جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 8 اسفند 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 2 اسفند 1397 افکار نیوز 3 اسفند 1397 افکار نیوز 4 اسفند 1397 افکار نیوز 5 اسفند 1397 افکار نیوز 6 اسفند 1397 افکار نیوز 7 اسفند 1397 افکار نیوز 8 اسفند 1397 افکار نیوز 9 اسفند 1397 افکار نیوز 10 اسفند 1397 افکار نیوز 11 اسفند 1397 افکار نیوز 12 اسفند 1397 افکار نیوز 13 اسفند 1397 افکار نیوز 14 اسفند 1397 افکار نیوز 15 اسفند 1397 افکار نیوز 16 اسفند 1397 افکار نیوز 17 اسفند 1397 افکار نیوز 18 اسفند 1397 افکار نیوز 19 اسفند 1397 افکار نیوز 20 اسفند 1397 افکار نیوز 21 اسفند 1397 افکار نیوز 22 اسفند 1397 افکار نیوز 23 اسفند 1397 افکار نیوز 24 اسفند 1397 افکار نیوز 25 اسفند 1397 افکار نیوز 26 اسفند 1397 افکار نیوز 27 اسفند 1397 افکار نیوز 28 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۶    
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای خرید هر کیلو میوه در میادین باید از 2 هزار تومان تا 22 هزار تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴    
به راستی مالک ایران مال کیست در ادامه این گزارش با ما همراه باشید تا با سوپر میلیاردر ایران علی انصاری و مالک بانک آینده ، بانک تات ، بازار مبل ایران ، بازار فرش ایران و... آشنا شوید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۵:۴۷    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کره ای در سطح بازار پایتخت طی اسفند ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
ایران خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود برای تنظیم بازار خودرو امروز 11 اسفند ماه دو خودروی پژو206 تیپ2 و سمند ال ایکس EF7 را به فروش می رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۲    
متوسط قیمت هر متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی تهران در بهمن امسال 9 میلیون و 970 هزار تومان اعلام شد که نسبت به بهمن 96، 85.1 درصد افزایش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
نمایندگان مجلس مقرر کردند برای مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی، تراکنش های بانکی با مبالغ بالا رصد شوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۳    
به گزارش افکارنیوز ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم اندیشی مشاور امور زنان و خانواده و بانوان مدیر کل ستادی و سازمان های تابعه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که امروز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۷    
روز انواع خودروهای کارکرده و دست دوم بازار تهران طی اسفند ماه 97 است که با 100میلیون تومان می توان خرید
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۷    
انتظار می رود صادرات نفت خام عربستان به چین به حدود 1.5 میلیون بشکه در روز در سه ماهه اول از حدود یک میلیون بشکه در روز در 2018 افزایش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۱۷    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به حق الزحمه یک درصدی فروش تا سقف 500 میلیون تومان گفت: قیمت مسکن همواره زیر شاخص تورم بوده است، بنابراین ما در سال آینده شاهد ثبات قیمت مسکن هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۷    
سخنگوی اقلیم کردستان عراق گفت: همچنان به صادرات نفت و روابط اقتصادی خود به ایران علیرغم تحریم های آمریکا علیه تهران ادامه می دهیم .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۱۷    
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: واضح و شفاف می گویم که اگر مسیر انتقال کالا به بندر چابهار از طریق ریلی هر چه سریع تر صورت نگیرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۷    
رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش گفت: باتوجه به ایام پایانی سال، رستوران ها افزایش قیمتی برای چلوکباب و چلوخورش ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۴:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه شاخص های بورس به شدت دلار زده هستند، گفت: زمانی که قیمت ارز افزایش یافته شاخص بورس بالا رفته و زمانی که قیمت ارز کاهش می یابد شاخص ارز نیز کاهش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۳:۴۷    
تعداد مشترکین تلفن همراه که در چند سال اخیر تقریباً همواره با روند افزایشی روبه رو بوده، در سه ماهه ی سوم سال جاری، یک روند کاهشی را طی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۳:۱۷    
تولید لوازم خانگی از نمونه صنایع سود آور با گردش مالی بالا و ظرفیت اشتغالزایی قابل توجه به شمار می رود، که در صورت مبتلا شدن به مونتاژ کاری، فرصت های بسیاری را از دست خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۷    
براساس آمار گمرک در 9 ماهه سال 97 بیش از 25 تن صورت از 2 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۲:۱۷    
همزمان با اجرایی شدن تحریم های نفتی آمریکا، صادرات میعانات گازی کشورمان دچار مشکل شد، اتفاقی که باعث ذخیره سازی این ماده باارزش در انبارها شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرحی در دولت خبر داد که قرار است با اجرای آن متقاضیان بازار اجاره از بابت ساماندهی این بازار مورد حمایت قرار گیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۷    
موسسه آکسفورد اکونومیکس به تازگی اقتصادهای برتر جهان در یک دهه آینده را اعلام کرده است که بیشتر آنها کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۷    
تنزل کیفیت خرید متقاضیان مسکن در تهران طی ماه گذشته یک پیام به سیاست گذار این بخش مخابره می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با قبول اینکه در ساختار خودروسازی کشور مدیران عامل، سیاسی انتخاب می شوند، گفت: این سیستم غیرشفاف غیرقابل کنترل است و از این رو ممکن است هر اتفاقی از جمله فساد رخ دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کنترل قیمت مسکن برعهده وزارت راه وشهرسازی نیست، گفت:این وزارتخانه وظیفه مستقیم تولید مسکن را ندارد، بلکه تعادل بخشی این بازار از سیاست های پیش رو است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۱    
رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: جلسه امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور همه دست اندرکاران تنظیم بازار از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
هر گونه فعالیت اقتصادی در بستری از زمان انجام می شود، گاه زمان رونق و گاه دوران رکود؛ این طبیعت اقتصاد است. مهم این است که بتوانید در هر زمان، بهترین عملکرد را داشته باشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۹    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 70 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 650 هزار تومان و دلار با افت 50 تومانی 13250 تومان به فروش رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۹    
مهدی یوسف خانی گفت: با جوجه ریزی (تولید) بیشتر در دی ماه و افزایش تحویل بار به بازار در روز های آینده، قیمت مرغ آماده طبخ کاهش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
آل اسحاق با اشاره به برخی از مشکلات امروز کشور گفت: متأسفانه علی رغم همه داشته ها ما با کسری بودجه غیرمتعارف روبه رو هستیم مثلاً می گویند در سال 98 حدود 100 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم که این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
قیمت طلا در معاملات امروز علیرغم کاهش ارزش دلار به کمترین رقم 3 هفته گذشته، ثابت ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد قیمت کنونی نفت قابل قبول است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
صحن علنی مجلس نیز نتوانست محلی برای توافق در رابطه با درصد افزایش و سازوکار پرداخت حقوق کارکنان در سال آینده باشد و در نهایت بار دیگر تبصره حقوق برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق برگشت خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۶    
رئیس مرکز سرمایه گذاری اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه اینستکس صرفا یک کانال برای تهاتر کالا است، گفت: برای اجرایی شدن آن نیازمند FATF نیستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۹    
دادستان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای یکی از مسئولان اتحادیه ها، گفت: از همه مسئولان دولتی، بخشهای خصوصی و اتحادیه ها به جد می خواهیم که از انتشار شایعات و اخبار کذب و مطالبی که اطلاع ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۱    
قیمت خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی در تهران در بهمن ماه امسال، 9 میلیون و 970 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب 1.7 و 85.1 درصد افزایش نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۰    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید و نهاده های دامی، امکان عرضه مرغ با نرخ 12 هزار تومان در بازار وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۶    
ورود جدی و نظارت های بانک مرکزی منجر شد تا بازار به حالت عادی خود بازگشته و حباب ارز به تدریج تخلیه و تب گرانی دلار پایین بیاید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
راقم این سطور طی مقالات متعددی در همین ستون بارها از اینکه مجامع شرکت های دولتی، بانک ها و صندوق هایی که وجوه عمومی را نگهداری می کنند در ترکیب هیئت مدیره آن ها اعضایی را به عنوان عضو غیرموظف منصوب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۵    
دستورالعمل جدید برای بازرگانان در سامانه ثبت سفارش واردات کالا اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
پس از انتشار گزارش کاهش ذخایر نفت آمریکا و همچنین انتظار برای ادامه کاهش تولید اوپک علی رغم فشار آمریکا، قیمت نفت به 65.35 دلار افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۶    
قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد به 430 هزار تومان رسید و هر اونس طلا در بازار های جهانی با قیمت 1.327 دلار و یک سنت معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۳    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز با اختصاص منابع حاصله از حذف یارانه صنف صنعتی جهت خرید تضمینی گندم موافقت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل بریتیش پترولیوم، باب دودلی، با اشاره به توییت اخیر ترامپ که از قیمت های بالای نفت انتقاد می کرد گفت: این می تواند نشانه ای از تمدید تحریم های ایران باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی گفت : از دیشب سایت ثبت گوشی مسافری روی گوشی قاچاق بسته شده و دیگر افرادی که ورود و خروج نداشته اند نمی توانند گوشی ثبت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون بودجه در مجلس نداشتن حساب ارزی، نبود اطمینان از پایداری عرضه و نقل و انتقالات مالی زمان بر را ازجمله دلایل اصلی عدم موفقیت عرضه سوم نفت در بورس انرژی دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۶    
وزیر انرژی روسیه توافق سال گذشته میان کشورهای اوپک و غیراوپک برای محدودیت عرضه را درایجاد یک قیمت مناسب برای نفت موثر خواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
آمار رسمی از تورم بین پنج تا 230 درصدی کالاهای خوراکی در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با همین ماه در سال گذشته حکایت دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۳    
در پی برخی اظهار نظرها درباره "استعفای قریب الوقوع" بیژن زنگنه، وی در سخنانی، تلویحا این شایعات را تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۷    
معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه نظام تامین بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و نظام توزیع بر عهده وزارت صنعت قرار گرفته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۷    
در حالی که پس از تصریح رئیس فدرال رزرو مبنی بر توقف سیاست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا ارزش دلار در نزدیکی پایین ترین رقم 3 هفته اخیر باقی مانده است، قیمت طلا امروز تقریبا ثابت بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل با تشریح دلایل گران رسیدن گوشت وارداتی به دست مردم، گفت: ما رقابت جدی برای واردات ایجاد نکردیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
چک بلامحل هم مانند بسیاری از دعاوی دیگر به دلیل نبود فرآیند قانونی مناسب، دچار اطاله دادرسی است. قانون جدید چک با نوآوری خود درتغییر روند دادرسی، این زمان را به طور چشمگیری کاهش داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
خاتونی گفت: بانک های عامل در کشور برای استقبال از نوروز تمهیدات ویژه ای را برای استقبال از مشتریان خواهند داشت که یکی از این اقدامات افزایش سقف برداشت از خودپرداز هاست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام ثبت رکورد جدید در سفرهایی دریایی طی بهمن امسال از آغاز فروش الکترونیکی و اینترنتی سفرهای دریایی به جزایر استان برای نوروز 98 خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
رئیس بسیج اتاق اصناف کشور با گلایه از بدون پاسخ ماندن نامه ای که اواخر دی ماه خطاب به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارسال شده، از آمادگی بسیج برای نظارت بر توزیع گوشت در سراسر کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۹    
معاون سازمان حمایت مدعی شد: التهاب بازار گوشت ناشی از کاهش داخلی تولید گوشت بود، نیاز بازار داخل به گوشت حدود 960 هزار تن است که امسال فقط 280 هزار تن از داخل تامین شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۹    
کشاورز گفت: با توجه به کاهش واردات برنج نسبت به مدت مشابه سال قبل، حداقل برای تنظیم بازار شب عید باید 200 هزار تن برنج وارد شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که برنامه ویژه ای برای صادرات در بخش معدن داریم، گفت: بسیاری از شرکت های ما در زمان تحریم نیز در حال فعالیت هستند و تحریم ها را دور می زنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل گمرک چابهار با اشاره به دپوی 3000 کانتینر قطعات دو خودروساز سایپا و ایران خودرو در منطقه آزاد چابهار، گفت: به این دو خودروساز 20 روز مهلت داده ایم تا کانتینرهای خود را ترخیص کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: قیمت گوشت مرغ در بازار باید 11 هزار و 500 تا 12 هزار تومان باشد و دلیلی برای قیمت 14 هزار تومانی این محصول وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
یک کارشناس اقتصادی گفت: پیش بینی این است که در شورای عالی کار افزایش 25 تا 30 درصدی دستمزد کارگران تصویب شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۳    
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از تصمیم ایران برای بازگشایی دو حساب برای دریافت پول برق و گاز از عراق خبر داد و گفت: حساب ها در حال بازگشایی اند تا اگر عراقی ها توانستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۹    
رئیس جمهور روز گذشته در مجمع بانک مرکزی، خبر از تصمیم دولت برای ادغام بانک های نیروی مسلح داد و گفت که بانک مرکزی، مصوبات لازم در این زمینه را اخذ کرده و جای نگرانی برای سپرده گذاران نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۹    
قیمت نفت با انتشار گزارشاتی در مورد این که اوپک، علی رغم انتقادات ترامپ از بالا بردن قیمت ها، همچنان به کاهش تولیدات خود ادامه خواهد داد، رشد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
قوام گفت: بانک مرکزی نباید مطیع دولت ها برای اجرای سیاست های پولی باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
گوشت قرمز و مرغ از نیاز های اساسی مردم به شمار می رود و تنظیم بازار این محصولات در شب عید بسیار ضروری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
بدری گفت: طرح اخذ مالیات بر عایدی مسکن در کمیسیون عمران و اقتصاد مسکن مطرح شده، اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۲    
اجرای موافقت نامه پاریس تبعات سنگینی برای ایران در حوزه نفت و گاز دارد که ازجمله می توان به کاهش 15 درصدی ارزش تولید در صنعت نفت و گاز، کاهش درآمدهای ملی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۳    
بورس اوراق بهادار تهران معاملات دیروز را عمدتا در سایه اخبار سیاسی پشت سر گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۸    
بررسی تازه ترین فایل های عرضه شده در بازار مسکن نشان می دهد عمده آپارتمان های نوساز و تازه ساز از گروه املاک لوکس متراژ و عمدتا واقع در نواحی گران قیمت بازار مسکن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۰    
مجلسی ها دیروز در ادامه بررسی بخش های هزینه ای لایحه بودجه سال 98 کل کشور، بند مربوط به اختصاص 14 میلیارد دلار ارز دولتی برای کالاهای اساسی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بازگرداندند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۶    
در شرایطی که وزارت صنعت، معدن و تجارت کمتر از 2 ماه پیش مجوز تعیین قیمت خودروهای داخلی در حاشیه بازار را صادر کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۷    
روزنامه های اقتصادی امروز چهارشنبه 8 اسفند 97 را در اینجا مشاهده کنید.