شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۳۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1403 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 آفتاب نیوز 31 فروردین 1403 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1403 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۵    
جنگل آسفالت ساخته پژمان تیمورتاش که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، در باره دختری است که برای نجات برادر در حال اعدامش، دست به کار خطرناکی می زند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۰    
به تازگی گزارش هایی منتشر شده که نشان می دهد هزینه سریال سازی در تلویزیون نیز به تبع افزایش مخارج تولید در پلتفرم ها، بسیار بالا رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
به نظر می رسد ساخت سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی با عنوان پدر قهوه منتفی شده چرا که مدیر گروه طنز سیما فیلم خبر داده که مهران مدیری با یک سریال کمدی به تلویزیون می آید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
فیلم صدام با بازی رضا عطاران و ژریناز ایزدیار در مرحله تولید قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
کارگردان مستند شکارچی مجازی با اشاره به سوژه های این مستند بیان کرد که پرونده درباره 2 دختر نوجوان که تحت آزار شکارچیان فضای مجازی قرار گرفته اند مورد بررسی قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قیمت طلا در روز جمعه (10 مه) افزایش یافت و با توجه به داده های اقتصادی اخیر که باعث افزایش شرط بندی برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو شد، برای بهترین هفته خود از 5 آوریل آماده شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
ایسلند کمترین میزان مرگ ومیر ناشی از تصادفات جاده ای را دارد. این کشور به ازای هر 100 هزار نفر، تنها 2.8 مرگ ومیر جاده ای دارد. سوئد در جایگاه بعدی قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 27 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۱    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) در حال تحقیق درباره ارتکاب جرائم احتمالی از سوی رابرت مالی ، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۶    
نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در جلسه مجمع عمومی برای عضویت فلسطین سخنرانی و حمایت ایران از عضویت کامل فلسطین را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱    
قیمت دلار در هفته سوم اردیبهشت با بازدهی منفی و کاهش محدود به کار خود پایان داد. قیمت این اسکناس طی هفته جاری در روند رنج قرار داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۶    
11 مورد از این نهاد ها به ارتباط با بالن جاسوسی که سال گذشته بر فراز آسمان آمریکا منهدم شد، متهم شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۶    
شاگردان ارمغان احمدی با شکست فولاد خوزستان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان کشور را کسب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
قائم مقام نمایشگاه کتاب با اشاره به نمره 72 مردم به این نمایشگاه در روز دوم، گفت: تا پایان روز گذشته مردم 74 میلیارد تومان از بخش حضوری و مجازی، کتاب خریداری کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش زا از بعد از ظهر یکشنبه 23 اردیبهشت خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آسمانی شدن مأمور انتظامی کادر و وظیفه در حین اجرای مأموریت انتقال متهم به یکی از استان های کشور بر اثر سانحه تصادف خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۶    
وزارت دفاع اوکراین از پیشروی یک کیلومتری ارتش روسیه در داخل شهر خارکیف با هدف ایجاد منطقه حائل در این شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۷    
فابریزیو رومانو نیز پس از جدایی رسمی امباپه از پاریس اعلام کرد که او راهی رئال مادرید می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۷    
امام جمعه اردبیل گفت: صداقت و یک چهره بودن عنصر مفقود در سیاست آمریکایی هاست و خوب بلدند برای مردم دنیا فیلم بازی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۰    
احمد آریایی نژاد به عنوان نماینده دوم شهرستان ملایر راهی بهارستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل هواشناسی استان فارس با اعلام وضعیت سطح زرد گفت: آلودگی هوا در مناطق پر تردد شهری از صبح شنبه 22 اردیبهشت ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما تا اوایل خرداد ماه باید نتایج بررسی صحت مرحله دوم انتخابات در 22 حوزه انتخابیه را اعلام کنیم تا شاهد بازگشایی رسمی مجلس دوازدهم باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۵    
زمان قانونی اخذ رأی که تا ساعت 22 تمدید شده بود، دقایقی قبل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۵    
کیلیان امباپه رسما از جدایی خود پرده برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۵    
رابرت وود ، معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل تصویب قطعنامه ای در مجمع عمومی برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
زمان اخذ رای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 22 جمعه شب تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدارِ رئیس اقلیم کردستان عراق، فرموده اند: ما، بین خودمان و جامعه کُردی - چه در ایران، چه در عراق- از هر ملّت دیگری نسبت نزدیک تری می بینیم؛ آن ها جزو ما هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به سیستم ناعادلانه توزیع بنزین در کشور، گفت: این مساله موجب افزایش قاچاق در کشور شده است یعنی بنزین 30 تا 40 هزار تومانی را وارد می کنیم و با قیمت 1500 و 3000 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۵    
مسعود شجاعی برای اولین بار در کنفرانس خبری خود از رایگان بازی کردن برای تراکتور صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۵    
جواد نکونام امیدوار است هرچه سریعتر تکلیف امید حامدی فر از سوی کمیته انضباطی مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۰    
دادستان پارس آباد گفت: هیچ گونه درگیری و نزاع به خاطر انتخابات در شهرستان پارس آباد رخ نداده و اخبار منتشر شده در این زمینه صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۵    
تیم فوتبال آتالانتا موفق شد در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 3 بر صفر مارسی را مغلوب کند و راهی فینال این رقابت ها شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۵    
محمد جواد ظریف گفت: مدتی بود که دانشگاه های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه های آمریکا دوباره زنده شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۵    
رأی گیری مرحله دوم انتخابات مجلس یک ساعت تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از هواداران 2 نامزد حوزه انتخابیه گنبدکاووس خواست به شایعات توجه نکنند و برای اطلاع از تعداد دقیق آرا فقط به منابع رسمی و معتبر مراجعه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۵    
قطعنامه کشور های گروه عربی درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 143 رای مثبت تصویب شد که به فلسطین حقوق و امتیازات ویژه ای می دهد و از شورای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۵    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش طی عصر جمعه از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه امیدوارم با رای مردم، مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شده و مجلسی قوی شکل گیرد، اظهار داشت: مجلس قوی می تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۵    
لیست تراکنش حساب های موسسه مصاف که نزدیک به 100 میلیارد تومان است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که حکایت از دریافتی های خاص رائفی پور در دو سال اخیر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۰    
حسام الدین آشنا در توئیتی کنایه آمیز به مقایسه پاجوش های امروز و خودجوشان دیروز پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
منتخب مجلس دوازدهم در حوزه اردستان گفت: به نظر می رسد ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کرده که توانسته با این اطمینان اسرائیل را مورد تهاجم قرار دهد و قبل از آن هم پایگاه آمریکا در عین الاسد را مورد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد که آموزش و پرورش 44 هزار میلیارد تومان بدهی به فرهنگیان دارد، رقمی معادل 16 درصد کل بودجه این وزارتخانه درسال جاری.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
ریس اداره حفاظت محیط زیست گناوه از تلف شدن تعداد زیادی ماهی در ساحل گناوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در شهرستان تفت طی امروز (جمعه) 2 کشته و سه مصدوم برجاگذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۵    
رئیس قوه قضائیه در نماز جمعه مشهدمقدس حضور یافت و با زائران و مجاوران گفت وگوی چهره به چهره داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای زمان اخذ رأی را تا ساعت 20 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
نفر نخست ماده 10 کیلومتر اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی بانوان مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از پیدا شدن پیکر جوانی 32 ساله در رودخانه کرج توسط امدادگران هلال احمر طی امروز (جمعه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۰    
2 شهروند لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک طیر حرفا شهید و شماری دیگر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
رئیس دولت سیزدهم در جریان دومین سفر خود به شهر قم دیداری با مراجع تقلید داشت که در این دیدارها، مراجع نسبت به گرانی، کاهش ارزش پول ملی و معیشت مردم انتقاد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل هلال احمر البرز گفت: حادثه سقوط 2 گردشگر در ارتفاعات شهرستان اشتهارد این استان با مرگ یک نفر و مصدومیت یک نفر دیگر همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۰    
امام جمعه اراک گفت: امروزجوانان آمریکا در دانشگاه ها علیه رژیم کودک کش شعار می دهند و از مردم مظلوم غزه دفاع می کنند. امروز بیداری در بین جوانان دنیا علیه استکبار و رژیم صهیونیستی موج می زند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر اعضای هیئت دولت سیزدهم به استان قم با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۵    
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، قرارداد منعقد شده شهرداری تهران با چین در راستای توسعه حمل و نقل عمومی را از بهترین قرارداد های تاریخ ایران دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
سرمربی تیم پرسپولیس از قدرت حریف تیم پرسپولیس تمجید کرد اما گفت که آنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۰    
ستاره تیم ملی ایران در گفتگو با تلویزیون هلند درباره علاقه خود به بوندسلیگا و سری آ ایتالیا صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
حتما در مورد سبک زندگی افراد موفقی مثل ایلان ماسک و ... شنیده اید. افراد موفق روی همه فعالیت های زندگی خود حساس هستند و همین سبک زندگی موجب موفقیت شان شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۵    
رییس کل اسبق بانک مرکزی در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکلس نوشت: آیا ثبت 160 درصد تورم ⁩، 58 درصد کاهش ارزش پول ملی⁩ در 30 ماه! با درآمد 35 میلیارد دلاری نفت، قابل دفاع است؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۵    
بازگشت مقابل بایرن مونیخ طی تنها چند دقیقه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لحظات تکرارنشدنی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته های گذشته گفت: وقتی تمرکز بازیکن در زمین مسابقه باشد با اخطار و اخراج هم تیمی هم راه بردن را فراموش نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۵    
برخی از مطالعات نشان می دهد که خودارضایی اجباری برای پورن می تواند پاسخ شما به محرک های جنسی را کاهش دهد و نعوظ را کاهش دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهور روسیه نخست وزیر موقت را برای تشکیل کابینه بعدی انتخاب کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
عضو هیئت بازرسی استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران، گفت: احتمال تعطیلی مدارس در فردا وجود ندارد و بر اساس پیش بینی های انجام شده در اول صبح مشکلی برای حضور در مدارس و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۰    
قصد داریم در ادامه علاوه بر اشاره به عوامل موثر بر هزینه جلسات تراپیست نیز به ویژگی های یک درمانگر خوب که تاثیر بسیاری بر میزان هزینه تراپیست در هر جلسه دارد نیز بپردازیم بنابراین اگر به دنبال یک ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به برگشت روند قیمت طلا در بازار های جهانی از مسیر کاهشی خود و افزایش 59 دلاری اونس طلا طی یک هفته اخیر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه به ادعای حمایت وزارت امور خارجه از تغییر روز های تعطیل پایان هفته پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه کرج گفت: دور دوم انتخابات به اندازه مرحله اول اهمیت دارد و باید دقت کنیم که مجلس از اقتدار لازم برخوردار باشد. مردم با دقت رأی می دهند، اما باید پاسخگوی رأی خود در قیامت باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۵    
یک مطالعه جدید حکایت از این می کند که یک فرم ژنتیکی مشخص می تواند منشا بروز بیماری آلزایمر در افراد مختلف باشد- و در آینده نزدیک پزشکان خواهند توانست از این طریق احتمال ابتلا به آلزایمر را در بین ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
امام جمعه رشت بر لزوم معرفی بانوان فرهیخته به نسل جوان گفت: ایران تنها کشور رعایت کننده حقوق زنان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۶    
هیچ شکی نیست که پدر و مادر بودن یکی از ارزشمندترین تجربیات زندگی است اما یکی از چالش برانگیزترین مسائل، پرستاری از کودک یا نوزاد است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۱    
آیت الله جوادی آملی گفت: ما عالمان و دانشمندان بزرگی همچون ابن سینا و فارابی و امثال آن داریم، لذا شایسته است با مدیریت خوب، با ادب و احترام و بر اساس کرامت با مردم برخورد شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
کوروش نیکنام نویسنده و پژوهشگر فرهنگ ایران باستان و نماینده زرتشتیان در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از مدت ها درگیری با بیماری سرطان در فرانسه درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۱    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: چه دلیلی دارد که بعضی از اقلام خوراکی تا این اندازه گران باشد؟ دولت باید راهکاری برای جلوگیری از گرانی افسارگسیخته بیابد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه مشهد با اشاره به نامه رهبری خطاب به دانشجویان آمریکایی خاطرنشان کرد: این نامه ها، جوانانی را ساخت که امروز در برابر همه جنایات دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه از یک سو موجب شد تبلیغات هماهنگ و پر حجم قدرت های بزرگ رنگ ببازد و از سوی دیگر دانشجویان آمریکایی و غربی در دفاع از مردم مظلوم غزه به ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر نفت گفت: روزانه در سطح کشور 139 میلیون لیتر مصرف سوخت داریم که شامل 118 میلیون لیتر بنزین و 21 میلیون متر مکعب سی ان جی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۸    
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس 4 دیدار حساس در پیش دارد، گفت: هفته های پایانی لیگ برتر مانند 4 فینال می ماند و پرسپولیس باید همه بازی های خود را پیروز شود و منتظر لغزش استقلال بماند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح گفت: ثبت نام سربازان ماهر از هفته آینده آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۹    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در برخی نقاط کشور خبر داد و اعلام کرد: با ورود سامانه جدید به غرب کشور رعد و برق، وزش باد و رگبار پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
حسین غلامی گفت: گر امروز افزایش حقوق ها 50 درصد باشد، باز هم سطح زندگی مان کاهش می یابد، چون حقوق 8 میلیون تومانی باید 4 برابر شود یعنی به طور دقیق 400 درصد افزایش یابد تا به سبد معیشت 30 و چند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
آیت الله نوری همدانی خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می گذارید مردم از گرانی و سختی زندگی می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پرسشی درباره اظهارات اخیر کمال خرازی در زمینه احتمال تغییر دکترین هسته ای ایران گفت: این اظهارات غیرمسئولانه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه فعالیت معلمان بازنشسته در مدارس غیردولتی در قالب اضافه تدریس در نظر گرفته می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
گیفت کارت های اپل یکی از بهترین و متداول ترین روش های پرداخت الکترونیک بدون نیاز به کارت های بانکی هستند. شما می توانید آن ها را بر اساس رنج قیمتی در تنوع فوق العاده وسیع خریداری کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
فردی که با هویت های مجعول، با انتشار مطالب تنش آمیز در خصوص انتخابات، موجب تشویش اذهان عمومی در حوزه انتخابیه شهرستان های رامهرمز و رامشیر می شد، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.30 درصد افزایش به 2353 دلار و 48 سنت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
بیت کوین 0.73 درصد از ارزش خود را طی 24 ساعت گذشته از دست داده و به 6219 به دلار رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۵    
کافه علیرضا بیرانوند با دستور مقامات قضایی پلمب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی رگبار و رعد و برق در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
نتانیاهو در واکنش به تهدید آمریکا در توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی قول داده که این رژیم حتی شده به تنهایی و با ناخن انگشت به جنگ در نوار غزه ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۰    
با وجود هشدار هایی که در مورد استفاده بیش از حد از صفحه نمایش در شب وجود دارد، بسیاری از مردم هنوز قبل از رفتن به رختخواب از تلفن خود استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
یک جمعیت شناس با بیان اینکه جمعیت دختران زیر 30 سال در ایران در سال 1395 از 18 میلیون و 700 هزار نفر به 17 میلیون و 800 هزار نفر در سال 1400 کاهش یافته است، گفت: مطابق آمار های سال 1395 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۵    
مراسم حمل مشعل بازی های المپیک در طول تاریخ بدون حاشیه نبوده و این مراسم در برخی ادوار با اتفاقات عجیب و غریب همراه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
عیسی زارع پور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات کشور، گفت: در هشت حوزه انتخابیه هم انتخابات به شکل کاملاً الکترونیک رخ می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در 10 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز یکشنبه و تشدید بارش ها در دوشنبه و سه شنبه آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۰    
سرمربی رم اعتراف کرد لورکوزن قدرت بسیار زیادی داشت و تیمش با وجود حذف از اروپا قدرتمندانه ظاهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۵    
تیم فوتبال لورکوزن آلمان علی رغم توقف برابر رم، به دلیل برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی فینال لیگ اروپا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۵    
برای بسیاری از افرادی که در صنایعی مانند ساخت وساز و کشاورزی کار می کنند، تابستان زمانی برای سستی نیست، در واقع ممکن است حتی شلوغ تر از فصول دیگر نیز باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز در 22 حوزه انتخابیه آغاز شد.
  • ۱