یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 30 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
یک نماینده مجلس گفت: باید بستر های قاچاق سوخت در کشور از بین برود یعنی شرایطی ایجاد شود تا قاچاق به صرفه نباشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار امروز 12 هزار و 900 تا 13 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سازمان برنامه و بودجه با اذعان به شکاف 112 هزار میلیارد تومانی اعتبارات هزینه ای و درآمدهای عمومی لایحه بودجه 98 اعلام کرد دولت ناگزیر از تامین این فاصله با واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی است که ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت : در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هام عدالت به نام مردم و به کام دولت است، گفت: ساختار خودروسازی ها ظاهرا به نام بخش غیردولتی است و خصوصی سازی شدند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: تلقی ما این است که صادرکنندگان ارز را بازگردانده و به چرخه اقتصادی می آورند، ولی آنچه تاکنون به بازار نیما آمده حدود 7.5 میلیارد یورو ا. ست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۴    
بانک ها از امروز (یکم بهمن) سودهای علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت را به صورت ماه شمار محاسبه می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۴    
وزیر نفت از توزیع مرحله سوم عرضه نفت در بورس طی هفته جاری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
درحالی آمریکایی ها اعلام کرده اند تعداد کشورهای معاف از تحریم نفت ایران از 8 به 5 کشور تقلیل می یابد که ایران راه کارهای دور زدن تحریم و افزایش فروش نفت را آغاز کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۸    
درحالی شورای عالی کار این روزها در حال بررسی افزایش حق مسکن کارگران است که با حق مسکن فعلی که 40 هزار تومان در ماه است، کارگران می توانند حداکثر یک اتاق یک متری اجاره کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۱۸    
آمریکا در 2020 تبدیل به صادرکننده خالص نفت خام می شود و وزرای نفت اوپک مسئول آن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۴:۴۸    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 97 بیش از 2 هزار و 685 تن ماشین ظرفشویی خانگی و غیرخانگی از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۸    
اگرچه وزیر راه و شهرسازی در تازه ترین اظهاراتش، مدیریت عرضه و تقاضا را بهترین راهکار برای متعادل کردن بازار مسکن معرفی کرد، اما در بخش دیگری از گفته های خود اعلام کرد که طبق آنالیزهای صورت گرفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۳:۱۸    
نظام بانکی کشور در دام معوقات (سوخت) و دارایی های سمی گرفتار شده و کارکرد عادی خود را در تامین مالی بخش مولد اقتصاد از دست داده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۸    
جنگ تجاری بزرگترین مشکل بین چین و آمریکا نیست بلکه مشکل اصلی بین این دو کشور دشمنی فزاینده بر سر دریای چین جنوبی و رقابت در آفریقاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۸    
آنطور که سخنگوی سازمان برنامه و بودجه می گوید سالانه حدود 600 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در حوزه نفت و انرژی پرداخت می شود و در این شرایط دولت و مجلس به دنبال تدوین بسته اصلاحات ساختاری حامل های ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۹    
برای خرید یک واحد آپارتمان 94 متری با عمر بنای 15 سال در منطقه حکیمیه، سازمان آب باید در حدود 700 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۸    
به گفته معاون وزیر نیرو، در حال حاضر مصوبه افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق در هیات دولت قرار دارد و هم چنان در مسیر طی کردن مراحل خود است، اما اصلاح تعرفه در آینده بسیار نزدیک، صورت خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۸    
با وجود آن که جهان در حال حرکت به سمت حذف پول فیزیکی است، منطقه یورو یکی از بیشترین شمار سکه های جهان را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۸    
یکی از چالش های زمان تحریم، نقل و انتقال پول نفت و گاز صادراتی است؛ فرآیندی که به دلیل تحریم بانک های ایران در برخی مواقع ناممکن می شود یا شاید مشتریان نتوانند با ارز قید شده در قرارداد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۷    
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و همچنین به دنبال ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی، از فردا اول بهمن ماه، سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت بانک ها به صورت ماه شمار محاسبه و اعمال می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۶    
بهاء الدین حسینی هاشمی ، کارشناس اقتصادی گفت: مهریه به نرخ روز برای خانم ها بر پایه معادله برابری ریال و طلا مجحاسبه می شود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ژاپن نیز واردات نفت از ایران را از امروز آغاز کرد، گفت: به تدریج درآمد های جدید نفتی به چرخه تجاری وارد می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه این کمیسیون به رئیس جمهور برای افزایش اعتبار مربوط به استمهال وام های کشاورزی و رفع ابهامات مصوبات هیأت دولت برای این منظور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان خصوصی سازی با دستور بازپرس قوه قضائیه از کشور ممنوع الخروج شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1تا 3 میلیون تومانی قیمت استپ وی و پژو 207 اتوماتیک در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته حمایتی میان 6.5 میلیون کارگر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز و دیروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شد که برخی این ریزش قیمت را به منتفی شدن افزایش سقف تسهیلات مسکن مرتبط می دانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که نباید انضباط مالی کشور تحت الشعاع تحریم ها قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
برای خرید خودرو سمند در بازار باید از 35 تا 72 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه توحید تهران طی دی ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۲    
در شرایطی که نمایندگان مجلس، افزایش تسهیلات 160 میلیونی مسکن زوجین به 300 میلیون تومان را ضروری می دانند، بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی معتقدند که بالا بردن سقف وام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۴    
غول نفت و گاز انگلیسی BP قصد دارد یک برنامه اکتشاف و حفاری دو ساله در سواحل جمهوری آذربایجان دریای خزر آغاز کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت هرگونه تغییر مدیرعامل سایپا را تائید و یا تکذیب نکرد و تنها به این جمله بسنده نمود که تغییر مدیرعامل را از هیئت مدیره بپرسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۴    
اتحادیه پرنده و ماهی به اعضای خود اعلام کرد که نرخ مرغ تا اطلاع ثانوی اعلام نمی شود و اعضای این اتحادیه می توانند مبنای فروش به مصرف کننده را فاکتور خرید به اضافه ده درصدسود قرار دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۷    
ملکی گفت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته قرار است از هفته آینده، روزانه 4 تا 6 هزار رأس دام از رومانی وارد تهران شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
وزیر صمت با بیان اینکه حفظ تولید موجود استراتژی ماه های آینده وزارت صنعت است، گفت: رئیس جمهور دستور توجه به تولید و صادرات در سال 98 را صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۱    
در حالی بانک مسکن، بدهکارترین بانک به بانک مرکزی است که وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد افزایش سرمایه این بانک در قالب لایحه بودجه 98 برای رونق ساخت و ساز خبر داده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۸    
مشتریان محصولات گروه x100و x200(خانواده پراید و تیبا) که تاریخ تحویل آنها از 1 /97/6 تا 30 /97/10 است شامل 30 درصد افزایش قیمت اعلامی می باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
در تفاهم نامه ای بین وزارت نفت با سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد، به چهار شرکت زیرمجموعه وزارت نفت امتیاز ویژه ای برای نپرداختن مالیات و سود سهام در سال جاری داده شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۷    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، خطاب به وزیر صنعت گفت: طبق برنامه باید صادرات 20 درصد رشد کند، در حالی که برخلاف آنچه که مسئولان اعلام می کنند، صادرات کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس موضوعاتی همچون عدم تطابق لایحه بودجه 98 با برنامه ششم و افزایش قاچاق گوسفند ماده به عنوان یکی از عوامل افزایش قیمت گوشت را ازجمله موضوعات مطروحه در جلسه فراکسیون ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: این سازمان به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 96 از شرکت های سرمایه پذیر است و به مرور این سود را میان گروه های مختلف مشمولان توزیع می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۶    
بررسی قیمت انواع نفت در بازار های جهانی از افزایش قیمت قابل توجه حکایت دارد به گونه ای که هر بشکه نفت خام افزایش 3.03 دلاری، هر بشکه نفت برنت افزایش 3.47 دلاری، هر بشکه نفت اوپک افزایش 1 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۸    
براساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی از فردا اول بهمن ماه سود روز شمار در شبکه بانکی حذف و به صورت ماه شمار محاسبه خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: سازمان برنامه و بودجه امسال برای اولین بار از بخش خصوصی برای ارائه نظر در تنظیم لایحه بودجه دعوت کرد، اما نظرات ارائه شده بخش خصوصی در سازمان برنامه مورد غفلت قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت عملکرد فرغون بهتر از پراید است، گفت: وزیر صمت با اقدامی انقلابی مانع خودسری خودروسازان شود
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی، گفت: بسیاری از صادرات تجهیزات پزشکی به صورت غیررسمی انجام می شود به این دلیل که مشکلی در بازگشت ارز به کشور وجود نداشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
قرارداد تجاری ای که مذاکره کنندگان آمریکایی به دنبال دست یابی به آن هستند، بیش از آن که شبیه به قراردادهای تجاری معمول باشد، به رژیم نظارت بر تحریم شباهت دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
در شرایطی که مطابق آمارها هزینه های مسکن حدود 50 تا 60 درصد افزایش یافته است، میزان حق مسکن کارگران در شورای عالی کار چقدر باید افزایش یابد تا بتواند کمک حال آنها باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی حادثه بوئینگ 707 و کیفیت فرودگاه پیام در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۷    
معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد: پیش فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت،معدن وتجارت غیر قانونی است و مردم از تأیید شرکت های مجوز دار اطمینان حاصل کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۳    
مجموع کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در کشور 254 هزار نفر است و استان تهران رکوددار بیشترین مقرری بگیر بیمه بیکاری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در سال 98 با کسری بودجه 60 تا 100 هزار میلیارد تومان مواجه می شویم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه محاسبه قیمت خودروهای پیش فروش شده توضیحاتی ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۹    
عضو اتاق بازرگانی ایران درباره راه اندازی سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان گفت: اگر اطلاعات درست به سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان وارد شود قطعا می تواند با فساد مقابله کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس می گوید صحت افزایش حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری تایید نشده است اما اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد تبعیض آشکار محسوب می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۰    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به میزان تولید سیب درختی نه تنها نیازی به واردات نداریم، بلکه مازاد بر نیاز کشور باید صادر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۴    
در حالی که اقساط بازگشتی مسکن مهر می تواند منبعی برای تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر و نوسازی واحدهای روستایی باشد، استفاده از آن برای تجهیز صندوق پس انداز یکم که موفقیت چندانی نداشته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر موافقت اکثریت اعضای کمیسیون با الزام پزشکان به نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزدشان بابت مالیات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۴    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران نشان می دهد یک واحد مسکونی 49 متری در خیابان مخصوص به قیمت 240 میلیون تومان و آپارتمان 256 متری در اختیاریه به قیمت 4 میلیارد و 241 میلیون تومان معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۵    
حجم خرید و فروش اوراق تسهیلات مسکن - بازار بالادست معاملات ملک - در دی ماه 16 درصد نسبت به آخرین ماه پاییز افزایش پیدا کرد و دومین ماه صعودی برای بازار معاملات امتیاز وام مسکن رقم خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۸    
مقایسه کیفیت و کمیت نقدینگی در ایران با کشورهای سه منطقه اقتصادی نشان دهنده سه تفاوت در نقدینگی ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی، آمریکا و عربستان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۵    
سه هفته پس از شروع کار بازار نفت در 2019، رکوردهای امیدوار کننده ای از این بازار به ثبت می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۰    
در اولین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی پنجمین افزایش متوالی را تجربه کرد و دلار در گیر و دار عبور از محدوده 11 هزار و 600 تومانی باقی ماند؛ روز شنبه، شاخص ارزی در ابتدای روز روند کاهشی داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۰    
کمیسیون تلفیق، دیروز چند مصوبه مهم داشت که از آن میان می توان به موضوع مشروط شدن مشوق های صادراتی و انتقال بدهی های بانک های دولتی، به حساب بدهی های دولت به بانک مرکزی اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۲    
طبق وعده دولت و خودروسازان، قرار است قیمت خودروهای داخلی به واسطه افزایش تیراژ به تدریج کاهش یابد، این در حالی است که شرایط حال حاضر زنجیره خودروسازی کشور نشانی از بهبود وضع تولید ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۵    
شیخان گفت: صنعت سیمان جزو صنایع تاثیر گذار در اقتصاد کشور است. ایران در صادرات سیمان رتبه اول در منطقه و رتبه ششم در جهان را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۹    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 30 دی 97 را در اینجا مشاهده کنید.