پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 27 مهر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 مهر 1399 آفتاب نیوز 2 مهر 1399 آفتاب نیوز 3 مهر 1399 آفتاب نیوز 4 مهر 1399 آفتاب نیوز 5 مهر 1399 آفتاب نیوز 6 مهر 1399 آفتاب نیوز 7 مهر 1399 آفتاب نیوز 8 مهر 1399 آفتاب نیوز 9 مهر 1399 آفتاب نیوز 10 مهر 1399 آفتاب نیوز 11 مهر 1399 آفتاب نیوز 12 مهر 1399 آفتاب نیوز 13 مهر 1399 آفتاب نیوز 14 مهر 1399 آفتاب نیوز 15 مهر 1399 آفتاب نیوز 16 مهر 1399 آفتاب نیوز 17 مهر 1399 آفتاب نیوز 18 مهر 1399 آفتاب نیوز 19 مهر 1399 آفتاب نیوز 20 مهر 1399 آفتاب نیوز 21 مهر 1399 آفتاب نیوز 22 مهر 1399 آفتاب نیوز 23 مهر 1399 آفتاب نیوز 24 مهر 1399 آفتاب نیوز 25 مهر 1399 آفتاب نیوز 26 مهر 1399 آفتاب نیوز 27 مهر 1399 آفتاب نیوز 28 مهر 1399 آفتاب نیوز 29 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۵    
پناهیان گفت: خدا نابود کند مسئولینی که خبیثانه ترین رفتار ضد دین را انجام می دهند و آن، به فقر و فلاکت کشاندن مردم است. من باور نمی کنم این فقر و تورمی که به وجود آمده، دست ساز و عمدی نباشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۵    
خانواده هایی بودند که به محض رسیدن به لب مرز مشترک کشورمان با آذربایجان و ارمنستان، پیک نیک و کتری شان را از صندوق عقب خودرو در می آوردند، حصیر می انداختند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: در مملکتی که رئیس جمهوری تهدید به اعدام می شود انتظاری جز سقوط بورس دارید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای، حمایت از آزادی منطقه قره باغ از اشغالگری را بر مسلمانان لازم دانست و گفت: هرگونه میانجیگری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۰    
با اینکه برخی با اعمال جریمه برای افرادی که ماسک نمی زنند و جان دیگر افراد جامعه را به خظر می اندازند موافقند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۵    
بانک مرکزی اعلام کرد که سقف کارت به کارت کماکان 6 میلیون تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۵    
اسامی برندگان فروش فوق العاده مرحله پنجم ایران خودرو و همچنین طرح پیش فروش یک ساله این شرکت اعلام و در سایت فروش اینترنتی آن قابل مشاهده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۵    
حال عمومی این نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خوب است و پس از دوران نقاهت و قرنطینه از بیمارستان مرخص خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مهمانان یک عروسی در "پونتی نیا" واقع در جنوب رم (ایتالیا) به دلیل عبورِ تعداد مهمانان از مرز 30 نفر، هر کدام 400 یورو جریمه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۰    
سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) مدال خلاقیت این سازمان را به محمدرضا شجریان اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۵    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه ماده 100 برای جلوگیری از تخلف است نه تخلف خریدن، گفت: اگر بانک ها بخواهند بدون هماهنگی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، مبلغی برای سود خود تعیین کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۵    
محمدعلی پورمختار گفت: اصل بازداشت بنده مربوط به موسسه شمیم ولایت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۵    
در کمتر از 48 ساعت و حداقل هشت روز قبل از اتمام مجوز اکران بیلبوردها و پس از اینکه فضای شهر همدان بوی گرامیداشت استاد شجریان را به خود گرفت، در شبانگاه روز تعطیل و بدون اجازه شرکت مجری طرح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۰    
هواپیمای باری 747 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۳۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از نامه کمیسیون اصل 90 به همراه مستندات برای تعویق آزمون داوطلبان به سازمان امور استخدامی و تعویق یک ماهه این آزمون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۳۵    
موتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا یک روز بعد از اتمام محدودیت های تسلیحاتی ایران، کشورها یا افرادی که به فروش سلاح به ایران کمک کنند را تهدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با وجود بیماری کرونا، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باطرح های ابتکاری و برنامه های جایگزین در حوزه خانواده و کارکنان اجازه کوچک ترین سوء استفاده را به دشمنان نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از امروز مجاز هستیم هرچه که نیاز داریم از دنیا تهیه کنیم و آنچه که دیگران نیاز دارند و از ما می خواهند را تهیه کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۵۵    
با توجه به مطرح شدن گمانه هایی مبنی بر افزایش سقف کارت به کارت از شش به 10 میلیون تومان، بانک مرکزی اعلام کرده که سقف کارت به کارت از طریق خودپردازها و پرداخت سازها همچنان شش و سه میلیون تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۵    
دبیرکل سازمان ملل امروز، یکشنبه حملات در مناطق مسکونی در جریان درگیری ها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان را محکوم و نسبت به بی توجهی طرفین به درخواست ها برای توقف درگیری ها ابراز تاسف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۰    
دادگاه سعودی امروز، یکشنبه جلسه محاکمه مبلغ سعودی را دقایقی بعد از شروع جلسه محاکمه به 16 نوامبر موکول کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۰    
"ارسین تاتار" که مورد حمایت ترکیه است در انتخابات رهبری قبرس شمالی بر مصطفی آکینجی که به عنوان نامزد مستقل شرکت کرده بود، پیروز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۵    
بانک مرکزی امروز و در چهارمین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود 74 میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در بازار متشکل معاملات ارزی در نرخ های حاشیه بازار عرضه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
ورزش سه نوشت: مدافع فصل گذشته سایپا با عقد قراردادی به باشوندرا کینگز بنگلادش پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
محمدرضا گلزار، بازیگر سینما، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
روند قیمتی بازار خودرو در اولین روز کاری هفته جاری، از کاهش قیمت ها حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۵    
شهرام ناظری و همایون شجریان، فروردین سال 1400، کنسرت هایی را در هفته فرهنگی ایران در سالن فیلارمونیک شهر پاریس برگزار خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به درز اخباری از فساد پسر جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا آن را یک واقعیت غیر قابل انکار و فاجعه ای برای خانواده بایدن خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۰    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور، پس از بررسی صلاحیت و برنامه های آقای محمد صادق معتمدیان برای تصدی مسوولیت استانداری خراسان رضوی که از سوی وزارت کشور پیشنهاد شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۵    
روزهای خانه نشینی و قرنطینه کریستیانو رونالدو با تماشای ناکامی تیم های بارسلونا و رئال مادرید مقابل رقبای خود،سوژه کارتونی از عمر مومانی در سایت گل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۵    
شانس انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات در حال کمرنگ شدن است و طبق نظرسنجی ها بایدن رقیب دموکرات او در تقریبا تمامی ایالت های خاکستری دست برتر را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۵    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر دقایقی پیش ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۵    
رئیس پلیس استان زنجان ضمن تقدیر از همکاری بسیجیان زنجانی با پلیس گفت: از اول شیوع ویروس کرونا تاکنون 3 میلیون اقلام بهداشتی کشف شده و یک هزار و 500 نفر از مخلان امنیت دستگیر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۵    
بر اساس نظرسنجی های منتشر شده در روز یکشنبه، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در ویسکانسین و آریزونا از ترامپ پیشی گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۰    
محافظان رئیس جمهور روسیه درباره کرونا نگرفتن وی می گویند که تنها افراد تایید شده اجازه ملاقات با پوتین را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۰    
کتائب حزب الله عراق از تلاش برخی جریانها برای سوء استفاده از حادثه اخیر استان صلاح الدین به منظور متهم کردن سازمان الحشد الشعبی خبر داد و تاکید کرد که تروریست ها در عراق زیر نظر آمریکا و به خواست این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۰    
معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد با تایید خاتمه یافتن محدودیت تسلیحاتی ایران مطابق قطعنامه 2231 از وزیر خارجه آمریکا خواست تحریک ایران و پمپاژ سلاح به منطقه را متوقف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۰    
تیم فوتبال تاتنهام برتری خانگی سه بر صفر مقابل وستهام را در دقایق پایانی از دست داد تا همچنان روند پرفراز و نشیبی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه انسولین قلمی یکی از ارزبرترین داروهای وارداتی کشور است، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی انتخاباتی گفت انتقال سفارت کشورش به قدس اشغالی با مخالفت سران بسیاری از کشورها از جمله ملکه انگلیس مواجه بوده اما او قبل از مشورت و شنیدن نظر آنها کار را تمام کرده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۰    
فیلم تلویزیونی وانتافه با بازی مهران احمدی، بازیگر سریال پایتخت ، به زودی از شیکه سه سیما پخش خواهد شد. موضوع این فیلم کمدی، مشکلات اقتصادی و گرانی های اخیر در جامعه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۰    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال به شدت منتقد تصمیمات وزارت ورزش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۰    
کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا محور مناظره پایانی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که اول آبان ماه برگزار می شود را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۰    
با تصویب قانون جدیدی در کنگره جمهوری خلق چین، از این پس تخریب یا توهین عمدی به پرچم این کشور جرم کیفری تلقی شده و فرد مجرم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۵    
عضو انجمن زنان و مامایی ایران در پاسخ به نگرانی زنان باردار برای تزریق واکسن آنفلوآنزا گفت: به توصیه سازمان بهداشت جهانی و با توجه به تماس نزدیک زنان باردار با اطرافیان در منزل از جمله همسر و فرزند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حالی که کمتر از 20 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 مانده، به طور علنی برخی از متحدان جمهوریخواه کلیدی خود را گوشمالی داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به پایان یافتن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تاکید کرد که این رژیم باید قوی تر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۵    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز یکشنبه سفر دوره ای خود به اروپا را در صدر یک هیات بلندپایه دولتی، با عزیمت به فرانسه آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۵    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که رییس کمیسیون امنیت ملی است باید رفتار و گفتارش دیپلماتیک باشد نه اینکه از زبان تهدید و پرخاشگرانه استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۵    
یک پدربزرگ مصری در فاصله یک ماه مانده تا سالروز 75 سالگی خود، با حضوری 45 دقیقه در یک بازی فوتبال، مسن ترین فوتبالیست دنیای فوتبال حرفه ای لقب گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۰    
دولت چین به آمریکا هشدار داد تا از دستگیری و محاکمه دانشمندان چینی در آن کشور پرهیز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۰    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه منابع صندوق توسعه ملی بر اساس سیاست هیات امنای صندوق و طبق مقررات مصوب هزینه می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۰    
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین گفت: با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا در استان ، هیچ منطقه سفیدی در استان وجود ندارد و در حال حاضر قزوین در وضعیت قرمز پرخطر قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۵    
سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نسبت به مضرات مصرف نوعی داروی مسکن در دوران بارداری هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهوری ترکیه اظهار کرد: فرانسه، آمریکا و روسیه کاری برای پایان بحران قره باغ و بازگرداندن اراضی جمهوری آذربایجان به این کشور نکردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گفت: تصمیمی برای تغییر در میزان ذخیره بنزین در کارت های سوخت گرفته نشده و تغییر در این مورد تکذیب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۰    
27 مهرماه روزی بی سابقه در شمار بالای درگذشتگان کرونا در استان فارس رقم خورد ، کارشناسان و کارگزاران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز این آمار نگران کننده را یک هشدار جدی و آن را نشان دهنده کاهش توجه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید عده ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت این تیم هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۰    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر ضرورت همکاری نزدیک کادر بهداشت و درمان و نیروی انتظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۰    
آفتاب نیوز : معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور امکان دریافت گزارش سایت های قمار، شرط بندی و فیشنگ در بستر پیام رسان های داخلی از جمله بله، سروش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۵    
قرار است یک کیت تشخیص کرونا در فرودگاه ادمونتون کانادا به صورت آزمایشی استفاده شود. این کیت مبتنی بر فناوری نانو به سرعت و در مدت زمان کمتر از یک دقیقه نتایج را ارائه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۵    
مقام های انتخاباتی آمریکا پس از پشت سر گذاشتن مشکل جایگزین کردن متصدیان سالمند در مراکز اخذ رای که در معرض خطر بالای ابتلا به کرونا هستند، حال با چالش دیگری روبه رو هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۰    
تظاهرکنندگان در 24 شهر اسپانیا امروز یکشنبه با اهتزار درآوردن پرچم های قرمز، بنفش و زرد جمهوری خواهان، خواهان پیگرد قانونی "خوان کارلوس"، پادشاه سابق شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۰    
نخست وزیر عراق امروز (یکشنبه) در نشستی با فرماندهان نظامی و امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد، هیچ جایی برای بازگشت تروریسم با هر شکل و نامی وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو به برخی ادعاها مبنی بر ساخت داروی قطعی درمان کرونا در برخی استانها که در صحن علنی مجلس عنوان شده، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۵    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو با کشف 4 فقره سرقت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف 62 کیلو تریاک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۵    
مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۵    
سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیر در عملیات پلیسی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۰    
سردار سلامی گفت: شهیدان مدافع حرم استوانه های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۰    
سرمربی اسبق استقلال از مطالبات خود همچنان هیچ پولی دریافت نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۵    
بررسی ها نشان می دهند جو بایدن در این مقطع از رقابت انتخاباتی نه تنها خیلی بهتر از هیلاری کلینتون در کل چرخه انتخابات 2016 عمل کرده بلکه وضعیت بهتری نیز نسبت به باراک اوبامایی دارد که در زمان ریاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۰    
در حالی که عنوان می شود در دوره اخیر رشد نرخ دلار بیش از دوره های پیشین بوده است، اما اولا در هیچ زمانی افت درآمد نفتی بدین حد نبوده و ثانیا در دوره فعلی بانک مرکزی به هیچ وجه دنبال ارزپاشی نبوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه می گوید: قیمت پیاز 25 هزار تومان گزاف گویی است. علت افزایش قیمت پیاز، تغییر فصل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز بزرگترین نقصان ما در مدیریت کرونا، برخورد محکم با قانون شکن است و این ضعفی است که داریم و اگر این ضعف را با همت والای ناجا نتوانیم مدیریت کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
کمالوندی گفت: "نه" محکم جامعه جهانی به تحریم تسلیحاتی ایران شروع خوبی برای آغاز یک سری واکنش های جامعه بین الملل در مقابل ناهنجاری های آمریکای ترامپی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۵    
شرکت های هندی که سال هاست در بازار موتورسیکلت ایران فعال هستند در پی آخرین تحریم های آمریکا ایران را ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۰    
رییس بیمارستان لبافی نژاد بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی از برگزاری دومین دادگاه جرایم سیاسی خبر داد و گفت: نعمت احمدی نصب حقوقدان و وکیل دادگستری مجرم شناخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۵    
در مرحله نخست معتقد بودیم که مواد توهم زا و قرص متادون در این قهوه وجود داشته، اما با آزمایش ها مشخص شد که اصلا چنین چیزی نبوده و شایعات صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۵    
کامبیز دیرباز به عنوان بازیگر اصلی فیلم سینمایی شکار شکارچی معرفی شد. او قرار است نقش شهید عبدالرسول زرین برترین تک تیرانداز دفاع مقدس را ایفا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۵    
رسانه های آسیایی روز یکشنبه با اشاره به پایان تحریم تسلیحاتی 13 ساله سازمان ملل علیه ایران، این رویداد را شکست آمریکا در پی فقدان حمایت بین المللی از تلاش های واشنگتن در این زمینه خواندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۵    
کریم باقری با انتشار پستی در اینستاگرامش برای محمد انصاری و محسن ربیع خواه آرزوی موفقیت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۰    
کمردرد شایع ترین و جدیدترین علامت ابتلا به کرونا است و مبتلایان با استفاده از استامینوفن می توانند این درد را تسکین دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
تحقیقات جدید محققان دانشگاه "ساوترن کالیفرنیا"(USC) رابطه بین عملکرد حافظه و هورمون گرسنگی ترشح شده توسط معده را کشف کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۰    
با وجود توافقات صورت گرفته و مجوزهای صادر شده برای تزریق بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه تاکنون انجام نشده و جریان آن همچنان در ابهام پیش می رود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۰    
سی ان ان گزارش داد "جان کلی" بازنشسته، رئیس دفتر پیشین کاخ سفید گفته است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، "معیوب ترین" فردی است که تاکنون شناخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۵    
دورن مونتالوو بازیگر صحنه های برادوی و سینما روز گذشته بر اثر یک بیماری ناگهانی از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۵    
وکیل پنج نفر از شاکیان پرونده کیوان.الف گفت: بخشی از موضوعاتی که سردار رحیمی عنوان کرده، به ویژه اعداد و ارقامی که در مورد تعداد تجاوزهای او مطرح شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۰    
متقاضیان دریافت وام کرونا تنها سه روز دیگر فرصت دارند تقاضای خود را در سامانه کارا ثبت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 252 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید19 در کشور به 30 هزار و 375 نفر رسید و 30 استان همچنان در وضعیت قرمز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
شایعه چیست؟ شایعه با زندگی ما چه می کند؟ ما در شایعات شرکت می کنیم؟ برخورد ما با شایعه هایی که می شنویم چیست؟ آیا به انتشار شایعه کمک می کنیم؟ آیا با پراکندن و انتشار شایعه جرم مرتکب شده ایم؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۵    
هافبک عراقی پرسپولیس برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت مادر مرحومش به عراق سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۵    
امروز 18 اکتبر 2020 (27 مهر 1399) پنج سال از روز تصویب برجام (Adoption Day) که مصادف با 17 اکتبر 2015 بود، می گذرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۵    
انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 را می توان انتخابات لحظه آخری نام گذاری کرد؛ چراکه هم آیت الله هاشمی رفسنجانی در آخرین دقایق ثبت نام وارد وزارت کشور شد، هم محمدرضا عارف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۵    
برخی شهروندان عادی به خاطر به خطر انداختن سایرین با نقض قانون در برگزاری تجمعات در جریان همه گیری محاکمه شده اند؛ و اندازه این اجتماعات با تجمع کمپینی که رئیس جمهور ماه گذشته در نوادا برگزار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۵    
با نزدیک شدن به زمان واریز سهمیه بنزین در آبان ماه، شایعاتی مبنی بر کاهش ذخیره بنزین در کارت های سوخت در شبکه های اجتماعی به گوش می رسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۵    
فرزند سید حسن خمینی می گوید: فکر می کنم تصمیم پدرم مشخص است و در انتخابات 1400 کاندیدا نخواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۵    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توئیتی درباره دیدار ظریف و عبدالله عبدالله توضیح داد.
  • ۱