دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 27 شهریور 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 شهریور 1396 الف 2 شهریور 1396 الف 3 شهریور 1396 الف 4 شهریور 1396 الف 5 شهریور 1396 الف 6 شهریور 1396 الف 7 شهریور 1396 الف 8 شهریور 1396 الف 9 شهریور 1396 الف 10 شهریور 1396 الف 11 شهریور 1396 الف 12 شهریور 1396 الف 13 شهریور 1396 الف 14 شهریور 1396 الف 15 شهریور 1396 الف 16 شهریور 1396 الف 17 شهریور 1396 الف 18 شهریور 1396 الف 19 شهریور 1396 الف 20 شهریور 1396 الف 21 شهریور 1396 الف 22 شهریور 1396 الف 23 شهریور 1396 الف 24 شهریور 1396 الف 25 شهریور 1396 الف 26 شهریور 1396 الف 27 شهریور 1396 الف 28 شهریور 1396 الف 29 شهریور 1396 
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۱    
این روزها بحث بر سر گزینه های مجری گری برنامه هفت به قدری اهمیت پیدا کرده که دو روز پیش مرتضی میرباقری هم در بازدید از پشت صحنه سریال هاتف در اظهارنظری غیرمنتظره در جمع خبرنگاران به این موضوع اشاره ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۳    
به گزارش الف کتاب، نشست نقد و بررسی کتاب سینمای آزار نوشته سعید عقیقی روز چهارشنبه 29 شهریور در خانه سینما برگزار می شود. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۲    
با انتشار جدیدترین آمار از تعداد مشترکان اینترنت در ایران، امکان ارزیابی بهتر از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول چهار سال گذشته فراهم شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۴    
به گزارش الف کتاب به نقل از لیزنا، از میان آثار برتر سال های گذشته، کتاب های زیبا صدایم کن (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) نوشته فرهاد حسن زاده را در بخش تالیف ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۲    
نیویورک - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر روز سه شنبه (به وقت محلی) با مجری شبکه خبری NBC آمریکا مصاحبه کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۶:۲۸    
روزگاری که سنگرهایی پر از سجاده های سبز داشت، مردمانی شیردل که زانو به زانوی خطر، زیر رگبار گلوله و خمپاره تنها معشوق را طلب می کردند و با خدایشان صمیمانه به صحبت می نشستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۷    
در ساعات گذشته شکل و شمایل بمب کشف شده در نجف آباد جنجال برانگیز شده و خیلی ها از دیدن آن شگفت زده شدند. اما مگر بمب های تروریستی ساخته شده در نقاط دیگر جهان چه شکلی هستند؟
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر کار در نشست مشترک با کارآفرینان و صاحبان صنایع کشور آلمان از تاسیس مرکز تجارت و پیمانکاری فرعی در ایران به منظور تسهیل روابط تجاری شرکت های ایرانی و خارجی خبرداد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز برای دیدار با سران جهان وارد مقر سازمان ملل متحد در نیویورک شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۸    
هیات رئیسه فدراسیون والیبال در نشست 20 شهریورماه خود مصوباتی برای افزایش جذابیت لیگ برتر والیبال مردان داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۵    
جلسه هم اندیشی و سرعت بخشیدن به تخصیص 50 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در سال جاری با توجه به تجربه موفق سال گذشته با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزرای صنعت، تعاون و کار برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۸    
پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی با پیکان یک گل خورد و تمام. دیگر هر چه زدند به در بسته خورد و آنها با همان یک گلی که دریافت کردند نتیجه را واگذار کردند تا نخستین شکست فصل شان رقم بخورد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۸    
نزدیک به چند ماه پیش کمپانی مایکروسافت از بازطراحی اپلیکیشن پیام رسان خود پرده برداشت و با وجود اینکه نسخه های اندروید و آیفون میزبان تغییرات این برنامه بودند اما ردموندی ها تصمیم گرفتند تا برای ورژن ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۴    
کارشناس مسائل بین الملل: تداوم برجام بدون حضور آمریکا غیر ممکن است زیرا جنس تحریم های آمریکا ثانویه است و تجربه نشان داده، جهان در مقابل تحریم های ثانویه مقاومت نمی کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۱    
رییس جمهور با ابلاغ ضمائم حکم دکتر سیدحسن هاشمی، 8 اولویت عمومی و 9 اولویت تخصصی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برشمرد و تحقق آنها را از وزیر بهداشت خواستار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۸    
هنگامی که درباره مشکلات ناشی از مصرف الکل فکر می کنیم، اغلب کبد، اندامی که مسئول پالایش نوشیدنی های الکلی است، در ذهن ما نقش می بندد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۳    
مدتی است برخی پزشکان، طلافروشان، آهن فروشان، آرایشگران، رستوران داران و سایر اقشار پردرآمد برای فرار مالیاتی دستگاه پوز را حذف کرده و یا به نام شخص دیگری می کنند تراکنش های عجیب با رقم های چند میلیون ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدری در اسلام آباد غرب سه عضو خانواده خود را به ضرب گلوله کشت و به زندگی خود پایان داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۰    
وی با بیان اینکه طرح کاهش نرخ سود بانکی برای پیش فروش خودرو مناسب است، خاطرنشان کرد: این تصمیم می تواند یک تصمیم منطقی برای اینکه قیمت سود پیش فروش خودروها نیز متناسب با تغییرات سود بانک ها باشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۴    
نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به انتشار لیست خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر گفت: نمایندگان تنها امانت دارانی هستند که با پایان مسئولیت خود تمامی این اموال را به شورا بازخواهند گرداند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۱    
ایران نوشت: در آخرین روزهای سال 95 مردی با حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که پسرش شاهین توسط فرد یا افرادی ربوده شد و اثری از او نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۵    
رون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در نشستی با حضور دیپلمات های خارجی درباره ایران گفت، این که به ایران مشروعیت بیشتری داده شود
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۱    
این روزها دیگر اجاره کردن خانه برای کسانی که می خواهند تنها زندگی کنند، سخت نیست. فرقی هم ندارد که جنسیت کسی که خانه را اجاره می کند، چیست، زن است یا مرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۸    
ارزیابی خسارت توسط جدیدترین تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که در بیست روز اخیر 62 روستای مسلمانان در استان راخین هدف حملات سنگینی قرار گرفتند و این روستاها یکی پس از دیگری در حال نابودی و سوختن هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۵    
اکران فیلم خارجی حداقل سرگرمی است که زیبایی شناسی مان را تربیت می کند٬ ما را به یاد سینما می اندازد و پرده ی عریضش٬ که با فیلم های سینمای ایران به بوته ی فراموشی سپرده شده.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۰۲    
خودروهای کلاس C را به نام SP1 نام گذاری و در دو مدل سدان و کراس اوور تولید و عرضه خواهد شد و خودروهای کلاس B را نیز در سه مدل تولید و عرضه خواهد شد که شامل مدل های هاچ بک، سدان و مینی SUV خواهد بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی رحمتی و جباری را در اختیار باشگاه قرار داد که در ابتدای فصل از آنها به عنوان بازوان خود نام می برد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۶    
تاکنون ده ها نفر هنگام فرار از جوخه های مرگ نظامیان میانمار براثر واژگونی قایق در رودخانه مرزی کشته شده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۳    
با راه اندازی پرواز مستقیم بین تهران اسلام آباد زمان پرواز از حداقل 12 ساعت به 3 ساعت کاهش می یابد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۰    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۴    
تیم پانیونیوس با در اختیار داشتن 2 بازیکن ایرانی در بازی خارج از هفته چهارم سوپر لیگ یونان به تساوی رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۰    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به آذربایجان شرقی با لباسی متفاوت ظاهر شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۷    
به گزارش عصر ایران، وزارت خارجه اسپانیا سفیر کره شمالی در این کشور را عنصر نامطلوب اعلام کرد و از وی خواست تا پایان ماه جاری میلادی، اسپانیا را ترک کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۷    
روحانی در دیدار رییس جمهور بولیوی گفت: از توسعه روابط با کشورهای منطقه آمریکای لاتین در همه عرصه ها استقبال می کنیم و این کشورها می توانند روی دوستی و همکاری ایران حساب کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۱    
ارتش آمریکا نخستین پایگاه نظامی خود در فلسطین اشغالی را با هدف کمک به رهگیری تهدید های هوایی و موشکی افتتاح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۴    
رئیس مجلس نمایندگان بلژیک گفت: بلژیک در باره ضرورت حفظ برجام ثابت قدم است زیرا جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده و تمام جزئیات این توافق بین المللی را اجرا کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۴    
شورای شهر تهران اقدام به تهیه 21 دستگاه پژو پارس و تبلت اختصاصی برای اعضای شورای شهر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۴    
وزارت خارجه بحرین در بیانیه ای از توقیف 3 قایق بحرینی توسط مسئولان دریایی قطر خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۴۲    
نخستین محموله کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران پس از شکست محاصره شهر دیرالزور برای ساکنان آن ارسال شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۶    
حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان ساعتی پیش با گوترش، دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۲    
مدیر پروژه حفاظت از یوز پلنگ آسیایی با اشاره به اینکه جمعیت یوز ایرانی زیر 50 فرد برآورد می شود، گفت: طی سه ماه اخیر 19 یوز پلنگ در میاندشت، جنوب شاهرود، توران ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته اند، در این شهر با هم دیدار دوجانبه ترتیب دادند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۲    
مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس که امروز دوشنبه وارد بغداد شده بود، دقایقی قبل وارد اربیل عراق شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۴    
یکی از پرسنل انتظامی کلانتری شهید رجایی با کلت سازمانی همسر و پدر خانم و مادرخانم خود را مورد اصابت گلوله قرار داده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: عربستان همچنان اصرار دارد که از طریق نظامی معادله را به نفع خود تغییر دهد و به راه حل سیاسی برای حل این بحران نمی اندیشد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۴    
خادمی به عنوان استاندار جدید لرستان با حضور وزیر کشور معرفی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تائید افزایش قیمت مسکن در تهران گفت: در پایان مردادماه سال جاری قیمت مسکن نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 5.6 درصد رشد داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۸    
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: سفر به نیویورک بهترین فرصت برای تجدید عهد ما با مستضعفان جهان برای رفع ظلم است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۵    
رییس جمهوری کشورمان با تأکید بر این که نگران هیچ تهدیدی نیستیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم، فقط چند روز برای بازگشت به شرایط هسته ای قبل از برجام نیاز داریم.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۲    
یکی از مقام های دولت سابق آمریکا در اظهار نظری گفت که واشنگتن می تواند نگرانی عربستان درباره ایران را برطرف کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۹    
رویترز از درگیری لفظی صالحی با وزیر انرژی آمریکاخبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۹    
در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها با ادعای کشته شدن یک کولبر در منطقه مرزی اشنویه، یک مقام آگاه در وزارت کشور گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۹    
دوچرخه سواری ایران در ماده تیم اسپرینت بازی های داخل سالن آسیا قهرمان شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۶    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا خواستار ایجاد تغییرات جدی در ساختار سازمان ملل متحد برای بهبود عملکرد این نهاد بین المللی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۶    
مجتبی جباری و مهدی رحمتی با وجود اعلام علیرضا منصوریان در تمرین امروز استقلال حضور پیدا نکردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۳    
با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه برگزاری بازیهای داخل سالن آسیا با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا دیدار و گفت و گو کرد و از او برای سفر به ایران دعوت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۳    
از داروهای تیروئید گرفته تا داروهای ضدافسردگی، می توانند از چای های سم زدا و لاغری، تاثیرات جدی بپذیرند و پیامدهای ناگواری به جا بگذارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۴    
گروهی متشکل از 76 شخصیت برجسته اروپایی که در بین آنها نام های آشنایی از قبیل خاویر سولانا به چشم می خورد، با امضای نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا، خواستار حفظ برجام شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۱    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند برای بازی برابر سپاهان مشکلی نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۹    
رؤسای جمهور آمریکا و چین تلفنی درباره اوضاع در شبه جزیره کره صحبت کردند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۶    
علی دایی و یحیی گل محمدی سال ها در فوتبال ایران از مطرح ترین بازیکنان بودند و امروز نیز به عنوان دو مربی موفق فعالیت می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۲    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از حضور 23 میلیون گیمر درایران که روزانه 80 دقیقه مشغول بازی هستند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۹    
نشست هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز به ریاست آیت الله جنتی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۵    
در پی عدم هماهنگی و واریز نکردن پول به حساب هتل، تور مسافران مشهدی در مسکو سرگردان شدند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این سفر از اقدامات اقتصادی و امنیتی انجام شده در مناطق مرزی شمالغرب کشور بازدید کردیم، گفت: برنامه ششم توسعه بر ساماندهی اقتصادی و امنیتی مناطق مرزی تاکید دارد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۰    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات سرویس های خارجی غیرعلمی را شناسایی می کند
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۱    
معاون مرکز فضای مجازی کشور از اشغال 60 درصدی شبکه مجازی تلگرام خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شکست مقابل پیکان برای تیمش مفید بوده است، گفت: با نظر علی پروین موافقم و در صورت غلبه بر الهلال عربستان، قهرمان آسیا خواهیم شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۶    
مرسدس بنز با همکاری زیرمجموعه خود AMG، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از هیولایی رونمایی کردند که مدتی است جهان خودروهای اسپرت در انتظارش هستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۶    
وزیرکشور با بیان اینکه از تلاش همه نیروها در نقاط مختلف کشور استفاده می شود گفت: به زودی مقصد استاندار سابق لرستان مشخص می شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۷    
صبح امروز یک کولبر در ارتفاعات اشنویه جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۱    
وزیر خارجه فرانسه در حاشیه هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که برجام برای جلوگیری از گسترش تسلیحات هسته ای اساسی است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۱    
دستیار علیرضا منصوریان برخلاف شایعه برکناری اش در تمرینات آبی پوشان حاضر شد اما خبری از دو کاپیتان استقلال نیست.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا هشتم مهر ماه را آخرین فرصت باشگاه استقلال برای تعیین وضعیت بدهی های این باشگاه اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۲    
ماهایا پطروسیان عکسی سلفی از خود و پرویز پرستویی را در پشت صحنه فیلم لس آنجلس_تهران منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۵    
ساعاتی قبل یک نفر در شهرستان اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه دست به جنایتی هولناک زده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۹    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مالکان خودروهای پلاک شهرستان اگر اقدام به مسافرکشی در تهران کنند ضمن اعمال قانون، خودروی آنان توقیف خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: متاسفانه دولت آمریکا با وجود وعده های اولیه، مسیر مخرب و خطرناکی را در پیش گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۸    
آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مشاور حقوقی رئیس جمهوری با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفت کرد و گفت:حتما جلوی این کار گرفته شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۶    
شرکت اف.کی.اِی (FKA) آلمان برای انتقال تجهیزات و دانش در زمینه باروری ابرها، با مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها تفاهمنامه همکاری امضا کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۶    
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که این تیم شرایط خوبی ندارد و به بن بست رسیده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۳    
محمدصادق مفتح که سال ها مسؤولیت تنظیم بازار بود، با منطقی دانستند اجرای آزمایشی حذف برچسب قیمت برای بررسی تبعات آن ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۴    
طولانی ترین نقاشی کشور به طول دو کیلومتر در بوستان رازی شهر تهران با مشارکت کودکان شهر تهران کشیده شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران با همتای سوئیسی خود دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و دیگر مسائل مورد علاقه گفت وگو و تبادل نظر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۰    
جمعیت های ملی فنلاند، استرالیا، نیوزیلند، آمریکا، اتریش، ترکیه، قطر و هلال احمر ایران؛ اعضای تیم ارزیابی و هماهنگی فدراسیون (FACT) را تشکیل داده و در مدت 2 هفته آینده هماهنگی برای امدادرسانی به ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۴    
پایگاه شبکه اسکای نیوز عربی گزارش داد: ترامپ هشدار داده است که آمریکا در صورتی که ببیند آژانس بین المللی انرژی اتمی به اندازه کافی در نظارت خود قاطع نیست از توافق هسته ای خارج خواهد شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۳    
بانک مرکزی اعلام کرد: آقای سیف بیان نکرده اند که موسسه کاسپین فاقد مجوز است، بلکه، ایشان تاکید کردند در جایی که مجوز از بانک مرکزی ندارد سرمایه گذاری نمی کنم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۰    
"سازمان فضایی آمریکا" (ناسا) برای ارائه طرح های مربوط به ارسال تجهیزات و مواد غذایی به ماه یک فراخوان منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۰    
آخرین مطالعات انجام شده دانمشندان آمریکایی نشان میدهد که نشستن طولانی مدت می تواند باعث مرگ انسان شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۴    
حدود یک کیلو و 600 گرم تریاک از معده مسافر پرواز زاهدان به مشهد کشف شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۴    
پایه اختلال بدریخت انگاری بدن از دوران کودکی به وجود می آید چراکه خانواده، رسانه های جمعی و شبکه های ماهواره ای نقش اساسی دراین زمینه دارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: شرکت نفت و وکلایش این امکان را دارند که صحبت های خود را مطرح کنند و اگر امروز به موکلم اجازه داده می شد صحبت هایش گفته شود و با تذکر ...
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۱    
وزیر دادگستری، رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی را منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۶    
رئیس انجمن قطعه سازان گفت: رسالت ایدرو حمایت تکنولوژی از صنایعی است که دولت و بخش خصوصی توان آن را ندارند که متاسفانه در طول سال های گذشته چنین چیزی را از ایدرو ندیدیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۴    
برای بسیاری از ما پیش آمده که برای برقراری ارتباط از طریق تلفن های همراه خود به دلیل آنتن دهی ضعیف مشکل بوجود آمده است و یا آنکه آنتن دهی گوشی هوشمندمان به اندازه ای کم است که برقراری ارتباطات را ...