یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 5 بهمن 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 بهمن 1399 آفتاب نیوز 2 بهمن 1399 آفتاب نیوز 3 بهمن 1399 آفتاب نیوز 4 بهمن 1399 آفتاب نیوز 5 بهمن 1399 آفتاب نیوز 6 بهمن 1399 آفتاب نیوز 7 بهمن 1399 آفتاب نیوز 8 بهمن 1399 آفتاب نیوز 9 بهمن 1399 آفتاب نیوز 10 بهمن 1399 آفتاب نیوز 11 بهمن 1399 آفتاب نیوز 12 بهمن 1399 آفتاب نیوز 13 بهمن 1399 آفتاب نیوز 14 بهمن 1399 آفتاب نیوز 15 بهمن 1399 آفتاب نیوز 16 بهمن 1399 آفتاب نیوز 17 بهمن 1399 آفتاب نیوز 18 بهمن 1399 آفتاب نیوز 19 بهمن 1399 آفتاب نیوز 20 بهمن 1399 آفتاب نیوز 21 بهمن 1399 آفتاب نیوز 22 بهمن 1399 آفتاب نیوز 23 بهمن 1399 آفتاب نیوز 24 بهمن 1399 آفتاب نیوز 25 بهمن 1399 آفتاب نیوز 26 بهمن 1399 آفتاب نیوز 27 بهمن 1399 آفتاب نیوز 28 بهمن 1399 آفتاب نیوز 29 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۵    
در تعطیلات اخیر بیش از 50 هزار مسافر وارد جزایر کیش و قشم و هرمز در این استان شدند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 398 هزار و 841 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 85 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۵    
طی چند روز گذشته، انتشار ویدئویی از سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون کشور جنجال آفرینی کرد. او در این ویدئو به رغم شخصیت شناخته شده خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 392 هزار و 314 نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 91 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به اینکه تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت 17 امروز ممنوع است، از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۵    
کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر علوم پزشکی شیراز گفت: بی تحرکی احتمال ابتلا به سرطان را در انسان افزایش داده و در درازمدت منجر به نیاز بیشتر به دارو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۰    
آیت الله سیستانی درباره تزریق واکسن کرونا معتقدند: شایسته است به تشخیص پزشکان متخصص و با تجربه اعتماد شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
روستای زیبای ورکانه که یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری همدان بشمار می آید، در منطقه ای کوهستانی و در دامنه جنوبی زاگرس واقع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
با حذف 8 میلیارد دلار ارز 4200 از بودجه و افزایش نرخ ارز کالاهای اساسی به 17500 تومان در سال آینده، قطعاً در بخش کالاهای اساسی شاهد تورم خواهیم بود که این تورم علاوه بر اینکه بر اقشار ضعیف جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۵    
ارزش انگشتر نامزدی دختر دونالد ترامپ بیش از 1.2 میلیون دلار است و سامر هلیما، طراح جواهر سرشناس لبنانی که در نیویورک به تجارت مشغول است، آن را طراحی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
سومین آزمایش انتقال اطلاعات به روش کوانتومی بین برج میلاد و سازمان انرژی اتمی امشب با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی انجام شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۰    
تصور کنید کشاورز هستید و قصد دارید بعد از گذشت چند سال تا به باردهی زیاد درختان خود برسید، بعد از آن مشاهده نمایید که محصولات شما در بازار جایی ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۰    
اسحاق جهانگیری از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جوان 24 ساله ای بر اثر سقوط از پل شهید قهاری سعید واقع در ورودی غربی شهر همدان، جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۰    
دومین نمایشگاه مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند ایران 5 بهمن 1399 افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۰    
رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تلفن همراه شهر تهران از کاهش قیمت گوشی موبایل در بازار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی تهران به وضعیت تراز حساب سرمایه اشاره کرد گفت: طی سال 1390 تا 1398، حدود 90 میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۰    
فوق تخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه برای تشخیص بین مسمومیت ناشی از آلوگی هوا یا ابتلا به کرونا باید به پزشک مراجعه کرد، گفت: عوارض کرونا با آلودگی هوا تقریبا یکسان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۵    
موسسه ای در شهر برمن آلمان به طور علنی و رسمی کار خود را کمک به مشتریان برای پنهان کردن اسرارشان عنوان می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۰    
2 روز پس از انتشار پوستر معنی داری در توئیت دفتر رهبر انقلاب که اشاره ای ضمنی به انتقام گرفتن از قاتل حاج قاسم داشت ترامپ که از سیاست رانده شده در زمین گلف خود نیز در محاصره پلیس مخفی حاضر شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۵    
تیم فوتبال شارلروا در حضور لژیونرهای ایرانی خود برابر استاندارد لیژ با حساب دو بر یک شکست خورد. کاوه رضایی در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت تعویض شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۰    
تیم برنت فورد در حضور سامان قدوس برابر لسترسیتی شکست خورد و از جام حذفی انگلیس وداع کرد. چلسی هم با برتری مقابل لوتون به مرحله بعدی صعود رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۵    
تیم فوتبال ناپولی در دیدار مقابل هلاس ورونا با حساب سه بر یک شکست خورد و به رتبه ششم جدول رده بندی سری آ سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۰    
یکشنبه شب و در ادامه هفته هجدهم بوندسلیگای آلمان تیم بایرن مونیخ میزبان خود شالکه را با نتیجه درخشان 4 برصفر شکست داد و در صدر جدول دست نیافتنی تر از قبل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۵    
سرمربی پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در پیکار فردا دوشنبه مقابل آلومینیوم بازی سختی پیش رو دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۷:۳۰    
بالنگ هایی را انتحاب کنید که برجستگی کمتری روی پوست داشته باشند تا به سهولت پوست را جدا کنید. برای جدا کردن پوست، از کارد میوه خوری تیز استفاده کنید و یک لایه نازک از روی پوست بالنگ بردارید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا امروز، یکشنبه تلاش های حمله به عربستان را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
بازیکن کروات استقلال پست اینستاگرامی مربوط به جدایی اش از این تیم را لایک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
عصر ایران در یادداشتی نوشت: در پنجم بهمن ماه 1358 خورشیدی و کمتر از یک سال پس از سرنگونی سلطنت، ایرانیان برای نخستین بار امکان انتخاب مستقیم رییس جمهوری را پیدا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۵    
یک منبع امنیتی یکشنبه شب اعلام کرد که یک بسته انفجاری در نزدیکی یک مغازه در غرب بغداد منفجر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری سه بر دو مقابل لیورپول به دور پنجم جام حذفی انگلیس صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بالغ بر یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی متعلق به افرادی که بیش از یک واحد مسکونی دارند، شناسایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) یکی عضو پیشین ارتش را به اتهام توطئه شورش و حمله به ساختمان کنگره در واشنگتن متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۵    
هیأت وزیران در جلسه روز یکشنبه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، ضمن ابراز تأسف عمیق بخاطر توهین به رئیس جمهور در یک برنامه زنده سیمای جمهوری اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۰    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمان پرونده سرقت از خانه های مسکونی با ترفندی شیادانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2020 آسیا انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در انتظار همکاری با دولت جدید آمریکا برای مقابله با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی از سیدجواد هاشمی منتشر شد که در آن سرمایه گذاری روی ملک در دوبی را تبلیغ می کرد و مشخصات یک شرکت داخلی به نام داماک را که کارگزار این نوع سرمایه گذاری است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
با انتخاب و معرفی 15 نفر اعضای حقیقی "نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان" توسط کارگروه 9 نفره، اعضای 46 نفره نهاد اجماع ساز تکمیل و طی چند روز آینده اولین جلسه خود را برگزار خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۰    
تیم بارسلونا درحالی که یکشنبه شب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، الچه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۰    
تیم فوتبال ماریتیمو در حضور بازیکنان ایرانی خود برابر پاکوش دِفریرا متحمل شکست سنگین سه بر صفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر برتری قدرت شبکه های اجتماعی نسبت به شبکه های قدرت در کشور، مواردی را که از نظر او از مصادیق این برتری هستند، عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۵    
وزیر امور خارجه در بدو ورود به باکو گفت: خوشنودیم کشور و ملت برادر ما جمهوری آذربایجان سرزمین های خودش را به دست آورد و علاقه مندیم کمک کنیم که هر چه زودتر ساکنان سرزمین های آزاد شده به محل اقامت خود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۵    
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که جعفر سمیعی و مجید صدری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس کار خود را آغاز خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
تیم برنتفورد در حالی که سامان قدوس را 79 دقیقه در ترکیب داشت برابر لستر شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
" محمد جواد ظریف " وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران لحظاتی پیش در چارچوب یک سفر منطقه ای وارد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۰    
مهاجم سوئدی میلان از چهره جدید خود رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
فرماندار اشنویه گفت:سه نفر از کارمندان شهرداری اشنویه به دلیل اتهامات مالی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
یک سناتور جمهوری خواه گفت تحریک به شورش از سوی رئیس جمهور سابق آمریکا اقدامی قابل استیضاح است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه ملی به خاطر ایفای نقش موثر در فرآیند مقابله با بیماری کرونا تشکر ویژه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
نامزدهای بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، معرفی شدند که برترین آن ها در مراسم اختتامیه فردا (دوشنبه 6 بهمن ) انتخاب خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رسانه های خبری آمریکا درجهت بازتاب انتصابات متعادل جنسیتی در کابینه جو بایدن رئیس جمهوری این کشور، زنان را به هدایت پوشش اخبار کاخ سفید گماشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
چاک شومر رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تحقیق وزارت دادگستری در باره توطئه دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین برای ابطال پیروزی جو بایدن رقیب دمکرات خود در انتخابات سوم نوامبر (13 آبان ماه) و برکناری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
در روزی که خبر عذرخواهی رئیس صداوسیما از رئیس جمهور برای اظهارات مطرح شده توسط یک مهمان در برنامه ای تلویزیونی، رسانه ای شد، صادق زیباکلام هم در متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
رئیس شورای اروپا نسبت به این که دونالد ترامپ بیش از اروپایی ها با کره شمالی مذاکره کرده است، ابراز تاسف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
سرمربی سپاهان می گوید احتمال دارد در بازی فردا سروش رفیعی غایب باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از پایبندی دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به توافق های سازش برخی اعراب با رژیم صهیونیستی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
مجمع باشگاه پرسپولیس ضمن پذیرش استعفای مهدی رسول پناه و علی رغبتی، 2 عضو جدید این هیات مدیره را معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اکنون بازار سهام از همه شاخص های لازم برای ایجاد روند صعودی برخوردار است، گفت: مهمترین نکته موجود در بازار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن برشمردن دلایل افزایش قیمت مرغ از روز شنبه (4 بهمن) وعده داد که تا 24 ساعت آینده قیمت مرغ دوباره به نرخ مصوب، یعنی 20 هزار و 400 تومان بازگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
برای رهن و اجاره خانه هایی در متراژ 50 تا60 متر در محدوده غرب تهران مانند شهرزیبا، پونک، فردوس غرب، شاهین شمالی و ... باید بین 50 تا 150 میلیون تومان به عنوان رهن در نظر بگیرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند شرکت های هرمی با 3 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "تنکابن" خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
سفیر آمریکا در بغداد امروز یکشنبه گفت که کشورش بدنبال حل دیپلماتیک اختلافات با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
نرخ مشارکت انتخاباتی تابعی از میزان امید و انگیزه در جامعه است. در شرایطی که تغییر تیم حاکم بر کاخ سفید خوش بینی ها به کاهش فشار بر ایران را افزایش داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
یک فرمانده ارشد آمریکایی برای اولین بار از زمان به روی کار آمدن جو بایدن سفری به تل آویو برای گفت وگو در خصوص ایران و روابط اعراب اسراییل خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی مدعی شد: دستیابی ایران به سلاح های هسته ای "پیامدهای ژئو استراتژیک" در پی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای درگیری نماینده مجلس با مامور وظیفه شناس راهور ناجا گفت: قطعا از مامور وظیفه شناس حمایت می کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
استقلال در تقابل با سه تیم همشهری خود در لیگ برتر به هیچ بردی نرسید و هفت امتیاز را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حتما باید تعداد تست های سریع کرونا در مراکز منتخب 16 و 24 ساعته و درمانگاه ها افزایش پیدا کند چون زمان مشخص شدن نتیجه این تست ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
سرمربی باشگاه منچسترسیتی در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد تورنمنت جدید موسوم به سوپرلیگ اروپایی، خواستار کاهش تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
رضا قوچان نژاد با هت تریک در بازی مقابل ویلم، در لیگ هلند دوباره اسمش را سر زبان ها انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۰    
بررسی خبرنگار ایرنا از بازار خودروی پایتخت حاکی است به دنبال شیب نزولی قیمت ها در بازار، قیمت برخی خودروهای مونتاژی چینی به 40 تا 120 میلیون تومان زیر قیمت کارخانه رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۰    
دولت اندونزی ادعا کرده است که گارد ساحلی این کشور یک نفتکش با پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آبهای سرزمینی اندونزی توقیف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
با توجه اینکه چک های جدید از ابتدای سال آینده وارد بازار می شوند، معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ضمن بیان جزئیاتی از مشخصات ظاهری این چک ها، گفت: چک های صیاد صورتی و بنفش هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به ایسنا با تاکید بر این که بودجه سال 1400 شهرداری تهران کاملا تحقق پذیر به نظر می رسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از کشته شدن یک شهروند تبریزی بر اثر اصابت گلوله خبر داد و گفت: شناسایی عاملین قتل در دستور کار پلیس قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
سینمای ایران در مجموع موفق به کسب سه جایزه از جشنواره فیلم داکا در کشور بنگلادش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۵    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است حمایت بیمه ای و مالیاتی از کارفرمایان و کمک به کاهش هزینه های آنها، در افزایش درآمد و دستمزد نیروهای کار و بهبود وضع معیشت کارگران اثرگذار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: 90 هزار میلیارد تومان برای اجرای مرحله دوم همسان سازی اختصاص یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
دولت رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه از گام عربستان در زمینه مقابله با کرونا تقدیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز با بیان اینکه در حادثه مدرسه کانکسی سردشت دزفول شش نفر دچار سوختگی شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سرکنسول ایران در دبی، در مورد موضوع صدور روادید گردشگری برای ایرانیان از سوی دولت امارات توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی مربوط به دفاتر پیشخوان دولت است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
آنتونی چنسلی از چهره های جنجالی حمله اخیر به کنگره آمریکا گفته است، فریب دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را خورده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور دو هشدار از آلودگی هوا در هشت کلانشهر کشور و مواج شدن خلیج فارس و تنگه هرمز خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
علی اصغر عنابستانی در واکنش به ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور ناجا گفته مشغول جمع و جور کردن کارها هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
نمونه هایی از نخستین عکس های شناخته شده از تخت جمشید در دهه ی 1850 منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
عنابستانی، نماینده جنجالی سبزوار در مجلس مدتی قبل در واکنش به کتک خوردن مامور قانون در توئیتی نوشته بود: آنکس که اسب داشت غبارش فرونشست گردسم خران شما نیز بگذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
بسیاری از اعضای تیم جدید بایدن قبلا با یکدیگر کار کرده اند و همکاری خوبی هم داشتند که این تضاد آشکاری با تیم رقابتی ترامپ دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
ویتامین ها برای سلامت بدن ضروری هستند. برخی ویتامین ها را می توان از طریق یک رژیم غذایی سالم و متعادل به دست آورد با این حال، ممکن است برخی افراد علاوه بر رژیم غذایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۵    
محققان دانشگاه پزشکی واشنگتن در سنت لوئیس فرضیه ی جدیدی را مطرح می کنند که برخی افراد ممکن است به روشی غیرمعمول در معرض خطر عفونت به ویروس باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
گفته می شود که دزدان در نهایت کشتی را رها کرده اند و اکنون کشتی موتسارت به سمت ساحل گابن در حال حرکت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
در حالیکه پیش از این هیچ خبری درباره حضور فیلم تئاتر من ترامپ نیستم در جشنواره تئاتر فجر منتشر نشده، از سوی گروه اجرایی این نمایش اعلام شده که این فیلم تئاتر در جشنواره پخش نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
هزاران معترض دیگر نیز در شهرهای تل آویو و قیساریه تجمع کرده و خواستار برکناری نتانیاهو شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
شهردار تهران توضیحاتی را در خصوص پیش بینی بودجه افشای فساد در لایحه بودجه سال آینده و 2 شهردار بازداشتی تهران ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
همزمان با برقراری دوباره پروازهای ایران عراق، تبلیغ سفرهای زیارتی به این کشور از سر گرفته شد. درحالی که طبق اعلام دولت عراق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
بوی بد دهان مسئله ای آزار دهنده است که افراد را درگیر خود می کند وافراد در این شرایط چاره ای جز حرف نزدن ندارند وحتی می تواند دیگران را فراری دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
علی کریمی شایعه خرید دارو از دبی برای مهرداد میناوند را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
راهزنان و باج گیرانی که از شهرهای اطراف به تهران آمده بودند در حوالی ترمینال جنوب دستگیر شدند. اراذل و اوباش و مجرمین خشن به مرحله ای رسیده اند که به صورت فصلی و مقطعی به شهرهای دیگر کوچ کرده و در ...
  • ۱