چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 2 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۵۱    
مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاک چین گفت: این بستر به تدریج جای سوئیفت را خواهد گرفت و اکنون نیز بخشی از وظایف سوئیفت در این بستر انجام می شود و بانک های اروپایی در حال بهره گیری از آن هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که بخشی از ارزهای خانگی با تثبیت قیمت به بازار بر می گردند گفت: اگر دولت بتواند دلار را در یک دوره پنج ماهه روی قیمت های 8000 یا 9000 تومان تثبیت کند اتوماتیک وار بخشی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۰    
معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد به وعده دو ساله خود در بازسازی ساختمان پلاسکو پس از صدور پروانه وفادار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۶    
قیمت مسکن در کشور نسبت به ماه گذشته 85/4 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه برآورد ما از قاچاق در حوزه پوشاک، 2.5 میلیارد دلار است، گفت: از هفته آینده، طرح برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۴    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ماشین سازی تبریز انتخاب شدند و تحقیق و تفحص از این واگذاری هم انجام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل خدمات مسافری از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بهمن و اسفند از فردا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۴    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده است رشد اقتصادی این کشور در سه ماه سوم 2018 میلادی به 4/ 3 درصد رسیده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۸    
درحالی که در برخی نقاط کشور در سه ماهه پاییز امسال حتی یک قطره باران نیز نباریده، در برخی نقاط کشور بیش از 500 میلیمتر بارش ثبت شده و نقطه ای از ایران نیز با ثبت حدود 900 میلیمتر بارش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۸    
به دنبال ریزش سنگین بازارهای بورس در سراسر جهان، ثروتمندان جهان بیش از 500 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۷:۳۸    
مدیرعامل پیشین سازمان انرژی های نو گفت: با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس نسبت به انرژی های تجدیدپذیر، افق های روشنی در انتظار این صنعت است که با درنظر گرفتن پتانسیل های بالای این حوزه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۶:۵۶    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: در آذرماه 1397 معاملات مسکن در کل کشور 22 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۶:۰۶    
یک کارشناس مسایل اقتصادی با بیان این که قانون کار باید پاسخگوی حداقل نیازهای کارگران باشد، تاکید کرد: اگر مزد کفاف هزینه های زندگی را ندهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۵:۴۶    
صندوق بین المللی پول پیش بینی خود را از رشد اقتصادی عربستان در 2018 و 2019 بالاتر برد و اعلام کرد این بهبود شرایط مستلزم قیمت بالاتر انرژی خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۵:۱۶    
دو عامل اصلی پشت کاهش قیمت نفت وجود دارد، یکی شک و تردید بی جا در مورد تمایل اوپک به کاهش تولید است و دیگری دیدگاه منفی در مورد دورنمای اقتصاد جهانی.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۴:۵۶    
رهبران چین به دنبال کاهش نرخ مالیاتی برای دستیابی به سطوح بالاتر رشد اقتصادی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۴:۰۴    
مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد نرخ تورم 12 ماه منتهی به نوامبر کشورهای عضو منطقه یورو با 0.3 درصد کاهش به 1.9 درصد رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۳:۲۷    
جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تولید انواع کامیون در آبان ماه امسال نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، 52.6 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۲:۱۹    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: دام میانگین، بسیاری از سرمایه گذاران و حتی تحلیل گران بازار مسکن را به اشتباه انداخته و عاملی برای وجود خانه های خالی شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۱:۵۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی (IEA) اعلام کرد مجموع تولید نفت آمریکا در حدود سال 2025 با مجموع تولید روسیه و عربستان سعودی برابری خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۰:۲۷    
طی 6 ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر 429 تن جعبه و صندوق از 17 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عزم جدی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای واگذاری اموال منقول و غیرمنقول مازاد و ساختمان های شرکت های خودروسازی دولتی و توافق با معاون اول رییس جمهور برای ترخیص بدون ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۹    
نایب رییس مجمع ملی صادرات دام زنده و گوشت ایران گفت: اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می دهد در هر هفته حدود هفت هزار راس دام از کشور قاچاق می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۷    
قائم مقام مدیرعامل سایپا دیزل با اشاره به مشکلات تامین تسهیلات و قطعات مورد نیاز برای تحویل خودرو های ناوگان تجاری گفت: تحویل بخشی از خودرو ها از امروز آغاز شده است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۸    
عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر تهران گفت: با وجود آنکه نرخ اونس در بازار جهانی با 30 دلار افزایش مواجه شده است نرخ سکه و طلا در بازار متاثر از ثبات بازار ارز به روند کاهشی خود ادامه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۵    
امامی امین گفت: قرار شده اداره کل پشتیبانی دام با عرضه مرغ منجمد و همچنین دولت با تخصیص ارز 4200 تومانی به نهاده های دامی، نسبت به کاهش قیمت کمک کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از تکمیل و واگذاری تمامی طرح های مسکن مهر کشور تا پایان سال آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۲    
به نظر می رسد که هواپیمای روسی سوخو 100 به عنوان جایگزینی برای هواپیماهای مسافربری بوئینگ و ایرباس آماده ورود به ناوگان هوایی ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۰    
امیر خجسته گفت: به استناد اصل 89 قانون اساسی و در اجرای ماده 220 قانون آیین نامه داخلی مجلس وزیر جهاد و کشاورزی با 5 محور استیضاح می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۴    
ایجاد شفافیت و استقرار دولت الکترونیک، عدالت الکترونیک و پیشگیری از جعل و تضمین صحت اسناد و قراردادهای رسمی و دستیابی قوه مجریه و قضاییه به بانک های اطلاعاتی از محورهای همکاری تفاهم وزارت ارتباطات و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۳    
وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت از برداشته شدن ممنوعیت صادرات سیب زمینی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۷    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 3 میلیون تومانی قیمت H30 کراس در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۷    
کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه در بازار کاهش یافته است، گفت: قیمت سکه در هفته گذشته 5 درصد و طلا 3 درصد ارزان شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۰    
روسیه در تلاش است شرایط را برای ورود ایران به چرخه اقتصادی خود فراهم کرده و در اولین اقدام میزان قطعات خارجی مورد استفاده در هواپیماهای مسافری سوپرجت سوخو 100 را به زیر 10 درصد رسانده است تا برای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۶    
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه در تهران 3200 هکتار بافت فرسوده داریم که 270 هزار واحد در این بافت ها قرار دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۶    
معاون سازمان خصوصی سازی از تلاش برای واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امروز جلسه ای درخصوص سهام عدالت در این سازمان برگزار خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۶    
سفیر هند در تهران اعلام کرد واردات نفت دهلی نو از ایران متوقف نشده و به خرید نفت ادامه می دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه ماهان ایر 15 سال است که به آلمان پرواز دارد، گفت: سازمان هواپیمایی گزارشی مبنی بر تحریم این ایرلاین از مسئولان آلمانی دریافت نکرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۴    
دولت آمریکا در تلاش است تا به هر قیمتی از ایجاد و ارائه ارز مجازی توسط دولت ایران جلوگیری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۴    
استاندار تهران جلوگیری از بیکاری نیروی شاغل را یکی از راهبردهای اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۴    
دهک های درآمدی تورمی بین 17 تا 19.5 درصد را در آذرماه تجربه کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۱    
گران شدن مسکن در ماه های گذشته و فشار بر مصرف کنندگان باعث شده طرح مالیات بر عائدی مسکن بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
یک کارشناس اقتصادی اقدامات اخیر بانک مرکزی و اصلاح اصول پیمان سپاری ارزی را از دلایل اصلی کاهش نرخ ارز عنوان و بر افزایش تمرکز بانک مرکزی بر بازار حواله تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۴    
نوسانات نرخ دلار و افزایش قیمت جهانی، موجب شد طی هشت ماه سال جاری واردات موز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 38.8 درصد کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی می گوید دولت علاقه ای به ایجاد سامانه ثبت حقوق ها ندارد این در حالی است که مطلع شده ایم بعضا حقوق های 30 تا 40 میلیون تومانی پرداخت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
سقف اعتبارات لایحه بودجه 98 بعد از تغییرات اعمال شده در سازمان برنامه و بودجه با کاهش 27 هزار میلیارد تومانی به 406 هزار میلیارد تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس با اشاره به گزارش تفریغ بودجه 95 گفت: دولت میزان 16هزارمیلیارد تومان و یک میلیارد و 777 میلیون دلار درآمد حاصل از فروش نفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که ممنوعیت صادرات دام زنده غیرگوشتی رفع شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۷    
با آن که موتور بازار مسکن خاموش شده است، ولی مدتی طول می کشد تا به توقفِ کامل برسد، به بیان دیگر، سرعتِ حرکتِ قیمت مسکن در حال کُندشدن است و در یکی از روزهای زمستان سال جاری کاملاً متوقف خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۳    
به دنبال هفته ها مذاکره بین رئیس جمهور آمریکا و رهبران کنگره و به نتیجه نرسیدن آنها برای تامین بودجه تمام دولت، بخش هایی از دستگاههای دولتی، از بامداد شنبه تعطیل شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۶    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام با بیان اینکه آمار دقیقی از ذخایر نهاده های دامی وجود ندارد، گفت: 80 درصد نهاده های موجود دربندر امام متعلق به شرکتی دولتی است که نقش پررنگی در تنظیم بازار ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۴    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران گفت: تخصیص ارز به صورت قطره چکانی انجام می گیرد و عملیات تأمین آن در بانک مرکزی بسیار کند در جریان است که اگر این روند ادامه یابد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی موجودی سیب سردخانه های کشور را حدود 700 هزار تن اعلام کرد و گفت: امسال ذخیره کافی از این محصول برای مصرف داخلی و نیاز شب عید داریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۲    
بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در تهران به 14300 تومان رسید که با قیمت جدید 9800 ستاد تنظیم بازار فاصله زیادی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۳    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه روند کاهشی نرخ دلار ادامه می یابد، به شرطی که صادرات غیرنفتی تداوم یابد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: آورده ارزی فرآوده های نفتی برای کشور در سال گذشته 6.5 میلیارد دلار بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
انتظار می رود تولید طلای جهانی در سال میلادی آینده ثابت بماند و در حالی که یک شرکت تحقیقاتی کاهش نیم درصدی تولید را پیش بینی کرده است، یک شرکت دیگر انتظار دارد میزان تولید کمتر از نیم درصد رشد کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
نرخ کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در آذرماه، با تغییرات زیادی نسبت به ماه مشابه سال قبل مواجه بوده؛ به گونه ای که نرخ میوه 79.4 درصد و نرخ گوشت قرمز و سفید 60 درصد رشد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۶    
شاخص بورس در پایان معاملات آخرین ماه پاییز امسال با 19630 واحد کاهش، معادل 11 درصد افت را به ثبت رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۶    
سازمان استاندارد با بیان اینکه وزارت بهداشت در حال پیگیری استفاده از ذرت های تراریخته در تولید فپفک و اسنک است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۸    
طبق نظر کارشناسان با کاهش حباب سکه، پیش بینی می شود این فلز گرانبها بازار آرامی را تا شروع سال نو میلادی تجربه کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
وزیر صنعت گفت: با قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار قیمت جدید خودروهای پرفروش تا هفته آینده اعلام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به میزان مصرف و تولید پوشاک برآورد می شود حجم پوشاک قاچاق و نساجی به 2.4 میلیارد دلار در سال برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۷    
توسعه صادرات در سطح کلان کشور نیازمند هم بستگی نهاد های مختلف و توجه ویژه به امر تولید در بنگا ه های کوچک و متوسط است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۷    
رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس، آخرین وضعیت پرونده دکل های فورچونا و گلوبال که در مجموع 130 میلیون دلار بیت المال را به یغما بردند، تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۷    
سازمان خصوصی سازی طی نامه ای به وزارت ورزش خواستار ارائه صورتحساب های مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۰    
اتحادیه اروپا با استفاده از پرداخت یارانه های مستقیم، حمایت های بازاری و توسعه روستایی کشاورزی را تقویت می کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۰    
درحالی که طبق سنوات گذشته این روزها می بایست جلسه مزدی برای چانه زنی و بررسی دستمزد 98 باشد، وقت کشی وزارت کار و کارفرمایان در جبران عقب ماندگی 72 درصدی قدرت خرید کارگران باعث شده است که این روزها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۱    
یکی از راه های خانه دار شدن مردم استفاده از موقعیت هایی نظیر پیش فروش ساختمان است. اما با اعتبار اسناد غیررسمی اکنون پیش خرید ساختمان به امری پر ریسک تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۱    
نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: وزارت کار به جای استعلام از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، برای بازنگری و بررسی افزایش مزد کارگران در میانه سال باید از مجلس استعلام بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۴    
رجبی گفت: کیفیت ساخت و ساز در کشور طی چند سال گذشته در حد مطلوب بوده و رشد چشمگیری نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که وظیفه وزارت شهرسازی، تعادل بخشی به بخش عرضه و تقاضای مسکن است، جدیدترین وضعیت مربوط به افزایش وام مسکن را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۱۴    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 2 دی 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۲:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده سوییت در تهران طی آذر ماه 97 می باشد.