چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 22 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۹    
درستی گفت: تثبیت نسبی کاهش قیمت دلار، نرخ تلفن همراه را در برخی از برندها 15 تا 20 درصد کاهش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۴    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۴    
عضو اتاق بازرگانی ایران، از نزول 10 پله ای رتبه سهولت کسب و کار ایران طی یکسال اخیر خبر داد و گفت: رتبه سهولت کسب و کار ایران در ارزیابی های جهانی، از 118 به 128 تنزل پیدا کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۵۰    
درحالی برخی مسئولان در تلاش هستند تا تمام مشکلات داخلی اقتصاد را به تحریم ها گره بزنند که مستندات نشان میدهد حتی گرانی ارز هم دلیل اصلی اش تحریم نیست، چه برسد به دیگر مشکلات اقتصاد مثل بیکاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۲۰    
به وجود آمدن تورم در ماه های گذشته باعث شد همه توجه ها به سمت افزایش قیمت ها جلب شود، در حالی که یک استاد در این باره معتقد است که اقتصاد کشور با پدیده دیگری هم روبرو است که آن رکود تورمی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۰    
با گذشت یک ماه و نیم از توزیع بسته های حمایتی، هنوز برخی از کارمندان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی این بسته را دریافت نکرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۲۰    
ده سال پس از این که چین به دفع خطر رکود اقتصادی با یک طرح انگیزشی بزرگ کمک کرد، سرمایه گذاران یک بار دیگر با سرازیر شدن اقتصاد جهان به سمت رکود در 2019 ، چشم به پکن دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۵:۲۰    
ترامپ تقویت بازار کار را یکی از دستاوردهای بزرگ خود می داند اما تعطیلی دولت آمریکا که طولانی ترین تعطیلی در تاریخ آمریکاست، می تواند نرخ بیکاری را در ژانویه بالا ببرد .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۳:۲۰    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با انتقاد از درخواست های کاذب برای گسترش محدوده برخی مناطق آزاد کشور،گفت:تلاش برای افزایش محدوده برخی مناطق،تنها یک طعمه برای زمین خواری است ونباید با آن موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۲۰    
درمان، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری درصورت عدم اشتغال به کار و استراحت، تحویل پروتز و اروتز درصورت نیاز به این وسایل، پرداخت غرامت نقص عضو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۰    
برای خرید واحد 45 متری با عمر 18 ساله در منطقه گرگان به سرمایه 200 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۹    
نام ایوانکا ترامپ نیز در بین لیست نامزدهای اعلام شده ریاست بر بانک جهانی دیده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۹    
رئیس سازمان ملی بهره وری با اشاره به بکارگیری افراد غیرمتخصص در دستگاه های اجرایی، گفت: از نظر بهره وری در کنار نپال، بنگلادش و ویتنام جزو چهار کشور آخر در آسیا هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۹    
بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو، رده های کیفی خودرو در آذر ماه سال جاری مشخص شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۶    
همتی گفت: اقدامات انجام شده در حوزه ارز، تلاش دولت آمریکا برای تاثیرگذاری بر این بازار را خنثی خواهد ساخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با وجود تحریم ها صادرات گاز کشور همچنان ادامه دارد و پول گاز صادراتی به عراق با یورو دریافت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۳    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت انس جهانی طلا نسبت به روز پنج شنبه گذشته کاهش 8 دلاری داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۱    
عضو انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: برآورد ها از بازار نشان می دهد که تا پایان نیمه دوم سال هیچ افزایش قیمتی در این بخش نخواهیم داشت البته نشانه هایی از کاهش قیمت هم در این بازار دیده نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۱    
معاون امور صنایع وزیر صنعت با اشاره به افزایش زمان ثبت سفارش کالا از سه ماه به 6 ماه گفت:با افزایش زمان اعتبار ثبت سفارش کالا، مشکلات ترخیص کالا و احتمال ابطال ثبت سفارش کاهش خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۴۴    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسافر بدحال پرواز مشهد به کویت منجر به تغییر مسیر این پرواز شد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۴    
رییس فراکسیون مبارزه با قاچاق مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد امروزه کشورمان با معضل و ابرچالش قاچاق در حوزه های مختلف روبرو است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمی توان با توجیهاتی مانند حفظ صنعت خودروسازی که در طول سالیان گذشته مورد حمایت دولت نیز بوده است افزایش قیمت خودرو را به جامعه تحمیل کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98گفت:بودجه رفع فقر مطلق به افرادی تعلق می گیرد که درآمد آن ها از حداقل مستمری که کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می کند کمتر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت: دولت قیمت فروش هر بشکه نفت را 54 دلار در نظر گرفته است و وزیر نفت این قیمت پیشنهادی دولت را معقولانه دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۱    
شناسایی کارگران و تمام کارکنان تحت پوشش قانون کار برای توزیع بسته حمایتی توسط وزارت رفاه نهایی شده و آغاز واریز این منابع در انتظار تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اعلام اینکه تاکنون درآمد صادرات گاز به عراق یورویی بوده است، گفت: صادرات LPG متوقف نشده و محموله ها بارگیری و تحویل مشتری داده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۹    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد سهم دلار از ذخایر ارزی این کشور را به رقم بی سابقه ای کاهش و 100 میلیارد دلار از این ذخایر را به یورو، ین ژاپن و یوآن چین تغییر داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۹    
بانک مرکزی از مردم می خواهد به شایعات در مورد بانک ها توجه نداشته و مطمئن باشند این بانک به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم عزیز صیانت کرده و اجازه هیچ گونه آسیب به دارایی های آنها را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
در یک نظرسنجی صورت گرفته از اقتصاددانان مشخص شد احتمال وقوع رکود در اقتصاد آمریکا در بالاترین سطح شش سال اخیر خود قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98، از پیش بینی رییس سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد بیش از یک میلیون شغل در سال 98 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس لایحه بودجه سال98، در سال آینده به میزان 6 هزار میلیارد تومان، قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار داده خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
راد گفت: در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار در میادین و بازار های میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم 9800 تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز هر کیلوگرم 8900 تومان عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و دومین روز از دی ماه با رشد بیش از 100 واحدی به پله 164 هزار و 929 واحدی صعود کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۱    
بانک استاندارد چارترد انگلیس اعلام کرد: تا سال 2030 از 10 اقتصاد بزرگ جهان 7 اقتصاد از بازارهای نوظهور خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۵    
شرکت سایپا افزایش 30 درصدی را بر قیمت انواع خودروهای خود اعمال کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۶    
بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو، پرستاره های رده های کیفی در آذر ماه سال جاری مشخص شدند و 16 خودروی سواری 4 ستاره کیفی را دریافت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۸    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: با توجه به افزایش هزینه ها ناچار هستیم در قیمت تغییراتی اعمال کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۹    
در ماه گذشته هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود 53 هزار تومان داد و ستد می شد اما با اینکه در هفته گذشته قیمت هر تسه تا 61 هزار تومان هم بالا رفت، امروز قیمت اکثر این اوراق حدود 56 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۰    
در نظرسنجی کیتکونیوز کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران به رشد قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۴    
میانگین صادرات نفت عراق 3.726 میلیون بشکه در روز در ماه دسامبر بود که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۳    
تولید نفت روسیه از ابتدای 2019 بیش از 200 هزار بشکه در روز نسبت به ماه اکتبر کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۳    
در پایان معاملات روز جمعه، وال استریت بدلیل افت سهام انرژی، اندکی کاهش یافت تا نوار رشد 5 روزه آن پاره شود. سرمایه گذاران منتظر فصل اعلام درآمدها هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۳    
عضو کارگری شورای عالی کار با اشاره به اینکه افزایش حق مسکن و آیین دادرسی کار دستور کار شورای عالی کار است گفت: موضوع تخلفات خیریه نذر اشتغال در جلسه مطرح خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۶    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گفت: واردکنندگان با مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند نسبت به ثبت سفارش برای واردات گوشی تلفن همراه اقدام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۰    
صفر بازهم صدرنشین اخبار شد. عیبی هم ندارد، مسئله ای است که باید اهالی اقتصاد به آن بپردازند و بررسی کنند اما نکته اینجاست که عموم اقتصاددانان، بر این نکته متفق القولند، این حذف و اضافه های صفری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه اعلام کرد که حدود 600 هزار دستگاه تلفن همراه وارد شده با ارز دولتی به زودی از توقیف آزاد شده و وارد بازار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با رد ادعاهای مربوط به تاثیر تحریم ها بر اقتصاد کشور و تاکید بر این که ایران کمبود مالی ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸    
غلامرضا انصاری، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه پیش بینی کرد که معافیت نفتی مشتریان ایران تمدید خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۵    
یک مقام مسئول گفت: بانک مرکزی ایران و عراق برای گشایش اعتبارات به صورت رسمی بر اساس ریال و دینار در حال مذاکره هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۷    
واردات نفت هند از ایران به خاطر فشار آمریکا 41 درصد در ماه دسامبر کاهش یافت و به 302 هزار بشکه در روز رسید .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۷    
سعادتی نژاد گفت: سهم تولید ملی در بخش لاستیک ناوگان حمل ونقل جاده ای، فقط به میزان 30 تا 35 درصد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۷    
اگرچه بانکها طی ماههای گذشته برای جذب سپرده ها، رقابتی تنگاتنگ را با همتایان خود در نرخ سود بالای مصوبه شورای پول و اعتبار انجام می دادند؛اما بانک مرکزی می گوید بساط سودهای بالا جمع شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۴    
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با توجه به ذخایر کافی اقلام اساسی و نبود مشکل در تولید و واردات، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر نوسان قیمت در بازار نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز جمعه با یک دلار و 2 سنت، معادل 1.95 درصد کاهش به 60 دلار و 48 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۳    
همزمان با نزول شاخص دلار، یوآن چین به رکورد جدیدی در 14 سال اخیر رسید. نرخ برابری یوآن به دلار ظرف هفته گذشته نزدیک به 9/ 1 درصد تقویت شد و به 75/ 6 رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۳    
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات صنعت نساجی و پوشاک ایران گفت: سرشاخه های واردات پوشاک قاچاق با ایجاد سناریوهای به هم ریختگی بازار و از بین رفتن امنیت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۴    
آیا در شرایط متزلزل شدن بنیان های مالی، سیاست گذار می تواند به نحوی در نظام مالی دخالت کند که هم زیان سپرده گذاران جبران شود و هم اقتصاد از تبعات این مداخله زیان چندانی نبیند؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۷    
قیمت خودروهای داخلی بالاخره با وعده افزایش تیراژ و عرضه محصولات به بازار، بالا رفت و از ابتدای بهمن امسال نیز به نوعی آزاد خواهد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۵    
با تنزل سهم آپارتمان های نوساز به پایین ترین حد ممکن در سال جاری طی معاملات آذر ماه امسال، سهم فروش آپارتمان های 15 تا 20 سال ساخت با افزایش روبه رو شد و در پایان معاملات آذر ماه بازار مسکن به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۵    
بورس تهران در هفته گذشته هفته ای کاملا سبز را پشت سر گذاشت. به دنبال رشد قیمتی سهام، شاخص کل رشد بیش از 4/ 2 درصدی را تجربه کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با تأکید بر این که لازم است اعتبارات ریالی و ارزی بر ا ی توسعه ریلی کشور اختصاص یابد، گفت: تا زمانی که تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور با قطار سفر نکنند ...