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۸    
مدافع - هافبک راست استقلال از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۲    
شاگردان کارلوس کی روش در دیدار امروز برابر پاپوآ گینه نو با لباس قرمز به میدان می روند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۲    
عضو هیات امنای انجمن سواد رسانه ای ایران با بیان این که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به دلیل پایین بودن سطح سواد رسانه ای مردم با آسیب هایی مواجه هستیم، گفت: 28 میلیون کاربر ایرانی عضو تلگرام هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۸    
دبیر علمی سیزدهمین کنگره بین المللی MS با بیان اینکه بیماران MS رژیم غذایی خاصی ندارند، گفت: توصیه ما به این بیماران است که غذاهایی بخورند که با بیماری و بدنشان سازگار باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۸    
همسران پیشکسوتان فقید استقلال بر سر مزار سرطلایی آبی ها حضور یافتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۸    
عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد مصاحبه ای که پیرامون حضور عارف محمد علی پور، کاپیتان تیمش در پرسپولیس داشت توضیحات جدیدی داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۲    
سازنده تلگرام طی توییتی اعلام کرده که رئیس جمهور روسیه (پوتین) با تلگرام به ترامپ تبریک گفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۰    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با یک نتیجه قاطع مقابل گینه نو به پیروزی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیروزی امروز ترامپ با شعار مبارزه بانظام سیاسی آمریکا که فساد و تقلب آن را پر کرده است از زمینه های طوفانی بزرگ در جامعه آمریکا خبر می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۳    
اوپل اینزیگنیا ، به مبلغ 272 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۹    
دو بازیکن استقلال در برخورد با هم دچار آسیب از ناحیه چشم شدند.