پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 13 فروردین 1396 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 1 فروردین 1396 افکار نیوز 2 فروردین 1396 افکار نیوز 3 فروردین 1396 افکار نیوز 4 فروردین 1396 افکار نیوز 5 فروردین 1396 افکار نیوز 6 فروردین 1396 افکار نیوز 7 فروردین 1396 افکار نیوز 8 فروردین 1396 افکار نیوز 9 فروردین 1396 افکار نیوز 10 فروردین 1396 افکار نیوز 11 فروردین 1396 افکار نیوز 12 فروردین 1396 افکار نیوز 13 فروردین 1396 افکار نیوز 14 فروردین 1396 افکار نیوز 15 فروردین 1396 افکار نیوز 16 فروردین 1396 افکار نیوز 17 فروردین 1396 افکار نیوز 18 فروردین 1396 افکار نیوز 19 فروردین 1396 افکار نیوز 20 فروردین 1396 افکار نیوز 21 فروردین 1396 افکار نیوز 22 فروردین 1396 افکار نیوز 23 فروردین 1396 افکار نیوز 24 فروردین 1396 افکار نیوز 25 فروردین 1396 افکار نیوز 26 فروردین 1396 افکار نیوز 27 فروردین 1396 افکار نیوز 28 فروردین 1396 افکار نیوز 29 فروردین 1396 افکار نیوز 30 فروردین 1396 افکار نیوز 31 فروردین 1396 
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۱    
زنده را از مرده بیرون می آورد و مرده را از زنده بیرون می آورد و زمین را بعد از مرگش زنده می سازد و بدین گونه [از گورها] بیرون آورده می شوید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۵:۴۵    
کاهو سرد و سکنجبین طبع میانه ای دارد و برای آنهایی که در ایام عید به وفور تنقلات و شیرینی با طبع گرم خورده اند بسیار لازم و تعدیل کننده مزاج است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۳:۲۰    
نرگس محمدی بازیگر کشورمان 32 ساله شد. این بازیگر متولد فروردین 1364 می باشد و جشن تولد وی چند روز قبل برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۱۶    
عرفان و مهدی در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه مشارکت خود در درگیری منجر به قتل شده، اما با توجه به مشهود بودن آثار درگیری روی بدن عرفان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به مشارکت خود در گیری منجر به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۸    
فوق تخصص آسم، آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: نوزادان در بدو تولد طبق روال چندین ساله واکسن های 'ب ث ژ' (سل) و فلج اطفال را دریافت می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۷    
بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که سال جدید رکود از بازار مسکن رخت می بننداین در حالی است که تعداد معاملات مسکن در اسفند ماه سال گذشته کاهش 6 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
بر اساس توافقات بین دو کشور ایران و عراق، این روزها در شهر کربلا و دیگر شهرهای مذهبی عراق خودروهایی با پلاک جمهوری اسلامی ایران در حال تردد هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۳    
سردار حسین اشتری تصریح کرد: اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که ما شاهد افزایش میزان مسافرت ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۵    
این برای چندمین بار است که گفته می شود علت آتش سوزی پمپ بنزین در شهرستان سرباز تماس تلفنی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۸    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: لازم است مقامات واشنگتن با اعمال فشار بر ایران و روسیه، تهران را از این معادله [سوریه] خارج نمایند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۷    
در ابتدایی ترین روز های سال 96 هر لیتر شیر یکی از برندهای پرفروش صنایع لبنی با 200 تومان افزایش قیمت برای شیر بطری کم چرب و پر چرب همراه شد و به 2 هزار و 700 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۷    
موسوی با بیان اینکه حصارها از دور میدان انقلاب برداشته شده است گفت: تلاش داشتیم میدانی آرام داشته باشیم و با پرهیز از هرگونه المان حجمی، مانع دید شمال به جنوب و شرق به غرب عابران پیاده نشویم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
عربستان سعودی تحقیقات خود را درباره برنامه های اتمی افزایش داده است و شروع به ایجاد تیمی از کارشناسان اتمی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۴    
پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای فهرست ایران را پس از برداشته شدن برخی تحریم های اعمال شده علیه ایران در پی دست یابی به توافق هسته ای سال 2015 به روز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۷    
در پی اقدام افراد تندرو در دانشگاه انتاریو کانادا در پاره کردن نسخه ای از قرآن کریم، جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا تعصب ضد اسلام را محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز تأسف از وقوع حادثه رانش زمین در کلمبیا و اندونزی، با بازماندگان این حوادث ابراز همدردی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۸    
عقبه تصمیم به خرید اغلب معاملاتی که در نوروز صورت گرفته است، ریشه در جست وجو و چانه زنی طی اسفندماه دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۵    
فروزنده گفت: 5 نفری که در مجمع دوم حائز بیشترین رای باشند، گزینه هائی هستند که نامزد نهائی از میان آنها تعیین می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۲۴    
فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود و دخترش در کیش را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۲۳    
شیخ عبدالله دقاق نماینده آ یت الله عیسی قاسم در ایران یکشنبه 13 فروردین ماه با صدور بیانیه ای به صدور حکم سلب تابعیت بحرینی خود و 10 سال زندان در دادگاه رژیم آل خلیفه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۸    
خبر وقوع دو انفجار تروریستی امروز یکشنبه 13 فروردین ماه در جنوب شهر بغداد اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۱۰    
روزنامه های اقتصادی امروز دوشنبه 14 فروردین 95 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۵    
حداد عادل تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی راهبرد ما در جنگ اقتصادی است که دشمن به ما تحمیل کرده است و همان طور که در جنگ نظامی نیروهای انقلابی مانع شکست شدند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۵    
در مدارکی که کاخ سفید در اول آوریل (12 فروردین) منتشر کرده است، این مقام کاخ سفید فهرستی از منابع درآمدی خود را از شبکۀ تلویزیونی راشاتودی و شرکت حمل ونقل هوایی ولگا ذکر کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۶:۴۵    
رئال مادرید با برتری مقابل آلاوس همچنان صدرنشین لیگ برتر اسپانیا است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۶:۱۶    
گروه تکفیری داعش با جبهه النصره برای عقب نشینی از بعضی مناطق در سوریه توافق کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۴۵    
جلیلی در بازدید از منطقه مرزی مهران نیز اظهار داشت: اگر این سیاست را دنبال کنیم که تعاونی های مرزنشینی به تعاونی های صادراتی تبدیل شود و دولت تسهیلات لازم را ارائه دهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۱۵    
پیغام ماهی ها کتابی 512 صفحه ای است که در 42 فصل به بررسی سرگذشت نامه سردار شهید حسین همدانی استاد جنگ های نامتقارن محور مقاومت و فرمانده پیشین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) پرداخته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۴:۱۵    
بر اساس جدول زیر در اسفند ماه حدود 12200معامله مسکن صورت گرفته که این عدد نسبت به مدت مشابه سال 94 با کاهش 21.6 درصدی رو به رو شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۳:۱۵    
ما در 10 عملیات بزرگ جنگ، یعنی عملیات ثامن الائمه ، طریق القدس ، فتح المبین ، بیت المقدس ، بدر ، خبیر ، والفجر8 ، کربلای 5 ، الفجر10 ، در هر ده عملیات بزرگ جنگ، شش عملیات ناجی محورش احمد کاظمی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۲:۴۵    
بدری تصریح کرد: استفاده از فرصت فاینانس و سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه نوسازی حمل ونقل هوایی در بودجه سال 96 تصویب شد علاوه بر این نوسازی بافت فرسوده روستاها نیز از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۲:۱۵    
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر دورتا دور ایران را دیوار بکشند و هیچ چیزی به ایران وارد نشود، تولید این موشک متوقف نخواهد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۱:۱۵    
سارا فتح اللهی گفت: این دستگاه علاوه بر ترمیم زخم های دیابت زخم های بستر را خوب می کند و اکنون پس از گذراندن مراحل آزمایشگاهی، فاز حیوانی آن با موفقیت به پایان رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۰:۴۵    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به هر تعدادی که وجه واریز کنند و به هر تعدادی که واریزی نداشته باشند، سازمان خصوصی سازی، آمادگی اجرای کار را از صفر تا صد دارد و البته باید تاکید کرد که مردم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۰:۱۶    
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از بررسی های انجام شده از سوی دادستانی، اعلام شد که املاک نجومی در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر تهران واقعیت نداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۷    
مبارز محمد زدران، سخنگوی استانداری خوست امروز اعلام کرد : این انفجار عصر روز شنبه در بازارشهرستان " دومنده " ازتوابع استان خوست بوقوع پیوست که براثر آن شش دانش آموز نیز زخمی شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
به نظر می رسد ژوزه قصد دارد تمام مطالبات خود را از پرسپولیس بگیرد و به هیچ عنوان حاضر نیست به سرخ پوشان تخفیف بدهد یا بخشی از مطالبات خود را ببخشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۵    
عباسعلی کدخدایی اظهار کرد: لازم به ذکر است که دیروز عصر به اتفاق برخی مسئولین توفیق زیارت ایشان را داشتیم و بسیار سرحال بودند و امروز نیز در چند نوبت با ایشان تماس تلفنی داشتم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
ثقفی گفت: اخبار جعلی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ادامه داشتن تعطیلات تا 19 فروردین به شدت تکذیب می شود .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
گودرزی با بیان اینکه وضعیت موجود اشتغال رضایت بخش نیست و مقام معظم رهبری در دو سال پیاپی بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند، گفت: ما نباید مسیر را اشتباه برویم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۷    
هندزفری ها به عنوان پرکاربردترین تجهیزات گوشی تلفن همراه شناخته شده است که در کیفیت های مختلف در بازار عرضه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۷    
دوردون کارشناس ورزشی سایت گل اظهار کرد: اکنون باید کره ای ها به فکر خطر ازبکستان باشند که قصد رسیدن به جایگاه دومی ونقش برآب کردنمسیر کره های ها به جام جهانی 2018 روسیه را دارد باید بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۹    
شرکت گازپروم اعلام کرد صادرات گاز روسیه به اروپا و ترکیه در سه ماهه نخست امسال 15 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و به 51 میلیارد متر مکعب رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۲    
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک همه ایستگاه های مترو شهر تهران باید به پله برقی مجهز شوند تا علاوه بر معلولان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۹    
محمدعلی پورمختار تصریح کرد: در جامعه امروز، تعیین مهریه های آنچنانی یا به دلیل چشم و هم چشمی و یا با هدف استحکام زندگی و پشتوانه ای امن برای زنان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۹    
آرسن ونگر که اکنون دل خوشی از بازیکنان آرسنال ندارد قصد ادامه همکاری با توپچی های لندنی وهواداران عصبانی این تیم انگلیسی ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۵    
سردار مهماندار اظهار کرد: کلیه طرح های ترافیک 95 تا پایان سال 95 معتبر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۹    
سرهنگ تزار رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا گفت: برای ثبت نام در آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی شهریه ای که باید پرداخت کرد در شهر تهران 580 هزار تومان است که البته در سایر شهرها این مبلغ متفاوت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۲    
بلافاصله دو مامور پلیس با یک دستگاه موتور سیکلت به تعقیب متهمان پرداختند. در جریان تعقیب و گریز در اتوبان بسیج روی پل هجرت به علت لغزندگی مسیر دو مامور پلیس دچار حادثه شده و به شهادت رسیدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۷    
با شکست تکفیری ها در عراق، تروریست های داعش، جنوب غربی تلعفر را برای فرار به سمت مرزهای سوریه انتخاب می کنند؛ اما رزمندگان عراقی ضمن به هلاکت رساندن عناصر تکفیری این توطئه را نیز خنثی کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۲    
دیدارهای اروپایی در لیگ برتر هلند، ایتالیا و اسپانیا برگزار شد که نتایج آن در زیر آمده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی، توضیح داد: بدلیل انباشتی از تحریم های سالهای گذشته موجب شده تعداد صفر های اسکناس ها زیاد شود و حذف صفر در زمانی امکانپذیر خواهد که از ثبات و پایداری تورم تک رقمی اطمینان پیدا کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۳    
پارک های پرواز ، نهج البلاغه و ملت تهران امروز سیزدهم فروردین شاهد حضور مردم برای گذراندن آخرین روز تعطیلات بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۹    
فلاحت پیشه گفت: با توجه به اینکه وضعیت آن سوی مرز با پیدایش داعش، از حالت ایذایی خارج شد و به عرصه اقدامات تهاجی قدم نهاد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۹    
امام علی علیه السلام می فرماید: هرگز به خشمی ، که از آن امکان رهایی هست ، شتاب مکن و مگوی که مرا بر شما امیر ساخته اند و باید فرمان من اطاعت شود .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۵    
منابع سوری بیان کردند: ارتش سوریه در جریان این عملیات بیش از 500 نفر از تروریستها جبهه النصره و گروههای وابسته به آن را به هلاکت رساند و سه تانک و 40 خودرو و انبار مهمات را منهدم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۵    
در اکثر محورهای استان اردبیل، ارتفاعات محور کرج_چالوس، قزوین_رشت، محدوده های سه راهی نیکویه و گردنه کوهین و خراسان رضوی مشهد_باغچه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۵    
متین ستوده گفت: بزرگترین آرزوی من اول سلامتی به نظرم اولین سین سلامتی است امیدوارم هچ کس درگیر بیمارستان نباشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۵    
یکی از مسئول اداره اطلاع رسانی شهر لیفن اعلام کرد شش نفر دیگر نیز که در زمان انفجار در محل حضور داشتند، زخمی شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۸    
سامانی اظهار کرد: مطابق ماده 37 قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که مسئولیت مستقیم در امر انتخابات، به صورت اجرا و یا نظارت دارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
ترامپ این خودروی فراری را برای استفاده شخصی خود به صورت نو خریداری کرده بود و چهار سال نیز در اختیار داشت. وی از این خودرو 2400 مایل استفاده کرده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۱    
پیش بینی شده که تولید نفت برزیل در سال 2017 میلادی 210 هزار بشکه در روز افزایش یابد و بیشترین افزایش تولید را در بین تولید کنندگان غیر عضو اوپک پس از آمریکا به خود اختصاص دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
تیم امیر قلعه نویی که روزهای خوبی را سپری نمی کند از فرصت شکست پرسپولیس نتوانست استفاده کند و در حالی که می توانست به گرفتن سه امتیاز از گسترش فولاد خود را به صدر نزدیکتر کند برابر این تیم به تساوی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
کشتی باری راشا یک با پرچم ایران در حال تردد بوده و متعلق به شرکت دلتا مارین خزر است. در این حادثه، کشتی ایرانی منتظر ورود به بندر آستاراخان از بندر انزلی ایران بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
سردار حسین اشتری با اعلام بازگشت 80 درصد مسافران نوروزی به شهرهای خود، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۸    
روزی که می خواستیم نام حامد را تغییر بدهیم، به خدا سوگند که می خواست گریه کند، اولا می گفت که دوست دارد به پدرش این موضوع را خبر دهد و حالا ماجرا به شکلی شده که پدرش تمایل دارد نامش را تغییر دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۴    
با سرعتی که نمایندگان مجلس دهم در پیگیری موضوع حساس و راهبردی هسته ای و آثار برجام دارند و آرامش مثال زدنی آنها در برابر نقض عهدهای مکرر غربی ها و پاسخ های اتوکشیده دولت یازدهم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
امام علی (ع) فرمودند: فصل بهار را دوست دارم به دو دلیل؛ یکی خرمی و سرسبزی بهار و دوم :حیای بهار چون درختان عریان و لخت را با گل و برگ می پوشاند .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۲    
در شرایطی که اجرایی شدن برجام هنوز نتوانسته است مراودات بانکی ایران با کشورهای دیگر را به حالت عادی بازگرداند و چرخ تولید داخل را به حرکت درآورد فروش شرکت خودروسازی رنو فرانسه به ایران رشد قابل توجهی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۰    
آکادمی سوئد که این جایزه هشت میلیون کورونی (845 هزار یورویی) را اعطا می کند چهارشنبه اعلام کرده بود باب دیلن در چارچوب یک مراسم کوچک دوستانه، طبق میل خودش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۷    
کشتی باربری کره ای که با پرچم جزایر مارشال روز 26 مارس از برزیل حرکت کرده بود در آبهای نزدیک به اروگوِئه دچار حادثه و ناپدید شده و این کشور از همه نیروهای ذی ربط در اطراف و کشورهای دیگر خواسته است در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۲    
صمدی درباره احتمال معرفی یک کاندیدای دیگر در کنار روحانی برای انتخابات 96، گفت: نظر شخصی من این است که حتماً افراد دیگری از جریان اصلاحات در انتخابات حضور می یابند و احتمال این اتفاق زیاد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۹    
این کاراته کای روس در پرونده خود برنز رقابت های جهانی آلمان، برنز مسابقات قهرمانی اروپا و 3 برنز مسابقات کاراته وان را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
قرآن کریم به طور معمول، تن ها به موضوع های مهم و کلی پرداخته و بیان جزئیات و تفسیر آن مطالب را برعهده بزرگان دین نهاده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
کاشمری اظهار کرد:باید کماکان رویه کاهش بیشتر تورم ادامه یابد و دولت هیچ سیاستی که منجر به توقف این روند باشد را انجام ندهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم المپیاکوس به ملی پوش ایرانی اظهار داشت: انصاری فرد حرکت می کند و اگر توپ ها به او برسد قادر به انجام کارهای زیادی در فازهای مختلف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
در جدول مسابقات، تیم های چلسی، تاتنهام و لیورپول به ترتیب با 69، 62 و 59 امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۵    
اتحادیه اروپا بر این موضوع تأکید می کند که همه شهرک سازی ها در اراضی اشغالی فلسطین از جمله در شرق بیت المقدس بر اساس قوانین بین المللی غیر قانونی هستند و این موضوع همچنان مانعی برای دستیابی به صلح ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۵    
بر اثر وقوع آتش سوزی در یک سایت ساخت و ساز نزدیک بزرگترین مرکز خرید شهر دبی، دود غلیظی در آسمان مرکز این شهر دیده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۵    
شهردار منطقه 3 تهران گفت: تعدد مدارس غیر انتفاعی در منطقه 3 منجر به انجام سفرهای متعدد درون شهری به منطقه از سایر مناطق شده و گره های ترافیکی را دامن می زند زیرا اکثر دانش آموزان این مدارس از سایر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۹    
اگرچه لباس مردهای روستای زیارت تا حدود زیادی به پوشاک شهرنشین ها شبیه است اما زنان این روستا هنوز از لباس های زیبا و رنگارنگ محلی استفاده می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۲    
ابطحی با اشاره به بخشی از اظهارات آشنا مبنی بر اینکه اگر سختتان است می توانید با 113 تماس بگیرید یا به سایت سامد مراجعه بفرمائید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
مرتضی پورعلی گنجی گفت: امیدوارم روند گل نخوردن را تا بازی پایانی گروه ادامه دهیم زیرا رسیدن به جام جهانی بدون گل خورده، رکوردی تاریخی را برای فوتبال ایران رقم خواهد زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۵    
هواپیمای سوپرجت 100 سوخو یک هواپیمای دو موتوره ساخت شرکت سوخوی روسیه است که قادر به حمل 98 مسافر و پرواز تا فاصله 2700 مایل است. قیمت پایه هر فروند هواپیمای سوپرجت 100 حدود 36 میلیون دلار است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۳    
به گفته محمود احمدی، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت مبلغی 255 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۵    
در جدول رده بندی مسابقات تیم های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 73، 68 و 63 امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۰    
روز سه شنبه 22 فروردین 1396 مصادف با سالروز ولایت امام علی (ع) آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره داوزدهم خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۵۹    
حقیقی جدای از این که آثارش را دوست داشته باشیم یا نه، واکنش هایی به اتفاقات اطرافش دارد که غیرقابل پیش بینی و آمیخته به طنزی ویرانگر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۹    
برنامه طناب زنی در ورزش بوکس باید به گونه ای باشد که انرژی مورد نیاز ورزشکار را در مسابقه تأمین نماید به عبارتی شبیه سازی انجام بگیرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۳    
ییلدریم، خواستار مشارکت فعالانه ایران در این موضوع شد و گفت که این کشور نیز باید در این باره حساسیت نشان دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۳    
سرمربی پرسپولیس به تک تک ملی پوشان تیمش تبریک و خسته نباشید گفت و برنامه های ویژه ای را برای آنها تدارک دید تا خستگی ستاره های ملی پوش تیمش را از تن خارج کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۰۹    
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم از نظر مالی و اینکه آیا اتفاقی جدید افتاده است یا خیر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۱۵    
عکسی از حمید لولایی در دوران سربازی در سال 56 را می بینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۶:۱۵    
امام هادی(ع) در تفسیر آیه ای از قرآن وجهی از محبت پیامبر گرامی اسلام(ص) نسبت به شیعیان را بیان می فرمایند.