پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 مهر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مهر 1399 آفتاب نیوز 2 مهر 1399 آفتاب نیوز 3 مهر 1399 آفتاب نیوز 4 مهر 1399 آفتاب نیوز 5 مهر 1399 آفتاب نیوز 6 مهر 1399 آفتاب نیوز 7 مهر 1399 آفتاب نیوز 8 مهر 1399 آفتاب نیوز 9 مهر 1399 آفتاب نیوز 10 مهر 1399 آفتاب نیوز 11 مهر 1399 آفتاب نیوز 12 مهر 1399 آفتاب نیوز 13 مهر 1399 آفتاب نیوز 14 مهر 1399 آفتاب نیوز 15 مهر 1399 آفتاب نیوز 16 مهر 1399 آفتاب نیوز 17 مهر 1399 آفتاب نیوز 18 مهر 1399 آفتاب نیوز 19 مهر 1399 آفتاب نیوز 20 مهر 1399 آفتاب نیوز 21 مهر 1399 آفتاب نیوز 22 مهر 1399 آفتاب نیوز 23 مهر 1399 آفتاب نیوز 24 مهر 1399 آفتاب نیوز 25 مهر 1399 آفتاب نیوز 26 مهر 1399 آفتاب نیوز 27 مهر 1399 آفتاب نیوز 28 مهر 1399 آفتاب نیوز 29 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰    
سازمان هواپیمایی مسافربری عراق اعلام کرد که هیچ نامه ای برای توقف پروازهای شرکت هوایی العراقیه از ایران دریافت نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با وجود اینکه هشت ماه از همه گیری کرونا می گذرد، هنوز چشم انداز آینده به گونه ای نیست که شاهد روند نزولی این اپیدمی باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۵    
بیمارستان جم در جدیدترین اطلاعیه خود همچنان از ناپایداری وضعیت جسمی استاد محمدرضا شجریان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هوای شهرهای اهواز با شاخص 105 و اصفهان 112 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۵    
نیم کیلو زغال اخته را شسته در یک لیوان آبجوش می گذاریم بجوشد تا نرم شود، سپس از صافی رد می کنیم و با پشت قاشق روی زغال اخته می کشیم تا هسته ها جدا شده و به صورت پوره در بیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
دادگاه تجدید نظر بریتانیا مالکیت خوان گوایدو، رئیس جمهور خودخوانده را بر ذخایر طلای یک میلیارد دلاری ونزوئلا که در "بانک انگلستان" به امانت گذاشته شده، لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۰    
استوری ظهر دوشنبه مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران، واکنش های زیادی را در بین فوتبال دوستان عربستانی و همچنین خبرنگاران این کشور داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۵    
مشاور بین الملل رهبر انقلاب گفت: برای قره باغ 4 قطعنامه در سازمان ملل تصویب شده است که همه آن ها ارامنه ای که خاک آذربایجان را اشغال کرده اند را ملزم می کند تا آنجا را ترک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: اگر مشکل قانونی حل شود اصولگرایان می توانند کاندیدای زن هم معرفی کنند، اصولگرایان ظرفیت های خوبی در حوزه بانوان دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۰    
مزایده عمومی شماره 9907 ایران خودرو 14 مهر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۰    
رئیس مجلس شوای اسلامی با انتشار پستی در توئیتر از کادر درمان و پزشکی قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۰۵    
با وجود نشست مطبوعاتی شان کانلی، پزشک ویژه کاخ سفید در روز یکشنبه برای پاسخ به پرسش هایی دربارۀ چگونگی ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا همچنین وضعیت کنونی او ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۳:۱۵    
ریاست جمهوری لبنان دوشنبه اعلام کرد، رئیس جمهوری هرگز حکم بخشش سه مدیرکل محبوس در پرونده انفجار بندر بیروت را که دو ماه پیش روی داد، امضا نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۴۰    
ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در صفحه توییتری خود از از کادر پزشکی و پرستاران تشکر و قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۱۰    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: در حال حاضر تعیین قیمت سیمان کاملا رقابتی است و ما مازاد محصول را شاهد هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۴۰    
سازمان جهانی بهداشت می گوید ممکن است تقریبا یک نفر از هر 10 نفر در جهان ممکن است دچار عفونت کروناویروس شده باشد و به این ترتیب اکثریت جمعیت جهان هنوز در برابر بیماری کووید-19 آسیب پذیر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۵۵    
مهاجم فصل قبل پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: باید برای هر شهر طبق شرایط اقتصادی آن شهر اعمال محدودیت ها صورت گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۱۵    
علیرضا فیروزجا در اولین سوپرتورنمنت حضوری شطرنج توانست مقابل حریفش به پیروزی برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واکنش های خوب حامد لک به تیم ما اعتماد به نفس بالایی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰    
نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که وی برای حضور در دور دوم مناظره انتخاباتی با رییس جمهوری آمریکا آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۵۵    
از مداحان، روضه خوانان و پیرغلامان آن دوره کمتر کسی را می توانی امروز ببینی که راوی روزهای محرم، روزهای سیاه بازار باشد، اما هنوز اینجا در تیمچه حاجب الدوله سبزه میدان، میان بازار کفاش ها، دالان سوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰    
الیوت آبرامز نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، مدعی افزایش بیشتر فشار بر ایران در روزها و هفته های آینده شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰    
در حالی که کمیته خودرو 20 روز پیش، پرداخت 10 درصد مبلغ خودرو در زمان ثبت نام را مصوب کرده بود، حالا این شرط از ضوابط فروش خودروسازان حذف شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۵    
به گفته کمیته بین المللی صلیب سرخ، شدت گرفتن مخاصمه ناگورنو قره باغ، و اوج گیری حملات با استفاده از سلاحهای سنگین در مناطق پرجمعیت تلفات مرگباری برای غیرنظامیان به همراه خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۵    
این بار می خواهیم آتش بیارِ معرکه شویم نه از این باب که لذت ببریم از اختلاف ها بلکه می خواهیم بدانیم، میرسلیم که از 96 تا به امروز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
رییس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری نوشت: بامداد سه شنبه (دوشنبه به وقت محلی) از بیمارستان مرخص می شوم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
مسوولان شهر پاریس با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا، کلیۀ کافه ها، سالُن های ورزشی و استخر ها را از فردا سه شنبه برای 15 روز تعطیل اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۰    
جلسه سران قوا که قرار بود فردا به میزبانی رئیس مجلس برگزار شود لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۰    
دادگاهی در واشنگتن خواستار پرداخت 1.46 میلیارد دلار از سوی ایران به خانواده یک مأمور سابق اف بی آی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
ارتفاعات شمال تهران امروز 14 مهر سفیدپوش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
رییس جمهوری در بیست و هفتمین هفته افتتاح طرح های ملی کشور همزمان با افتتاح بیش از 33 هزار طرح عمرانی و اشتغال زایی روستایی و عشایری با سرمایه گذاری گذاری 13 هزار و 122 میلیارد تومانی تاکید کرد که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
همزمان با تلاش مدیران گلستان برای ثبت جهانی دیوار تاریخی گرگان، تخریب آرام اما مستمر این اثر توسط کشاورزان و مالکان زمین های زراعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: اسامی 45 نفر از مقامات آمریکایی برای تعقیب قضایی در اختیار دادستان تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۰    
فرهاد مجیدی در کانال تلگرامی خود نوشت: بعد از رفتن آقای استراماچونی، با یک دروغ زشت من را متهم به همدستی با وزارت ورزش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
عضو هیئت مدیره بیمارستان جم گفت: شایعه فوت استاد شجریان صحت ندارد اما وضعیت سلامت او نگران کننده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
به نظر می رسد جلسه امروز پیشکسوتان استقلال در وزارت ورزش، انتخاب محمود فکری در استقلال را فعلا منتفی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از اعمال جرایم سختگیرانه برای متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
کیلی مک اننی ، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شده است.ذاین در حالی است که پیشتر دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا و همسرش نیز به ویروس کرونا مبتلا شده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس کارکنان کاخ سفید امروز، دوشنبه اعلام کرد: تیم پزشکی دونالد ترامپ ارزیابی خواهد کرد که آیا ترامپ می تواند در حال حاضر پس از ابتلا به کرونا بیمارستان را ترک کند یا نه.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: جنگ اقتصادی سال هاست به کشور ما تحمیل شده است اما آنچه جلوی قلدری های دشمن را می گیرد، اقتدار نشان دادن است؛ اظهار عجز و سستی و کم کاری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۵    
احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده سرشناس کشورمان پس از سکته مغزی در روز گذشته یکشنبه 13 مهر در خانه تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۵    
امسال و در سالگرد آغاز دفاع مقدس، بحث های مختلف و متفاوتی نسبت به سال های پیش درباره جنگ و مدیریت آن در فضای عمومی در گرفت؛ اینکه آیا مدیریت جنگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
پرداخت نشدن سهم دولت برای حمل ونقل عمومی، باعث شده تا شورای شهر تهران به فکر افزایش دوباره قیمت بلیت مترو و اتوبوس ها بیفتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۰    
رحمانی فضلی گفت: ما به کشورهای همجوار توصیه کردیم و تذکر دادیم که به هیچ وجه نا امنی و دخالت و هر اقدامی که بخواهد وضع امنیت مردم ما در آن مناطق را دچار خدشه کند را تحمل نمی کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۰    
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه وانت حامل موادسوختی قاچاق با پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر جون آباد- لادیز زاهدان 11کشته و 2 مجروح برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۵    
حجت الله عبدالملکی با حکم رهبری به عضویت هیئت امنای کمیته امداد منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۰    
چند هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی اصفهان در بهار و تابستان امسال گرفتار آتش شد و سوخت؛ چرا جلوی این معضل گرفته نمی شود؟ آیا رواست در عصر آگاهی و دانش شاهد نابودی این سرمایه ملی باشیم؟ راه برونرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
پزشک مدافع سلامت آذرشهری پس از ماه ها مجاهدت در خط مقدم مقابله با کرونا در بیمارستان های تهران به شهادت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۵    
رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی گفت: بر اساس جدیدترین نتایج نظرسنجی این موسسه از متقاضیان بیمه بیکاری که همچنان بیکار هستند، 60 درصد بیکاران، سرپرست خانوار و 58 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۰    
تیم فوتبال استقلال بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل عجیب و غریب و پر تغییر، سرانجام سرمربی فصل بعد خود را شناخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه توضیحاتی درباره مزاحمت های ایجاد شده برای تانکر های بنزین ایرانی در سلیمانیه عراق ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۵    
با اسطوخودوس های چیده شده از باغ، یک روغن آرامش بخش و ساده تهیه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۵    
رییس جمهور اعلام کرد که تا پایان دولت دوازدهم تمام روستاهای کشور به شبکه برق می پیوندند./ آمارها را بیاورید تا مقایسه و بررسی کنیم و ببینیم وضعیت ما نسبت به سطح جهانی چگونه است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۰    
دکتر حسن عباسی یکی از پزشکان معالج محمدرضا شجریان با بیان اینکه هم اینک در بخش مراقبت های ویژه بالای سر این هنرمند است، تاکید کرد که خبرهای منتشرشده درباره به کما رفتن و درگذشت او را تایید نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس فتا استان مازندران از کشف کلاهبرداری 500 میلیونی نوجوان 14 ساله در فضای مجازی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهوری سوریه ضمن اعلام این که برخی کشورها از جمله عربستان و قطر به حمایت از تروریست ها در این کشور می پردازند، تاکید کرد، شرایط سوریه پیش از آغاز عملیات روسیه در سال 2015 بسیار خطرناک بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریقی در شهرک صنعتی چهاردانگه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
گزارش های رسمی از این حکایت دارد که قیمت برنج وارداتی 109 درصد نسبت به شهریور ماه پارسال گران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۰    
عادت به قضاوت کردن دیگران می تواند کار و روابط شخصی شما را تحت فشار قرار دهد. این که نسبت به دیگران کمتر با پیش داوری و قضاوت برخورد کنیم، زمان بر است و نیاز به تمرین دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری زرد نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و خیزش گرد و غبار محلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد برای طول مدت اعمال محدودیت ها در تهران 2 هفته است، گفت: کمتر از این زمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، ابتلای دونالد ترامپ به کرونا هم تاثیری در "پیروزی دوباره او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۰    
جمعی از چهره های مطرح ورزش کشور یک اعدامی را با پرداخت دیه نجات دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۰    
شهردار تهران در توضیح انتصابات روز گذشته در شهرداری گفت: برخی از همکاران بازنشسته شده بودند و حالا فضایی برای رشد و خلاقیت جوانان به وجود آمده است. ضمن اینکه برخی از همکاران نیز فقط جابجا شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفۀ اصلی مجلس نظارت است و نظارت میدانی یکی از وجوه اصلی آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران طرحی را آماده کرده است که با مشورت با جمهوری آذربایجان و ارمنستان و دولت های منطقه و همسایگان ما پیگیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
با افت دفعی نرخ دلار طی دو روز گذشته، هم اکنون این سوال مطرح می شود که ریزش نرخ ارز تا کجا و به چه صورت ادامه خواهد یافت؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال اکنون کمی مشکل باشد چرا که چشم اندازها نسبت به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد شکایت این باشگاه از امیر قلعه نویی و پسرش ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۵    
وکیل برانکو ایوانکوویچ شایعه ارائه اسناد به باشگاه النصر عربستان را یک دروغ بزرگ خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۵    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: ذرات درشت تنفسی(قطرات تنفسی) که از طریق عطسه و سرفه به هوا پرتاب می شود مهمترین راه انتقال آنفلوآنزای فصلی و کرونا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا واکنش جالبی به بازگشت پرسپولیس به تهران داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
وکیل مدافع جمعی از شکات پرونده سکه ثامن از صدور حکم حبس برای همسر و خواهر متهم ردیف اول (متهمان ردیف دوم و سوم) این پرونده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
سفیر واشنگتن در اراضی اشغالی با اشاره به تغییر سیاست احتمالی آمریکا در برابر ایران در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا، این تغییر را برای کشورهای منطقه بد تلقی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
محل برگزاری مسابقه سوپرجام و زمان مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک متعاقبا اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
روز جهانی گردشگری 2020 در حالی برگزار شد که سایه کرونا بر سرش سنگینی می کرد، بلایی که اثری مخرب بر گردشگری جهان گذاشت و آمارها حاکی از کاهش چشمگیر سفرهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
بهلولی، عضو تیم پزشکی شجریان گفت: میزان هوشیاری استاد محمدرضا شجریان به عدد 5 رسیده است و او در حال حاضر در کما به سر می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
تقلای کاخ سفید برای نمایش سخت کوشی ترامپ در بیمارستان والتر رید به بن بست رسید؛ کاربران توییتر تصاویری از ترامپ منتشر می کنند که او را در حال امضای یک تکه کاغذ سفید نشان می دهد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در عین اینکه برای ترامپ که به کووید-19 مبتلا شده، آرزوی سلامتی کرد، ابراز امیدواری کرد که وی قلبش را برای میلیون ها فردی که از این بیماری ویروسی تاثیر گرفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۰    
مدتی است که خبرهای زیادی از خرید و فروش چک موردی و دستگیری کلاهبرداران این حوزه، به گوش می رسد. دلیل اصلی وقوع این تخلف، اجرایی نشدن کامل قانون جدید صدور چک توسط بانک مرکزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۰    
جایزه نوبل پزشکی امسال، به "هاروی جی آلتر" ، مایکل هوتون" و "چارلز رایس" برای کشف ویروس هپاتیت سی اهدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۵    
چرا می خواهی خودت را قرنطینه کنی؟ تو که می گفتی (ویروس کرونا) حقه است! حالا وقتش است که جام زهر یا هر مایع شیمیایی دیگر را بنوشی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۵    
عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان به سوفیا ورگارا رسید که از قضا بازیگر سینما نیست و تمام درآمدش را از تلویزیون به دست آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۰    
در حال حاضر مشکلات مالی در شهرداری تهران ایجاد شده و با افزایش قیمت قطعات یدکی و خدمات دیگر هم مواجه هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۵    
در حال حاضر شاهد هستیم، ثبت شرکت و ثبت برند به صورت کاملاً تخصصی، با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، برای تمامی متقاضیان انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۰    
آذری جهرمی در توییتی اعلام کرد: اینترنت رایگان برای همه دانشجویان کشور، در هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاهها، از امروز فعال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
چهل و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه ملل اتریش جایزه بهترین بازیگر زن خود را به نیکا شهباززاده برای فیلم مینا اعطا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
تعدادی از هواداران رئیس جمهوری آمریکا از زمان بستری شدن وی مقابل بیمارستانی که وی در آن تحت درمان است تجمع کرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
حضور پررنگ مؤتلفه ای ها در کابینه های دهه 60 برخلاف دهه های اخیر، با دولت رجایی و باهنر شروع شد و بسیاری از دولتمردان رجایی و باهنر در دولت بعدی هم سر کار باقی ماندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۵    
درحالی که وقوع حادثه واژگونی یک مینی بوس در شب گذشته منجر به مصدومیت 9 نفر شد، صبح امروز یک مینی بوس دیگر نیز دچار حادثه واژگونی شد تا مجموع تعداد مصدومان واژگونی دو مینی بوس در کمتر از 10 ساعت به 22 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: پزشکان اجازه تجویز داروهای برند خارجی را در صورت وجود نمونه داخلی ندارند و این عمل پیگرد قانونی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از برقراری مجدد روزانه 2 پرواز توسط شرکت های هواپیمایی ایرانی و ترکیه، بین دو طرف خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۰    
محمد مهاجری در توئیتی نوشت: هرچه ظریف می گوید در انتخابات 1400 نخواهم بود دلواپسان وحشت شان کم نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۵    
بازار امروز شاهد افزایش قیمت دلار است که به 29,000 (بیست و نه هزار) تومان رسید. همچنین قیمت طلا و سکه بالا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
نرخ مشارکت سیاسی در انتخابات یعنی بارزترین سازوکار تحقق دموکراسی، معیاری برای ارزیابی رضایتمندی مردم و مقبولیت حکومت های مردم سالار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
برادر زاده ترامپ گفته که "آمریکا جای وحشتناکی است که ما در آن هستیم چون اعضای خانواده از جمله دونالد ترامپ بیماری را نشانه ضعفی نابخشودنی می دانند خواه در ارتباط با خودشان باشد یا دیگران."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
زورگیر خطرناکی که با خنجر، اموال شهروندان را می ربود، روز شنبه گذشته با تلاش شبانه روزی نیروهای تجسس کلانتری شفای مشهد دستگیر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۵    
جنگ قره باغ، اعمال محدودیت های کرونایی جدید در ایران و وضعیت بازارها از مهمترین عناوین روزنامه های امروز کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۰    
درگیری های اخیر در منطقه نگورنو قره باغ در جنوب کوه های قفقاز کل منطقه را در آستانه جنگی تمام عیار قرار داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۵    
رسانه ها از اصابت دو فروند راکت به فرودگاه بین المللی بغداد پایتخت عراق خبر دادند.
  • ۱