شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۳۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 آبان 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 1 آبان 1395 افکار نیوز 2 آبان 1395 افکار نیوز 3 آبان 1395 افکار نیوز 4 آبان 1395 افکار نیوز 5 آبان 1395 افکار نیوز 6 آبان 1395 افکار نیوز 7 آبان 1395 افکار نیوز 8 آبان 1395 افکار نیوز 9 آبان 1395 افکار نیوز 10 آبان 1395 افکار نیوز 11 آبان 1395 افکار نیوز 12 آبان 1395 افکار نیوز 13 آبان 1395 افکار نیوز 14 آبان 1395 افکار نیوز 15 آبان 1395 افکار نیوز 16 آبان 1395 افکار نیوز 17 آبان 1395 افکار نیوز 18 آبان 1395 افکار نیوز 19 آبان 1395 افکار نیوز 20 آبان 1395 افکار نیوز 21 آبان 1395 افکار نیوز 22 آبان 1395 افکار نیوز 23 آبان 1395 افکار نیوز 24 آبان 1395 افکار نیوز 25 آبان 1395 افکار نیوز 26 آبان 1395 افکار نیوز 27 آبان 1395 افکار نیوز 28 آبان 1395 افکار نیوز 29 آبان 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه پهنای باند اینترنت تا پایان دولت 5 برابر می شود، گفت: همه روستاهای بالای 15 خانوار تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ادامه آلودگی هوای کلان شهرها و استان تهران تا روز جمعه خبر داد و گفت: به تدریج از روز جمعه شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۴۳    
فیفا رقیب قطری کفاشیان در انتخابات شورای اجرایی این نهاد و نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را با محرومیت یک ساله و جریمه نقدی مواجه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، با بیان اینکه سیاست آمریکا در قبال منطقه و جهان همواره بر نظام سلطه بوده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۰    
زمان نشست خبری مربیان تراکتورسازی و برق نوین شیراز مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۱    
وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد، به دلیل عکس های نامناسبی که از او در رسانه ها منتشر شد، عذرخواهی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۳    
رضا حسین زاده، به دلیل مشکلات ناشی از جراحات شیمیایی در بیمارستان بستری شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۳۸    
برخی نکات در جوان ماندن پوست اهمیت زیادی دارد اما معمولاً متخصصان در هنگام مراجعه به آنها اشاره ای به این موضوعات نمی کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۳۰    
برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت دونالد ترامپ، برای دیدار در کاخ سفید را رد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۵    
دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا گفت که طرح هایی برای مقابله با تروریسم دارد اما حاضر به افشای جزییات آن نشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۱۰    
هیتلر انتشار این عکس را ممنوع کرده بود
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از مسئولان AFC تلویحاً از علی کفاشیان هم بابت برگزاری دیدار تیم ملی ایران برابر سوریه در زمینی نامناسب انتقاد کر
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۰    
نخست وزیر بلغارستان روز چهارشنبه به دلیل کاهش محبوبیت دولتش در سطح جامعه استعفا کرد و این استعفا با تایید پارلمان رو به رو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۹    
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تاکنون 550 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده اند که از این تعداد 30 هزار نفر از اتباع خارجی بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۳    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۱    
یک کمپانی چینی برای تنبیه کارمندهایش از راه عجیبی استفاده کرده که حالا باعث اعتراض افرادش شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۴    
گروهی سوری متشکل از خانواده شهدای نبل و الزهرا در پیاده روی عظیم اربعین حسینی حضور یافته اند؛ این افراد از شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا در استان حلب هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۹    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت گسترش روابط استراتژیک بین ایران و چین تأکید کرد؛ ولایتی در ادامه با بیان توضیحاتی در خصوص آخرین شرایط منطقه ای و بین المللی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۲    
جنجال شایعه مربوط به پیوستن فرهاد مجیدی به پرسپولیس 18 ساله شد.مجیدی در آن روزها در مصاحبه ای پرسروصدا اعلام کرده بود که با رخصت از استقلالی ها به پرسپولیس خواهم رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۲    
رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی از آمریکا خواست به دلیل اینکه توافق هسته ای، خطر ایران را برای 15 سال به تعویق انداخته است، آن را لغو نکند. وی گفت: ترامپ چیزهای زیادی گفته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر کند؛ گویا بانوی سبز پوش دغدغه های دیگری دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۵    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری دستفروشان نیازمند را ساماندهی می کند گفت: شناسایی های لازم در این باره انجام شده و به زودی پس از تصویب این طرح در شهرداری تهران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۱    
دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین آخرین آمار وضعیت زائرین را از اول تا 15 صفر اعلام کرد که بر اساس آن یک میلیون و 583 هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی از کشور خارج شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۴    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ایران برای شرکت در گفتگوهای منظم سیاسی بین وزارت امور خارجه های دو کشور به پاریس می رود؛ تخت روانچی در این سفر با قائم مقام وزارت امور خارجه فرانسه دیدار خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۰    
شلغم از جمله میوه هایی است که در فصول سرد سال و یا در هنگام ابتلا به سرما خوردگی ها آنرا روی اجاق هر خانه ای مشاهده خواهید کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۴    
اسنادی که یک رسانه روسی منتشر کرده نشان می دهد گروه تروریستی داعش اعضایش را از شلیک به سمت ائتلاف تحت رهبری آمریکا منع کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۲    
یک زن استرالیایی 34 ساله هنگام استفاده از آیفون 7 به خواب رفت و بعد از بیدار شدن متوجه سوختگی شدید در بازوی خود شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۵    
بازیگر مرد ایرانی در خصوص انتشار خبر ازدواج خود با بازیگر مشهور کره ای گفت: خبر ازدواجم صحت دارد؛ البته در حال حاضر، هنوز زمانی برای آمدنش به ایران مشخص نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۳    
وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه خط قرمز ما در صندوق ذخیره فرهنگیان حفظ منافع معلمان کشور است،وی اضافه کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان مؤسسه دیگری است که مشکل چندانی ندارد و همچنین گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۲    
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد که لیونل مسی، ستاره این تیم، فوتبالش را در بارسا به پایان خواهد رساند؛ بارسا باید هر چه سریعتر تلاش ها برای تمدید آن را آغاز کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک مدارس با هدف ایجاد اشتغال زنان بی سرپرست و بدسرپرست در ر روستای کوهیج بستک خبرداد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۷    
رژیم صهیونیستی از روسیه خواست تا مذاکرات برای فروش 10 میلیارد دلار تجهیزات نظامی به جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند؛ اما روسیه به دلیل منافع اقتصادی که در این امر دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۶    
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرضا گفت: همزمان با 5 آذرماه سالروز تأسیس بسیج، همایش بزرگ مدافعان حرم در شهرضا برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۴    
دیدار دو تیم ایران و سوریه در شرایطی برگزار شد، که به سختی می شد چرخش توپ را روی زمین دید و امکان بازی با توپ روی زمین وجود نداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۴    
فرماندار نظرآباد با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی این شهرستان کمبود آب است، گفت: این در حالی است که شهرستان نظرآباد نزدیکترین نقطه به انتقال آب طالقان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۱    
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور گفت: عملیات ساخت شش هزار و 300 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی و بالاتر با مشارکت خیران مسکن ساز آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۹    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش بینی های لازم برای بازگشت زائران انجام شده تا مشکلی وجود نداشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۶    
معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در 20 سال اخیر بیش از 2500 درصد در صادرات غیرنفتی رشد داشتیم اما آیا زیرساخت های تجاری ما 200 درصد رشد کرده اند یا اینکه ساختار دولتی 20 برابر بهتر شده است؟
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران همدلی میان تمام گروه های عراقی، گفت: بزرگ ترین تهدید برای امنیت و ثبات در جهان اسلام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۲    
ایلنا: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: کرمان با داشتن پنج اثر در فهرست میراث جهانی از قطب های گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۹    
شورای فرهنگی عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که به اتفاق آرا با تغییر نام استان موافقت کردند و راهکارهایی نیز برای تسریع در این زمینه ارائه دادند تا ظرف 20 روز آینده تکلیف این طرح ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۶    
بی احتیاطی راننده یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور چابکسر به رامسر حادثه آفرید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۴    
رودخانه ی زهره هندیجان، مدت هاست که با مرگ، دست و پنجه نرم می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۹    
برخی منابع در اوپک اعلام کردند وزیر نفت ایران در نشست روز جمعه این سازمان که در پایتخت قطر برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد؛ وزاری انرژی کشورهای عضو اوپک، روز جمعه آینده در دوحه نشست برگزار خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۳    
یک رادیو محلی در آلمان اعلام کرد که شماری زیادی از نظامیان ترکیه ای که در پایگاه رامشتاین مستقر هستند به آلمان درخواست پناهندگی داده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۴    
بهداد سلیمی، قاسم رضایی، کمیل قاسمی و سایر عزیزان در مسیر سفرشان به کربلا به مناسبت اربعین حسینی که به شیوه جالبی استتار کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۸    
یک مقام آگاه در وزارت خارجه ایران مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا را به معنای تمدید قانون داماتو ندانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی برای همه شرایط گزینه های مناسب را آماده کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۳    
امروز یک خودروی پراید بدون پلاک در شهر آزادشهر تردد می کرد و پلیس توجهی به این موضوع نکرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۲    
مسکو گفت پیش نویس قطعنامه سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر کریمه دور از واقعیت بوده است و انگیزه های سیاسی پشت آن قرار دارد و آن را محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۲    
توریست لهستانی که با همسرش به اردبیل آمده بود، با حضور در دفتر سبلانه، بر جدی گرفتن توریسم در اردبیل تاکید و در عین حال، ایران را بهشتی توصیف کرد که در رسانه های غربی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۸    
شیر قلعه یا قلعه شیخ چشمه در 5 کیلومتری شمال شهر شهمیرزاد واقع شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۲    
شهرستان آزادشهر در گلستان لرزید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۰    
کربلا - یکی از خادمان مسجد مقدس جمکران بر اساس نذری که داشته با 10 هزار لیتر انواع عرقیجات گیاهی از زائران اربعین حسینی(ع) در مسیر کربلا پذیرایی می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۹    
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز دو هتل در منطقه گردشگری طالقان افتتاح شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۷    
دبیر انجمن علمی هوافضا و رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از برگزاری نخستین مسابقه نجات تخم مرغ در دانشگاه آزاد واحد یاسوج خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۷    
هر روز زوایای بیشتری از خرید دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس در رسانه ها مطرح می شود؛ هرچند مسئولان باشگاه و برانکو ترجیح می دهند در رابطه با موضوع این دو اوکراینی سکوت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه سد کمندان ازنا دارای 76 درصد پیشرفت فیزیکی است گفت: تاکنون برای اجرای این سد 120 میلیارد تومان هزینه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۴    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه به واسطه مشکلات اقتصادی جامعه، هزینه های درمانی برای خانواده ها تبدیل به لبه تیغ شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: 40 درصد روستاهای این استان طی سالها در اثر مهاجرت گسترده از جمعیت مولد تخلیه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۰    
به نوشته رویترز، مقامات آلمان به ایران اطمینان می دهند توافق هسته ای این کشور در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ پایدار خواهد ماند و برلین نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار می بندد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درباره تخریب شهرک زیتون گفت: در مورد جزییات درگیری هنگام تخریب شهرک زیتون نمی توان اظهار نظر کنم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۰    
یزد - ایرنا - مدیرکل راه آهن استان یزد گفت : کار بهسازی خطوط راه آهن بافق با 500میلیاردریال اعتبار انجام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۱    
مجله مالزیایی عکس جالبی را از کارلوس کی روش در هوای بارانی این کشور که باعث خشم سرمربی تیم ملی ایران شد منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۴    
بجنورد- معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: چهار هزار و 500 طرح نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل آن ها به هشت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۴    
رسانه های آمریکایی از برخورد دو قطار باری در ایالت فلوریدا و از خط خارج شدن آنها خبر دادند؛ این قطارهای باری سوخت و خودرو با خود حمل می کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۱    
استاندار گیلان از ثبت نام 23 هزار نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در این استان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۹    
دونالد ترامپ در حساب کاربری خود در توییتر نوشت روند انتقال قدرت در آمریکا به صورت کاملا سازمان دهی شده انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۷    
ایلام-وضعیت تردد در مرز مهران نسبت به روزهای گذشته روان تر شده و هم اکنون فقط مسیرهای ارتباطی دارای ترافیک خودرویی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه با کمک مردم عزیز ما در برابر غول آلودگی هوا پیروز خواهیم شد ،گفت: ما دولت شعار نیستیم، ما دولت عمل هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۵    
کلاهبردار40 میلیارد ریالی در مازندران دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ازدستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۱    
ایلام-قائم مقام وزارت نیرو از ذخیره سازی آب معدنی برای بازگشت زوار در مرز مهران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۸    
تعصب غیر قابل باور پدر موجب مرگ غرق شدن دختر 20 ساله اش در آب دریا شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد فقدان عدالت و برابری، بزرگترین چالش دموکراسی رایج در جهان است و شکست اقتصادی در هر کشور دموکراسی را در خطر قرار می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۴    
نمایندگان کنگره تصمیم دارند روز چهارشنبه قانونی را به تصویب برسانند که مانع فروش هواپیما به ایران به وسیله دولت اوباما شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۸    
زیارت اربعین بدون گذرنامه حرام است/ اربعین خار و خنجری در چشم وهابی ها است/ افرادی که حقوق نجومی می گیرند آبروی خود، جامعه و حکومت را می برند
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۸    
وی تاکید کرد: دولت باید با بهبود فضای کسب و کار و تسهیل شرایط کارآفرینی در بخش های قانونی، مالی و مشاوره ای کارآفرینان را به عنوان پشتیبان حمایت کرده و تمامی سیاست های کلان اقتصادی را در مسیر مردمی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل سلامت و تندرستی آموزش و پرورش به دانش آموزان در خصوص هوای آلوده توصیه هایی داشت و گفت: موضوع آلودگی هوا و تأثیر آن بر روی کودکان و نوجوانان بسیار مهم است همچنین گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۵    
همزمان با سفر زائرین ایرانی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، شهر مهران با پارک بیش از 100 هزار خودرو به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۳    
در حادثه ای تلخ اما بدون مرگ و صدمه ای خاص سرویس مدرسه ای در مشگین شهر دچار حریق شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۲    
وب سایت های چینی در بسیاری از موارد رهبر کره شمالی را به خاطر جثه بزرگ و فربه اش با عنوان "کیم تپل سوم" خطاب می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۶    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه با پیشرفت های حوزه ارتباطات در سال های اخیر دو مانع اصلی محدودیت زمانی و مکانی برطرف شده است گفت: ارتباط سالم مبنای کارآفرینی و اشتغال است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۵    
سازمان هواشناسی افزود: در همین مدت با توجه به انتظار بارش برف و مه آلود بودن هوا، اختلال در تردد جاده های ارتباطی به سوی شمال کشور پیش بینی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۴    
خواستگاری که با شنیدن جواب رد، با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام در صدد انتقام برآمده بود، توسط پلیس دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۳    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر را اعلام کرد؛ این رقابت ها در روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می گردد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۲    
کشف زمین خواری 21 میلیارد ریالی در خرم آباد، کشف بیش از 4 تن و 420 کیلو گیاه دارویی قاچاق در الیگودرز، کشف 13 فقره سرقت داخل خودرو در خرم آباد و... از جمله اخبار انتظامی استان لرستان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۳۲    
صبح امروز 150 نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت مغان برای چهارمین بار در اعتراض به بی توجهی مدیرعامل این شرکت تجمع کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۹    
یکی از اسناد تیم انتقال ریاست جمهوری ترامپ ، اصول پنچ گانه سیاست تجاری وی در 200 روز نخست ریاست جمهوری آمریکا را نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب از پرداخت کمک شهریه به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به 700 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۷    
تویوتا یاریس هاچ بک 2015، به مبلغ 107 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد: فردا پنجشنبه 27 آبان ماه، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سماح است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس فتا فارس از کشف پرونده برداشت غیرمجاز در شیراز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۹    
معاون ساماندهی امور جوانان تصریح کرد: حمایت از طرح های ملی تا سقف 50 میلیون تومان توسط سمن های حوزه جوان یکی دیگر از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۹    
در خبر ساختگی درباره دنزل واشنگتن که در فضای مجازی به ویژه فیس بوک منتشر شده آمده که وی از ترامپ حمایت کرده و گفته ما بیش از پیش به کار نیاز داریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷    
رئیس جمهوری روسیه با نپیوستن این کشور به توافقنامه رم در دیوان کیفری بین المللی موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۳    
فاضلاب جاری در جوی های مسکن مهر پردیسان ،حکایت از بی توجهی به این منطقه استان قم دارد که باعث بروز برخی مشکلات برای ساکنان این منطقه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نگرانی های صورت گرفته درباره وضعیت آلودگی هوای اصفهان گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۲    
علی پورحیدری فرزند مرحوم پور حیدری گفت:نظر ما این است که استقلال با پیراهن آبی رنگ وارد زمین شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۰    
سنایی با اشاره به سفر هیأتی از مدیران شرکت های انرژی روسیه به تهران و امضای یاداشت تفاهم های همکاری بین 3 شرکت روس با شرکت ملی نفت ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۳    
معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: در حالی دولت باید به پرداخت سهمش در تامین اتوبوس ها و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوس رانی عمل کند که هفت سال است به شهرداری تهران حتی یک اتوبوس نو تحویل داده ...