یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 30 بهمن 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 بهمن 1397 افکار نیوز 2 بهمن 1397 افکار نیوز 3 بهمن 1397 افکار نیوز 4 بهمن 1397 افکار نیوز 5 بهمن 1397 افکار نیوز 6 بهمن 1397 افکار نیوز 7 بهمن 1397 افکار نیوز 8 بهمن 1397 افکار نیوز 9 بهمن 1397 افکار نیوز 10 بهمن 1397 افکار نیوز 11 بهمن 1397 افکار نیوز 12 بهمن 1397 افکار نیوز 13 بهمن 1397 افکار نیوز 14 بهمن 1397 افکار نیوز 15 بهمن 1397 افکار نیوز 16 بهمن 1397 افکار نیوز 17 بهمن 1397 افکار نیوز 18 بهمن 1397 افکار نیوز 19 بهمن 1397 افکار نیوز 20 بهمن 1397 افکار نیوز 21 بهمن 1397 افکار نیوز 22 بهمن 1397 افکار نیوز 23 بهمن 1397 افکار نیوز 24 بهمن 1397 افکار نیوز 25 بهمن 1397 افکار نیوز 26 بهمن 1397 افکار نیوز 27 بهمن 1397 افکار نیوز 28 بهمن 1397 افکار نیوز 29 بهمن 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۷    
امروز یک میلیون بشکه نفت خام سبک با حجم خرید حداقل 35 هزار بشکه و قیمت پایه هر بشکه 59 دلار و 63 سنت در رینگ بین المللی بورس انرژی برای ششمین بار عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: در ایام عادی سال روزانه 400 پرواز در فرودگاه مهرآباد برقرار است که پیش بینی می شود در ایام نوروز بیش از 10 درصد به این تعداد افزوده شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۱:۴۷    
در حالی دیروز توزیع برگه ای توسط یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه میزان مالیات واقعی پزشکان 6700 میلیارد تومانی است، در صحن علنی مجلس جنجالی شد که آمارهای ارائه شده در این متن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۷    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: چهار آزادراه کشور تا پایان سال جاری تجهیز و به صورت آزمایشی تحت پوشش سیستم اخذ عوارض الکترونیکی یکپارچه قرار می گیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت اینترنتی و باهدف تنظیم بازار آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۷    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه جنگ اقتصادی برای مردم ایران جدید و غیرمنتظره نیست، تاکید کرد: دشمن با هدف گرفتن و ایجاد تنگنا در معیشت مردم، قصد ضربه زدن به سرمایه اجتماعی نظام را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
معاون وزیر صنعت گفت: با درج اطلاعات یارانه بگیران در سامانه تجارت داخلی، خرید گوشت از فروشگاه های متصل به این سامانه فراهم می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بسته شدن سایت ثبت گوشی مسافری از اول اسفند ماه صحت ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه میزان تولیدات لوازم خانگی در کشور مازاد بر نیاز داخل است، گفت: 400 میلیون دلار ارز به واردات مواد اولیه تولید لوازم خانگی اختصاص یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه انبارها مملو از لوازم خانگی است، گفت: هیچ جا عنوان نکرده ام که قیمت لوازم خانگی در سال آینده 40 درصد افزایش می یابد و بازار نیز کشش این افزایش قیمت ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۵    
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس، اگر دام مولد از بین برود قطعا سال آینده در حوزه لبنیات و گوشت دچار مشکلات بیشتری می شویم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۷    
معاون رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد: تحریم های آمریکا علیه این کشور آمریکای لاتین در 3 سال گذشته 38 میلیارد دلار به اقتصاد آن ضرر زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: برخورد چکشی با مرغداران و فروشندگان نتیجه معکوسی دارد و فروش گوشت مرغ را به زیرزمین ها می برد و از نظر بهداشتی جامعه را با خطر مواجه می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۱۷    
شرکت خودروسازی هوندای ژاپن قصد دارد واحد تولیدی خود را در انگلیس با 3500 کارمند و کارگر تعطیل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۶:۱۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه امروز شرکت های بزرگ و برجسته در حوزه ساختمان سازی عملا زمین گیر شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۷    
شرکت ایندین اویل بزرگترین پالایشگاه هند اولین قرارداد سالانه اش را برای خرید نفت آمریکا امضا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۴:۱۷    
مدیرعامل سابق سازمان انرژی های نو ایران معتقد است: با توجه به تغییر رویکرد دولت در حوزه تجدیدپذیر، به نظر می رسد که این صنعت آینده روشنی را در ایران داشته باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۳:۱۷    
یکی از مقامات بانک مرکزی اروپا گفت: آمارهای اخیر نشان دهنده تضعیف اقتصاد منطقه یورو هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۲:۴۷    
بر اساس آمار گمرک در 9 ماهه سال 97 بیش از 42 تن ماهی های زنده زینتی آب شیرین و شور از 3 کشورجهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۲:۱۷    
با وجود هدفگذاری کاهش 0.8 درصدی نرخ بیکاری در برنامه ششم توسعه، این برنامه نیز مانند برنامه های توسعه ای در هدفگذاری کاهش نرخ بیکاری در دو سال نخست ناکام مانده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه عرضه کم و تورم موجب آشفتگی بازار خودرو شده است، گفت: دلالانی که برای کسب سود وارد این بازار می شوند زیان خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۱:۱۷    
بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با اجرای اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان که منجر به خروج تعداد زیادی از بازنشسته های به کار گرفته شده در سازمان ها می شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۷    
خودروی مرسدس بنز (SLS Black series) با پلاک ملی که در ایران ارزشی نزدیک به 10 میلیارد تومان دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۹    
فرهاد دژپسند گفت: اگر به ایام جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برگردیم، مشاهده می کنیم که هدف دشمن از آغاز جنگ، بازداشتن نظام از دست یابی به اهداف و در نهایت سرنگونی آن بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۱    
بر اساس آمار نفتکش ها و به گفته منابع صنعتی، صادرات نفت ایران در ماه ژانویه بیش از انتظار بوده و حداقل در ماه جاری میلادی یعنی فوریه ثابت می ماند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
قلی الله قلی زاده با اشاره به آینده بازار مسکن، گفت:در شرایط کنونی بازار مسکن متأثر از بخش های مختلف اقتصادی است، از این رو وضعیت اقتصادی کنونی، نوسانات قیمت به ویژه ارز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۹    
محمدرضا کلامی اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مقرر است شیوه توزیع گوشت تنظیم بازاری تغییر کند، در این راستا گوشت تنظیم بازاری برای جامعه هدف، توزیع خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 30 بهمن) و در جریان بررسی جزئیات بودجه سال 98 بند( د) تبصره6 را تصویب کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
شاپور محمدی گفت: هم اکنون 49 میلیون نفر از هموطنان ما برای سهام عدالت ثبت نام کرده اند و به نوعی سهام عدالت به آن ها تعلق گرفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۶    
ایانه مرزی "کاپی کوی" که در منطقه ای به مساحت 70 هزار مترمربع در شهرستان سرای از توابع وان ترکیه احداث شده است، آغاز به کار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
چهار آیین گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 16 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: حباب سکه امروز به 370 هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کاهش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون گردشگری استان تهران گفت : طرح تشدید نظارت بر فروش تورهای نوروز98 از اول اسفند با مشارکت بازرسان انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی ایران و استان تهران آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان گفت: پروژه ترمینال سلام ثابت کرد در شرایط تحریم فنی ترین پروژه های کشور را می توان با حداقل منابع و با اتکا به توان و تخصص داخلی به انجام رساند و این ناشی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بهمن ماه بازنشستگان تا پایان امشب به حساب آنها واریز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
بدهی بانک ها به بانک مرکزی در آذرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته 32.5 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
محمدرضا رضایی کوچی گفت: اگر دولت حمایت جدی را در خصوص پرداخت تسهیلات به مردم داشته باشد سال آینده می توانیم شاهد کاهش و کنترل قیمت مسکن باشیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۹    
طرح فروش فوری 8 محصول سایپا 2 ساعته به اتمام رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۱    
با وجود آغاز طرح فروش فوری خودرو هنوز بازار واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در برخی از خودروها که در این طرح عرضه نشده اند شاهد افزایش قیمت هم هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
نحوه اطلاع متقاضیان از نتیجه بررسی و بازنگری در وضعیت دریافت بسته حمایتی از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
لیست حقوق معاونان شهردار تهران و سفرهای خارجی صورت گرفته توسط مسئولان شهری منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۰    
افزایش تحریم های بین المللی علیه ایران در اواخر دهه 1380، کشور را در واردات بنزین دچار مشکل کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2209 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۲    
عضوکمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مجلس، گفت: افزایش قیمت گندم به میزان یک هزار و 700 تومان قطعا راضی کننده نیست اما از رقم پیشنهادی دولت بسیار مناسب تر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:صحبت هایی درباره خرید هواپیما از کشور ترکیه و عراق مطرح شده و شرکت های به ویژه در کشور عراق برای تحقق این موضوع اعلام آمادگی کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت 20 دلال ارزی تهران در صبح امروز خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲    
بررسی مکاتبه صورت گرفته با وزیر دادگستری نشان می دهد، در حالی رای پرونده قاچاق لوازم خانگی در استان البرز صادر شده است که با توجه به برخی مستندات این بار گمرک به رای صادره متعرض است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
با عقب نشینی بانک مرکزی اروپا از افزایش نرخ بهره، ارزش یورو در برابر دلار تضعیف شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۸    
این روزها که بازار خودرو در سیلاب افزایش قیمت دست و پا می زند، هجمه ها علیه طرح قیمت گذاری در حاشیه بازار افزایش یافته و خیلی ها (از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گرفته تا منتقدان دولت و افکار عمومی) ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
یک مقام مسئول کارگری با اشاره به برگزار نشدن جلسات دستمزد شورای عالی کار در یک ماه باقی مانده به پایان سال 97، از احتمال موکول شدن تعیین دستمزد کارگران به سال آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این کمیسیون و ارائه آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۷    
یک مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن از تمدید اجرای طرح ویژه بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان در صورت پرداخت یکجا تا آخر سال خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
امروز قیمت هر اونس طلا با 0.23 درصد افت به 1323 دلار و 84 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
یک شرکت هلندی متهم به صادرات غیرقانونی قطعات توربین گازی به ایران شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
سرپرست معاونت پارلمانی وزارت نفت با بیان اینکه پس از انتشار نامه 72 نفر از نمایندگان مجلس، وزیر نفت سه اقدام را همزمان انجام داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه پیش بینی افزایش قیمت خودرو با مدیریت موجود موضوع دور از انتظاری نبود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بنا بر گزارش های دریافتی دولت میزان 40 هزار تن مرکبات مورد نیاز شب عید را ذخیره کرده و از این نظر جای نکرانی وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
وزیر نیرو با بیان اینکه در مسایل اقتصادی نقاط ضعف مهمی داریم که از لحاظ دشمنان پایه مفروضات برای تحریم است، گفت: الگوی مصرف از نقاط ضعف کشور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
معاون وزیر کار از تصویب افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت: کار توزیع کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان به تعاونی ها واگذار خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: با مطالعاتی که دفتر ویژه راهبردی آب در اتاق ایران انجام شد جلوی اجرای طرح فدک گرفته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
گمرک ایران مجوز واردات تا سقف 140 میلیون دلار از کالاهای گروه 4 را به مناطق آزاد صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
گمرک ایران اعلام کرد: ورود اسکناس ارز به کشور به هر میزان برای اشخاص حقیقی و حقوقی بلامانع است و هیچ یک از دستگاه های امنیتی، انتظامی و گمرک حق ممانعت از آن را ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۳    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارائه آماری از کشفیات میزان قاچاق دام، گفت: گرانی گوشت قرمز نمی تواند مربوط به قاچاق دام باشد و برخی آدرس غلط می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گسترده مرغ گرم تنظیم بازاری با قیمت 11 هزار و 500تومان در بازار خبر داد و گفت:قیمت مرغ در دو روز اخیر 1500 تومان کاهش داشته و روند همچنان کاهشی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۲    
رضا اردکانیان صبح امروز به جمع فعالان اقتصادی آمد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیش روی بخش خصوصی قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۲    
امید به ارایه مشوق های مالی توسط بانک های مرکزی جهان موجب شد در معاملات امروز، سهام آسیایی به بالاترین سطح 4 ماهه خود برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
بسیاری از کارشناسان معتقدند، رایزن ها عملکرد قابل قبولی در رونق بخشی به تولید و توسعه بخش صادرات نداشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۴    
بررسی قیمت روز مسکن تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 52 متری در امین حضور به قیمت 190 میلیون و واحد 110 متری در آپادانا به قیمت یک میلیارد و 718 میلیون تومان معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۴    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 42 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 66 دلار و 8 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۴    
نبی پور گفت: طبق اظهارات وزارت جهاد کشاورزی سال آینده یک میلیون تن تخم مرغ در کشور تولید خواهد شد که حداقل 150 هزارتن از این میزان باید صادر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۰    
نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره اجرای سیاست های غلط در واحدهای تولیدی گفت: بیش از 14 درصد خروج نیروی کار به دلیل پایین بودن دستمزدهاست و بیشتر این افراد متخصص ها هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۳    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه صادرات ریالی، زمینه ساز خروج سرمایه ، پولشویی و تامین مالی قاچاق کالا و مواد مخدر است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وزیر راه و شهرسازی در باره افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن صحبت شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
شاخص سهام پس از ثبت پنج افت متوالی، روز گذشته بار دیگر به مدار صعودی بازگشت و توانست با رشد 550 واحدی، در سطح 156 هزار و 705 واحدی قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۵    
فایل هایی که روز گذشته به منظور معرفی به متقاضیان خرید مسکن به بازار معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مناطق مختلف عرضه شد نشان دهنده نوعی ابهام قیمتی در بازار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۸    
با افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، خودکفایی تولید بنزین اعلام شد. این در حالی است که آخرین آمارها نشان از ناپایداری این وضعیت دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۱    
وضعیت بازار ارز با یک تغییر کوچک در سمت تقاضا، دچار دگرگونی شده است، امری که می توان آن را به اثر پروانه ای تشبیه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۴    
بر مبنای جدیدترین گزارش بانک مرکزی، شبکه بانکی کشور در 10 ماه ابتدایی سال جاری در حدود 535 هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات ...