چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 اردیبهشت 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 اردیبهشت 1398 الف 2 اردیبهشت 1398 الف 3 اردیبهشت 1398 الف 4 اردیبهشت 1398 الف 5 اردیبهشت 1398 الف 6 اردیبهشت 1398 الف 7 اردیبهشت 1398 الف 8 اردیبهشت 1398 الف 9 اردیبهشت 1398 الف 10 اردیبهشت 1398 الف 11 اردیبهشت 1398 الف 12 اردیبهشت 1398 الف 13 اردیبهشت 1398 الف 14 اردیبهشت 1398 الف 15 اردیبهشت 1398 الف 16 اردیبهشت 1398 الف 17 اردیبهشت 1398 الف 18 اردیبهشت 1398 الف 19 اردیبهشت 1398 الف 20 اردیبهشت 1398 الف 21 اردیبهشت 1398 الف 22 اردیبهشت 1398 الف 23 اردیبهشت 1398 الف 24 اردیبهشت 1398 الف 25 اردیبهشت 1398 الف 26 اردیبهشت 1398 الف 27 اردیبهشت 1398 الف 28 اردیبهشت 1398 الف 29 اردیبهشت 1398 الف 30 اردیبهشت 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۲    
در شرق استان هرمزگان و مناطقی همچون جاسک و بشاگرد به دلیل پراکندگی روستاها و صعب العبور بودن راه های مواصلاتی امکان ادامه تحصیل دختران بعد از مقطع ابتدایی تقریباً به صفر می رسد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۵    
آیین گل غلتان نوزادان یکی از رسوم دیرینه استان سمنان است که در شهر امیریه دامغان و در نخستین بهار زندگی نوزاد برگزار می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۷:۰۴    
معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی ها بخشی از اصول پدافند سایبری ما را در سند راهبردی خود کپی کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۴    
در این مطلب تصویری از بزرگترین اجاق گاز موجود در چین را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
صالحی گفت: ما اعلام کرده ایم که به دنبال ساخت بمب نیستیم پس چرا آنها نگرانند؟ به دلیل اینکه اقتدار هسته ای صیانت آفرین است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل با بیان اینکه ایران از موضع خود کوتاه نمی آید، گفت: بحث موشکی بحث دفاع ملی ماست و اصلا قابل مذاکره نیست و به هیچ وجه با قطعنامه 2231 مغایرتی ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای شرایط ثبت نام مالکان خودروهای نو شماره و تعویض پلاک های جدید را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
تصویری از پلاکارد شعار نه به جنگ با ایران در تظاهرات روز جهانی کارگر در نیویورک آمریکا را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد از حمله افراد وابسته به دولت آمریکا به ساختمان سفارت این کشور در واشنگتن و غارت آن خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۴    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای تاکید کرد که ایران به دنبال افزایش تنش با آمریکا نبوده اما این اجازه را نخواهد داد که واشنگتن تنگه هرمز را ناامن کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۰    
وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه هفته آینده و درحاشیه نشست وزرای اجلاس قطب شمال با یکدیگر دیدار می کنند و موضوع بحران ونزوئلا مهمترین محور این دیدار خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۴:۴۳    
وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود از هواداران تشکر و قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۴:۰۱    
رئیس جمهور ونزوئلا در حالی که لباس نظامی به تن داشت در یک مرکز نظامی در کاراکاس حضور یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۳:۳۹    
از مردان ماسک پوش مرموزی که در کنار یک جاده جنگلی ایستاده اند تا مردی که ناگهان به سمت خودروی استریت ویو تیراندازی می کند بخشی از این تصاویر را تشکیل می دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۷    
الهان عمر 4 اکتبر 1981 (12 مهر 1360) در شهر موگادیشو پایتخت کشور سومالی به دنیا آمد. جالب است بدانید که موگادیشو (در زبان عربی مقدیشو ) به معنای محل سکونت شاه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۳    
علی طاهران بازیکن تیم تراکتور به دلیل مصاحبه غیر مسئولانه از طرف سرمربی تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۹    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش به دنبال بسیج دیگر کشورها برای ایستادگی در مقابل اقدامات غیرقانونی آمریکا علیه ونزوئلا است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با امضای فرمانی روز پنجشنبه خواستار تقویت نیروی انسانی این کشور در بخش سایبری شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۲    
سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران خواسته های بازیکنان را رسانه ای کنند تا فرق عاشق و کاسب مشخص شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
سناتور دموکرات ایالت کولورادو که به تازگی عمل سرطان خود را با موفقیت پشت سر گذاشته، روز پنجشنبه برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۴    
وزیر کشور با اشاره به برخی مطالب در خصوص قیمت و زمان اجرای سهمیه بندی بنزین گفت: این اقدام در حال کارشناسی است و تاکنون نهایی نشده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۶    
درحالی که آمریکا فشار بر هند و چین را چندین برابر کرده تا از ایران نفت نخرند و عربستان خیز برداشته تا به مشتریان ایران ، نفت بفروشد، رئیس اوپک و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۱    
سخنگوی تعزیرات اعلام کرد برخی اشخاص یک خودرو را به چند نوع قیمت در سایتهای آگهی می فروشند که این مسئله خودبه خود باعث گرانی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
هافبک اسبق اوساسونا برای دروازه بان پورتو آرزوی سلامتی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۵    
ستاره اسبق باشگاه بارسا و تیم ملی اسپانیا رسما در انتهای فصل از دنیای بازیگری وداع خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۰    
مجلس سنای آمریکا در رأی گیری روز پنجشنبه نتوانست آرای لازم را برای عبور از وتوی ترامپ علیه مصوبه ای که خواستار قطع حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی است، کسب کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
دیدار تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران در استادیوم شهدای فولاد با نتیجه تساوی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران تلاش آمریکا برای انجام کودتا یا هرگونه اقدام نظامی در ونزوئلا و سخنان مقامات آمریکایی برای تحریک به اغتشاش و خشونت در آن کشور را به شدت محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
رئیس موسسه تحقیقات استراتژیک عراق گفت، اگر فشار آمریکا بر عراق تداوم پیدا کند آمریکا باید خوب فکر کند که امکان دارد یک متحد راهبردی و مهم خود نظیر عراق را ازدست بدهد همان گونه که قبلا ترکیه را از دست ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۳    
هر کس که اشعارِ مولانا را بخواند تعجب می کند که این شمس چه شخصیتی بوده که عارف و شاعرِ بی نظیری چون مولانا شیفتۀ او شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صادرات نفت از خلیج فارس به سود همه بوده و باید به منافع متقابل احترام گذاشته شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۹    
ستاره ایرانی زنیت بهترین بازیکن هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روسیه شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۰    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه تخلفات کلان سبب بدبینی مردم می شود، خواستار اتخاذ تدبیر لازم از سوی مسؤولان و دستگاه ها در این خصوص شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس از افزایش اعتبار طرح رتبه بندی معلمان به 3 هزار میلیارد تومان در سال 1398 خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۸    
ورزش سه نوشت:منزل آرتور ملو، ستاره برزیلی جوان بارسا هنگامی که آبی اناری ها در جدال با لیورپول بودند، مورد سرقت قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۳    
ابراهیم صادقی که جاشین علی دایی در سایپا شده است در این باره می گوید: امیدوارم بتوانم برای سایپا مثمرثمر باشم.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
کد ستاره 10 ستاره 117 مربع فقط برای افزایش اعتبار در میاندوره است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
سعید محمد گفت که ما بازوی اجرایی دولت هستیم و ایجاد تحریم های کنونی بحث جدیدی برای قرارگاه محسوب نمی شود و حدود 10 تا 12 سال است که با این مقوله دست و پنجه نرم می کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
کاخ سلطنتی تایلند اعلام کرد که پادشاه این کشور با یکی از محافظان شخصی خود ازدواج کرده و به او لقب ملکه سوتیدا داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شرایط منطقه و تجربه همکاری های نظامی میان ایران و عراق در مقابله با تروریسم، گفت: ایران و عراق، دو وزنه مهم جهان اسلام و غرب آسیا محسوب می شوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۸    
اتحادیه اروپا می گوید برای مقابله با تحریم های جدید واشنگتن علیه کوبا یا به سازمان تجارت جهانی شکایت می برد یا برای حفظ منافع شرکت هایش، از تحریم متقابل علیه آمریکا استفاده می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۴    
فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری 4 عامل تیراندازی به یکی از اماکن خصوصی این شهرستان در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۶    
پدر علم کویرشناسی ایران گفت: توسعه صنایع آب بر در مناطق کم آب نه تنها نشانه توسعه نیست بلکه مصداق بارز عقب ماندگی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۸    
بنیان گذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس به قاضی دادگاهش گفت که درخواست استرداد آمریکا را رد می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اخیر شایعاتی در جامعه مبنی بر گرانی بنزین مطرح شده است که متاسفانه بعضی از مسئولین به ویژه ریاست محترم مجلس به گونه ای صحبت کرده اند که گویا قانون چنین اجازه ای را ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۳    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سومین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین، از رهبران مقاومت اسلامی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، یکی از مأموران سابق سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) اتهام جاسوسی برای چین را پذیرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
وزیر خارجه بحرین در گفتگو با یک روزنامه سعودی به مسائلی از جمله بستن تنگه هرمز از سوی ایران، نقش ایران در سوریه و یمن و همچنین اختلافات میان واشنگتن و تهران و تأثیر آن بر منطقه پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۳    
رئیس قوه قضاییه امروز با خانواده های دو مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل، دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۸    
وزیر امور خارجه ترکیه تأکید کرد کشورش قادر نیست به سادگی نفت سایر کشورها را جایگزین نفت ایران کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی قشم از کشف جسد جوانی 19 ساله در جنگل های حرای این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه کارآفرینی در روستاها از محل صندوق توسعه ملی و منابع بانک ها اختصاص یافته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۷    
شرکت ملی نفتکش ایران در تشریح آخرین وضعیت یکی از کشتی های ناوگان این شرکت که سه شنبه گذشته در دریای سرخ و در 70 مایلی بندر جده دچار نقص فنی و آبگرفتگی در موتورخانه شده بود اعلام کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
طی روزهای اخیر جامعه منتظر و تحت تاثیر خبرهایی بود که درباره سهمیه بندی بنزین مطرح شد. به صورت مشخص از ظهر روز سه شنبه دو خبرگزاری پرمخاطب کشور ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۰    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات با کسانی که در فضای مجازی اقدام به دعوت ضد دینی می کنند، برخورد می کند، گفت: وزارت اطلاعات بر همه کسانی که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند، اشراف کامل دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۶    
مجید شاکری کارشناس اقتصادی در کانال خود نوشت: یک مرتبه و ناگهان یک خط خبری قریب الوقوع بودن حمله نظامی آمریکا به ایران را قطعی فرض گرفته که اخرین و مهمترین آن مصاحبه آقای دکتر سرافراز است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش شهید مطهری در پیوند اندیشه و عمل دینی در عصر حاضر، گفت: کار بزرگ ایشان آن بود که اندیشه دینی را به ساحت عمل آورد چرا که دغدغه بزرگ او احیاء اندیشه اسلام و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
کدخدایی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس هفته آینده در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد، اضافه کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۳    
سرمربی سپاهان گفت: اگر قلعه نویی مربی سیاوش یزدانی نبود، او را جریمه و تعلیق می کردند اما به خاطر من او محروم شد؛ متأسفانه عده ای با قلعه نویی مشکل دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۵    
وزیر کشور گفت: سیل اخیر کشور بیش از 35 هزار میلیارد تومان به مردم ایران خسارت وارد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۶    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای شرایط ثبت نام مالکان خودروهای نوشماره و تعویض پلاک های جدید را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۱    
تیم نفت آبادان با برتری مقابل شهرداری گرگان در مجموع 4 دیدار فینال لیگ بسکتبال قهرمان این فصل از مسابقات شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
باشگاه تراکتورسازی مذاکره خود با علی دایی را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۰    
فردی مسلح با حمله به یک مدرسه در عربستان سعودی، مدیر این مدرسه را با چهار گلوله به قتل رساند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: پرداخت سالانه 900 هزار میلیارد تومان یارانه، در شرایطی که بودجه سالانه حدود 400 هزار میلیارد تومان است، هیچ توجیه اقتصادی ندارد و لازم است هر چه سریع تر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۳    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: شاخص های عدالت جنسیتی در ستاد ملی زنان بررسی و تدوین و برای اولین بار نیز شاخص های اختصاصی این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۸    
وزیر بهداشت با بیان اینکه لازم است طرح جدیدی برای اداره داروهای کشور ارائه شود، ابراز داشت: اقتصاد دارویی کشور ورشکسته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۰    
علا شهین در بلومبرگ نوشت: در عمر 40 ساله جمهوری اسلامی، به نظر میرسد سال 2019 برای اقتصاد این کشور که تجربه جنگ، تحریم و رکود نفتی را در کارنامه دارد، بدترین سال باشد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۰    
نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران گفت: امسال بازار مسکن افزایش قیمت ندارد و رکود تورمی در این بازار همچنان ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
به گزارش ایسنا، فیلم روزی روزگاری در هالیوود جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو که حضور آن در جشنواره کن در هاله ای از ابهام قرار داشت در نهایت به جشنواره رسید و به عنوان یکی از فیلم های بخش رقابتی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
از مهم ترین مسائل نظام جبران خدمات در هر کشوری عادلانه بودن این نظام است، چرا که اگر افراد مختلف در این سیستم احساس ناعدالتی و تبعیض کردند، انگیزه کار و تلاش خودرا تا حد زیادی از دست می دهند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
جانشین پلیس پیشگیری فاتب گفت: این متهمان در قالب بسته های پستی قصد انتقال مواد مخدر به کشورهای انگلستان و آمریکا را داشتند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه از ارتش کشورش خواست با تلاش برای کودتا مقابله کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۶    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین اقدامی غیرقانونی و برخلاف مصوبه مجلس در قانون بودجه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۳    
در ادامه تنش ها بین عراق و بحرین، جریان صدر عراق تأکید کرد که با توجه به ظلم دولت بحرین، وضعیت این کشور بدین صورت باقی نخواهد ماند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهور درگذشت والده رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو کشور گفت: کمبود داروساز در بیمارستان های کشور به شدت احساس می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: زنجیره 20 تایی IR6 را علیرغم میل برخی از کشورهای اروپایی در 20 فروردین رونمایی کردیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه اجازه ناامن کردن تنگه هرمز را به آمریکا نمی دهیم گفت که ترامپ این منطقه را نابوده کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۸    
دبیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی سیاست آمریکا در اعمال فشار اقتصادی علیه ایران و فلسطینیان را کوته بینانه توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۴    
این جشن بدلیل پیروزی شوروی بر آلمان در جنگ است که هر ساله در تاریخ تثبیت پیروزی شوروی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۱    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، به نقش سیگار در باروری مردان و زنان اشاره کرد و گفت: مصرف سیگار در زمان بارداری ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۳    
تحلیگران هندی معتقدند، لغو معافیت خرید نفت از ایران از سوی آمریکا، ضربه سنگینی به اقتصاد دهلی نو وارد می کند و قیمت سوخت و نرخ توم را افزایش می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به سوالی درباره " لباس شستن با هر نوع ماشین لباسشویی خانگی" پاسخ رهبر انقلاب به این سوال را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
ثبت سازوکار متناظر با اینستکس در ایران در قالب یک شرکت در ایران و استقبال طرف اروپایی آن برای ثبت اولین معامله ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
رئیس پلیس فتا البرز به اجاره دهندگان و سوء استفاده کنندگان شماره حساب و کارت های بانکی در این استان هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۳    
مرد مذاکره ایم ، از مذاکرات استقبال می کنیم ، اهل گفت وگوییم ، ما آماده مذاکره ایم ، از گفت وگو نمی ترسیم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهوری آمریکا تهدید نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات سال 2020 را کم اهمیت جلوه داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
رییس اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فراهم شدن امکان مشاهده تصاویر تخلفات رانندگی از سوی رانندگان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
فوق ستاره بارسلونا به انتقاد از رفتار هواداران این تیم علیه فیلیپ کوتینیو پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور استاد مطهری، بیان کرد که به عقیده من در مورد ایشان کوتاهی شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
ایران نوشت: شامگاه 7 اردیبهشت پسر جوانی به کلانتری 151 یافت آباد رفت و از ناپدید شدن پدرش خبر داد. او گفت: پدرم- محمود- در بازار آهن کار می کند اما از دیروز خبری از او نداریم و ناپدید شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
یک کارشناس فناوری اطلاعات معتقد است در شرایطی که اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور حذف شده اند و حتی با اکانت های اینترپرایز هم بیش تر از چند هفته در این مارکت دوام نمی آورند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
آمریکا با قراردادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی دست به اقدامی عجیب در حقوق بین الملل زده است و با منطق زور و پول، این مسئله را به پیش برده است؛ هر چند کمتر کشوری از آن استقبال کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
رییس پلیس پایتخت از کاهش 40 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی پایتخت در نوروز امسال خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به فشار فزاینده دولت ⁧ آمریکا ⁩ برای تغییر رژیم ⁧ ونزوئلا ⁩ تاکید کرد که نفت ⁧ ایران ⁩ در جهان جایگزین ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۶    
نتایج نظرسنجی جدید ان پی آر/پی بی اس/ ماریست نشان داد اکثر دموکرات ها موافق استیضاح رئیس جمهور آمریکا هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۳    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، گفت: هزینه های جزء فنی اعمال پیوند اعضا با هدف جلوگیری از ضرر و زیان مراکز درمانی، به صورت علی الحساب پرداخت می شود. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۳    
گاردین در گزارشی ادعا کرد که برای اولین بار در سال های اخیر به لطف افزایش ترافیک مخاطبان آنلاین، کاهش هزینه ها و کمک مالی خوانندگان از خطر ورشکستگی نجات یافت و ضرر مالی نداده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۳    
قیمت انواع تلویزیون از برند های مطرح ایران و جهان، به تاریخ 12 اردیبهشت 98 را در این خبر مشاهده کنید.
  • ۱