چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۹:۲۲Aug 2018 15

خبرهای الف 1 شهریور 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 شهریور 1396 الف 2 شهریور 1396 الف 3 شهریور 1396 الف 4 شهریور 1396 الف 5 شهریور 1396 الف 6 شهریور 1396 الف 7 شهریور 1396 الف 8 شهریور 1396 الف 9 شهریور 1396 الف 10 شهریور 1396 الف 11 شهریور 1396 الف 12 شهریور 1396 الف 13 شهریور 1396 الف 14 شهریور 1396 الف 15 شهریور 1396 الف 16 شهریور 1396 الف 17 شهریور 1396 الف 18 شهریور 1396 الف 19 شهریور 1396 الف 20 شهریور 1396 الف 21 شهریور 1396 الف 22 شهریور 1396 الف 23 شهریور 1396 الف 24 شهریور 1396 الف 25 شهریور 1396 الف 26 شهریور 1396 الف 27 شهریور 1396 الف 28 شهریور 1396 الف 29 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۱    
اطلاعاتی مفید راجع به باوری که مدتهاست درباره خواب آور بودن شیرگرم بین مردم جا افتاده را مطالعه نمایید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۱    
سفیر روسیه در سازمان ملل: ما از موضع اسرائیل درباره ایران آگاهیم اما فکر می کنیم ایران در سوریه نقشی بسیار سازنده ایفا می کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۱    
وزیر بهداشت دولت دوازدهم گفت: متوسط درآمد پزشک عمومی در کشور بین 4/5 تا 7 میلیون تومان است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۵    
نوگرایی و گلابی خوردن ! نامه نیوز: مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی سخنانی اظهار داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۲    
سیف گفت: گام هایی که در سالهای گذشته برای گسترش روابط بین المللی و اصلاح وضعیت اقتصادی برداشته شد، اگرچه با ناهمواری هایی مواجه بود، اما اکنون شاهد به ثمر نشستن این تلاش ها هستیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۶    
نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل به اتریش سفر کرده است تا در وین با مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت و گو کند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۶    
گفت: یک سایت مدعی اصلاحات نوشته است رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، اصلاح طلبان را به فراکسیون امید بدبین کرده است! ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۶    
یک کابینه و 12 ژنرال بالاخره رئیس اقتصادی دولت کیست؟ یک روزنامه حامی دولت با ابراز تعجب نسبت به کثرت تصمیم گیران اقتصادی دولت نوشت: بالاخره رئیس اقتصادی دولت کیست؟ ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
- سارقان مسلح 2 طلافروشی در جنوب تهران سرگرم برنامه ریزی برای اجرای سومین نقشه سرقت بودند که چند ساعت قبل از اجرای نقشه، خود را در محاصره پلیس دیدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۹    
صدراعظم آلمان در مصاحبه ای گفت که این کشور هرگز کنار آمریکا در صورت بروز جنگ با کره شمالی نخواهد ایستاد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۶    
بر اساس آمار پژوهشگران دانشگاه مریلند (آمریکا ) بیش از 13 هزار و 400 اقدام تروریستی در جهان در سال 2016 ( 9 درصد کمتر از سال 2015 ) با بیش از 34 هزار کشته حکایت دارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۲    
7محبوب سکوهای آبی متنی را در مورد سرمربی استقلال منتشر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۵    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در تحلیلی پیرامون توان موشکی کره شمالی در حمله به آمریکا و عبور از سپر دفاعی این کشور نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۵    
تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: اخباری مبنی بر افزایش چند برابری فروش سینما در پنج ماه امسال نسبت به سال قبل منتشر شده درست نیست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۰    
وین-ایرنا-دیدار 'نیکی هیلی' نماینده آمریکا در سازمان ملل با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصرچهارشنبه در وین بدون گفت وگو با خبرنگاران پایان یافت و همزمان نمایندگی آمریکا در وین اعلام کرد که ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۰    
معاون عملیات اورژانس گفت: بر اثر برخورد خودرو پژو با تیر برق در جاده چالوس 7 نفرمجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۶    
نیکی هیلی: آمریکا مصمم است اطمینان حاصل کند که آژانس بین المللی انرژی اتمی، منابع لازم برای "راستی آزمایی مقتدرانه فعالیت های هسته ای در ایران" را در اختیار دارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۵    
واشنگتن از دیدار نیکی هیلی سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد با مدیرکل آژانس انرژی اتمی و گفتگو در خصوص نگرانی های ناشی از آینده توافق هسته ای با ایران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری آریا - سامان قدوس، مهاجم ایرانی الاصل اوسترشوند سوئد، اعلام کرده که قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند و یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد مدعی شد که تصمیم گیری در این زمینه ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۱    
با حکم رئیس رسانه ملی، محمد حسین رنجبران به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۰    
زیباترین امضایی را ببینید که در گینس هم ثبت شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۰    
بازی Ice Age World تجربه ای متفاوت در عرصه بازی های موبایل است که قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۷    
فبلت پرچمدار 2017 سامسونگ در نیویورک رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعریق هنگام ورزش کردن امری طبیعی محسوب می شود اما تعریق ناگهانی بدون دلیلی مشخص می تواند نشانه ای از مشکلی جدی در بدن انسان باشد که از آن جمله می توان به حمله قلبی، سرطان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری آریا - وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در کتاب جدید خود، ترامپ را شخصیتی کثیف توصیف کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری آریا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وضع هر نوع تحریم جدید از طرف آمریکا نقض برجام است، گفت: قانونی سخت و قوی برای مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس تصویب شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: درباره لغو روادید موسم اربعین، مذاکراتی با عراق ترتیب داده ایم، اما با توجه به آماده نبودن طرف عراقی، قطعا امسال لغو روادید قابل اجرا نیست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک نشریه اسپانیایی مدعی شد سرمربی فرانسوی کهکشانی ها قرارداد جدیدی را با رئال مادرید به امضا رسانده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- نکته ای که بسیاری از افراد درباره ی سرطان ریه نمی دانند این است که اگرچه بالای 90 درصد از موارد مربوط به سرطان ریه در بین افراد سیگاری رخ می دهد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۵    
تهران - ایرنا - مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در یک یادداشت رسانه ای، خبر یک کانال تلگرامی موسوم به ایران تایمز که ادعا کرده است ' 15 استاندار به زودی تغییر می کنند' را قویا تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان تیراندازی در ماهشهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، وین رونی ستاره انگلیسی و برترین گلزن فوتبال ملی این کشور امروز رسما از بازی های ملی وداع کرد تا با 53 گل زده به کار خود در تیم ملی انگلیس پایان دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- هوس خوردن مواد غذایی می تواند نشان دهنده وضعیت سلامتی شما باشد؛ یعنی اینکه تمایل زیاد به مصرف یک ماده غذایی می تواند ناشی از کمبود برخی از مواد مغذی در بدنتان باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نامه ای به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۶    
قدس- فرمانده انتظامی غرب استان از دستگیری کلاهبردار 10 میلیارد ریالی در شهرستان قدس خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۱    
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید لاجوردی از دوران جوانی که تحصیلات حوزوی و کلاسیک را با هم می خواند، با غیرت دینی نسبت به ظلم و ظالم و بی عدالتی و زیر پا گذاشتن ارزش های الهی حساس بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۰    
رییس جدید شورای شهر تهران تاکید کرد که وضعیت ترافیک شهر تهران عمدتا با خودرو محوری مدیریت شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۶    
زلزله ای به بزرگی 5/3 ریشتر مرز ایران و عراق حوالی سردشت و پیرانشهر را لرزاند. زمین لرزه ای به بزرگی 5/3 ریشتر عصر امروز در مرز ایران و عراق حوالی سردشت و پیرانشهر رخ داد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (چهارشنبه) با وزیر دفاع آمریکا دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، سعید فتاحی در پایان مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: مرحله سوم قرعه کشی جام حذفی را پشت سر گذاشتیم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۴    
رییس دادگستری استان تهران از آغاز تحقیقات قضایی از خبرنگاران بازداشت شده خبرداد و گفت: گزارشاتی درباره اقدامات آنها واصل شده است اما بنا نیست تا زمانی که رسیدگی کامل نشده باشد و جرمی به اثبات نرسیده ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۳    
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: شورا وظیفه خود در خصوص انتخاب شهردار را انجام داده و امیدواریم وزارت کشور هر چه سریعتر حکم وی را بزند تا تهران بی شهردار نماند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۱    
پیشکسوت پرسپولیس که در روزهای اخیر با سرمربی استقلال درگیری لفظی پیدا کرده بود به موضوع برکناری او از استقلال ورود کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۳    
بهمن کیارستمی همزمان با روز پزشک نوشت: 415 روز از مرگ عباس کیارستمی بر اثر خطای پزشکی می گذرد. اما هنوز نه حکمی قطعی صادر شده و نه برگه ای گزارش ارائه شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۳    
یک شناگر اسپانیایی در جریان یک مسابقه حرکت عجیبی را در واکنش به حادثه تروریستی بارسلونا انجام داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۶    
خبرگزاری میزان- اگر رژیم غذایی سالمی دارید، پس فراموش نکنید که از کرم های ضدآفتاب و ماسک های ترمیمی صورت هم برای سالم نگه داشتن پوست و رنگ آن استفاده کنید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۱    
تهران - ایرنا - تارنمای فارین پالیسی در گزارشی به بررسی رخدادهای تروریستی اخیر آمریکا پرداخته وبراین باور است با توجه به اینکه عوامل این رویدادها طرفداران برتری نژاد سفید بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۸    
وحید محلاتی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهار داشت:در شرایط رکود تورمی که گرفتار اقتصاد کشور شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۷    
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن کامل حکم سید محمد بطحایی به شرح زیر است: جناب آقای مرتضی نظری سلام علیکم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۱    
یک وبسایت آمریکایی با انتشار مطلبی از پوشش غیررسمی پسر کوچک دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز شهادت این شهیدان عزیز، بیانات رهبر انقلاب در آن دیدار را برای نخستین بار منتشر می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور خصوصی سازی را راه قطعی درمان اقتصادی ایران دانست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۸    
روزنامه صبح نو: شستا اگرچه همیشه مجموعه ای پرحاشیه بوده، اما این روزها در آغازین روزهای دولت دوازدهم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۲    
تهران- ایرنا- 'عبدالباری عطوان' تحلیلگر برجسته مسایل عرب در تحلیلی با اشاره به آخرین تحولات منطقه نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: مرکز کنترل فضای کشور بدون وقفه و اختلال عملیات کنترل ترافیک را مانند گذشته انجام می دهد و فقط نوع سرویس تغییر پیدا کرده است وهر گونه شایعه هک ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۷    
پس از اینکه نیروهای حشد شعبی موفق به آزادسازی چند محله دیگر در تلعفر شدند، گروه تروریستی داعش به نیروهای خود دستور داد تا تمام مقرهایشان را در تلعفر به آتش بکشند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۳    
قدیر نصری، دانشیار اندیشه سیاسی در دانشگاه خوارزمی: این پرسش جدی مطرح می شود که مخازن فکری این همه خشونت چیست؟ و از کجا نشات وتغذیه می شود؟ در واقع پاسخ های متعارفی که به این دسته خشونت داده شده کافی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۳    
وزیر دادگستری گفت: هنوز قوه قضائیه از وزرا لیست اموال را نخواسته است به محض آنکه از ما بخواهد همان روز لیست اموال را تقدیم خواهیم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۴    
احسان حاج صفی به تیم ملی برمی گردد اما وضعیت مسعود شجاعی هنوز مشخص نیست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۶    
طبق گزارش کارشناسان، درواقع محیط داخلی خودروها در طول سال همواره سمی است. بااین حال در دو حالت یعنی زمانی که خودرو کاملا نو و تازه باشد و در فصل تابستان، مواد سمی در بیشترین میزان خود هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۲    
مشاور وزیرعلوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت مبلغ 17.5میلیارد تومان وام ضروری ویژه دوره دکتری به 5800 دانشجوی متقاضی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۰    
غلام پور،معاون حج و زیارت استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۰    
نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی تلعفر، چندین منطقه دیگر را از لوث تروریست های داعشی آزاد کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۹    
بانک صادرات ایران هم راستا با برنامه های تدوین شده دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی، توجه به ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، حمایت از مشاغل خانگی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۴    
تسنیم: برخی افراد متمول و برخی از هنرمندان به جای اینکه دنیایی بهتر را برای زیستن دیگران مهیا کنند، در فخر فروشی از هم سبقت می گیرند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۱    
شرکت لامبورگینی که به تولید خودروهای گران قیمت شهرت دارد، به فکر تولید گوشی هوشمند اندرویدی افتاده و یک گوشی لوکس 2450 دلاری تولید کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۲    
شهیدخبر(شهیدنیوز): زهره سادات لاجوردی گفت: پدرم در ابتدای روزهای مسئولیت در دادستانی، فرزندانش را جمع کرد و گفت که یادتان باشد، من به هیچ وجه بین فرزندانم و باقی مردم فرقی قائل نیستم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۱    
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز ، سخنان امروز ترامپ باعث شد تا در معاملات امروز بازار ارز توکیو، ارزش دلار در برابر ین ژاپن کاهش یابد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
در پایان معاملات منتهی به مرداد ماه 1396، شاخص کل با 1702 واحد افزایش نسبت به تیر ماه 96، معادل 1 / 2 درصد افزایش، به رقم 82372 واحد رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۰    
بسیاری از ما در طول شبانه روز با مشکلات شکم دست و پنجه نرم می کنیم اما گاهی از بیماری خود خبر نداریم که با پرسیدن چند سوال ممکن است بتوانید علت بیماری خود را پیدا کنید ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۶    
صادق ملکی با اشاره به اخبار منتشرشده درخصوص توافق ایران و ترکیه برای عملیات مشترک گفت: باتوجه به ملاحظات مختلف، توافق درمورد عملیات های مشترک دور از ذهن است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۱    
یکی از کارکنان صدای آمریکا دلیل اخراج مجری جنجالی این شبکه ماهواره ای را فاش کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۸    
مراسم بزرگداشت لیلا حاتمی بازیگر سینما، داور جشنواره کن و عضو آکادمی اسکار روز دوشنبه در سالن کی میک شهر ونکوور کانادا برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۳    
براساس مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها، رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات خطر ابتلا به سرطان و سایر بیماری های مزمن را کاهش می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۱    
روابط عمومی معاونت سیما لیست فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما را برای روزهای پنج شنبه و جمعه 2 و 3 شهریورماه اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۰    
فرونشست زمین در پارکینگ حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای یک کامیون حادثه ساز شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۱    
یک متخصص علوم غذایی درباره این که ماهی های کدام منطقه ایران از سایر مناطق، سالم تر است، توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: تامین سلامت ماهی در مناطق مختلف کشور به عوامل متعددی ربط دارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۴    
شیوه نامه مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سال تحصیلی 96_97 اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۳    
مصرف مقدار زیادی از مکمل های ویتامین B12 و B6 خطر سرطان ریه را در مردان افزایش می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ابلاغ سیاست کاهش نرخ سود بانکی از سوی این نهاد گفت: کاهش نرخ سود بانکی مقدمه ای برای کاهش نرخ سود تسهیلات است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۵    
روز عرفه در عراق، جمعه 10 شهریور اعلام شد؛ این در حالی است که مراسم روز عرفه، مطابق تقویم رسمی کشور ما، پنجشنبه 9 شهریور برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۳    
به نظر می رسد پیمانی چهارگانه شامل ایران و ترکیه و عراق و سوریه برای رویارویی با آن چه این کشورها رونمایی از کشور کردستان با حمایت امریکا و اسرائیل می دانند، به وجود آمده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۰    
تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ابلاغ بخشنامه الزام نظام بانکی برای رعایت نرخ سودهای مصوب، پیش بینی کرد در آینده نزدیک نرخ سود تسهیلات بانکی نیز نزولی شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۹    
تهران – ایرنا – مطالعات جدید محققان سیستم بهداشت ملی کودکان در آمریکا نشان می دهد قرارگرفتن کودکان در محیط های پویا یک شیوه درمان غیرمهاجمی برای تقویت ماده سفید مغز است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۸    
به گفته یک متخصص علوم و صنایع غذایی، بر خلاف آنچه درباره مضرات استفاده از دستگاه مایکرووِیو برای پخت و پز غذا گفته می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
قهرمان پرورش اندام آمریکا شامگاه دوشنبه بر اثر گیر کردن لقمه در گلویش جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹    
گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس - میثم حاجی پور، چند صباحی است که وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلمان جدید به خصوص از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی که زیر مجموعه این وزارتخانه است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۱    
سلامت نیوز : کلاهبرداری از بیماران بیمارستان؛ پدیده ای که تازگی ندارد ولی اکنون به مرحله هشدار رسیده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۱    
سرمربی استقلال پس از پایان بازی این تیم با پدیده، حرکات عجیبی انجام داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۶    
این اتفاق به خاطر ساعت داخلی بدن است که به طور غیر ارادی برای زود بیدار شدن زمانبندی شده است. ساعت زیستی بدن شما به طور خودکار در فواصل معینی بدون نیاز به زنگ هشدار برای انجام کار به خواب می رود و ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۳    
آقای مولایی گفت: من عرض کردم اینجا بتون است. من مخالفت کردم و گفتم: ببینیم چرا صدا می کند. دیدیم آجرهای بزرگ است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
بازدید خانم ها " اورسلا وون درللن" و " آن ماری اریکسن" وزرای دفاع آلمان و نروژ از یک زیردریایی آلمانی در پایگاه نیروی دریایی آلمان در اِکِرنفوئرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
وزارت ورزش و جوانان درپی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی جهان پیام تبریکی صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با اشاره به نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان گفت: اعتقاد ما مبنی بر این بوده که هر زخمی در دهان بیش از 15 روز باقی بماند حتما باید برداشته شود و تحت آزمایش ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۲    
دولت بهار: کره شمالی با انتشار یک فیلم، آمریکا را به حمله موشکی به جزیره گوام تهدید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۴    
تهران- ایرنا- خط مشی و سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا موجب نارضایتی شهروندان آمریکایی حتی جمهوریخواهان شده است به گونه ای که برخی سیاستمداران این حزب نسبت به ادامه فعالیت ترامپ ابراز تردید می ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۳    
یک مرد پس از عبور میله قطور از بدنش به شکل باور نکردنی زنده ماند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۵۳    
اگرچه پرسپولیس با بازگشت خیره کننده در دقایق پایانی مسابقه با الاهلی عربستان هوادارانش را خشنود کرد اما جای سیدجلال خالی بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۱    
ملی پوش وزن 66 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت:در رقابت های جهانی شرایط طوری شد که فکر کردم به فینال رسیدم در حالی که اینگونه نبود.