شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 بهمن 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 بهمن 1399 آفتاب نیوز 2 بهمن 1399 آفتاب نیوز 3 بهمن 1399 آفتاب نیوز 4 بهمن 1399 آفتاب نیوز 5 بهمن 1399 آفتاب نیوز 6 بهمن 1399 آفتاب نیوز 7 بهمن 1399 آفتاب نیوز 8 بهمن 1399 آفتاب نیوز 9 بهمن 1399 آفتاب نیوز 10 بهمن 1399 آفتاب نیوز 11 بهمن 1399 آفتاب نیوز 12 بهمن 1399 آفتاب نیوز 13 بهمن 1399 آفتاب نیوز 14 بهمن 1399 آفتاب نیوز 15 بهمن 1399 آفتاب نیوز 16 بهمن 1399 آفتاب نیوز 17 بهمن 1399 آفتاب نیوز 18 بهمن 1399 آفتاب نیوز 19 بهمن 1399 آفتاب نیوز 20 بهمن 1399 آفتاب نیوز 21 بهمن 1399 آفتاب نیوز 22 بهمن 1399 آفتاب نیوز 23 بهمن 1399 آفتاب نیوز 24 بهمن 1399 آفتاب نیوز 25 بهمن 1399 آفتاب نیوز 26 بهمن 1399 آفتاب نیوز 27 بهمن 1399 آفتاب نیوز 28 بهمن 1399 آفتاب نیوز 29 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۰    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در محدوده قابل قبول قرار دارد این در حالیست که طی هفته گذشته هوای پایتخت پنج روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵    
خوردن مواد غذایی دارای قند بالا، شاید به صورت لحظه ای انرژی شما را بالا ببرد اما خیلی زود به عنوان سوخت در بدن شما مصرف می شود و شما بعد از چند ساعت دوباره سطح انرژی تان پایین خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۵    
رئیس امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مقرر شده تا کودک آسیب دیده با تسبیح به یکی از خانه های امن استان همدان منتقل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد که براساس تحلیل انجام شده مشکل پیش آمده در بازار روغن در نتیجه آثار انتظارات تورمی ناشی از اطلاع رسانی درباره آزاد سازی نرخ ارز کالاهای اساسی در کمیسیون تلفیق مجلس طی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
رسانه های سعودی و عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در سامراء عراق خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۰    
حیدر رحیم پور ازغدی خاطره ای را از پذیرایی خود از رهبر معظم انقلاب روایت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز پنج شنبه و تقویت آن در روز جمعه، بارش برف و باران در نیمی از کشور طی سه روز ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۵    
مجموع دارایی 10 مرد ثروتمند جهان در طول دوران شیوع بیماری کرونا بیش از 540 میلیارد دلار افزایش یافته است. با درآمد این 10 مرد ثروتمند جهان در 10 ماهه گذشته می توان برای همه مردم جهان واکسن خرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
همه خانواده های این مردان و دیگر روستاییان بارها تا دل حادثه رفته اند و جست وجو کرده اند. کارمان از همان 29 دی ماه همین بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۵    
میرور رسانه انگلیسی از طلاق توافقی میان این دو خبر داده و اینکه آنها در اتاق های جداگانه در مارالاگوی فلوریدا روزگار بعد از ریاست جمهوری را سپری می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۰    
بازتاب های برگزاری سؤال برانگیز سیزدهمین حراج تهران و رد و بدل شدن ارقام نجومی برای خرید چند تابلو و همچنین مطرح شدن نام یک فعال هنری بدنام در این حراجی، همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۳:۳۵    
معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما، در حکمی سعید سلطانی را به عنوان مدیر کل امور مجلس صدا و سیما منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۱:۴۵    
اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در خصوص بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در یکی از واحدهای روستایی در شهرستان دشت آزادگان اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاران درخصوص پیگیری وضعیت اتباع ایرانی مفقود شده در مرز ترکیه تصریح کرد: براساس آخرین گزارشهای دریافتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۳۵    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با ارائه شبکه هوشمند اطلاع رسانی خاموشی، علاوه بر اطلاع رسانی روی اپلیکیشن "برق من" نقشه مناطق را روی شبکه ای هوشمند ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۲۵    
"سوفیا"(Sophia) ربات انسان نمایی که توسط شرکت هنگ کنگی "هانسون رباتیک" طراحی و توسعه یافته است و برای ظاهر و رفتار انسان مانندش مشهور شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا از صدور معافیت یک ماهه برای بخشی از تحریم های دولت آمریکا علیه جنبش انصارالله یمن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: اگر از حداکثر میزان بار مصرفی تعیین شده برای این شهر خارج شویم، فردا احتمال خاموشی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: یک نوجوان 15 ساله در سد آب کمر تفرش غرق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی به خوزستان از اواسط روز پنجشنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آینده، موجب خواهد شد تا مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان شاهد بارش باران باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۰    
محمد مهدی عباسی، نوجوان 14ساله اهل روستای قلعه نو شفیع آباد است که چند روز قبل با اعلام یک نقص فنی در ریل نزدیک محل بازی اش به اداره راه آهن، فداکاری ریزعلی در کتاب درسی را تکرار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
حبیب رحیم پور ازغدی سردبیر و مجری برنامه زاویه در پی حاشیه های سخنان مهمان برنامه که انتقادات فراوانی در بر داشت، از این برنامه حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
نماینده دولت آمریکا در امور تغییرات آب و هوایی روز دوشنبه از اقدام دولت سابق آمریکا در خروج از توافق تغییرات آب و هوایی پاریس ابراز تأسف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور در جدیدترین دستور خود در خصوص "درخواست دستور بازنگری و اصلاح شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد" به نهاوندیان اعلام کرد" ( هیچ علامت منفی به بورس داده نشود).
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
احمد توکلی طی یادداشتی، توضیحاتی در مورد مقاله خود با عنوان هشدار نسبت به نفوذ زرپرستان در میان علماء سرشناس دین ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۵    
عباس عبدی با کنایه به محمدباقر قالیباف به محکومیت عیسی شریفی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
لمپارد، دهمین مربی تمام وقتی بود که آبراموویچ از سال 2003 که چلسی را خرید به این باشگاه آورد. به گفته کیران مگوایر، روزنامه نگار متخصص در اقتصاد فوتبال، این میلیاردر روس تا قبل از برکنار کردن لمپارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۵    
دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به وجود چهار میلیون و 200 هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور گفت که طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز تامین کالاهای اساسی سه ماه اول سال 1400 تامین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۰    
سحر قریشی بازیگر سینما به تازگی عطری که برند فرانسوی دارد و در ایران به فروش می رسد را تبلیغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۰    
خواهرزاده سید محمد خاتمی در صفحه اینستاگرام خود از موضع رئیس دولت اصلاحات پیرامون انتخابات خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۰    
انفجار شدید امروز، دوشنبه عدن پایتخت موقت دولت مستعفی یمن را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به شناسایی یک باند اخذ رای تضمینی با عنوان فرشته نجات در کرمانشاه از دستگیری یک وکیل و برخی کارکنان دادگستری در جریان این پرونده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهوری روسیه در یک ویدیوکنفرانس با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو در این کشور درباره اعتراضات روسیه اظهارنظر کرد و گفت، این اعتراضات نمی تواند خطری برای روسیه باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۰    
پرسپولیس برای اولین بار در دوران سرمربی گری یحیی گل محمدی در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۵    
دادگستری استان خوزستان از اجرای حکم قصاص مهدی علی حسینی در دزفول خبر داد.علی حسینی کشتی گیر اهل اندیمشک است که در سال 94 از بابت اتهام قتل بازداشت و به اعدام محکوم شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به افزایش غیرمنطقی اراضی زراعی و باغات، گفت: 43 ویلای میلیاردی با دستور قضایی تخریب در منطقه خوشنام ملارد تخریب و 5 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۵    
شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابعی در وزارت دفاع آمریکا از طرح دولت جدید این کشور برای گفت و گوی مستقیم با تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با دغدغه زیست محیطی و توجه بیشتر به منابع طبیعی کشور، اقدامات و تدابیر مختلفی را به عمل آورده و دستاوردهای نسبتاً خوبی هم داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۰    
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز از سمت خود استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
آیین طرح ملی "یزد پایتخت صحیفه سجادیه" عصر روز دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۵    
ابتدا شیر را گرم کرده و با شکر و قهوه کاملا مخلوط کنید سپس آن را به مدت 2 ساعت درون یخچال بگذارید تا کاملا خنک شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۵    
تیم آلومینیوم با نتیجه دو بر یک مقابل پرسپولیس به برتری دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی محل دپو و نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و کشف 6هزار و 984 دستگاه ماینر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۰    
سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات زیادی وجود دارد اما باید بجنگیم و شرایط را برای خودمان جوری رقم بزنیم که از این مشکلات عبور کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۰    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: شرکت های توزیع برق باید به منظور تامین نیاز مصرف برق کشور، حتما جداول خاموشی های احتمالی به منظور اطلاع مردم اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۵    
پادشاه عربستان رئیس بانک مرکزی این کشور را از سمت خود برکنار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با خانواده شهید فخری زاده گفتند: علوّ مقامی که خداوند با شهادت به شهید محسن فخری زاده عطاء کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۰    
وزارت امور خارجه روسیه امروز سفیر آمریکا در مسکو را در اعتراض به دخالت های واشنگتن در امور داخلی این کشور احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۰    
آبی قرمز می شود اگر شلوغی ها همچنان ادامه پیدا کند. در حالی که بسیاری از شهرهای کشور در وضعیت نارنجی قرار دارند و توصیه اکید شده که مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۰    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر صنعت نفت با استقلال در صدر جدول هم امتیاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خانواده شهید محسن فخری زاده عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
انتظار می رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش محکم و جدی ای را به 2 بازیکن گل گهر و تراکتور داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
کمی بیش از هزار کیلومتر آنطرفتر، در نقطه صفر مرزی با ترکیه، 25 جوان ایرانی اسیر سیلی باد و بوران بر پیکر برف شدند و با ریزش برف، در زیر توده عظیمی از بهمن مدفون شدند. بیست نفر نجات پیدا کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۰    
به ادعای برخی ساکنان مرزی ایران، کولبران نیازمند کمک بوده اند، اما نظامیان ترکیه مانع از کمک رسانی مرزنشینان ایرانی به آن ها شده اند که یکی از دلایل مفقودی اجساد متوفیان هم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهایش در باکو با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۰    
هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک با تساوی دو تیم گل ریحان البرز و قشقایی شیراز به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۰    
تیم فوتبال فولاد توانست با یک گل ماشین سازی را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نخستین شکست خود را در فصل جدید برابر آلومینیوم تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد: شب گذشته حوالی ساعت 19 و 10 دقیقه شب از طلا فروشی در یکی از کوچه های فرعی بلوار 17 شهریور شهر یزد سرقت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۰    
دیگه به پرسپولیس گل نزنید، مریض بدحال داریم، قابل توجه آلومنیم اراک !
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مطابق مقررات و فرآیند مصوب کمیته ملی واکسن، در صورتی که مجوز مصرف و ورود هر واکسن کرونا صادر شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۰    
استاندار تهران با تاکید بر این که وضعیت فعلی تهران زرد متمایل به نارنجی است از پیشنهاد ستاد مقابله با کرونای استان تهران به ستاد ملی برای اعمال محدودیت های تردد به استانهای شمالی در تعطیلات پیش رو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۵    
موارد ذیل از آن دسته مواد غذایی هستند که بهتر است برای داشتن یک بدن سالم و قوی که کمتر در معرض عفونت قرار می گیرد از مصرف آنها در زمستان بپرهیزید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: تریبون ها نه محل طرح و نه محل رفع مسائل اختلافی است بلکه این جلسات خصوصی مسئولان است که محل طرح و رفع مسائل اختلافی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۰    
ولیعهد عربستان پس از حضور خود در نشست شورای اداره صندوق سرمایه گذاری عمومی سعودی شال گردنی انداخته بود که واکنش های زیادی بین فعالان شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۰    
رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با بیان اینکه احتمال سرایت ویروس کرونا از طریق مواد غذایی وجود دارد، گفت: این احتمال به خصوص در مورد غذاهای غیر صنعتی، غیر کارخانه ای و سنتی بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۰    
یک نانوایی در تهران در حالی که آرد یارانه ای دریافت می کند، تابلویی در مغازه نصب کرده و نوشته قیمت نان آزاد حساب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۵    
پلیس ضدشورش پلیس ضدشورش در هلند با معترضان خشمگین از محدودیت های کرونا درگیر شده و بیش از صد نفر را دستگیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
محسن تنابنده با انتشار سکانسی از سریال پایتخت به رفتار نماینده مجلس با سرباز راهنمایی و رانندگی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وضعیت این بیماری در تهران توضیح داد: تست های سریعی که در تهران انجام می شود میزان مثبت بودن آن حدود 9 درصد و تست های pcr حدود 18 تا 20 درصد است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای کنترل شیوع نوع جدید ویروس کرونا محدودیت های جدیدی برای سفر به ایالات متحده اعمال خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد که کاهش در میزان عمل به توصیه های بهداشتی از سوی هر یک از ما می تواند موج چهارم بیماری را به صوت فراگیر در کشور ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
یکی از اعضای پارلمان کره جنوبی می گوید که سفیر موقت کره شمالی در کویت از کشورش فرار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
گزارش تازه سازمان ملل نشان می دهد که چین در سال 2020 میلادی با پیشی گرفتن از ایالات متحده به اصلی ترین مقصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در جهان تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
سحر زکریا این بار از شهاب حسینی و نحوه پول درآوردن او عصبانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
عامل اصلی سرقت به عنف یک خانم در نیکشهر سیستان و بلوچستان بازداشت شد. فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری سارق به عنف طلاجات و وسایل شخصی شهروندان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یک معلم که دست به تنبیه بدنی دانش آموز پایه سوم ابتدایی در یکی از روستاهای طارم سفلی دهستان چوقور زده بود به هیات بدوی تخلفات آموزش و پرورش قزوین معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۵    
دولت بایدن قصد دارد شراکت استراتژیک با عربستان سعودی را حفظ کند، درست همان کاری که دولت ترامپ انجام داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۵    
فصل برداشت نارنگی سیاهو از اواخر پاییز شروع می شود و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۵    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در کنار پدیده وارونگی هوا، منابع ثابت یعنی نیروگاه ها به دلیل استفاده از مازوت و همچنین موتورخانه ها را عامل تشدید آلودگی هوا در زمستان عنوان کرد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو نفر در پی حریق ساختمان مسکونی در خیابان فرشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۰    
وزارت بهداشت این هفته اعلام کرد که تمام شهرستان ها از وضعیت قرمز و خیلی پرخطر کرونا خارج شده اند اما همچنان 18 شهرستان نارنجی بوده و ممنوعیت تردد و سفر به آن ها برقرار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۰    
مری ترامپ برادرزاده 55 ساله دونالد ترامپ می گوید حاضر به تغییر دادن نام خانوادگی خود است تا همه ارتباطاتش با عمویش را قطع کند و همزمان با بالا گرفتن شایعاتی در خصوص "لحظه شماری" ملانیا ترامپ برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۵    
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تاکید بر اینکه ما هیچ گاه این را صلاح و درست نمی دانیم که مردم در انتخابات شرکت نکنند، چه برنده بشویم و چه نشویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۵    
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل 60 روز و حداکثر 90 روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و 820 هزار تومان تا پنج میلیون و 731 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجمع خیرین سلامت کشور جهت ساخت 100 پایگاه اورژانس جاده ای و بین راهی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۰    
محرز با اشاره به اینکه تا امروز 30 نفر واکسن را دریافت کرده اند گفت: این واکسن به تدریج تزریق می شود و پس از تایید گروه نظارتی نفرات بعدی مورد تزریق واکسن آزمایشی قرار می گیرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۰    
در اطلاعیه پیشین نیز از هموطنان درخواست شده بود با کاهش حداقل1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.”
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) با تاکید بر بازنگری سیاست های کشورش در دولت جدید گفت که ریاست جمهوری جو بایدن، فرصتی برای روابط جدید بین آمریکا و ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در کنار متحدین خود اجازه نمی دهد بار دیگر داعش در عراق و کشورهای دیگر خود را سازماندهی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) یک هزار و 345 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و 235 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به روی کار دولت جدید آمریکا خاطر نشان کرد که اتحادیه اروپا برای گفت وگو با کاح سفید درباره آینده برجام آمادگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۵    
سومین جلسه کمیته دستمزد شورای عالی کار در حالی امروز در وزارت کار تشکیل می شود که قرار است هزینه های سبد معیشت کارگران مطابق نرخ تورم اعلامی مرکز آمار مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
ساعت 6 صبح است و شب همچنان ادامه دارد. سرما فرصت ها کردن دست ها را نمی دهد. دو سرباز راهنمایی و رانندگی در گوشه ای از خیابان کارشان شروع شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۰    
بهمن هاشمی مجری قدیمی تلویزیون می گوید، بخش عمده ای از مشکلات کشورمان به دشمنی های آمریکا برمی گردد؛ چون نخواستیم باج بدهیم و خواستیم روی پای خودمان بایستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل هواشناسی استان تهران از ورود موج بارشی از روز جمعه 10 بهمن ماه به استان خبر داد و گفت: جو پایتخت تا پنجشنبه نهم بهمن ماه غبارآلود خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
یک معمار ترکیه ای پرده از جدیدترین طراحی خود برای یک آسمان خراش برداشته است که قادر است با وزش باد بچرخد و از چرخش خود انرژی الکتریکی تولید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
آناتولی در تحلیلی به مواضع رئیس جمهور جدید آمریکا در مقابل ایران پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
رییس اتحادیه تالارداران تهران اظهار داشت: تالارها هنوز درحال پوست اندازی و بازیابی هستند و مانند یک سال پیش، آماده پذیرش مشتری نیستند. 80 درصد تالارها هنوز تعطیل هستند و ورشکست شده اند ...
  • ۱