یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 12 بهمن 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 بهمن 1399 آفتاب نیوز 2 بهمن 1399 آفتاب نیوز 3 بهمن 1399 آفتاب نیوز 4 بهمن 1399 آفتاب نیوز 5 بهمن 1399 آفتاب نیوز 6 بهمن 1399 آفتاب نیوز 7 بهمن 1399 آفتاب نیوز 8 بهمن 1399 آفتاب نیوز 9 بهمن 1399 آفتاب نیوز 10 بهمن 1399 آفتاب نیوز 11 بهمن 1399 آفتاب نیوز 12 بهمن 1399 آفتاب نیوز 13 بهمن 1399 آفتاب نیوز 14 بهمن 1399 آفتاب نیوز 15 بهمن 1399 آفتاب نیوز 16 بهمن 1399 آفتاب نیوز 17 بهمن 1399 آفتاب نیوز 18 بهمن 1399 آفتاب نیوز 19 بهمن 1399 آفتاب نیوز 20 بهمن 1399 آفتاب نیوز 21 بهمن 1399 آفتاب نیوز 22 بهمن 1399 آفتاب نیوز 23 بهمن 1399 آفتاب نیوز 24 بهمن 1399 آفتاب نیوز 25 بهمن 1399 آفتاب نیوز 26 بهمن 1399 آفتاب نیوز 27 بهمن 1399 آفتاب نیوز 28 بهمن 1399 آفتاب نیوز 29 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۰    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (15 بهمن) به بیش از 104 میلیون و 395 هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و 262 هزار نفر فراتر رفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۵    
جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۵    
ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم صعودی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۰    
صورت مالی 9 ماهه امسال بانک شهر حاکی از آن است که زیان انباشته این بانک به رقمی حدودا معادل کل درآمد نفتی کشور در هفت ماهه ابتدایی امسال رسیده و اختلاف بدهی و دارایی آن از 20 هزار میلیارد تومان هم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۰    
ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از افزایش 30 درصدی حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد و در عین حال گفت: همچنین عیدی فرهنگیان در بهمن به حساب آن ها واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۰    
این محموله که در دو طرف کفی و در کانال های جوشکاری شده جاساز شده بود، با هوشیاری پرسنل گمرک و هماهنگی دادستان شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: سگ وحشی به اهالی گلیه مریوان حمله کرد و 3 مرد راهی بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 33 پروژه نیمه تمام بزرگ مقیاس در آذربایجان غربی احصا شده که تا پیش از پایان کار دولت به بهره برداری می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 103 میلیون و 528 هزار و 865 نفر رسیده و مرگ دو میلیون و 237 هزار و 799 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۰    
منشاء بیماری ایدز سوالی است که بسیاری به دنبال پاسخی علمی برای آن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۵    
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب کاهش 25 درصدی هزینه اینترنت اپراتور ها خبر داد و گفت:کاهش هزینه اینترنت برای مردم هم در دست بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۵    
بیت امام خمینی (ره) در شهر خمین گلباران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۵    
سخنگوی دولت گفت: تحولات گسترده ای در بخش زیرساخت های کشور پس از انقلاب اسلامی رخ داده و امروز، سخن گفتن از دستاوردهای انقلاب کار راحتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۷:۳۵    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که اعتماد مردم به بورس از بین رفته است، گفت: وقتی بازاری به کارایی می رسد که سرمایه گذار خارجی وارد آن بازار شود اما بازار سرمایه به دلیل سایه تحریم ها بر اقتصاد ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۰    
به نظر می رسد مجلس در برابر ماجرای اصغر عنابستانی موضع یکدستی ندارد، درحالی که ناجا گفته از عنابستانی به دادسرا شکایت کرده است و برخی نمایندگان هم ضمن محکوم کردن رفتار عنابستانی حتی بحث اخراج او از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۴:۲۰    
علی کریمی نسبت به اظهارات یک عضو شورای شهر در صفحه خود واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۳:۵۰    
مراقبت از سلامت دهان و دندان ها حتی در دوران همه گیری یک بیماری، ضروری است و خودداری از مراجعه به دندانپزشک می تواند پیامدهای جدی برای سلامتی به همراه داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۳:۱۵    
بیتکوین در ادامه روند نزولی خود وارد وارد کانال 32 هزار دلاری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۲:۵۰    
امیر قطر با کمک 360 میلیون دلاری به مردم غزه موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۲:۲۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتری فاریاب واقع در جنوب استان کرمان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۲:۱۵    
در قانون اساسی ما آمده است که درخواست همه پرسی، باید به تصویب دو سوم نمایندگان مجلس برسد و فرمان همه پرسی، توسط مقام رهبری صادر می شود و باید به تأیید ایشان برسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۱:۵۰    
نصب بنرهای عجیب با پرچم فرانسه در مشهد به مناسبت دهه فجر خبرساز شده و انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است.شهرداری مشهد در توضیح این اتفاق اعلام کرد که اشتباه چاپی و فنی رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۵۵    
فارغ از آنکه این استدلال چقدر درست یا نادرست باشد، اما ذکر این دغدغه صرفا ریشه در اندیشه های ابتدای انقلاب دارد و نمی توان از آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۵۰    
سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به طور رسمی یکشنبه 12 بهمن در سالن همایش های برج میلاد افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۵    
رژه موتوری و خودرویی استقبال از تمثال امام راحل (ره) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۵    
وزیر امور خارجه انگلیس رفتار دولت روسیه با تظاهرکنندگان و معترضان به حبس الکسی ناوالنی فعال سیاسی مخالف دولت ولادیمیر پوتین را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۵    
با توجه به انتشار تصاویر ترسناک از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در برج میلاد (محل اصلی برگزاری جشنواره فجر) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۰    
ستاره مصری لیورپول در 5 فصل اخیر بیش از 15 گل به ثمر رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۴۵    
معمولاً قرمز شدن چشم ها خطرناک نیست و جای نگرانی هم ندارد اما اگر دردناک شوند و دید فرد دچار اختلال گردد، می تواند نشان دهنده یک بیماری بسیار جدی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۴۰    
وزیر ارتباطات گفت: بستن فضای مجازی جواب نمی دهد، گاهی چاره کار آزاد کردن فضا است. پهنای باند یک مسئله دستوری نیست. مصرف به ذائقه افراد برمی گردد و نمی توان نوع مصرف را به کسی اجبار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۵    
هیات وزیران در جلسه امروز با اختصاص اعتبار برای ایجاد و اصلاح شبکه فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی شهرهای اهواز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: بازار دوباره ارز 20 هزار تومانی را می بیند. ارز در بازار آزاد 23 هزار تومان است. اگر بخواهید ارز 4200 را بردارید به طور طبیعی نتیجه اش رساندن آن به 23 هزار تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۰    
علی انصاریان یکی از بازیگران این فیلم، به دلیل مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۰    
بررسی ها نشان می دهد که میانگین قیمت مسکن در کشورهای مقصد ایرانیان از جمله ترکیه، ارمنستان و دبی طی دوره پاندمی کرونا کاهش قابل توجهی داشته است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
با مراجعه به اینفوگرافیک زیر تصمیم مالیاتی مجلس علیه مدیران را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
نماینده دولت ترامپ در امور ایران در مصاحبه ای گفت که در دوران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و در حالی که کاخ سفید درگیر رد شکست در انتخابات بوده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۵    
روزنامه ای روسی نوشت که بعد از ناکامی سامانه آمریکایی در دفع حملات به تأسیسات نفتی عربستان سعودی و توقف فروش برخی تسلیحات به این کشور توسط بایدن، سعودی ها به دنبال خرید سلاح های روسی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۰    
ویدئوی دردناکی در فضای مجازی از یک کمپ ترک اعتیاد در قلات شیراز دست به دست شد که در آن معتادانی را که قصد ترک دارند، داخل استخر یخ زده می اندازند و با شیلنگ کتک می زنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۵    
در نخستین روز از چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، بوق کشتی ها، ناوها و شناورهای پهلو گرفته در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا به منظور گرامیداشت لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن، به صدا درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
فرمانده قرارگاه عمار گفت: اگر تحریم ها درست مدیریت شود بهترین هدیه خدا برای ماست و امروز قدرت ما برای دشمن آشکار شده و در اوج قدرت هستیم و در برابر دشمن هم مقاومت راه پیروزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۰    
سازمان اطلاعات نظامی عراق اعلام کرد که طی یک عملیات منحصر به فرد یک تروریست متهم به همدستی با داعش در زیر نظر گرفتن تحرکات نیروهای امنیتی برای هدف گیری آنها را دستگیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۵    
اصولگرایان قرار است گرد قالیباف وحدت کنند یا ابراهیم رئیسی؟ آیا دو کاندیدای96 حالا که هر یک ریاست یک قوه را برعهده گرفته اند همچنان در اندیشه پاستور هستند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۵    
تیم فوتبال لیورپول با درخشش محمد صلاح در دیدار خارج از خانه مقابل وستهام به برتری سه بر یک دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۰    
سارقان مسلح که قصد سرقت از یک طلافروشی در شهر سیرجان داشتند، ناکام ماندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۵    
زلزله ای به بزرگی 4.9 درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) فاریاب استان کرمان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۵    
با وجود رکود عمیق حاکم بر بازار خودرو، تحت تاثیر افزایش نرخ ارز و سکه، قیمت برخی خودروها افزایش یافت و در مقابل از ارزش برخی دیگر کاسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۰    
98 عضو مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به ریاست جمهوری، خرید واکسن روسی اسپوتنیک V از این کشور را غیرموجه و خطر آفرین دانستند و سئوالاتی را در این زمینه مطرح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
با اعلام رقم هنگفت درآمد فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا، لیونل مسی به طور تقریبی هر ثانیه 4 یورو درآمد دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
در یک سانحه هوایی در کوبا یک بالگرد نظامی این کشور سقوط کرد و پنج خدمه آن کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۰    
حسن محجوب، مدیرعامل و از بنیان گذاران شرکت سهامی انتشار در 90 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۵    
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دیدار خارج از خانه مقابل کادیز به برتری چهار بر دو دست یافت و مسیر خود برای قهرمانی در لالیگا را هموار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی وضعیت طرح های احیای دریاچه ارومیه و وضعیت اعتباری استان وارد ارومیه شد و مورد استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و مسوولان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۰    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس برای دیدار با مقامات عراقی به بغداد سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که اصطلاح دولت فراگیر اسلامی به هیچ وجه در سخنان امروز ظریف در دیدار هیأت طالبان مطرح نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۵    
سکه امامی از ابتدای روز تاکنون روند افزایشی طی کرده و به نرخ 11 میلیون و 132 هزار تومان رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۰    
نشست پرسش و پاسخ فیلم بی همه چیز ، شاهد اعتراض و گلایه پرویز پرستویی از مشکلات مردم و ناهنجاری های جامعه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۵    
هر چند نامه نگاری های رییس جمهوری سابق به رؤسای جمهور مستقر و پیشین آمریکا مسبوق به سابقه است اما نامه به جو بایدن می تواند محک مناسبی برای ارزیابی میزان صداقت او باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۵    
یک دیپلمات کهنه کار آمریکایی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور فرانسه گفت که نباید عضوی جدید وارد مذاکرات برجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهوری فرانسه با مخالفت با تعطیلات سراسری برای مهار اوج گیری کرونا به علت نگرانی از تاثیر منفی اقتصادی قرنطینه با گذشت حدود یک سال از آغاز محدودیت ها و فرورفتن این کشور در باتلاق عمیق رکود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۵    
مرگ هر عزیزی غم انگیزترین بخش زندگی هر انسانی است و تنها راه تحمل این درد بزرگ گریه و همدردی اطرافیان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۵    
فرمانده ناجا گفت:پلیس امنیت اقتصادی باید نقش تأثیرگذاری در اقتصاد کشور داشته باشد و با مفسدان کلان اقتصادی قاطعانه برخورد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۵    
امیر قطر از معاون اول شورای انتقالی حاکمیتی سودان به همراه وزیر خارجه مکلف و مدیر سرویس اطلاعات عمومی استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون اصلاح نظام بانکداری با اولویت بانک مرکزی را در دستور کار قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۰    
شام ایرانی که از این به بعد یکشنبه شب ها به فیلیمو و نماوا می آید، فصل نهم خود را با حضور بازیگران طنز تلویزیون از امشب (یکشنبه 12 بهمن) آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۰    
فرهاد مجیدی استوری جدیدی را در اینستاگرام منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۵    
عادل فردوسی پور، در نخستین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر، مهمان سینما رسانه (برج میلاد) شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰    
استاندار تهران با اشاره به اینکه 85 درصد کودکان کار در تهران اتباع هستند و حتی قاچاق کودک را نیز برای استفاده در این حوزه شاهد هستیم، گفت: میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تهران 72.9 درصد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰    
عوامل رُمانتیسم عماد و طوبا ، در نشست خبری این فیلم، بارها از علی انصاریان یاد کردند که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نسبت به آینده عراق بسیار خوش بین هستیم و روابط دو کشور ایران و عراق بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰    
منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در موگادیشو پایتخت سومالی و نزدیک فرودگاه این شهر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به توئیت وزیر امور خارجه آمریکا درباره اعتراض های جاری در مسکو، اعلام کرد: اقدامات واشنگتن با هدف تشویق اعتراض ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در تماس تلفنی با عفت مرعشی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
یکی از چهره های نزدیک به رئیس جمهور پیشین ایران خبر دیدار وی با چهره های مختلف پیرامون حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده را کذب دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۰    
وزیر نفت با بیان اینکه در استان های نفت خیز و گازخیز درصدی از درآمد نفت به این استان ها تعلق می گیرد اما قانون به گونه ای تصویب شد که هیچ چیزی گیر این استان ها نیامد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۵    
گزارش حسابرسی دیوان محاسبات کشور در خصوص اجرای قانون هوای پاک منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۰    
فرمانده کل سپاه گفت: امروز به نقطه ای رسیده ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده ایم، فهمیده ایم که بی نیازی از رفع تحریم، بر رفع تحریم اولویت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۵    
تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که فشار بر دولت جدید آمریکا نشان دهنده وجود ترس در اسرائیل و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از لغو تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصادی در ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرد، به لطف دموکراسی دونالد ترامپ نتوانست 100 درصد چیزی را که می خواست محقق کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۵    
باقری که در این مدت در تمرینات استقلال حق حضور نداشت از مربیان و مدیران استقلال عذرخواهی کرد تا جواز حضور در تمرینات آبی پوشان را دریافت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۰    
98 عضو مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به ریاست جمهوری، خرید واکسن روسی اسپوتنیک V از این کشور را غیرموجه و خطر آفرین دانستند و سئوالاتی را در این زمینه مطرح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۵    
سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، زیر سایه شرایط کرونایی، در سینما رسانه (برج میلاد) آغاز شد. در نخستین روز این رویداد سینمایی، دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبی و بی همه چیز روی پرده خواهند رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۰    
ماموران از فردی که در حال پرسه زنی بود خواستند که مدارک هویت خود را ارائه کند اما این فرد با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت هر 2 مامور تیراندازی کرد و باعث مجروح شدن آنان از ناحیه انگشت و کمر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۵    
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از افزایش 25 درصدی جرائم قطع اشجار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
هزاران معترض روس امروز یکشنبه با درخواست آزادی الکسی ناوالنی در سراسر این کشور بار دیگر به خیابان ها آمدند و بیش از 1000 معترض از جمله همسر ناوالنی به دست پلیس بازداشت شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
در میان اخبار ناخوشایندی که این روز ها از هر طرف به گوش می رسد، شنیدن جان به سلامت بردن سرباز وظیفه از قصاص آن هم پس از سه سال می تواند در نوع خود خبر خوشایندی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۰    
محمود احمدی نژاد در ویدئویی به عکس خود با ساشا سبحانی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا چه زمانی باید فریاد بزنیم، آقای وزیر بهداشت سلامت مردم از اهمیت والایی برخوردار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۵    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد از روزنامه ال موندو به خاطر انتشار جزئیات قرارداد مهاجم آرژانتینی شکایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن را اول به خانواده خودمان می زنیم تا مردم بدانند سلامت آنها از هر چیزی برای ما مهم تر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۵    
بیتا منصوری، تهیه کننده سینما و از دوستان نزدیک گوهر خیر اندیش با ارایه توضیحاتی درباره وضعیت بیماری این بازیگر، اعلام کرد که او دیر به بیمارستان مراجعه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهداشت ضمن ابراز نگرانی از خیز چهارم کرونا در کشور به دنبال برخی عادی انگاری ها و ساده انگاری ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران گفت: مدیر مسئول روزنامه ایران به اتهام نشر مطالب خلاف واقع مجرم دانسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
مقام طالبان در مورد دیدار با ظریف توییتی منتشر کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
تارنمای نشریه اقتصادی فوربس با اشاره به سهم قطر از ذخایر عظیم انرژی منطقه در گزارشی مدعی شد که دولت دوحه با اتکا به این ثروت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به چهارمین پرونده جرم سیاسی خبر داد و گفت: محمدعلی وکیلی که در ضمن مدیر مسئول روزنامه ابتکار هم بود به اتهام نشر اکاذیب به قصد اصلاح امور کشور محاکمه و با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
بر اساس برنامه اعلامی سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد روزهای برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و سراسری 1400 افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
یک اندیشکده آمریکایی در مقاله ای با اشاره به چالش های پیش رو برای بازگشت آمریکا به برجام و احیای توافق تاکید کرد که اگرچه هم تهران و هم واشنگتن اراده سیاسی برای این کار را دارند اما زمان آنها برای حل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: سعید جلیلی مدعی نامزدی نیست، اما می گوید اگر اصولگرایان سر من به اجماع برسند به انتخابات وارد خواهم شد؛ ولی اگر اجماع نباشد او قصد ورود به انتخابات ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
دو مجری و گوینده قدیمی صداوسیما قرار است با اجرای اخبار طنزگونه، به مسائل مهم کشور بپردازند.
  • ۱