چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۳۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 23 آبان 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 1 آبان 1395 افکار نیوز 2 آبان 1395 افکار نیوز 3 آبان 1395 افکار نیوز 4 آبان 1395 افکار نیوز 5 آبان 1395 افکار نیوز 6 آبان 1395 افکار نیوز 7 آبان 1395 افکار نیوز 8 آبان 1395 افکار نیوز 9 آبان 1395 افکار نیوز 10 آبان 1395 افکار نیوز 11 آبان 1395 افکار نیوز 12 آبان 1395 افکار نیوز 13 آبان 1395 افکار نیوز 14 آبان 1395 افکار نیوز 15 آبان 1395 افکار نیوز 16 آبان 1395 افکار نیوز 17 آبان 1395 افکار نیوز 18 آبان 1395 افکار نیوز 19 آبان 1395 افکار نیوز 20 آبان 1395 افکار نیوز 21 آبان 1395 افکار نیوز 22 آبان 1395 افکار نیوز 23 آبان 1395 افکار نیوز 24 آبان 1395 افکار نیوز 25 آبان 1395 افکار نیوز 26 آبان 1395 افکار نیوز 27 آبان 1395 افکار نیوز 28 آبان 1395 افکار نیوز 29 آبان 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۸    
مدیر مرکز پیش بینی ستاد سازمان هوا شناسی تهران با اشاره به کاهش آلودگی هوا از بعد از ظهرفردا گفت: برخلاف تصور عموم بامدادان و ساعات اولیه صبح، آلوده ترین زمان آلودگی هوای تهران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۵    
نیروهای بسیج عراق تراکتی از گروه تروریستی داعش در شهر حمام العلیل در جنوب موصل یافته اند که دستور العمل های مربوط به لباس زیر مردان را بیان می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۲    
7 باب مغازه در آمل طعمه حریق شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۰    
یک قلاده کفتار با کمک آتش نشانان شهرستان کازرون از چاه خارج و در طبیعت رهاسازی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۹    
"مریانج" یکی از مهمترین شهرهایی است که در سه سال گذشته پذیرای زائران اربعین حسینی بوده و تعداد زیادی از زائران در مسیر حرکت به سمت مهران در آن توقف می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۸    
مدیر روابط عمومی مرکز آمار ایران، انتساب توییت مربوط به شایعه آزادبودن معاون اول محمود احمدی نژاد به یکی از ماموران این مرکز را رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۷    
شستن دست ها، مصرف آب و استراحت کافی، سه اصلی است که باید مورد توجه زائران شرکت کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین قرار بگیرد و می توانند با رعایت این نکات و هم چنین رعایت موارد بهداشتی سفری بهتر داشته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۶    
شما با کمک این رژیم می توانید در 3 الی 4 روز حدود 3 کیلو از وزن خود را کاهش دهید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۴    
مهشید غلامانی و یگانه حسن زاده دو نخبه بجنوردی در ماسبقات جهانی "یو سی مس" 2016 به ترتیب اول و دوم جهان شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۲    
رئیس انجمن توسعه علوم فناوری ایران و چین گفت: چین آماده سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تکنولوژی با ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۲۱    
جواد جهانی مدافع حرم اهل بیت(ع) از پرسنل موسسه فرهنگی هنری خراسان در حلب شهید شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تألیف، نشر، خواندن و ذخیره کردن کتب ضاله حرام است و باید مانع از دسترسی افراد جامعه به ین گونه کتب بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۸    
معاون دادستان مشهد با اشاره به کشف توله ببر سرگردان، گفت: در حال حاضر به سرعت در حال پیگیری و شناسایی هستیم و به زودی متهمان را اعمال قانون خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۶    
برترین دریبل های، معروف ترین بازیکنان فصل 2016 لالیگا معرفی شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۴    
عصر روز گذشته تعدادی از کارگران فضای سبز شهرداری بجنورد در محل شورای اسلامی شهر بجنورد تجمع کرده و خواستار پرداخت حقوق معوق و تعیین تکلیف قراردادهایشان شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۲    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان،گفت: تلفن های غیرضروری و مزاحمت بیش از 90 درصد تماس های برقرار شده با سامانه 125 آتش نشانی سمنان را شامل می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۹    
مدیرکل گمرکات شهرستان بندرلنگه گفت: منطقه آزاد کیش هیچگاه اجازه استفاده از اسکله بندر چارک برای صیادی و صادرات و واردات را نمی دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۴    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در یک تماس تلفنی، از دونالد ترامپ برای دیدن از ترکیه دعوت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۲    
مدیر کل گمرک آستارا گفت: ساعات کاری این اداره کل برای سهولت تردد زائران خارجی اربعین حسینی (ع) افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۰    
دستگاه برش اتوماتیک تخم مرغ برای نخستین بار در کشور توسط محققان موسسه واکسن و سرم سازی رازی در شمال غرب کشور ساخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت: آب لوله کشی کربلا و نجف توسط وزارت بهداشت ایران کلر زنی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۶    
راز قتل مرموز دختر جوان با اعلام نظریه پزشکی قانونی فاش می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۶    
رئیس کارگروه تخصصی طب سنتی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت رعایت مزاج های سرد و گرم در داشتن فرزندانی سالم و زیبا به چند نکته اساسی اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل فرودگاه کیش گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه هوایی از 26 تا 30 آبان به میزبانی جزیره کیش سه فروند جنگنده میگ 29 نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران وارد جزیره کیش شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۲    
- ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور"اصفهان-شهرکرد" یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۰    
رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع سه حادثه رانندگی با 4 کشته و یک مجروح در استان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۸    
یک نفر متخلف چرای غیرمجاز دام به جای پرداخت جزای نقدی، جهت انجام خدمات عمومی رایگان برای کاشت درختان درسطح شهرستان شهرکرد به اداره کل حفاظت محیط زیست استان معرفی شد
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۴۵    
پرتقال یکی از قدیمی ترین و پرمصرف ترین مرکبات است که بشر از آن تا کنون استفاده کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۳۷    
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف وضعیت قرارداد سروش رفیعی با حضور این بازیکن و مسؤولان باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۳۰    
امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه می دانیم سفر رئیس جمهور به خوزستان یک سفر تبلیغاتی است، گفت: نخستین انتظاری که مردم خرمشهر از رئیس جمهور دارند و بنده به ایشان منتقل کردم ظرفیت سازی برای اشتغال حداقل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۹    
منابع امنیتی عراق اعلام کردند که بر اثر برخود دو خودرو در جنوب شهر عراق، یک شهروند عراقی کشته و 6 زائر ایرانی زخمی شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۸    
مهاجرت فلامینگوها به کرانه های خلیج فارس در استان هرمزگان آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۹    
استفاده نا بجای اطرافیان از سم کشاورزی برای از بین بردن شپش سرموجب به کما رفتن دو کودک بابلی شد
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور امروز در حالی که برای افتتاح پایانه مرزی تا 400 متری یادمان شهدای شلمچه رفته بود، به بازدید و زیارت این یادمان نرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۶    
موتور یک اسپورتیج در تصادفی کلا از بدنه جدا شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۱    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عده ای ماموریتشان این است که پیشکسوتان را به جان هم بیندازند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که مهد کودک ها، پیش دبستان ها و مدارس ابتدایی شهرستان های کرج و فردیس صرفا شیفت صبح به دلیل آلودگی هوا فردا دوشنبه تعطیل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۶    
بعد از افزایش سقف اغلب وام های خرید مسکن در یکی دو سال گذشته، این بار وام مسکن جوانان افزایش یافت و همزمان با کاهش نرخ سود از 11 به 9 درصد و افزایش دوره بازپرداخت به حداکثر 20 سال همراه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور گفت: به تولید 300 هزار بشکه ای در غرب کارون رسیده ایم و باید با جذب سرمایه و تکنولوژی به تولید یک میلیون بشکه برسیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۱    
طبق فتاوای رهبر انقلاب، اگر کسی سبب افزایش آلودگی هوا شود و تنفس این هوا برای مردم به ویژه افرادی که دچار بیماری های قلبی و تنفسی هستند ضرر قابل توجه داشته باشدو ضرر معتنابه به مردم برساند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۱    
داعش که در عراق و سوریه از راه های هوایی و زمینی مورد محاصره قرار گرفته است، برای محافظت از حمله به راه های جالبی دست زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۹    
جمع آوری قلیان تا پایان بهمن 95 در شهرضا، ثبت 8 هزار سفیر سلامت در شهرضا تا پایان سال، وجود بیش از 5 هزار بیماری دیابتی شناسایی نشده از مهمترین مطالبی بود که در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۷    
فرماندار مریوان گفت: بر اثر انفجار یک قبضه مین به جامانده از دوران جنگ تحمیلی در روستای 'سردوش' این شهرستان یک جوان 23 ساله مصدوم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۵    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 211 میلیارد ریال در 20 روز گذشته در استان خبرداد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۴    
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از جلوگیری از خروج دو هزار زائر بدون ویزا و گذرنامه در مرز مهران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۱    
مسوول برنامه و بودجه ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: موکب های خراسان جنوبی؛ روزانه برای 20 هزار نفر، از زائران اربعین غذا پخت میکنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۸    
2 کودک بابلی که جمعه گذشته به خاطر استفاده از سم کشاورزی برای از بین بردن شپش سر دچار مسمومیت شدند، پس از 72 ساعت همچنان در کما هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ازتوقیف کامیون حامل شترهای قاچاق 800 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۴    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: بسیج جامعه پزشکی لرستان در موکب امام خامنه ای با توجه به نیازهای پزشکی زائران، به بیش از 1500 زائر خدمات رایگان ارائه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۲    
گروهی از محققان سازمان بهداشت جهانی و موسسه تحقیقاتی آمریکا و اروپا برای بررسی روند تحقیقات کشورمان در زمینه سرطان مری و معده امروز به گنبدکاووس آمدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۲۰    
کشف یک میلیارد ریال البسه قاچاق در یزد، توقیف دو دستگاه خودرو با خلافی های معوق و کشف 2 هزار و 350 عدد نوشدنی تاریخ گذشته در میبد از مهمترین اخبار انتظامی استان یزد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۸    
ساکنان جنوب شرق ایران و به ویژه اهالی شهرستان کنارک که در جنوب سیستان و بلوچستان قرار است، ماه هاست که در غم چهارده فرزند این سرزمین می سوزند و با چشمانی بارانی چشم انتظار طلوع آفتاب امید هستند و با ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۶    
برخی ناهماهنگی ها سبب شد سفر حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری به استان خوزستان با لغو چند برنامه و تغییرات در چند برنامه دیگر مواجه شود و این سفر را نسبتا سفری پر حاشیه کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهور با حضور در یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۴    
8 روز مانده به کنگره بزرگ اربعین در مرز مهران ازدحام جمعیت را شاهد هستیم و در کنار این ازدحام آب سرویس های بهداشتی نیز قطع شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از جمع آوری و معدوم سازی یک هزار و 85 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۸    
ایلام-تعداد 200 نفر از زائران اربعین حسینی که بدون مدارک معتبر به خارج مرز رفته بوند به کشور برگشت داده شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا برای اولین بار پس از پیروزی در انتخابات بر وعده اش در مورد ایجاد محدودیت برای مهاجران غیرقانونی تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۵۳    
پیکر مطهر شهید محسن خزائی در زاهدان تشییع می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۵۰    
وزیر کشور با حضور در مرز شلمچه گفت: امسال حجم زائران نسبت به سال گذشته با یک افزایش دو برابری همراه است و پیش بینی می کنیم بیش از 2میلیون زائر ایرانی در همایش بزرگ اربعین حسینی حضور پیدا کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۹    
بیمارستان تخصصی صحرایی ،سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین استان ایلام افتتاح شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۷    
براساس اطلاعات مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان در ایستگاه های مراقبت دائم ناسالم و نزدیک به قرمز اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۵    
شلمچه - برخی زائران اربعین حسینی همزمان با حضور رئیس جمهور در مرز شلمچه، درخواست خروج بدون ویزا از مرز را از روحانی کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۳    
تصادف زنجیره ای صبح امروز در محور بیرجند-اسدیه یک کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام استان کهگیلویه وبویراحمد در صورت لزوم تغییر می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح برگزاری جلسات دادرسی مفاسد اقتصادی به صورت علنی در کمیسیون قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بررسی کلیات این طرح به جلسه بعد موکول شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰    
فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است، گفت: دغدغه ما حضور بالای جمعیت در مرزهای سه گانه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۸    
کرج - رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج محدوده پل کلاک را سنگین اعلام کرد و گفت: تردد با کندی مواجه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روابط ایران و روسیه در سال های اخیر دامنه گسترده ای پیدا کرده است و در زمینه های اقتصادی، سیاسی و همکاری های امنیتی روابط تنگاتنگ و رو به جلویی داشته ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ورود کمیسیون متبوعش به معضل قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: برخورد با قاچاقچی کلان باید بدون هیچ ملاحظه ای صورت گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۵    
تهران-با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس شهر تهران تعطیل شد که شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس شامل این تعطیلی نمی شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۵    
ایلام-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از راه اندازی اولین بالن وای فای خاورمیانه در مرز مهران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تروریست های داعش در حمله به نیروهای ارتش در شرق حلب از گاز کلر استفاده کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت که مصوبات کمیسیون تلفیق در حوزه بهداشت و درمان در جلسه این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه این شد که این کمیسیون ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس به قرائت گزارش درباره خودکشی دانشجوی دکترای دانشگاه کاشان و تصویب آن در کمیسیون اشاره کرد و گفت: از وزارت علوم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی از مخالفت اعضای کمیته نفت و گاز، مرکز پژوهش های مجلس و دولت با به تصویب رساندن قراردادهای بالای 100 میلیون دلار در مجلس خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۸    
جرمی کوربین در گفت وگویی تلویزیونی ضمن انتقاد از رویکردهای دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به روابط اروپا و روسیه هم گریزی زد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۰    
درگذشت پورحیدری باعث جا به جایی هایی در هیات مدیره شده است. دو پیشکسوت استقلال کاندیدای حضور در هیات مدیره این باشگاه شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۰    
علی کریمی پیشکسوت محبوب پرسپولیس به درخواست باشگاه الاهلی امارات برای گذراندن کلاس های مربیگری جواب منفی داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۸    
رئیس لیست مشترک عربی در پارلمان رژیم صهیونیستی تأکید کرد مشکل اصلی، خودِ آمریکاست نه مقامات آن که هر چند وقت یک بار عوض می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۵    
سالن مسافری پایانه مرزی شلمچه دقایقی پیش با حضور دکتر روحانی به صورت رسمی افتتاح شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۲    
مدیرکل بحران استانداری البرز با اشاره به آلودگی هوای استان البرز گفت: مدارس استان البرز فردا باز است و هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در این استان گرفته نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۱    
شیراز- در حالی که آمار کشته های واژگونی اتوبوس زائران یزد در اقلید به 29 نفر رسید، قرار است امروز در کمیسیون عمرانی مجلس زوایای مختلف این حادثه بررسی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۹    
یک کشاورز خوش ذوق نهاوندی با تلاش شبانه روزی بیش از 7 هکتار زمین ناهموار و سنگلاخی را به باغی پربرکت و با تولید سالانه 60 تن میوه به کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۷    
آیت الله علم الهدی با حضور در منزل یک حادثه دیده رانندگی از جوانی که در اثر تصادف رانندگی دچار ضایعه مغزی نخاعی شده است عیادت و دلجویی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۷    
همه ما جزیره کیش را نگینی درخشان و سرشار از آرامش و هیجان در جنوب ایران می دانیم. جزیره کیش در میان آب های نیلگون خلیج همیشه فارس واقع شده و همانند جزایر جنوبی ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۴    
مسؤولان کنسولگری ایران در استان بصره عراق به همراه هیأتی از مسؤولان عراقی از پایانه مرزی چذابه بازدید و در جریان آخرین وضعیت تردد زوار اربعین حسینی قرار گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور با تشریح برنامه های سفر یک روزه به خوزستان از بهره برداری سه طرح بزرگ نفتی امروز در این استان خبرداد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۸    
صدف طاهریان یکی از کسانی بود که با رویای بازیگری در ترکیه و معروف شدن و وعده های وسوسه انگیز برای بازی در سریال های ماهواره ای به ترکیه مهاجرت کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۲    
وکیل مدافع دونالد ترامپ در نظر دارد دادگاه "پرونده دانشگاه ترامپ" را تا پس از ادای سوگند وی به تعویق بیاندازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۲    
دیدار دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و تیم انگلیسی های دبی با پیروزی پر گل سرخپوشان خاتمه یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۳    
فرماندهی عملیات بغداد از زخمی شدن تعدادی از زوار اربعینی بر اثر انفجار بمبی در شرق پایتخت عراق خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۱    
یک سوم از حامیان هیلاری کلینتون بر این باورند که انتخاب دونالد ترامپ بعنوان رئیس جمهور آمریکا قانونی نبوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: با اتحاد و ائتلاف نیروهای مختلف سیاسی در عراق و اتخاذ سیاست های منسجم در مقابله با مشکلات مختلف از جمله مسائل اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی در این کشور رفاه و آرامش به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۴    
رهبر اپوزیسیون انگلیس با انتقاد از نخست وزیر این کشور گفت وی مانند رئیس جمهور منتخب آمریکا بدون تلاش برای از بین بردن مشکلات کشور و ارائه راه حلی واقعی، مهاجران خارجی را سرزنش می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهور ترکیه با متهم کردن بروکسل به تلاش برای منصرف کردن آنکارا از پیگیری روند عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا، از گزینه برگزاری همه پرسی ادامه مذاکرات عضویت در این اتحادیه سخن گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۲    
هنریک مخیتاریان، ستاره ارمنی منچستریونایتد، با وجود اینکه مورینیو به وی چندان میدان نمی دهد، به تمجید از آقای خاص پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۷    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه جامعه اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، گفت: از دوستانی هم که کنار زمین خود را گرم می کنند خواستیم فعلاً منصرف شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه مجارستان و نیز معاون دبیر کل حزب دعوه دیدار و گفت وگو کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۱    
22 فیلم مستند به بخش جایزه شهید آوینی دهمین دوره جشنواره سینماحقیقت راه یافتند.