شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 1 اسفند 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 2 اسفند 1397 افکار نیوز 3 اسفند 1397 افکار نیوز 4 اسفند 1397 افکار نیوز 5 اسفند 1397 افکار نیوز 6 اسفند 1397 افکار نیوز 7 اسفند 1397 افکار نیوز 8 اسفند 1397 افکار نیوز 9 اسفند 1397 افکار نیوز 10 اسفند 1397 افکار نیوز 11 اسفند 1397 افکار نیوز 12 اسفند 1397 افکار نیوز 13 اسفند 1397 افکار نیوز 14 اسفند 1397 افکار نیوز 15 اسفند 1397 افکار نیوز 16 اسفند 1397 افکار نیوز 17 اسفند 1397 افکار نیوز 18 اسفند 1397 افکار نیوز 19 اسفند 1397 افکار نیوز 20 اسفند 1397 افکار نیوز 21 اسفند 1397 افکار نیوز 22 اسفند 1397 افکار نیوز 23 اسفند 1397 افکار نیوز 24 اسفند 1397 افکار نیوز 25 اسفند 1397 افکار نیوز 26 اسفند 1397 افکار نیوز 27 اسفند 1397 افکار نیوز 28 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۶:۴۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروی شاسی بلند تولید داخل در سطح بازار پایتخت طی اسفند ماه 97 است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۴    
بنیاد مستضعفان با سرمایه گزاری بیش از 20 میلیارد تومان در منطقه هلشی شهرستان ایوان زمینه احداث بزرگترین گاوداری صنعتی غرب کشور را با تولید روزانه 20 تن شیر و سالیانه 300 راس گوساله نر پرواری را فراهم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
دولت مصوبه ای جدید درباره واریز مابه التفاوت ریالی نرخ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن عبارت "نرخ ارز در روز بازپرداخت مابه التفاوت/ روز ترخیص کالا" به عبارت "نرخ مبادله ای زمان ترخیص" اصلاح شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۶:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه 98 گفت: تصمیم گرفته شد تا هر فردی که حقوق بالاتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند و مشاغل آزاد تا مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان از پرداخت مالیات معاف هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۵:۳۲    
بر اساس اعلام دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در معاملات بهمن ماه تهران 10 میلیون و 66 هزار تومان برآورد شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
گرچه هنوز درصد افزایش حقوق کارکنان برای سال آینده در مجلس نهایی نشده است، اما روند پرداخت مالیات آنها مشخص و متفاوت از سال جاری خواهد بود؛ چراکه در کنار افزایش 450 هزار تومانی سقف معافیت در هر ماه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۷    
پس از آنکه روز گذشته شرکت خودروسازی هوندای ژاپن از برنامه خود برای تعطیل کردن خط تولید در انگلیس خبر داد، قرار است کارخانه این شرکت در ترکیه نیز تعطیل شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۶:۴۷    
اگر چه براساس آمار بانک مرکزی، طی 10 ماهه گذشته حداکثر رشد نرخ اجاره نسبت به مشابه سال گذشته خود 19.9 درصد بوده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۶:۱۷    
یک کارشناس حوزه کار از نمایندگان کارگران در شورای عالی کار خواست تا در قبال حقوق و دستمزد جامعه کارگری از مواضع خود در شورای عالی کار کوتاه نیایند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۵:۴۷    
وضعیت گاوی میان مدیران سبدهای سهام، در طول نه هفته اخیر 100 میلیون بشکه بالا رفته است. اما در دو چشم انداز قیمتی که در این سال منتشر شد اداره اطلاعات انرژی امریکا برآورد خود از چشم انداز قیمت نفت را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۵:۱۷    
تولیدکنندگان چینی تقریباً 85 درصد بازی ها و اسباب بازی های فروخته شده در آمریکا را می سازند و بی ثباتی فزاینده در تجارت بین چین و واشنگتن می تواند قیمت اسباب بازی را برای مشتریان آمریکایی بالا ببرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۴:۱۷    
آژانس اعتبارسنجی بین المللی فیتچ به شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) رتبه اعتباری AA پلاس را صادر کرده که گواه تبدیل شدن ادنوک از یک شرکت ملی نفت سنتی به یک سازمان نوآور و بازرگانی محور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۳:۴۷    
با وجود افزایش شدید قیمت در بازار خودرو، بسیاری از مصرف کنندگان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بدنبال تهیه خودرو مناسب با بودجه زیر 40 میلیون تومانی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۳:۱۷    
اقتصاد آمریکا طی سه ماهه چهارم 2018 شتاب زیادی را از دست داد و در دسامبر ضربه ای جدی خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۲:۴۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:بخشی از افزایش قیمت ها در حوزه هایی همچون خودروسازی، ارز، مسکن و حباب است و مسئولان باید به دنبال حذف قیمت های کاذب باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۷    
بیش ترین حجم خانوارهای معمولی ساکن و گروهی در خانه هایی با متراژ 51 تا 100 مترمربع ساکن هستند و مستاجران عموما در واحدهای با متراژهای پایین سکونت دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۷    
کارشناسان ریشه بسیاری از نارسایی های اقتصادی را در وضعیت نابسامان بازار مسکن جستجو می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۷    
انتظار می رود تولید نفت آمریکا از 7 ساختار اصلی شیل 84000 بشکه در روز در ماه مارس افزایش یابد و به رکورد جدید 8.4 میلیون بشکه در روز برسد .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۸    
محمد اسلامی امشب در حاشیه بازدید از جاده قدیم زرندیه اظهار کرد: هرچه جاده ها و محورها اصلاح شود، اما شیوه رانندگی مردم بهبود پیدا نکند عملا اثربخشی اقدامات را در این زمینه شاهد نخواهیم بود و باید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۷    
گروه های تلگرامی در فضای مجازی همچنان در دست کاری نرخ ها فعال هستند و این موضوع فعالان اقتصادی را کلافه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۵    
سهم صادرکنندگان غیرنفتی از مبلغ ارز فروخته شده، بیش از 60 درصد بوده است که به عبارتی به طور متوسط در هر روز یکصد میلیون دلار ارز برای واردات تأمین شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۱    
یکی از سخنگوهای خطوط هوایی نروژ اعلام کرد با ارسال یک دستگاه موتور جدید برای هواپیمای زمینگیر شده در شیراز، انتظار می رود که این هواپیما طی چند روز آینده به نروژ برگردد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۲    
علی رغم تحریم های ضدایرانی آمریکا، طبق داده های کشتی رانی و منابع صنعت نفت، با افزایش خرید نفت ایران از طریق معافیت های داده شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۰    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت:تاکنون 267شرکت مجوز واردات گوشت قرمز به کشور را دریافت کرده اند و در صورت اهلیت داشتن متقاضیان در زمینه صدور مجوز واردات گوشت محدودیتی وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۶    
عبدالکریم هاشم مصطفی، مشاور نخست وزیر عراق در حاشیه نشستی بین المللی در مسکو گفت با وجود فشارهای آمریکا و تحریم های این کشور علیه ایران، بغداد همکاری خود را با تهران در حوزه انرژی ادامه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۴    
در دیماه امسال روند رشد قیمت مسکن کُند شد و در این ماه متوسط قیمت هر مترمربع در مناطق 22 گانه پایتخت فقط 1.5 درصد افزایش یافت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
بر اساس اعلام دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در معاملات بهمن ماه تهران 10 میلیون و 66 هزار تومان برآورد شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
در حالی اخیراً سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده فروش بلیت پروازهای داخلی به صورت چارتری ممنوع است که در سایه غفلت نظارت بر عملکرد ایرلاین ها همچنان بلیت پروازها به صورت چارتری "غیرقابل کنسلی" به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در مجلس نیز به دولت کمک خواهیم کرد تا جلوی روند افزایشی قیمت دلار را بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
26 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر اقتصاد خواستار عزل فوری پوری حسینی و معرفی وی به دستگاه قضایی شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
گزارش امروز خودرو حکایت از رکود خرید و فروش خودرو در بازار با وجود آغاز طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور با اشاره به آماده سازی اتوبوس ، مینی بوس و سواری ها برای جابه جایی مسافران نوروزی، گفت: زمان دقیق پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۵    
وزیر کشاورزی گفت: سیب و پرتغال شب عید به اندازه کافی خریداری شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر نیرو با اشاره به جلسه فوق العاده شورای عالی آب اظهار کرد: در این جلسه گزارش بارش ها و سیلاب های استان خوزستان بررسی شد و پیشنهاد وزارت خانه های نیرو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که قیمت های جدید بلیط اتوبوس های مسافربری بین شهری 25 اسفند توسط انجمن صنفی مربوطه اعلام می شود اظهار کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد: اگر خودرو تا عید مرتب عرضه شود، یقیناً قیمت پایین می آید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز واردات تعدادی هواپیما به کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کانال مالی برای خرید این هواپیماها تعیین شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۶    
حجت گفت: متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 16 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
طی چند روز گذشته قیمت دلار روند افزایشی را طی کرد؛ موضوعی که یک اقتصاددان علت آن را طولانی شدن فرآیند تصویب لوایح مربوط به FATF و همچنین افزایش تقاضا برای مسافرت های نوروزی به خارج از کشور ارزیابی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی هم سو با نوسان بازارهای جهانی شاهد تقویت حجم تقاضا در سهم های بزرگ به ویژه شرکت های بازار اولی بود که در گروه فلزات اساسی شکل گیری صف خرید پایدار قابل تأمل بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب تهران با انتقاد از هزینه غرفه ها در نمایشگاه های بهاره، گفت: وقتی انبار تولیدکنندگان پر از کالاهاست نباید پوشاک خارجی وارد کشور شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی، هوایی و گردشگری و سامانه های فروش خدمات سفر، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نباید در مورد واردات و توزیع گوشت، آدرس غلط داد، گفت: گوشت بعد از ترخیص از گمرک، در اختیار واردکنندگان نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا و فراوانی تولید نوسان چندانی در بازار گل نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی وعده آغاز ساخت 200 هزار واحد مسکونی مورد نظر رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی را از ابتدای سال آینده داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۹    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از آغاز بازرسی های متوقف شده در حوزه ساخت و ساز در راستای ارتقای کیفیت خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۲    
یک مقام از تعیین اعضای کارگروه پذیرش متقاضیان تأمین مالی جمعی برای کسب و کارهای نوپا در فرابورس خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه تک صدایی در اقتصاد جواب نمی دهد، گفت: باید رویه اتاق بازرگانی تغییر کند و مجریان را به چالش بکشد تا بتوانند راه های مناسبی را برای پیشبرد اقتصاد در پیش بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۳    
برآوردها نشان میدهد با وجود کاهش 50 درصدی مصرف گوشی تلفن همراه در کشور روزانه حدود 20 هزار گوشی در سامانه مسافری ثبت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
علی رغم آنکه محققان شرکت های دانش بنیان به دانش فنی پوشش های فوق مقاوم دست یافتند، ولی صنایع داخلی نسبت به کاربردی شدن آن استقبال نکردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) بند الحاقی 3 به تبصره 6 را مورد بررسی قرار دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۴    
خودروساز روسی آوتوواز در حال مذاکره با ایران برای فروش خودرو است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی فراکسیون اشتغال مجلس بیان داشت که مدیریت فعلی بنیاد مستضعفان در رفع محرومیت و اشتغال پایدار روستایی اقدام جهادی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۶    
روزنامه آساشی ژاپن اعلام کرد: وزارت دادگستری این کشور، احتمالا اتباع ایرانی و ترک را از شبکه ویزایی جدید خود که از ماه آوریل رونمایی خواهد شد، محروم خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۶    
معاون وزیر خارجه روسیه، راه اندازی ساز و کار مالی اتحادیه اروپا برای همکاری با ایران را فرصتی جدید برای روسیه خواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور با بیان اینکه صدور مجوز برای واردات گوشت در حیطه اختیارات این شرکت نیست،گفت: واردات گوشت انحصاری نیست و 120 شرکت مجوز واردات گرفته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد که برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده هیچ تفاوتی بین کسانی که می خواهند گوشت قرمز وارد کنند، وجود ندارد و همه این فرآیند به صورت سامانه ای و سیستماتیک انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت 1500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سال 97 خبرداد و گفت: امسال به 21 هزار طرح اشتغال زای روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
تمامی سهام (بیش از 21 میلیارد سهم) بانک سپه در شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با قیمت پایه هر سهم 9320 ریال در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با پیشنهاد به دولت، سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رأی برخوردار خواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
روز چهارشنبه، پس از آغاز دور جدید مذاکرات تجاری چین و آمریکا در واشنگتن سهام آسیایی اندکی رشد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۶    
وزیر کار با اشاره به سهم 7.9 درصدی دستمزد در تولید، این عدد را ناچیز دانست و گفت: لازم است دستمزد کارگران به صورت معقولی افزایش پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که کشتارگاه گواهی بهداشتی و داپزشکی لازم را نداشته باشد دام های کشتار شده در آنجا قابل قبول نیست و محصول آنها مجوز واردات دریافت نمی کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
پرونده کرسنت هم چنان در حال تورق است و هر از چند گاهی برخی افراد فصل جدیدی به آن اضافه می کنند؛ یک روز نرخ جدیدی را به عنوان جریمه ایران مطرح می کنند و یک روز حضور فردی را باعث وارد شدن خسارت به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
نمایندگان مجلس در جلسه امروز مصوبه ای را درباره افزایش بهای گاز و برق در سال آینده تصویب کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح سناریوهای پیش رو درباره وضعیت بنزین در سال آینده، گفت که باید اجماعی بین حاکمیت در موضوع بنزین وجود داشته باشد چون مساله پیچیده ای است و نباید با آن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
مسئولان بر این باورند که با افزایش واردات دام زنده و گوشت قرمز، قیمت گوشت داخلی در بازار شب عید با روند کاهشی روبرو خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
کشاورز گفت: با توجه به آنکه قیمت برنج ایرانی در بازار کاهش نداشته است، از این رو واردات برنج در بازار داخل تأثیری ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
در حالی که افزایش تولید نفت آمریکا و احتمال کند شدن رشد اقتصاد جهانی موجب تضعیف تلاش های اوپک و متحدانش برای برقراری توازن در بازار نفت شده است، قیمت نفت امروز کاهش داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
به دنبال نگرانی ها از کند شدن رشد اقتصاد جهان و تضعیف ارزش دلار و در حالی که بازارها منتظر انتشار صورت مذاکرات نشست سیاستگذاری فدرال رزرو آمریکا در اواخر امروز هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۵    
کاهش قدرت خرید متقاضیان در بازار که پس از رشد و جهش قیمت مسکن نمود بیشتری پیدا کرده، باعث شده این روزها معاملات به وضعیت یخبندان تبدیل و تقویت بخش تقاضا بیش از پیش ضرورت پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۶    
ضربه نوسانات ارزی تحت تاثیر 5 عامل گرفته شد. دلار در آخرین روز بهمن ماه تنها 30 تومان رشد کرد؛ حال آنکه روز دوشنبه افزایش 600 تومانی داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
مشاوران بازار معاملات مسکن پایتخت با آنالیز رفتار خریداران و فروشنده های آپارتمان در آستانه ماه پایانی سال جاری، 6 تصویر از شرایط فعلی بازار ملک ارائه کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۰    
سازمان توسعه تجارت ریز تجارت کشور با 25مشتری عمده را منتشر کرد. این آمار که 10 ماه ابتدای سال جاری را دربرمی گیرد، نشان از دست بالای ایران در تراز تجاری به لحاظ تعداد دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۸    
مجلسی ها در سومین روز از بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور، یکی از تبصره های درآمدی این لایحه را به تصویب رساندند که تکلیف مالیات سال آینده حقوق و دستمزد کارکنان دولتی و غیردولتی را روشن می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۸    
بسیاری از کارشناسان مدت هاست که نسبت به رفتار هیجانی مشتریان در مواجهه با نوسات بازار خودرو هشدار می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۹    
بررسی صورت های مالی بانک های بورسی نشان می دهد به رغم توصیه ها و هشدار های بانک مرکزی در خصوص رعایت نسبت کفایت سرمایه، بانک ها از نظر این شاخص در وضعیت مناسبی قرار ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۷    
روزنامه های اقتصادی امروز چهارشنبه 1 اسفند 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۳:۴۷    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در محله چیذر تهران طی بهمن ماه 97 می باشد.