جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 5 دی 1395 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 31 فروردین 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1395 افکار نیوز 31 خرداد 1395 افکار نیوز 31 تیر 1395 افکار نیوز 31 مرداد 1395 افکار نیوز 31 شهریور 1395 افکار نیوز 30 مهر 1395 افکار نیوز 30 آبان 1395 افکار نیوز 30 بهمن 1395 افکار نیوز 2 اسفند 1395 افکار نیوز 1 دی 1395 افکار نیوز 2 دی 1395 افکار نیوز 3 دی 1395 افکار نیوز 4 دی 1395 افکار نیوز 5 دی 1395 افکار نیوز 6 دی 1395 افکار نیوز 7 دی 1395 افکار نیوز 8 دی 1395 افکار نیوز 9 دی 1395 افکار نیوز 10 دی 1395 افکار نیوز 11 دی 1395 افکار نیوز 12 دی 1395 افکار نیوز 13 دی 1395 افکار نیوز 14 دی 1395 افکار نیوز 15 دی 1395 افکار نیوز 16 دی 1395 افکار نیوز 17 دی 1395 افکار نیوز 18 دی 1395 افکار نیوز 19 دی 1395 افکار نیوز 20 دی 1395 افکار نیوز 21 دی 1395 افکار نیوز 22 دی 1395 افکار نیوز 23 دی 1395 افکار نیوز 24 دی 1395 افکار نیوز 25 دی 1395 افکار نیوز 26 دی 1395 افکار نیوز 27 دی 1395 افکار نیوز 28 دی 1395 افکار نیوز 29 دی 1395 افکار نیوز 30 دی 1395 
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۹    
با پیشنهاد هیئت موسس و تأیید مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، دستجردی سخنگو و رسولی به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۸    
نرخ ارز بالا می برد و دولت جز امیدواری برای کاهش قیمت ها، هیچ اقدام عملی برای تعادل بازار انجام نمی دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۳۱    
پایگاه راشاتودی در گزارشی ضمن بازتاب رزمایش مشترک و سراسری پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت هفت نوشت که هدف این رزمایش افزایش و ارتقاء امنیت آسمان ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۷    
استاندار گیلان گفت: جمهوری آذربایجان تمایل به سرمایه گذاری در پروژه راه آهن رشت– آستارا دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۷    
به دلیل مه شدید پروازهای ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) مختل شده و هواپیماها قادر به فرود در این فرودگاه نیستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۰    
جلسه سخنرانی محمدعلی نجفی (عضو ارشد ستاد انتخاباتی روحانی) با اصلاح طلبان در قم، به جلسه اظهار دلواپسی نسبت به سرنوشت روحانی تبدیل شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۳۱    
سفیر ایران در فیلیپین گفت لوازم آرایشی می تواند شروع مناسبی برای صادرکنندگان فیلیپینی به منظور ورود به بازار ایران باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش از کارگروه سوم با عنوان کارگروه وضعیت معیشت معلمان نام برد که در تلاش است تا با بررسی و برنامه ریزی مشخص کند که با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح کشور چگونه می توان به معلمان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۲۱    
رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تصویرسازان اسرائیل می خواهد در گزینه عدم مداخله نظامی مستقیم در سوریه تجدید نظر کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۱۱    
طالبی گفت: عمده فیلم های ساخته شده از بنده در ارتباط با استعمار انگلیس است و اینها به یکدیگر ارتباط دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۰    
نخستین شهر کتاب استان قزوین با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰    
رئیس فرودگاه سبزوار گفت: یک فروند هواپیمای فوق سبک تفریحی که توسط بخش خصوصی با نام 'آزیتا' طراحی و درحال آزمایشهای زمینی بود امروز از باند خارج شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۴    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان جزئیات بیشتری از حادثه تیراندازی در فهرج و کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۳    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرزگفت : براثر ریزش کوه درجاده کرج - چالوس 4 نفرکشته شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۷    
روز گذشته، 23 نفر از کارگران شرکت سیمان زرندیه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت و به بیمارستان منتقل شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۲    
دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال جاری گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه امروز /یکشنبه/ در مقایسه با روز مشابه سال قبل 33 سانتیمتر افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۹    
برای نخستین باردرکشور راکرکوره های قوس الکتریکی در فولاد مبارکه ،طراحی و ساخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۴    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از متلاشی شدن باند کلاهبرداری میلیاردی از کارخانه داران مشهد با چک های جعلی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۷    
رئیس اداره دامپزشکی ایرانشهر از پلمپ 30 واحد عرضه مرغ زنده در این شهرستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۴    
زنی که در بوشهر با خوراندن قرص های خواب آور باعث مرگ همسرش شده بود، دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۵    
به نظر می رسد پیشنهاد خوبی از کشور چین برای جذب جابر انصاری مطرح شده است. شایعه حضور انصاری در لیگ چین در حالی مطرح شده که تعداد ایجنت هایی که با لیگ چین در ارتباط هستند هر روز بیشتر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۲    
منطقه لاپلند در شمال فنلاند بخاطر زمستان زیبایش و همچنین مشاهده آسان پدیده شفق قطبی در آسمانش، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۲    
روزنامه نگار و نویسنده ونیتی فر، اخباری جذاب درباره رابطه بین فرزندان ترامپ یعنی ایوانکا و تیفانی دارد. شاید پس از خواندن این خبر باید دلمان به حال این "وارثه میلیونر" بسوزد!
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۶    
یک دنیای به طور فزاینده مرتبط به این معناست که کشورها نسبت به رویدادها در کشورهای دیگر تحت تاثیر قرار می گیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
تهیه کننده سریال گمشدگان گفت: این سریال کاری پرلوکیشن است و شخصیت های مختلفی دارد. در این مجموعه سعی شده تا از منظر تازه ای به معضل اعتیاد بپردازیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۱    
عربستان سعودی به دلیل تغییر ایجاد شده در رویکردهای ترکیه و تغییر جهت دادن این کشور از هماهنگی با ریاض به هماهنگی با تهران و مسکو درباره پرنده سوریه و مسائل خاورمیانه، احساس سرخوردگی بزرگی می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۲    
،یک مرد آواره و بی سرپناه اهل چک که به کثیف ترین مرد اروپا مشهور بود جان خود را از دست داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران به مناسبت جشن های سال نوی میلادی و آرامش موجود در ایران برای ادیان مختلف نوشت: ایران یکی از امن ترین مکان ها در خاورمیانه برای مسیحیان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۷    
در حالیکه نخست وزیر و دیگر مقامات ارشد بریتانیا، عربستان سعودی را متحد نزدیک خود برمی شمرند، وزیر امور خارجه این کشور، آل سعود را به جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۳    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در اجرا و برگزاری این رزمایش تخصصی جنگنده های نیروی هوایی ارتش از جمله جنگنده های اف 4 نیز مشارکت خواهند داشت و سامانه دفاع موشکی اس300 به محض گسترش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۸    
یک منبع امنیتی استان کرکوک عراق از هلاکت 7 عنصر داعشی در جنوب غربی این استان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا از طرح رئیس جمهور جدید این کشور برای تقویت توان اتمی ایالات متحده حمایت کرد.وی مدعی شد: با وجود ایران و روسیه، ارتقای قابلیت اتمی آمریکا ضروری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۳    
جای تعجب نیست، آهسته کردن و تنظیم تنفس استرس را از بین می برد اما چای بابونه نیز نشان داده می تواند باعث کاهش اضطراب در بزرگسالان شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۸    
وبسایت هیل در مطلبی به بررسی گزینه های احتمالی دونالد ترامپ برای سفارت آمریکا در روسیه پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۷    
به منظور درمان آب ریزش بینی خود از قرص های ضداحتقان یا اسپری های ویژه ای استفاده کنید که مجرای بینی را تمیز و پاک می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۷    
شهروندان مصری در اعتراض به اقدام اخیر کشورشان در پس گرفتن پیش نویس قطعنامه توقف شهرک سازی از شورای امنیت، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۰    
پس از 3 سال و نیم از آغاز طرح تحول سلامت، مشکلات فراوان اجرای این طرح و بدهی های سنگین بیمه ها باعث بروز اختلافات شدید بین وزیر رفاه و بهداشت شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۰    
حسین ماهینی بعداز فارغ شدن از تمرینات و بازی های پرسپولیس و در سفر به بوشهر اولین کاری که انجام داد دیدار با سرمربی اسبق خود بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۵    
یک دختر 19 ساله فلسطینی به اتهام انجام عملیات شهادت طلبانه به 16 سال زندان محکوم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۵    
دکتر اسدی اظهار کرد: براساس پژوهش های مختلف پژوهشگران، بچه هایی که روزانه ساعت های زیادی را به بازی های رایانه ای، پلی استیشن، موبایل و تبلت اختصاص می دهند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۵۵    
جدا از دو پزشک متقلب شهرستان شوش، در هفته های گذشته خبر بازداشت یک پزشک قلابی در شهرستان مسجد سلیمان که برای 5 سال در بیمارستان 22 بهمن این شهرستان و یک پزشک قلابی دیگر که در شهر تهران علاوه بر پزشکی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۴۱    
پوران درخشنده در رابطه با فیلم زیر سقف دودی گفت: در حال حاضر تدوین این فیلم توسط "هایده صفی یاری" ادامه داشته و هنوز به پایان نرسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۳۱    
ژنرال سلیمانی پس از آزادی حلب، در خیابان های این شهر رژه پیروزی رفت و روسیه را با این اقدام خود خجالت زده کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۶    
سخنگوی ناجا اظهار کرد: با توجه به اینکه ناجا یکی از 4 مرجع استعلامی در انتخابات است این قرارگاه به منظور تسریع در پاسخ به استعلامات راه اندازی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۱    
مردی اهل جمهوری چک، که کثیف ترین مرد اروپا لقب گرفته بود، در 60 سالگی درگذشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۱۱    
دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ برای چهارمین سال متوالی این جایزه IFFHS را از آن خود کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۵۰    
با فرا رسیدن جشن های کریسمس، تمام کشورهای اروپایی بالاترین تدابیر امنیتی را به اجرا گذاشته اند تا از تکرار حمله تروریستی برلین جلوگیری کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۴۰    
رادیو آزاد اروپا در گزارشی نوشت که رئیس جمهور ایران همتای روس وی طی گفت وگویی تلفنی بر تداوم همکاری دو جانبه در راستای یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه تأکید کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۴۰    
مصوبات شورای فنی کشتی فرنگی در جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۲۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با پرونده سانحه قطار سمنان بیان داشت: گزارشی برای پرونده سانحه قطار تهیه و برای رئیس جمهور ارسال شد که رئیس جمهور در این رابطه دستور بسیار خوبی دادند که نتیجه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۰۰    
ترامپ برجام را پاره نخواهد اما در عوض برای مغلوب ساختن ایران، یک محیط سمی در رابطه با سرمایه گذاری در ایران ایجاد خواهد کرد و از قدرت نرم برای منصرف کردن شرکت ها و متحدان آمریکا از سرمایه گذاری در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۰۰    
رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: بیشترین خطای پزشکی که برای آن تشکیل پرونده شکایت می شود مباحث عوارض جراحی ها است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۵۰    
شمار بی خانمان ها در شهر نیویورک آمریکا به بالا ترین میزان پس از از رکود بزرگ سال 1930 رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۴۵    
دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و سایپا تهران رأس ساعت 14 روز پنجشنبه 9 دی در ورزشگاه اختصاصی تراکتور سازی برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۳۰    
رسول سعادتی افسر آماده منطقه 8 عملیات اظهار داشت: پس از رسیدن مشاهده شد مردی 42 ساله به دلایل نامعلومی در چاهی به عمق 6 متر سقوط کرده و از قسمت کمر و گردن و صورت نیز دچار جراحت شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۱۱    
ایران زمین به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت توسط محمدرضا قبادی فر از 6 دی ماه ساعت 16:00 روی آنتن رادیو نمایش می رود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۴:۰۱    
اتاق های امنیت، فرماندهی جنگ، حفاظت اطلاعات، مخابرات، بهداری و نمایی از مقر اصلی قرارگاه کربلا به صورت آلبومی تصویری به نمایش در آمد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۵۶    
فلسطینی ها با به کار بردن کلمه "منسف" در شبکه های اجتماعی که حروف آن متشکل از حرف های میم، سین، نون، و فاء است، اقدام شورای امنیت را در تصویب قطعنامه ضد شهرک سازی رژیم اسرائیل جشن گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۵۶    
این وکیل دادگستری گفت: پرونده هنوز به دادگاه تجدیدنظر ارسال نشده زیرا حکم یکی از متهمان به صورت غیابی صادر شده بود که آن فرد تقاضای واخواهی کرد و باید تعیین تکیلف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۴۱    
طی چند روز گذشته فیلم مشکل گیتی به دلیل پخش تیزرهایش از ماهواره، نمایش اش به دستور دادستانی متوقف شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۲۶    
سراج به وضعیت ایرانیان محبوس در ارمنستان اشاره و تصریح کرد: با صحبت های انجام شده با مسئولان قضایی ارمنستان تعداد بسیار زیادی از این زندانیان آزاد شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۱۱    
انریکه گفت: در این حرفه یک قسمت خیلی سخت وجود دارد و برای من هم گران تمام شده است، آن هم این است که نمی توانم درباره چند فصل آینده صحبت کنم.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۰۰    
رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه انگیزه نگارش نامه 30 مخالف به ترامپ وچنین نامه هایی به سردمداران کشورهای خارجی ازجمله آمریکا منفعت شخصی و بهره گیری از بودجه برای تغییر فضای سیاسی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۵۶    
محیط زیست از آنجایی که اقدام غیر انسانی وی باعث جریحه دار شدن عفت عمومی و از مصادیق بارز حیوان آزاری و عمل حرام بود با گزارش مرجع انتظامی و موسسه حامیان حیوانات بندر انزلی و شکایت اداره حفاظت محیط ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۵۰    
موتور سیکلت کاوازاکی ، H2R به مبلغ 300 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۴۱    
دارن آرونوفسکی که پیش از با فیلم های مطرحی همچون "چشمه"، "قوی سیاه" و "نوح" خود را اثبات کرده است این بار با فیلمی خبرساز به هالیوود بازگشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۲۶    
به نظر می رسد عامل کلیدی، التهاب مزمن ناشی از HIV است که حتی زمانی که هیچ ویروس قابل تشخیصی در خون وجود ندارد، نیز این التهاب ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۱۰    
تیم ملی فوتبال ایران در سال 2016 توانست رتبه نخست خود در رده بندی تیم های ملی در بین آسیایی ها را حفظ کند و با حضور در رده 29 در صدر تیم های ملی در قاره آسیا قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۱۰    
موضع گیری حامیان دولت تدبیر و امید با نزدیکی به انتخابات سال 96 پررنگ تر، تند و تیزتر و پرتناوب تر شده است؛ کما این که در نخستین روز این هفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۵۵    
پس از گذشت دو روز منابع انتظامی خبر از دستگیری این فرد داده و عنوان کردند قاتل فراری دستگیر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۵۰    
روزنامه نگار فلسطینی در واکنش به کنایۀ نماینده عربستان در اتحادیه عرب، گفت: نمی دانیم آخرین پیروزی های ارتش عربستان چه زمانی بوده است، امیدواریم آخرین مورد آن یمن نباشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۴۰    
سیدمحمود رضوی گفت: 50 درصد از "سیانور" ضرر کردیم و "ماجرای نیمروز" متوقف نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۴۰    
دکتر اندرو فیگن، متخصص مغز و اعصاب در موسسه علوم اعصاب کوشینگ نیز می گوید: ایروبیک در آب یا شنا، راه های خوبی برای ورزش کردن بدون خطر افتادن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۱۰    
به تازگی بهمن اردلان در استودیو بهمن صداگذاری "ماجان" را آغاز کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
"مسیح در شب قدر"، روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل خانواده های شهدای مسیحی کشورمان است؛ دیدارهایی متفاوت که می تواند هر خواننده ای را به خود جذب کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۶    
سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بیش از 45 هزار کارت معافیت صادر شده، در حالی که سال گذشته از 320 هزار نفر مشمول ثبت نام کننده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۱    
صداگذاری انیمیشن سینمایی فیلشاه به حسین مهدوی که سابقه صداگزاری انیمیشن شاهزاده روم را داشته سپرده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۶    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: بنابراین از مردم می خواهیم شایعات را واقعی ننهند و با توجه به نشان سازمان غذا و دارو و برچسب اصالت از فراورده های غذایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۰    
حسام الدین آشنا با انتشار پستی در صفحه توییتر خود آزادسازی حلب را نیز از دستاوردهای برجام به حساب آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۷    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعد از جلسه نوبت عصر مجلس به دیدار وزیر امور خارجه رفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۷    
رژیم صهیونیستی سفیر مصر در تل آویو را به دلیل حمایت از قطعنامه ضدشهرک سازی مصوب شورای امنیت احضار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۰    
مدیرعامل استقلال باشگاه استقلال گفت: تعدادی از آبی پوشان جدا می شوند. آنها را تیم هایی می خواهند. ان شاءالله به تیم هایی بروند که بیشتر بازی کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۰    
بازیگران سینما و تلویزیون سالروز تولد بهرام بیضایی را در صفحات اینستاگرام خود تبریک گفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۵    
بهرام قاسمی به اقدام کریمی قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۲    
علیرضا منصوریان در دیدار استقلال و سپاهان با نیمکت نشین کردن مهدی رحمتی و گذاشتن سیدحسین حسینی در ترکیب 11 نفره که عملکرد خوبی هم داشت، هواداران استقلال را سورپرایز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۱    
چند تیم یونانی خواهان جذب شجاعی و انصاری فرد هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۱    
لیونل مسی از تعطیلات کریسمس استفاده کرده و سری به همبازی های دوران کودکی خود زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با بیان اینکه سیاست خارجی دولت اوباما طی هشت سال گذشته همه جهان را منزجر کرده، گفت که دولت وی باید محکوم شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۴    
مانند سال های گذشته در آستانه جشن سال نو میلادی بخش های قابل توجهی از بازار مصرف رنگ و بوی کریسمس به خود گرفتند که همین امر بازاری را با چرخش مالی بالایی فراهم کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۴    
مهاجم تیم پرسپولیس شایعه حضورش در تراکتورسازی را تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۳    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: پس از برجام صادرات فرش ایران به آمریکا که در زمان تحریم ها متوقف شده بود، از سرگرفته شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۳    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته بعضی از افراد برای محاکمه سران فتنه گفت: اگر سران فتنه محاکمه و مجازات شوند خود این موضوع فتنه جدیدی برپا می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۳    
نتایج آزمون های استخدامی دستگاه های اجزایی و دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۳    
دو بازیکن اوکراینی تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم خواهند ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۰    
ایستاده در غبار در روزهای آینده وارد شبکه نمایش خانگی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۹    
باشگاه تراکتورسازی پس از دیدار امروز مقابل نفت تهران با انتشار بیانیه ای از هواداران خود تشکر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۵    
خندوانه امشب میزبان لوون هفتوان بازیگر ارمنی سینما و تئاتر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۹    
منابع وابسته به معارضان از کشته شدن عبدالرحمن شداد ، تروریستی که با بستن کمربند انفجاری به دختر 9 ساله خود، او را منفجر کرد، خبر داده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در خصوص حادثه تروریستی بازار برلین که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت نوشت که این حادثه بازار برلین یک تهدید است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۹    
مجلس شورای اسلامی با تعیین سقف برای پاداش خدمت بازنشستگان مخالفت کرد. هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی محسوب می شود.